Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 09:58
Verwijderd
LP ik gok dat dit over jouw hoofd gaat:

Citaat:
In de kleine mobiel-forumversie lijkt het net of je een stukje negerpiemel in je avatar hebt:cool.
Advertentie
Oud 07-07-2011, 09:59
Verwijderd
Goedemorgen!

Koffie of geen koffie? Ik ben een beetje snotterig/keelpijnig maar ik moet nog een paar dagen dootrekken...
Oud 07-07-2011, 10:00
Rationeel
Rationeel is offline
altijd koffie!
Oud 07-07-2011, 10:00
Verwijderd
Het kindje heeft de bevalling overleefd en nu moet ik bijna een beetje huilen /emowijfmethormonen.
Oud 07-07-2011, 10:01
Verwijderd
En duh natuurlijk neem je koffie.
Verwijderd
Citaat:
Goeiemorgen. Wat een pestlawaai hier Stomme schilders die mijn raamkozijnen kwamen schuren, ventjes die glasvezel aan het aanleggen zijn..

Maar whatever, mijn moeder is net weg
Ik duim voor je lieffie <3

En, ik moest inderdaad vroeg mijn bed uit. Maar ik kon wel naar een nieuw bed om verder te slapen!
Verwijderd
Oh meh en na 3 dagen toch overleden. Godverdomme.
Oud 07-07-2011, 10:02
Verwijderd
Sann, heb je een link van die aflevering?
Oud 07-07-2011, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Sann, heb je een link van die aflevering?
http://www.uitzendinggemist.nl/index...a30a7909fe294f
Oud 07-07-2011, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Het kindje heeft de bevalling overleefd en nu moet ik bijna een beetje huilen /emowijfmethormonen.
Dat is nog niets . Er is junior masterchef ofzoiets, met allemaal van die kinderen die dan supergoed kunnen koken. Ik had de tranen al in mijn ogen zodra ze iets lieten mislukken en er helemaal beteuterd bijstonden. En toen ze gingen opnoemen wie er door gingen. hormonen.
Oud 07-07-2011, 10:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Goedemorgen!

Koffie of geen koffie? Ik ben een beetje snotterig/keelpijnig maar ik moet nog een paar dagen dootrekken...
Twee mokken!
Oud 07-07-2011, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Ben jij mijn buurmeisje?
Dat hoop ik niet.

Grr kom ik net van school terug moet ik nu weer naar school om mn vakkenpakket te gaan kiezen voor volgend jaar.
Oud 07-07-2011, 10:06
Verwijderd
Citaat:
aaaaaaahw. *aai*

Citaat:
altijd koffie!
Oh! Ik hoor mijn moeder boos zeggen dat je geen koffie moet drinken als je ziekig bent.

Citaat:
En duh natuurlijk neem je koffie.
Ja ja ja ik ren al!

Citaat:
Twee mokken!
Wat is daar het idee achter?
Oud 07-07-2011, 10:07
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is daar het idee achter?
Dan krijg je voldoende cafeïne binnen zonder ook meteen koppen pure cafeïne naar binnen te moeten werken!
Oud 07-07-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Dan krijg je voldoende cafeïne binnen zonder ook meteen koppen pure cafeïne naar binnen te moeten werken!
Met een kop toch ook wel? Neemt niet weg dat het lekker genoeg is om twee mokken te drinken hoor, wat ik dus ook braaf ga doen.
Oud 07-07-2011, 10:08
Verwijderd
Nou dat was gezellige televisie. Meh
Oud 07-07-2011, 10:09
Verwijderd
Ik vertik weer naar school te fietsen.
Oud 07-07-2011, 10:09
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Ik heb bijna een klokje rond geslapen. Het was nodig
Oud 07-07-2011, 10:10
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Dat hoop ik niet.
Nou ja zeg.
Oud 07-07-2011, 10:11
Verwijderd

goed dan ga ik maar en dir is de laatste keer dat ik vandaag de deur uit ga.
Oud 07-07-2011, 10:11
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP ik gok dat dit over jouw hoofd gaat:

Jon piem0l
Citaat:
Ik duim voor je lieffie <3

En, ik moest inderdaad vroeg mijn bed uit. Maar ik kon wel naar een nieuw bed om verder te slapen!
Dank <3

Ik kan nu niet meer slapen hoor (teringherrie buiten )
Oud 07-07-2011, 10:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dat vooroordelen-topic.
Oud 07-07-2011, 10:15
Verwijderd
Wat is Zouk toch een raarrrrrRrRrre dans.
Absinthe naamzoek: misschien wel wat voor jou! Het zit tussen salsa en moderne dans in, als ik dat zo zie.
Edit: Ah, de Braziliaanse variant op de uitgestorven Lambada, die ook Zouk heet, is inderdaad een cobinatie tussen moderne dans en latin dans. Maar dan is er dus nog een variant, hmmmmm.

Laatst gewijzigd op 07-07-2011 om 10:20.
Oud 07-07-2011, 10:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oud 07-07-2011, 10:16
Verwijderd
fijn belt mn moeder kan ik weer naar de winkel rennen. wat heb ik vandaag toch.
Oud 07-07-2011, 10:17
Verwijderd
Citaat:
fijn belt mn moeder kan ik weer naar de winkel rennen. wat heb ik vandaag toch.
Je hebt een zwaar leven, hè.
Oud 07-07-2011, 10:18
Lorelei
Lorelei is offline
Quis: ik weet niet precies hoe het zit met fonemisch schrijven. Ik zal er eens naar kijken. Op zich past het wel binnen een dyslexie-plaatje.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Quis: ik weet niet precies hoe het zit met fonemisch schrijven. Ik zal er eens naar kijken. Op zich past het wel binnen een dyslectie-plaatje.
dyslexie
Verwijderd
Valt mee, maar ik heb een hekel eraan als iets is dat eigeliujk in een keer kan gebeuren niet in een keer gebeurt.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wat is Zouk toch een raarrrrrRrRrre dans.
Absinthe naamzoek: misschien wel wat voor jou! Het zit tussen salsa en moderne dans in, als ik dat zo zie.
Ja, vreemd he?
Oud 07-07-2011, 10:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Goeiemorgen. Ik heb bijna een klokje rond geslapen. Het was nodig
goeeeeedemorgen
Oud 07-07-2011, 10:19
Lorelei
Lorelei is offline
R
Citaat:
dyslexie
Right. Ik had er eerst een zin met 'dyslecten' staan, dus vandaar.
Oud 07-07-2011, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Quis: ik weet niet precies hoe het zit met fonemisch schrijven. Ik zal er eens naar kijken. Op zich past het wel binnen een dyslectie-plaatje.
Oh, doe geen moeite, ik dacht alleen: misschien weet je het toevallig.

Citaat:
Ja, vreemd he?
Ja, absurd. Ik kan er ook nauwelijks pasjes in ontdekken, het lijkt alsof alles geimpromiseerd wordt maar dat is toch echt niet zo. En het lijkt in het ene filmpje ook helemaal niet op de dans uit een ander filmpje. Heb jij het ''Chun'' van ''Salsa Chun'' wel eens zien doen? Die kan het bizar goed, maar wat hij doet is bijna meer acrobatiek dan dans.
Oud 07-07-2011, 10:22
Verwijderd
Ik vind echt een hoop spullen, waarvan ik niet weet wat ik ermee moet . En ik vond een ketting waarvan ik zou zweren dat ie zilverkleur had, en hij blijkt goudkleur te zijn.
Oud 07-07-2011, 10:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Gewoon alles wegtyfen, Interglot.
Oud 07-07-2011, 10:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Verwijderd
Dat gebeurt ook met het meeste . Die tweede vuilniszak is bijna vol.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, doe geen moeite, ik dacht alleen: misschien weet je het toevallig.

Ja, absurd. Ik kan er ook nauwelijks pasjes in ontdekken, het lijkt alsof alles geimpromiseerd wordt maar dat is toch echt niet zo. En het lijkt in het ene filmpje ook helemaal niet op de dans uit een ander filmpje. Heb jij het ''Chun'' van ''Salsa Chun'' wel eens zien doen? Die kan het bizar goed, maar wat hij doet is bijna meer acrobatiek dan dans.
het hele punt met dyslexie e.d. is dat vrijwel niemand weet hoe het precies zit. We nemen dingen waar die bij dyslecten anders zijn dan de controlegroep maar vervolgens kan er niet zoveel meegedaan worden. In ieder geval nog niet. Waarschijnlijk komt er een dag waarop alles op zn plaats valt...ooit
Lorelei
Lorelei is offline
Oh en nee, ik heb het chun nog nooit zien doen.
Oud 07-07-2011, 10:27
Verwijderd
Citaat:
het hele punt met dyslexie e.d. is dat vrijwel niemand weet hoe het precies zit. We nemen dingen waar die bij dyslecten anders zijn dan de controlegroep maar vervolgens kan er niet zoveel meegedaan worden. In ieder geval nog niet. Waarschijnlijk komt er een dag waarop alles op zn plaats valt...ooit
Haha. Grappig. Maar het is wel echt vast te stellen of iemand dyslexie heeft of niet? Of is het gewoon: je hebt wel wat kenmerken en zus en zo moeite met dingen, maar het ligt niet aan domheid > dyslexie.

Citaat:
Oh en nee, ik heb het chun nog nooit zien doen.
Het is de moeite waard. Maar ja, moet je eerst maar meer naar salsa-feestjes gaan, dat vergroot de kans iets dat je begaafde mensen ziet dansen.
Oud 07-07-2011, 10:33
Verwijderd
Tijd voor pauze .
Oud 07-07-2011, 10:34
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Haha. Grappig. Maar het is wel echt vast te stellen of iemand dyslexie heeft of niet? Of is het gewoon: je hebt wel wat kenmerken en zus en zo moeite met dingen, maar het ligt niet aan domheid > dyslexie.
Tegenwoordig is het natuurlijk vooral een smoes om domheid te verhullen. Dat is wel vervelend voor mensen die "echt" dyslexie hebben.
Oud 07-07-2011, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Tegenwoordig is het natuurlijk vooral een smoes om domheid te verhullen. Dat is wel vervelend voor mensen die "echt" dyslexie hebben.
Maar er zijn ook gradaties. Ik ken iemand die echt dyslexie heeft en zij leest vijf keer zo langzaam als ik, kan geen zin foutloos schrijven en zich überhaupt slecht schriftelijk uitdrukken. Niet iedere dyslecticus hoeft van alles last te hebben though, en niet in even erge mate. Ze zeggen dat ik ''lichte dyslexie'' heb, omdat ik blind ben op het gebied van o.a. dubbele klinkers, en dingen als t/th, en dat dat best kan ook al kan ik razendsnel lezen en schrijven. Dus nouja, in mijn geval is t niet om domheid te verhullen of aandacht te trekken. Wat niet wegneemt dat ik ook fouten maak uit onoplettendheid.
Oud 07-07-2011, 10:39
Verwijderd
Zouk. Althans, Kaapverdische.
Oud 07-07-2011, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Zouk. Althans, Kaapverdische.
Dans je dat wel? Ik om er net achter dat de Caribische Zouk de ''andere'' variant is, maar ik kan niet echt goede filmpjes vinden. Got any?
Oud 07-07-2011, 10:40
Verwijderd
Citaat:
dyslexie
Bij met het mes op tafel stond het gister geschreven met een ks. :')
Oud 07-07-2011, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Dans je dat wel? Ik om er net achter dat de Caribische Zouk de ''andere'' variant is, maar ik kan niet echt goede filmpjes vinden. Got any?
Nee, ik dans niks.

Van caribische zouk?

IK had in Frankrijk een franse cd gekocht, maar die viel toch zwaar tegen. Tegenwoordig heb je ook Nederlandse rappers met zoukmuziek.
Oud 07-07-2011, 10:43
Carn
Carn is offline
Oud 07-07-2011, 10:44
Verwijderd
Ik vergeet al een uur te ontbijten. Nu maar eens doen. Wordt tijd dat ik ga samenwonen, dan kan ik tenminste voor iemand zorgen en zorg ik wat beter voor mezelf.
Citaat:
Nee, ik dans niks.

Van caribische zouk?

IK had in Frankrijk een franse cd gekocht, maar die viel toch zwaar tegen. Tegenwoordig heb je ook Nederlandse rappers met zoukmuziek.
Yeah, dat zou de ''echte'' Zouk moeten zijn, iit Lambadazouk/Braziliaanse Zouk. Ik snap er weinig meer van.

Hmm, jammer. Ik geloof dat ik er een queeste van ga maken om jou aan het dansen te krijgen. Je hoeft niet te praten.
Oud 07-07-2011, 10:45
Verwijderd
Cabozouk

Let niet op de rapper en zijn rap, want die zuigt.

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten