Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben kláár met mijn kamer
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nu bij de aanpassing heb ik m dus toch maar weggelaten. ![]() ![]() Klanten zijn hard to please. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat een dag, m'n huisgenoot zou wel de klusjesman ontvangen 9 uur s'ochtends dus ik kon mooi lang doorgaan met tekenen en dan uitslapen als een heilige maar niks bleek meer waar te zijn.. 9:05 m'n bed uit geroepen omdat m'n huisgenoot toch nog een afspraak had, brakke kop. Stoot mijn hoofd tegen een hoekje van een raamkozijn, stap in een punaise met blote voeten, krijg een klap verkocht tijdens het ophangen van een lamp nadat ik nog even voor de zekerheid keek of er geen stroom op zat met zo'n lampje-in-een-schroevendraaier maar die zal wel kapot zijn. Ben al een tijd bezig met een on-line game wat eindelijk weer eens spannend was en ja, valt m'n laptop uit. ![]() Wat heeft deze dag nog meer in petto?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Shit, koffie vergeten. ![]() |
![]() |
|
Ik zag laatst bij een nieuw programmaatje nog een mooi geanimeerde floppy voorbijkomen als icoontje om iets op te slaan. Dan kan een batterij voor een headset ook nog wel
![]()
|
Goeiemiddag mensen!
Ik belde naar het ziekenhuis (om 4 uur) en toen lag mijn moeder in de uitslaapkamer, dus ik ga er vanuit dat alles goed is gegaan, want mijn vader belt ook niet, helaas. Ik heb overigens een vreemde aandrang om te gaan stofzuigen, maar dat is omdat ik onrustig ben en dan krijg ik dat soort onzin ![]() De laatste keer dat ik onrustig was, heb ik mijn hele kamer opgeruimd en schoongemaakt ![]() ![]()
|
|