Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 14:13
Pierrot
Pierrot is offline
Ach ja, dat is Almere Muziekwijk.
Oud 07-07-2011, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Vermiste Spanjaard na 15 dagen aangetroffen in Almere
Man hield zich in leven met pizza’s en magnetronmaaltijden

De 29-jarige Alejandro Jimenez Ricador, vermist sinds 22 juni, is gisteren aangetroffen in de Almeerder Ronnie Toberstraat. De man maakt het naar omstandigheden goed.

Jimenez maakte enige weken geleden een uitstapje naar Amsterdam met wat vrienden. Tijdens een bezoek aan een coffeeshop ging hij even naar buiten om wat frisse lucht op te snuiven. Sindsdien werd niets meer van hem vernomen. De politie werd ingeschakeld en een grootscheepse zoektocht werd opgezet, echter zonder resultaat.

Jimenez verklaart ‘in een opwelling’ in een bus te zijn gestapt. “Ik zag de naam ‘Almere’ en vroeg me af of de plaats zou lijken op mijn geboortestad Almería. Mijn plan was om even snel te gaan kijken en dan terug te keren naar de coffeeshop.” Jimenez stapte uit in de Muziekwijk en verdwaalde hier al snel. “Ik kwam in een soort doolhof van parkjes en straten die er exact hetzelfde uitzien. Ik had het gevoel steeds in een rondje te lopen.”

Vanwege het beperkte bereik in de Muziekwijk kon de Spanjaard geen gebruik maken van zijn mobiele telefoon.Jimenez hield zich in leven met blikjes cola, rauwe magnetronmaaltijden en pizza’s die hij aantrof bij de lokale Lidl en sliep in portiekjes. “Al die tijd zag ik geen mens. Ik schreeuwde om hulp, maar kreeg geen enkele reactie.”

Gisteren werd Jimenez aangetroffen door een groep hangjongeren, die hem op de scooter meenamen naar het dichtsbijzijnde politiebureau. Hiervandaan werd hij naar het ziekenhuis gebracht om aan te sterken. De man maakt het goed en zal morgen of overmorgen het vliegtuig nemen naar zijn geboorteland.

Familie en vrienden van Jimenez hebben opgelucht gereageerd. Volgens Tjeerd Velkers, hoofd politie Almere moeten toeristen beter voorgelicht worden over zijn stad. “Wie niet bekend is met Almere moet er niet op eigen houtje heengaan. Plannen over het aanstellen van ervaren gidsen voor onze stad zijn er al jaren, maar knopen worden nooit doorgehakt. Ik hoop dat deze zaak de besluitvorming in de noodzakelijke stroomversnelling kan brengen.”
Speld.nl?
Oud 07-07-2011, 14:16
Verwijderd
Ik ga vanavond naar Pirates of the Carribean In goed gezelschap, gelukkig
Oud 07-07-2011, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Speld.nl?
Ja, dat dacht ik ook meteen, maar dat kwam vooral door de laatste alinea.
(hihi, dus eigenlijk niet meteen-meteen, hihi )
Oud 07-07-2011, 14:17
Verwijderd
BRITT HEEFT EEN LIEDJE en heeft ze echt een miljoen gewonnen?
Oud 07-07-2011, 14:18
Verwijderd
Oh ik lees de laatste alinea nu pas ahum
Oud 07-07-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat dacht ik ook meteen, maar dat kwam vooral door de laatste alinea.
(hihi, dus eigenlijk niet meteen-meteen, hihi )
Zojuist maar eens gekeken en ze openen er zelfs mee.
Oud 07-07-2011, 14:19
Verwijderd
Citaat:
nee maar 30.000 euro
Oud 07-07-2011, 14:20
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Die gast in die clip, .
Oud 07-07-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
nee maar 30.000 euro
Oh, dat scheelt. Hoe dan ook feest voor de peroxide- en zonnebankindustrie.
Oud 07-07-2011, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Die gast in die clip, .
Sowieso die clip
Oud 07-07-2011, 14:23
Pierrot
Pierrot is offline
'Is dat vlees al rijp?'

.
Oud 07-07-2011, 14:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ga vanavond naar Pirates of the Carribean In goed gezelschap, gelukkig
nice! Of nou ja, 'Vermakelijk' ;D
Oud 07-07-2011, 14:28
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Die gast in die clip, .
Dat meisje in die clip.
Oud 07-07-2011, 14:30
Pierrot
Pierrot is offline
Nee, nee, zij is 'facking vet'.
Oud 07-07-2011, 14:32
Verwijderd
Citaat:
nice! Of nou ja, 'Vermakelijk' ;D
Ja, daar ga ik wel vanuit Bovendien gaan we van tevoren biertjes drinken Ik zal nog wat voor jou over laten hoor
Oud 07-07-2011, 14:33
Verwijderd
Oh, btw, ik schijn tegenwoordig 'Senior Medewerker Verkoop' bij de AH te zijn. Ik voel me oud
Oud 07-07-2011, 14:34
Pierrot
Pierrot is offline
'Hit your wife with the butt of the axe, get and down and see if she's breathing. If she is, she's shamming and want some more.'

'The more you beat the old woman, the tastier the soup will be.'

Rusland, .
Oud 07-07-2011, 14:40
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 07-07-2011, 14:41
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
10.000 volgens mij
Oud 07-07-2011, 14:56
Verwijderd
Het tweede deel van mijn chocoladetaart staat in de oven
Oud 07-07-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Het tweede deel van mijn chocoladetaart staat in de oven
I want.
Oud 07-07-2011, 15:16
Verwijderd
Ik ben kláár met mijn kamer . Ik moet alleen mijn bed nog opmaken. En dan heb ik alles gedaan wat in mijn kamer moest. Dan moet ik helaas nog al mijn troep uit badkamer / woonkamer verwijderen. En alle belangrijke papieren in een map doen. Dus we gaan nog even vrolijk door!
Oud 07-07-2011, 15:16
Verwijderd
Van welke clip spreekt men?
Oud 07-07-2011, 15:17
Pierrot
Pierrot is offline
Dat is een goed vrouwke.
Oud 07-07-2011, 15:17
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Van welke clip spreekt men?
Britt - Fucking vet.
Oud 07-07-2011, 15:31
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb inmiddels 2 brandblaren om mn wijsvinger, maar ze zijn gelukkig niet supergroot. Gisteren meteen 10 minuten onder koud stromend water gehouden en daarna nog zeker een uur tegen een gelding uit de vriezer gehouden en er fenistil opgesmeerd.
Oud 07-07-2011, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Britt - Fucking vet.
Ik ben zo blij dat Youtube het niet doet op dit kutding, want volgens mij zou ik doof worden als ik hiernaar luister.
Oud 07-07-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
I want.
Als de taart klaar is, mag je wel een stukje komen halen . Moet je wel even uitvinden waar mijn huis is
Oud 07-07-2011, 15:38
Lorelei
Lorelei is offline
Ik snap niet dat ik nog steeds onder de indruk kan zijn van de weerzinwekkendheid van sweet sixteen, maar het lukt nog steeds...
Oud 07-07-2011, 15:38
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ik ben zo blij dat Youtube het niet doet op dit kutding, want volgens mij zou ik doof worden als ik hiernaar luister.
Het is op de beat van Loca People. Dat is iets dat één van mijn huisgenoten aanzet om mij te pesten.
Oud 07-07-2011, 15:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Kramp in mijn vingers van het tekenen Maar de deadline is op het nippertje gehaald
Oud 07-07-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Kramp in mijn vingers van het tekenen Maar de deadline is op het nippertje gehaald

Wat heb je er nou uiteindelijk van gemaakt dan?
Oud 07-07-2011, 16:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Wat heb je er nou uiteindelijk van gemaakt dan?
Ik heb het batterijcocktail-idee van Paranoide genomen, met een rietje erin. Ze vonden het idee 'erg leuk', maar zeiden dat 'eigenlijk lopen headsets niet (meer) op batterijen, maar op laadstations en usb-lader'.

Nu bij de aanpassing heb ik m dus toch maar weggelaten. Nu hoor ik wel wat ze ervan vinden. Ik hoop dat ze hem alsnog terugwillen

Klanten zijn hard to please.
Oud 07-07-2011, 16:01
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
En zo hoort het.

Wat een dag, m'n huisgenoot zou wel de klusjesman ontvangen 9 uur s'ochtends dus ik kon mooi lang doorgaan met tekenen en dan uitslapen als een heilige maar niks bleek meer waar te zijn..

9:05 m'n bed uit geroepen omdat m'n huisgenoot toch nog een afspraak had, brakke kop. Stoot mijn hoofd tegen een hoekje van een raamkozijn, stap in een punaise met blote voeten, krijg een klap verkocht tijdens het ophangen van een lamp nadat ik nog even voor de zekerheid keek of er geen stroom op zat met zo'n lampje-in-een-schroevendraaier maar die zal wel kapot zijn. Ben al een tijd bezig met een on-line game wat eindelijk weer eens spannend was en ja, valt m'n laptop uit.

Wat heeft deze dag nog meer in petto?
Oud 07-07-2011, 16:06
Verwijderd
BTW-aangifte weer gedaan
Oud 07-07-2011, 16:14
Pierrot
Pierrot is offline
Belastingformulieren, altijd een waard.
Oud 07-07-2011, 16:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
BTW-aangifte weer gedaan
Doe je die halfjaarlijks?
Oud 07-07-2011, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het batterijcocktail-idee van Paranoide genomen, met een rietje erin. Ze vonden het idee 'erg leuk', maar zeiden dat 'eigenlijk lopen headsets niet (meer) op batterijen, maar op laadstations en usb-lader'.

Nu bij de aanpassing heb ik m dus toch maar weggelaten. Nu hoor ik wel wat ze ervan vinden. Ik hoop dat ze hem alsnog terugwillen

Klanten zijn hard to please.
Hmm, nou dan moeten ze het er maar mee doen dan! Ik vond het batterij-idee juist geweldig. Hij heeft ze niet meer "nodig" dus geniet 'ie er alleen nog van. Dat is toch juist ?

Shit, koffie vergeten.
Oud 07-07-2011, 16:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
BTW-aangifte weer gedaan
weer?
Oud 07-07-2011, 16:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hmm, nou dan moeten ze het er maar mee doen dan! Ik vond het batterij-idee juist geweldig. Hij heeft ze niet meer "nodig" dus geniet 'ie er alleen nog van. Dat is toch juist ?

Shit, koffie vergeten.
Ja, idd. Achja, creativiteit schmeativiteit.
Oud 07-07-2011, 16:28
TopDrop
TopDrop is offline
Ik zag laatst bij een nieuw programmaatje nog een mooi geanimeerde floppy voorbijkomen als icoontje om iets op te slaan. Dan kan een batterij voor een headset ook nog wel
Oud 07-07-2011, 16:29
Carn
Carn is offline

Dori, Nori en Ori
Oud 07-07-2011, 16:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[afbeelding]

Dori, Nori en Ori
Je zou niet zeggen dat ze broertjes zijn!
Oud 07-07-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
weer?
Nou ja, iedere drie maanden hè?
Oud 07-07-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Doe je die halfjaarlijks?
Nee, kwartaallijks.
Oud 07-07-2011, 16:45
Verwijderd
Nice, vandaag te horen gekregen dat ik er ongeveer 20% bij krijg
Oud 07-07-2011, 16:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nice, vandaag te horen gekregen dat ik er ongeveer 20% bij krijg
1cm dus?
Oud 07-07-2011, 16:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goeiemiddag mensen!

Ik belde naar het ziekenhuis (om 4 uur) en toen lag mijn moeder in de uitslaapkamer, dus ik ga er vanuit dat alles goed is gegaan, want mijn vader belt ook niet, helaas.
Ik heb overigens een vreemde aandrang om te gaan stofzuigen, maar dat is omdat ik onrustig ben en dan krijg ik dat soort onzin

De laatste keer dat ik onrustig was, heb ik mijn hele kamer opgeruimd en schoongemaakt
Oud 07-07-2011, 16:50
Verwijderd
Little Phoebe? Kun je hier niet even voor 5 minutjes komen ?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten