Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder snap ik gewoon niet zo hoe je denkt. Als je al aangeeft dat er ''geen enkel logisch argument te verzinnen is'' zit je te erg in je eigen denkbeelden om uberhaupt open te staan voor andere denkbeelden, dus ik heb niet de indruk dat het zin heeft mijn punt nog verder uit te leggen. En hu hoezo is dat geen argument? Je kunt godsdienst wel onzin vinden (eens), maar je kunt niet niet aan de realiteit onttrekken dat voor heel erg heel mensen godsdienst HEEL erg belangrijk is en in hun leven dus als een zwaarwegend ''iets'' moet worden beschouwd. Zolang we dat accepteren (dmv een grondrecht op vrijheid van (uitoefening van) godsdienst) impliceren we dat op grond daarvan keuzes mogen worden gemaakt. Maar als ik het dus goed begrijp (correct me if I'm wrong) ben je tegen godsdienstvrijheid. Zo ja, dan snap ik wel waar de rest van je gedachtes vandaan komen. ![]() Citaat:
![]() ![]() Ik beweer nergens dat wetboeken de morele juistheid in pacht hebben ![]() En wat je daarna zegt klopt: de grondrechten zijn inderdaad zo geformuleerd omdat men vindt (of in elk geval toen vond) dat het hebben van een recht op vrijheid van godsdienst moreel juist is, dat het vermoorden van mensen moreel onjuist is en dat het al dan niet doneren van je organen een keuzevrijheid is. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, Quis, ken je Parks and Recreation? Dat is best een goede comedyserie in de stijl van The Office, over een vrouw die ambtenaar is. En aangezien je straks ook ambtenaar bent vind je hem misschien extra leuk
![]() Tevens Trimm Trabb naamzoek voor serieaanbeveling. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Mja, het is alleen geen stront. Ik wil geen stront leren eten. Maar op zich wil ik best zulke soorten kaas leren eten.
Maar, ik ga House kijken. Weet iemand trouwens in welke seizoen het was dat House een nieuwe team samen ging stellen? Want ik ben vanaf seizoen 5 begonnen te kijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ging vorig jaar een keer uit eten in Brugge, en toen kregen we mayonaise bij de friet, en ik vond die er ineens zo goddelijk uitzien dat ik het toch weer een beetje geprobeerd heb, en dat vond ik - een piepklein beetje - best goed te hebben. Dus heel soms eet ik het nu wel, als er goeie mayonaise is, that is. Maar ik heb het dus jaren niet gegeten. Lustte het echt niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij heb ik een mayonaise-trauma opgelopen toen ik als klein kind nogal eens met mijn ouders friet ging eten in België en dat ze er daar altijd zoveel mayo op kwakten. Toen vond ik het niet meer lekker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|