Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2011, 23:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het kan wel maar het moet voor mij ook wel een beetje leuk blijven natuurlijk!
Oud 09-07-2011, 23:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja daarom ben ik ook gestopt. Ik had een side-missie gedaan, die dus voor de verhaallijn niet noodzakelijk was, en die missie was gewoon onmogelijk. Maar nu word ik dus de hele tijd gebeld dat m'n helikopter klaar staat. (Je moet iemand met een helikopter achtervolgen, niet te doen)
Vanwege de besturing? In GTA: SA masterde ik het vliegen zo goed op een moment dat ik met mijn Hydra (straaljager) een kurketrekker onder de "Golden Gate" bridge deed en hem daarna netjes op een druk kruispunt parkeerde Dan moet een GTA4 helicoptertje ook wel lukken
Oud 09-07-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Gay.
niet
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Het kan wel maar het moet voor mij ook wel een beetje leuk blijven natuurlijk!
Ik bedoelde meer dat je mss zo de ontsteking hebt opgelopen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En de zonnebank was gewoon dicht, wtf echt!
Verwijderd
Citaat:
Vanwege de besturing? In GTA: SA masterde ik het vliegen zo goed op een moment dat ik met mijn Hydra (straaljager) een kurketrekker onder de "Golden Gate" bridge deed en hem daarna netjes op een druk kruispunt parkeerde Dan moet een GTA4 helicoptertje ook wel lukken
Voor iemand die al moeite heeft met een motorrijder achter volgen denk ik dat het dan toch tegenvalt Nee het was echt niet te doen, je moest de hele tijd tussen gebouwen doorvliegen en je raakte hem zo kwijt
Oud 09-07-2011, 23:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik bedoelde meer dat je mss zo de ontsteking hebt opgelopen.
Ik heb zoveel pandapunten dat ik die niet eens begreep
Oud 09-07-2011, 23:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, jammer dan, ik heb toch een goeie crack gevonden en heb net de DX11 ultra + hires texture pack geinstalleerd dus ik ga eens kijken!
enjoy the framerate.
Oud 09-07-2011, 23:22
Carn
Carn is offline
man, die HORSE The Band documentaire is echt een monumentaal werkje.
Oud 09-07-2011, 23:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb zoveel pandapunten dat ik die niet eens begreep
Mij overtref je niet hoor. Wanneer is je pandaparty? Ik heb nog wel oortjes en een maskertje voor je liggen.
Oud 09-07-2011, 23:23
Martiño
Martiño is offline
Ik heb wel eens gezoend met een jongen met een tongpiercing maar ik vond het niet echt bijzonder. Ook niet vervelend maar het had weinig toegevoegde waarde.
Oud 09-07-2011, 23:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Mij overtref je niet hoor. Wanneer is je pandaparty? Ik heb nog wel oortjes en een maskertje voor je liggen.
<3
Oud 09-07-2011, 23:25
Verwijderd
Pip, de klantenservice van je telefoonprovider ondertekent hun berichten daadwerkelijk met 'Ronald Thomas a.k.a Duister Elfje'?
Oud 09-07-2011, 23:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Trimm: Hoeveel punten moet ik hebben voor een panda party?
Martin: Nee, het is ook maar een fabeltje, tenzij de persoon in kwestie met het midden van zijn tong kan zoenen zonder dat de ander erin stikt
Oud 09-07-2011, 23:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Trouwens even wat anders: Hoe is deze man in Godsnaam 40?

<333333333333
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

<333333333333
Photoshop
Verwijderd
Citaat:
Overigens heb ik The Ballad of Gay Tony en The Lost & the Damned wel geheel uitgespeeld.
Ja, The Ballad of Gay Tony leek me ook heel leuk. Maar toen ik GTA4 speelde was die nog niet te downloaden, jammer genoeg.
Oud 09-07-2011, 23:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hij is leuk! Ik ben helemaal kwijt hoe hij heet en waar ik hem van ken, maar hij is leuk.
Oud 09-07-2011, 23:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Photoshop
Nee, hij lijkt gewoon echt niet ouder te worden. (Het is Paul Rudd trouwens)

Citaat:
Trimm: Hoeveel punten moet ik hebben voor een panda party?
In Delft is het na een half jaar al ofzo, maar ik heb mijn Pandalustrum al gevierd. Smashing party!
Oud 09-07-2011, 23:29
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja, The Ballad of Gay Tony leek me ook heel leuk. Maar toen ik GTA4 speelde was die nog niet te downloaden, jammer genoeg.

GTA
fatsoenlijk graphics
BOARDS OF CANADA

winvid!
Oud 09-07-2011, 23:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, hij lijkt gewoon echt niet ouder te worden. (Het is Paul Rudd trouwens)

In Delft is het na een half jaar al ofzo, maar ik heb mijn Pandalustrum al gevierd. Smashing party!
Dan heb ik al teveel pandaparties gemist

Waar ken ik hem van dan? Ik denk aan the office, maar dat kijk ik sporadisch.
Oud 09-07-2011, 23:38
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dan heb ik al teveel pandaparties gemist

Waar ken ik hem van dan? Ik denk aan the office, maar dat kijk ik sporadisch.
Uberparty dan!

En hij was de man van Phoebe in Friends, en hij speelde in duizent Judd Apatow films (Anchorman, 40 year old virgin, knocked up), I love you man, Forgetting Sarah Marshall... Dat soort dingen.
Oh en als homovriend van Jennifer Aniston in 'The Object Of My Affection' en als loveinterest van Cher in Clueless.

En ik ga later met 'm trouwen.
Oud 09-07-2011, 23:39
Carn
Carn is offline
wat
ee
n
genia
le
docu <3 <3
Oud 09-07-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Uberparty dan!

En hij was de man van Phoebe in Friends, en hij speelde in duizent Judd Apatow films (Anchorman, 40 year old virgin, knocked up), I love you man, Forgetting Sarah Marshall... Dat soort dingen.
Oh en als homovriend van Jennifer Aniston in 'The Object Of My Affection' en als loveinterest van Cher in Clueless.

Oh ja, daar is 'ie van. Mike!
Oud 09-07-2011, 23:40
Sherlock
Sherlock is offline
Iemand Source Code al gezien?
Oud 09-07-2011, 23:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh ja, daar is 'ie van. Mike!
Oud 09-07-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

<333333333333
Sommige mensen hebben een beetje absurde genen. Mijn kickboksleraar ziet er ook uit als 25 ofzo, maar hij is 46. En ik had een keer een of andere Aziatische knul geregeld voor m'n gristen, want ze was net gescheiden en sip. Die zag eruit als een twintiger maar zei later 39 te zijn, wat zoiets betekent als 'ik ben dik over de veertig maar ik zeg dat ik 39 ben want dan zit ik tenminste nog in het dertigers-decennium.'

Aan de andere kant ken ik ook genoeg mensen die er op hun 18de al uitzagen als dertig.
Oud 09-07-2011, 23:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Iemand Source Code al gezien?
jep. een 7 .
Oud 09-07-2011, 23:42
Verwijderd
Ja, geweldig, haha. "I love crap." Hoe heette ze zelf ook alweer. Princess Consuela Bananahammock, of zoiets. Geweldig. Ik moet die serie weer een keertje kijken, al veel te lang geleden.
Oud 09-07-2011, 23:42
Verwijderd

Ziet er hartstikke 40 uit.
Oud 09-07-2011, 23:44
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
jep. een 7 .
8je vond ik het wel waard Vooral die email aan het eind was wel echt superbruut
Oud 09-07-2011, 23:45
Sherlock
Sherlock is offline
Nu limitless
Oud 09-07-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Sommige mensen hebben een beetje absurde genen. Mijn kickboksleraar ziet er ook uit als 25 ofzo, maar hij is 46. En ik had een keer een of andere Aziatische knul geregeld voor m'n gristen, want ze was net gescheiden en sip. Die zag eruit als een twintiger maar zei later 39 te zijn, wat zoiets betekent als 'ik ben dik over de veertig maar ik zeg dat ik 39 ben want dan zit ik tenminste nog in het dertigers-decennium.'
Al zijn ze trouwens wel aan het valsspelen, want Aziaten en negers zien er sowieso veel minder snel oud uit.
Oud 09-07-2011, 23:46
Carn
Carn is offline
mjah, ik lees te veel scifi-dingen dus het verhaal vond ik wat tegenvallen, had het een stuk complexer verwacht het plot vond ik een mager 6je, vond het juist wel cool dat alle bullshit enigszins goed gebracht werd.
Oud 09-07-2011, 23:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

Ziet er hartstikke 40 uit.
Mjuh, maar dan wel keihard do-able 40.

@Para:
Ik vind het ook wel typisch hoe vaak typische studentenmeisjes eruitzien alsof ze al ver in de 30 zijn. Ze kleden zich ook heel oud en die duizent lagen plamuur erbij zorgen alleen maar voor een lelijke gerimpelde muil.
Maar goed, omdat die wijven er allemaal zo oud uit zien, lijk ik relatief jong. Ik heb de afgelopen 2 weken al aardig wat 'Neeee, jij bent echt geen 26! ' uitroepen naar m'n hoofd gekregen.
Stiekem toch best leuk.
Oud 09-07-2011, 23:47
Carn
Carn is offline
Citaat:

Aan de andere kant ken ik ook genoeg mensen die er op hun 18de al uitzagen als dertig.
mwah, de paar serieuze vechtsporttrainers die ik ken hebben dat ook hoor; dat zijn gewoon op-en-top-gezonde mensen die intensief met hun lichaam bezig zijn. Het is meer dat 98% van de bevolking dat niet is, dus dan valt het nogal op.
Oud 09-07-2011, 23:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik quote mezelf even:

Citaat:
Pokerstars commentator op RTL5: "Hij doet me een beetje aan Richard Pryor denken. Of aan Hakim van Sesamstraat". Ja, die lijken ook sprekend op elkaar.
Oud 09-07-2011, 23:51
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
mjah, ik lees te veel scifi-dingen dus het verhaal vond ik wat tegenvallen, had het een stuk complexer verwacht het plot vond ik een mager 6je, vond het juist wel cool dat alle bullshit enigszins goed gebracht werd.
Het was natuurlijk wel rete voorspelbaar wie de dader was en hoe het af zou lopen maar vermakingsfactor was hoog
Oud 09-07-2011, 23:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Uberparty dan!

Ohja Mike <3 dat was hem!
Oud 09-07-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
mwah, de paar serieuze vechtsporttrainers die ik ken hebben dat ook hoor; dat zijn gewoon op-en-top-gezonde mensen die intensief met hun lichaam bezig zijn. Het is meer dat 98% van de bevolking dat niet is, dus dan valt het nogal op.
Ook waar, natuurlijk. Maar het is wel een combinatie van factoren. Ik zag laatst een foto van een of andere negerchick, die leek een jaar of.. nou, hooguit 28-30, maar ze was 68 ofzo.

/anekdotisch bewijs
Oud 10-07-2011, 00:05
Verwijderd
De bodybuilderbuurman zit al sinds 4 uur vanmiddag op z'n balkon Skyradio te luisteren. Wat doet hij daar de hele dag, waarom gaat hij niet naar binnen
Oud 10-07-2011, 00:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
enjoy the framerate.
Gaat prima hoor.
Oud 10-07-2011, 00:14
Carn
Carn is offline
wat een docu
Wat is Japan een idioot land
Oud 10-07-2011, 00:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Gaat prima hoor.
er is een aardige beta te downloaden van Deus Ex human revolution
Oud 10-07-2011, 00:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

GTA
fatsoenlijk graphics
BOARDS OF CANADA

winvid!
Is dit nu een mod met allerlei extra effecten die je zo kunt downloaden? Ziet er wel bruut uit
Oud 10-07-2011, 00:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De bodybuilderbuurman zit al sinds 4 uur vanmiddag op z'n balkon Skyradio te luisteren. Wat doet hij daar de hele dag, waarom gaat hij niet naar binnen
Leeft hij nog wel?
Oud 10-07-2011, 00:20
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik quote mezelf even:

[afbeelding]
[afbeelding]
Nederlands pokercommentaar is zo ongeveer de meest trieste uitvinding sinds de Senseo.
Oud 10-07-2011, 00:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

[afbeelding]

<333333333333
Overbelichting, nabewerking.

Sowieso zie je er op je 40e nog niet OUD uit. Wel mature, maar de echte zware ouderdomsrimpels en groeven en wallen en hanfflubbers komen pas na 40.
Oud 10-07-2011, 00:23
Carn
Carn is offline
Citaat:
Is dit nu een mod met allerlei extra effecten die je zo kunt downloaden? Ziet er wel bruut uit
zoiets, geen idee verder. Over n jaar of 2 / 3 is dit wel n beetje de norm qua realtime rendering

(1080go!)
Oud 10-07-2011, 00:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voor iemand die al moeite heeft met een motorrijder achter volgen denk ik dat het dan toch tegenvalt Nee het was echt niet te doen, je moest de hele tijd tussen gebouwen doorvliegen en je raakte hem zo kwijt
Ik laat je nog weten hoe het ging, als ik eraan toe kom
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten