Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Zojuist een vrouw (ongeveer midden dertig) hier in de trein. Ik maak aanstalten om op een stoel plaats te nemen, gaat ze ineens heel hard lopen en gooit haar tas op die stoel neer om mij weg te krijgen terwijl er nog zat plek was. Heb de tas van dat asociale mens gewoon in het bagagerek gelegd en ben er gaan zitten, gaat ze zitten zeiken over 'de jeugd van tegenwoordig'. Heb haar vriendelijk doch dringend verzocht even heel snel bij me uit de buurt gegaan voor ik uit m'n slof schoot. Ik gun het mensen niet snel maar zij mag van mij echt aids krijgen. Bah wat haat ik zulk volk.
||
![]() |
Citaat:
Maar top dat je die tas gewoon weg hebt gelegd ![]() ![]() OT: Ik heb hard gewerkt vandaag, kwam ik thuis en al mun spieren deden/doen zo'n zeer. Ik ging maar even plat op bed liggen, maar ik ging gelijk van de wereld.... Hoofdpijn en mijn hoofd voelde echt als beton ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren stonden er op het perron twee jongens en een meisje. Jongen A. en meisje waren heel innig afscheid aan het nemen, knuffelen, zoenen, aaien over het gezicht etc. Jongen B. stond er een beetje ongeïnteresseerd bij en rookte rustig zijn sigaretje. De jongens kwamen tegenover mij zitten en A. zwaaide nog heel schattig tot het meisje niet meer in beeld was. Daarna kropen die twee jongens bijna op elkaar. Zoenen, knuffelen, weetikveel. Echt heel heel erg klef. 'Ja, eigenlijk moeten we het maar eens zeggen, denk je niet?' *zoen* 'Je hebt, gelijk, maar dan doen we haar wel vet veel pijn en het is zo'n lieverd' *zoen* 'Klopt, maar op deze manier hou ik het ook niet meer vol, ik vind dit ook niet relaxed. Weten jouw ouders het eigenlijk al?' *zoen*
Wtf. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Weet je zeker dat ze niet met je aan het fucken waren?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van mi is 19 en heeft een man van rond de 30 op msn ofzo, stuurt ze me een stukje:
Hij: Ja heb je er zin in (hij gedraagt zich soms vrij kinderlijk) Zij: uhm jawel (ze gaat met hem en mij en nog een vriendin naar de bios) hij: ja wie weet zitten we wel te tongen in de bios zij: ehm ja of niet hij: kan zomaar gebeuren hoor. hij: je mag ook voelen als je dat liever wilt like wtf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Eigenlijk van gisteren: Er was een oude dame, die scheidde al het afval netjes. Groenbak, oud papier, plastic en gemengd afval. Toen moest ik voor haar het vuilnis buiten zetten. Moest ik al die bakken met gescheiden afval in de grote vuilniszak legen en dat aan straat zetten. WTF.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=XHEFbX81XWQ Zanger Rinus... Ik betwijfel of hij wel helemaal 100% is.
||
Citaat:
![]()
|
LOL WTF, na een woordenwisseling in één IRC-kanaal gisteravond is vandaag mijn operatorstatus verwijderd in een bevriend kanaal, puur omdat de persoon waar ik een woordenwisseling mee had, dikke vriendjes is met de eigenaar van dat kanaal. En wat het allemaal nog lachwekkender maakt, is dat de persoon in kwestie gewoon een veertiger is die zich gedraagt als een kleuter en zich maar al te graag in de slachtofferrol wentelt - beetje zielig, een beetje meer verstand (zoals o.a. het kunnen scheiden van kanaalzaken met persoonlijke zaken) had ik toch wel verwacht van iemand in die leeftijdsfase. :')
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Wat is jouw WTF moment van vandaag? snoopy | 500 | 06-05-2011 09:23 | |
De Kantine |