| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik bakte van de week deze cuties:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
daar steken de muffins die ik maak heeeeel erg mager bij af. . Hoi allemaal Ik heb supermooie gordijnen Als ze eenmaal hangen, dat duurt nog een paar dagen, dan krijgen jullie een foto!
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Ik wil even zeggen dat ik voor het eerst heb ervaren hoe enorm stressvol en idioot ingewikkeld een vakantie boeken kan zijn, en duur, dat ook, en dat ik en M. (vriendin) nu helemaal gaar zijn en boos op alle niet werkede sites en sites met verkeerde informatie, verstopte toeslagen, niet werkende creditcardnummers enz enz. En nu hebben we vluchten en verblijfplaats en treinen en alles, maar nu is er weer een probleem hoe M optijd op het vliegveld komt.
Ik heb wijn nodig. ![]() Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ja dat ging dus een beetje lastig met de scriptiestress van ons beiden. We communiceerde niet zo goed via email, dus we dachten, ah, die donderdag, dan doen we het wel samen achter de computer, hoppa. Maar we zijn een heel aantal ontzettend chagrijnige uren later en nog steeds is niet alles rond. Pffff, echt nooit weer, van die spontane plannen die dan ineens uitgevoerd moeten worden. /rage
|
|
|
|
|
Oh well, een roze mutsje is nog best cute Stef.
Ik ging boodschappen doen in m'n opgerolde strakke spijkerbroek, kisten, zwarte hoodie en lange legergroene jas. Ik leek wel een hardrockpunker!
Spoiler
![]() |
|
|