Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb bijzonder veel zin om thuis te zijn, want dit is de enige avond deze week dat ik niet werk/plannen heb, maar je bent hier van harte welkom! |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah ik ben nu pas thuis, want een dramadag!
Het was echt murphy's law. Eerst komt er een bug, terwijl je die aan het oplossen bent kom je achter een grotere bug. Terwijl je alles in het werk stelt om dat zo snel mogelijk te verhelpen, krijg je vlak voordat de oplossing wordt geimplementeerd een mail dat het systeem niet toegangelijk is voor heel Kazachstan. Je besluit vervolgens een verandering die vrijdag is doorgevoerd terug te laten zetten naar daarvoor en vervolgens ligt het hele systeem eruit. De IT afdeling in India snapt er vervolgens niks meer van en kan de vorige versies niet meer vinden ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2011 om 18:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Syori: ik ben overigens groot tegenstander van vreemdgaan hoor, dat was geloof ik wel duidelijk, maar ik ben er wel van overtuigd dat mensen kunnen veranderen en dat mijn mensenkennis groot genoeg is om in te schatten of diegene echt veranderd is. (Incl. factoren meewegen hoe lang het geleden is, hoe vaak etc)
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar het gaat me niet om het getal, je ziet het denk ik ook wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Niet dat ik vreemdgaan niet (erg) afkeur maar dit gaat me absoluut te ver.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Of moet ik nu naar het LJH-topic? ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor, maar... the F.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het jaar dat ik 14 was ben ik 10 kilo aangekomen, en dacht ik 'hehe dat mocht ook wel', maar in het jaar dat ik 15 was kwam ik nog een aantal kilo aan, en dacht ik ook dat ik dik werd. Ik ging toen van BMI 18.5 naar BMI 20
![]() Dus ik begrijp je zorgen wel, want ik had ze ook, maar ik weet inmiddels ook dat ze niet nodig zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wil alleen geen pens kweken (wat ik nu hopelijk niet aan het doen ben).
|
![]() |
|
|