Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2011, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Mag ik bij je komen eten vanavond?
Ik eet soep met brood. Soep uit blik. Maar ik wil best even naar de supermarkt hobbelen en een vegetarisch soepje voor je uitzoeken en dan mag het! Maar ik ga niet moeilijk doen.
Advertentie
Oud 19-07-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Ik eet soep met brood. Soep uit blik. Maar ik wil best even naar de supermarkt hobbelen en een vegetarisch soepje voor je uitzoeken en dan mag het! Maar ik ga niet moeilijk doen.
Daarvoor heb ik net iets te simpel gegeten de afgelopen vijf dagen, als ik zo snobbisch mag zijn. Dus dan ga ik zo toch maar naar de AH. Maar ben je later op de avond nog vrij en heb je zin in een biertje/wijntje bij jou/mij/in de stad? Verkorte versie van dinsdag?
Oud 19-07-2011, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Daarvoor heb ik net iets te simpel gegeten de afgelopen vijf dagen, als ik zo snobbisch mag zijn. Dus dan ga ik zo toch maar naar de AH. Maar ben je later op de avond nog vrij en heb je zin in een biertje/wijntje bij jou/mij/in de stad? Verkorte versie van dinsdag?
Zoiets vermoedde ik al! Ik twijfelde of je tegenzin om te koken groot genoeg zou zijn

Ik heb bijzonder veel zin om thuis te zijn, want dit is de enige avond deze week dat ik niet werk/plannen heb, maar je bent hier van harte welkom!
Oud 19-07-2011, 17:24
Verwijderd
En ik heb nog een restantje bier en een fles rode wijn, dus dat is iig goed
Oud 19-07-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Zoiets vermoedde ik al! Ik twijfelde of je tegenzin om te koken groot genoeg zou zijn

Ik heb bijzonder veel zin om thuis te zijn, want dit is de enige avond deze week dat ik niet werk/plannen heb, maar je bent hier van harte welkom!
Hehe, ja. Het viel nog mee, het was absoluut niet enkel friet en burgers wat er te koop was, maar dan nog, ik blijf een miep die 'r groente wil. Maarum, super tof, ik heb helemaal geen zin om alleen te zijn namelijk, tegen alle verwachtingen in. Het is nog vroeg dus ik zal over een uur of twee eens kijken hoe ver ik ben met koken/wassen en zeau en dan hoor je wanneer ik je kant op kom.

Citaat:
En ik heb nog een restantje bier en een fles rode wijn, dus dat is iig goed
Ik heb pastis in een plastic flesje.
Oud 19-07-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Hehe, ja. Het viel nog mee, het was absoluut niet enkel friet en burgers wat er te koop was, maar dan nog, ik blijf een miep die 'r groente wil. Maarum, super tof, ik heb helemaal geen zin om alleen te zijn namelijk, tegen alle verwachtingen in. Het is nog vroeg dus ik zal over een uur of twee eens kijken hoe ver ik ben met koken/wassen en zeau en dan hoor je wanneer ik je kant op kom.

Ik heb pastis in een plastic flesje.
Prima, geef maar een gil als je het weet
Oud 19-07-2011, 17:49
Verwijderd
Bah, groente.
Oud 19-07-2011, 18:03
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Bah, groente.
Aansteller
Oud 19-07-2011, 18:04
Verwijderd
20 euro verdiend.
Oud 19-07-2011, 18:05
Sherlock
Sherlock is offline
Hoe?!
Oud 19-07-2011, 18:20
Verwijderd
Skypen met iemand van Qrius over bijbaantjes ed.
Oud 19-07-2011, 18:24
Verwijderd
Ah ik ben nu pas thuis, want een dramadag!

Het was echt murphy's law.
Eerst komt er een bug, terwijl je die aan het oplossen bent kom je achter een grotere bug. Terwijl je alles in het werk stelt om dat zo snel mogelijk te verhelpen, krijg je vlak voordat de oplossing wordt geimplementeerd een mail dat het systeem niet toegangelijk is voor heel Kazachstan. Je besluit vervolgens een verandering die vrijdag is doorgevoerd terug te laten zetten naar daarvoor en vervolgens ligt het hele systeem eruit. De IT afdeling in India snapt er vervolgens niks meer van en kan de vorige versies niet meer vinden

Laatst gewijzigd op 19-07-2011 om 18:30.
Oud 19-07-2011, 18:32
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Bah Nom! groente.
Oud 19-07-2011, 18:34
Verwijderd
@Syori: ik ben overigens groot tegenstander van vreemdgaan hoor, dat was geloof ik wel duidelijk, maar ik ben er wel van overtuigd dat mensen kunnen veranderen en dat mijn mensenkennis groot genoeg is om in te schatten of diegene echt veranderd is. (Incl. factoren meewegen hoe lang het geleden is, hoe vaak etc)
Oud 19-07-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ah ik ben nu pas thuis, want een dramadag!

Het was echt murphy's law.
Eerst komt er een bug, terwijl je die aan het oplossen bent kom je achter een grotere bug. Terwijl je alles in het werk stelt om dat zo snel mogelijk te verhelpen, krijg je vlak voordat de oplossing wordt geimplementeerd een mail dat het systeem niet toegangelijk is voor heel Kazachstan. Je besluit vervolgens een verandering die vrijdag is doorgevoerd terug te laten zetten naar daarvoor en vervolgens ligt het hele systeem eruit. De IT afdeling in India snapt er vervolgens niks meer van en kan de vorige versies niet meer vinden
Goedzo, werk maar eens voor je geld!
Oud 19-07-2011, 18:38
Geel
Geel is offline
Citaat:
. Ik ben verhuisd!

Citaat:
huhu . Voor de eerste keer verhuizen in je leven . Mijn kamer is nu gelukkig niet meer zo ontiegelijk wit.
Late reactie , maar ik ben al minstens 9 keer verhuisd in mijn leven Waarschijnlijk nog een paar keer meer.

Oud 19-07-2011, 18:39
Rivka
Rivka is offline
Buh, volgens mij ben ik aangekomen. /megawhine
Oud 19-07-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Je bent vijftien, dan hoort dat.
Oud 19-07-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, to tha max.

Laat me raden, je BMI is nu 21 ipv 20, oid? :')
Oud 19-07-2011, 18:42
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
De echte 'whoop' was al een jaar geleden. This is just excess Of nou ja, een deel wel.
Oud 19-07-2011, 18:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
qft
Oud 19-07-2011, 18:43
Verwijderd
Citaat:
De echte 'whoop' was al een jaar geleden. This is just excess Of nou ja, een deel wel.
Je bent in de groei. Nu niet willen aankomen is als nu niet willen dat je hersenen doorontwikkelen of dat je haar groeit.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ook, to tha max.

Laat me raden, je BMI is nu 21 ipv 20, oid? :')
Zoiets ja.
Maar het gaat me niet om het getal, je ziet het denk ik ook wel.
Verwijderd
Citaat:
@Syori: ik ben overigens groot tegenstander van vreemdgaan hoor, dat was geloof ik wel duidelijk, maar ik ben er wel van overtuigd dat mensen kunnen veranderen en dat mijn mensenkennis groot genoeg is om in te schatten of diegene echt veranderd is. (Incl. factoren meewegen hoe lang het geleden is, hoe vaak etc)
Ik snap het, hoor. Maar ik ben niet zo vergevingsgezind en ik vertrouw mensen sowieso al heel moeilijk, dus als ik van iemand weet dat 'ie ooit is vreemdgegaan, kan hij mij aan het gas. Ik ben bloedserieus.
Oud 19-07-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het, hoor. Maar ik ben niet zo vergevingsgezind en ik vertrouw mensen sowieso al heel moeilijk, dus als ik van iemand weet dat 'ie ooit is vreemdgegaan, kan hij mij aan het gas. Ik ben bloedserieus.
Dan blijven er weinig Nederlanders over, als iedereen aan het gas mag die ooit is vreemdgegaan.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Je bent in de groei. Nu niet willen aankomen is als nu niet willen dat je hersenen doorontwikkelen of dat je haar groeit.
Ik ben 1.75 m en volgens mij al heel aardig uitgegroeid. Mensen schatten me ook een stuk ouder, overal.
Verwijderd
Citaat:
Zoiets ja.
Jeetje, stel je niet aan dan, ruilen?
Oud 19-07-2011, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Zoiets ja.
dat hoort ook, want meisjes van zestien zien er nu eenmaal anders uit dan meisjes van veertien. In de lengte ben je misschien uitgegroeid, maar verder nog niet.
Verwijderd
Citaat:
Ik ben 1.75 m en volgens mij al heel aardig uitgegroeid. Mensen schatten me ook een stuk ouder, overal.
Qua lengte misschien, qua figuur waarschijnlijk nog niet
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
als ik van iemand weet dat 'ie ooit is vreemdgegaan, kan hij mij aan het gas.
Eh, wtf?

Niet dat ik vreemdgaan niet (erg) afkeur maar dit gaat me absoluut te ver.
Verwijderd
Citaat:
Het gaat niet alleen om lengte. Je heupen en borsten zullen nog groeien (al zijn daar altijd uitzonderingen op), daar zitten heel wat kilo's. Dat je ouder wordt geschat heeft waarschijnlijk meer met je gezicht(suitdrukking) of gedrag te maken.
Verwijderd
Citaat:
Dan blijven er weinig Nederlanders over, als iedereen aan het gas mag die ooit is vreemdgegaan.
Sad but true.
Oud 19-07-2011, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Je drukt je wel sterk uit zeg.
Oud 19-07-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Eh, wtf?

Niet dat ik vreemdgaan niet (erg) afkeur maar dit gaat me absoluut te ver.
Ik wil geen relatie met iemand die ooit is vreemdgegaan, en dat gaat te ver omdat..?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gelukkig ben ik één van die Nederlanders!
Verwijderd
Citaat:
Ik wil geen relatie met iemand die ooit is vreemdgegaan, en dat gaat te ver omdat..?
Nee, je wil mensen aan het gas die vreemd zijn gegaan!
Verwijderd
Citaat:
Je drukt je wel sterk uit zeg.
Pfft.
Oud 19-07-2011, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Nee, je wil mensen aan het gas die vreemd zijn gegaan!
Uitdrukking.. Lol. Bijvoorbeeld, "hij had mij aan het gas gekund."

Edit: ik bedoel dus niet dat ik wil dat vreemdgangers worden vermoord, ofzo. Het is maar een uitdrukking.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Qua lengte misschien, qua figuur waarschijnlijk nog niet
Bij dezen wel, denk ik. Maar het gaat me niet echt om groeien, maar... het aankomen. Ik vind het ZO erg. Niet dat ik niet meer normaal kan leven door de gedachte, maar ik vind het wel erg vervelend. En bovenstaande was ooit wel zo dus aankomen triggert me verder.

Of moet ik nu naar het LJH-topic?
Verwijderd
Citaat:
"Aan het gas" is wat te ver gaat.
Oud 19-07-2011, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Uitdrukking.. Lol. Bijvoorbeeld, "hij had mij aan het gas gekund."

Edit: ik bedoel dus niet dat ik wil dat vreemdgangers worden vermoord, ofzo. Het is maar een uitdrukking.
Dat is voor mij geen bekende uitdrukking hoor
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Bij dezen wel, denk ik. Maar het gaat me niet echt om groeien, maar... het aankomen. Ik vind het ZO erg. Niet dat ik niet meer normaal kan leven door de gedachte, maar ik vind het wel erg vervelend. En bovenstaande was ooit wel zo dus aankomen triggert me verder.

Niet zo zeuren, je moet wel wat reet en tieten kweken!
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
...omdat je vindt dat ze aan het gas moeten.
Sorry hoor, maar... the F.
Geel
Geel is offline
Het is een uitdrukking, jeez Waarom zou iemand dat letterlijk opvatten?
Verwijderd
Citaat:

Beetje hetzelfde als we Fizzle hebben aangeraden: werk aan je onzekerheid, dát is het probleem.
Verwijderd
Het jaar dat ik 14 was ben ik 10 kilo aangekomen, en dacht ik 'hehe dat mocht ook wel', maar in het jaar dat ik 15 was kwam ik nog een aantal kilo aan, en dacht ik ook dat ik dik werd. Ik ging toen van BMI 18.5 naar BMI 20

Dus ik begrijp je zorgen wel, want ik had ze ook, maar ik weet inmiddels ook dat ze niet nodig zijn
Geel
Geel is offline
Ik ken(de) de uitdrukking ook niet, maar je kunt toch zien dat het een uitdrukking is?
Verwijderd
Beetje lachgas is best grappig hoor
Oud 19-07-2011, 18:50
Verwijderd
Oh dear god. HET IS EEN UITDRUKKING. Denk je nou serieus dat ik vreemdgangers wil vergassen, ofzo? Heb toch niet van die lange tenen. Christ.
Oud 19-07-2011, 18:50
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Niet zo zeuren, je moet wel wat reet en tieten kweken!
Reet is aardig goed gekomen . Daar ben ik juist trots op!
Ik wil alleen geen pens kweken (wat ik nu hopelijk niet aan het doen ben).

Regels voor berichten