| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik vind Cinderella wel leuk
Maar ik ben dan ook dol op boze stiefzusjes. En de muizen vind ik ook best leuk ![]() Nog even over de Zomergastenfilm; Naked zou wel mijn eerste keus zijn, maar Theo Maassen wilde die eigenlijk ook als film toen hij Zomergast en dat kon toen om de een of andere reden niet. Dus als het niet zou kunnen dan toch maar Before sunset. Ook al kan die misschien niet zonder Sunrise, maar ach. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die wilde ik ook al overslaan ![]() haha, ik moet van mezelf zoveel mogelijk Disneys kijken, maar ondertussen sla ik er het liefst zoveel mogelijk over om maar snel bij de leuke bekende aan te komen ![]() Wat een succes weer, m'n project. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En WAAAAG het eens om nu ook te zeggen dat je Aristocats over gaat slaan! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ik op m'n 6e voor het laatst gezien, in de bioscoop, m'n eerste film ![]() maar er zit wel toffe muziek in geloof ik, dus ben benieuwd wat ik er nu van vind! |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ik heb nu: Fantasia, Alice in Wonderland, Peter Pan, Sleeping beauty, The sword in the stone, Mary Poppins, Aristocats, Oliver & co, The little mermaid, Beauty & the beast, Aladdin, Pocohontas, The hunchback of Notre Dame, Hercules, Mulan, Fantasia 2000.
En Toy Story 1, 2 en 3, Cars en Rapunzel. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hadden thuis: Jungle Boek 101 Dalmatiers De Leeuwenkoning Aladdin Mulan Tarzan Luizenleven daar moesten we het zo'n beetje mee doen, dus die heb ik vaak gezien
|
|
![]() |
|
|