| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]()
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ha vandaag had ik vet leuke klanten
En eentje was een mevrouw met een jong gezin, en het was heel zielig, eerst zei ze dat ze pijn had vanwege een kleine bloedafwijking. Liet ze later bij de koffie tussen neus en lippen door vallen dat ze leukemie heeft. Dat is nogal een verschil. schrok ik best van. Die jongens zitten dus voor hun 25e zonder ouders. Heftig. ![]() Ze was wel superlief, ik heb zelfgemaakte roti meegekregen <33 En nu ga ik mezelf trakteren op een plantenspuit
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Scholieren.com Ranglijst. De lijst met de meest populaire boeken op de middelbare school.
1 Het gouden ei door Tim Krabbé 2 De aanslag door Harry Mulisch 3 Komt een vrouw bij de dokter door Kluun 4 De passievrucht door Karel Glastra van Loon 5 Afblijven door Carry Slee 6 Turks fruit door Jan Wolkers 7 Oorlogswinter door Jan Terlouw 8 Het diner door Herman Koch 9 Oeroeg door Hella S. Haasse 10 Joe Speedboot door Tommy Wieringa Wat een rare verzameling. Oorlogswinter hoor je op je 10 al geleden te hebben, met daar tegenover Mulisch waar sowieso niet doorheen te lezen valt. *shrug*
![]() |
|
|