Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rechtstreeks en wind er geen doekjes omheen ![]() En zij vindt jou ook leuk dus is het heus niet erg als ze hem opgeeft voor jou |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Wishmeluck ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Btw ze is nu op msn en is ziek, dus ik zei tegen haar kom ik je vanavond een kus brengen dan ben je morgen weer beter. Zegt ze djangooo ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Eh... denk je echt dat ze interesse in je heeft? Want als ik iemand leuk en aardig en lief vind en dat zeg en vraag of we samen gaan chillen, dan bedoel ik ook alleen dat. Niet dat ik stiekem iets met die persoon zou willen doen ofzo. En ik vind het ook leuk als mensen zeggen dat ze me missen of aan me denken. Maar dat betekent niet dat ik mijn vriendje ga verlaten hoor. Ik houd gewoon van gezelligheid en zal nooit vreemdgaan. Misschien is zij hetzelfde en ziet ze je gewoon als een vriend waar ze het fijn mee heeft.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als ze je echt leuk zou vinden, zou ze haar vriendje wel voor je dumpen. Dat ze dat niet doet, betekent dat ze hem leuker vindt dan jou. En als ik hoor hoe ze met hem omgaat, door intussen een andere jongen (jou) aan het lijntje te houden, vindt ze hém al niet eens leuk genoeg.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het persoonlijk beetje ruw om zomaar iemand weg te gooien uit mijn msn-lijst slechts omdat ik die persoon leuk vind en zij mij niet. Maarja... misschien ligt dat gewoon aan mij. En aangezien de TS haar al direct uit haar lijst heeft gegooit zal de vriendschap die ze hebben gehad wel niet zo heel veel betekent hebben. Wil alleen maar zeggen dat ik niet het idee heb dat dit altijd de beste oplossing is. |
![]() |
|
Het is sowieso al geen gelijkwaardige vriendschap meer als de één meer voelt dan de ander. De verliefde persoon wordt continu mee geconfronteerd dat hij/zij geen kans maakt bij de ander. Wat nog extra lastig wordt wanneer die ander ook nog eens een relatie krijgt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
"Jaloers" om alles in relatie Mangler | 15 | 06-07-2016 11:46 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben verliefd op een meisje maar ze is bezet door één van me beste vriend Danto13 | 25 | 30-05-2013 21:55 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met meisje met al een vriend. Echelon03 | 25 | 28-11-2007 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Vriend of vriendin die niet nederlands is Poepkind | 59 | 25-10-2006 19:45 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |