Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2011, 12:47
django023
django023 is offline
hallo,

Ik heb een meisje op het oog die ik echt superleuk vind enzo, (je kent het wel)
alleen ze heeft een vriendje maar is wel heel erg met mij bezig.

Ze wilt volgende week alweer met me chillen thuis terwijl ze een vriendje heeft, maar ze zegt wel de hele tijd dat ze me leuk en lief vind enzo.

Enig idee wat ik hiermee moet doen?

Dankje.
Oud 28-07-2011, 12:52
bierkoning
bierkoning is offline
ballen, als je haar gewoon wil ballen en verder geen interesse hebt in een vaste relatie met haar.
Zou je dat wel willen, dan kun je je bedenken wat ze misschien gaat doen als ze met jou heeft. Aangezien ze nu ook "vreemdgaat" ( er is nog niks gebeurd? ). Maar "chillen" met de intentie om meer te doen dan alleen samen naar buiten te kijken komt toch op mij over als niet betrouwbaar.

Dus leuk voor het ballen
Niet leuk voor een serieuze relatie
Oud 28-07-2011, 13:03
Verwijderd
wat doe je tijdens het chillen dan?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:04
django023
django023 is offline
Citaat:
ballen, als je haar gewoon wil ballen en verder geen interesse hebt in een vaste relatie met haar.
Zou je dat wel willen, dan kun je je bedenken wat ze misschien gaat doen als ze met jou heeft. Aangezien ze nu ook "vreemdgaat" ( er is nog niks gebeurd? ). Maar "chillen" met de intentie om meer te doen dan alleen samen naar buiten te kijken komt toch op mij over als niet betrouwbaar.

Dus leuk voor het ballen
Niet leuk voor een serieuze relatie
Nee, het is echt een leuk en lief meisje hoor, ik heb niks met haar (nog) gedaan, maar ze wilt samen met mij chillen als ik 2 weken alleen thuis ben. Dat klinkt toch wel een beetje als ik vind jou echt wel leuk. Ook regelmatig op msn spreekt ze me aan met schatje en i love you en dat soort dingen.
Oud 28-07-2011, 13:05
django023
django023 is offline
Citaat:
wat doe je tijdens het chillen dan?
Ze wilt samen met mij alleen thuis chillen. dus dat zal wel filmpje kijken, zoenen, blowtje roken en dat worden.
Oud 28-07-2011, 13:07
Verwijderd
Geen aandacht aan besteden. Dan zie je wel of ze je echt leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Ze wilt samen met mij alleen thuis chillen. dus dat zal wel filmpje kijken, zoenen, blowtje roken en dat worden.
Zeg dan dat je dat alleen wilt als zij de relatie met haar vriend beëindigt
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:10
django023
django023 is offline
Citaat:
Zeg dan dat je dat alleen wilt als zij de relatie met haar vriend beëindigt
ja, maar ik wilt niet dat ze haar relatie beëindigd voor mij, het is echt een superaardig meisje en ben al bijna een keer eerder met haar gegaan. Ze vind me erg leuk, en ik haar ook. Maar ik wil niet haar relatie verbreken. Hoe kan ik het beste aan haar vragen of ze voor mij kiest of voor haar vriend? Dan heb ik tenminste duidelijkheid.
Oud 28-07-2011, 13:12
Verwijderd
Citaat:
ja, maar ik wilt niet dat ze haar relatie beëindigd voor mij, het is echt een superaardig meisje en ben al bijna een keer eerder met haar gegaan. Ze vind me erg leuk, en ik haar ook. Maar ik wil niet haar relatie verbreken. Hoe kan ik het beste aan haar vragen of ze voor mij kiest of voor haar vriend? Dan heb ik tenminste duidelijkheid.
Alles kan kapot...

Rechtstreeks en wind er geen doekjes omheen
En zij vindt jou ook leuk dus is het heus niet erg als ze hem opgeeft voor jou
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:17
django023
django023 is offline
Citaat:
Alles kan kapot...

Rechtstreeks en wind er geen doekjes omheen
En zij vindt jou ook leuk dus is het heus niet erg als ze hem opgeeft voor jou
Dankje ga het gelijk vragen
Wishmeluck
Oud 28-07-2011, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Dankje ga het gelijk vragen
Wishmeluck
Succes
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:19
django023
django023 is offline
Citaat:
Geen aandacht aan besteden. Dan zie je wel of ze je echt leuk vindt.
Ja, daar ben ik al achter gekomen... ik heb iets van een week niet met der gepraat omdat ze boos op me was, na 1 week kwam ze ineens op mijn msn, dat helpt wel altijd ja.
Oud 28-07-2011, 13:23
Verwijderd
maar wel de uitkomst posten he
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:27
django023
django023 is offline
Citaat:
maar wel de uitkomst posten he
Ja natuurlijk ik heb der net een sms gestuurd met daarin: schat ik wil vanavond even met je praten x ze had al gereageerd dus ik hoor het vanavond
Oud 28-07-2011, 13:29
Verwijderd
Citaat:
Ja natuurlijk ik heb der net een sms gestuurd met daarin: schat ik wil vanavond even met je praten x ze had al gereageerd dus ik hoor het vanavond
haha ik moet eerlijk bekennen, ik zit precies in dezelfde situatie alleen ik kan m nu niet pingen en hij smst nooit
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:33
django023
django023 is offline
Citaat:
haha ik moet eerlijk bekennen, ik zit precies in dezelfde situatie alleen ik kan m nu niet pingen en hij smst nooit
Dat is zo een rot situatie,

Btw ze is nu op msn en is ziek, dus ik zei tegen haar kom ik je vanavond een kus brengen dan ben je morgen weer beter. Zegt ze djangooo dat kan niet want ik heb vriendje maar ze heeft wel toegegeven dat ze me leuk vind.
Oud 28-07-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo een rot situatie,

Btw ze is nu op msn en is ziek, dus ik zei tegen haar kom ik je vanavond een kus brengen dan ben je morgen weer beter. Zegt ze djangooo dat kan niet want ik heb vriendje maar ze heeft wel toegegeven dat ze me leuk vind.
Dump je vriendje en ga met mij
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:37
django023
django023 is offline
Citaat:
Dump je vriendje en ga met mij
Ja xD, ging het maar zo
Oud 28-07-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ja xD, ging het maar zo
Soms wilde ik dat ik de ballen had om zoiets te zeggen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:42
django023
django023 is offline
Citaat:
Soms wilde ik dat ik de ballen had om zoiets te zeggen
Ja, ik ook soms hoor alleen ben te bang voor een blauwtje en heb ook geen zin in onnodige ruzies met mensen.
Oud 28-07-2011, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik ook soms hoor alleen ben te bang voor een blauwtje en heb ook geen zin in onnodige ruzies met mensen.
precies kutsituaties altijd
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:49
django023
django023 is offline
Citaat:
precies kutsituaties altijd
Ze vind het wel leuk als ik aan haar denk maar ze wilt niet vreemdgaan.

Wat moet je daar nou mee?
Oud 28-07-2011, 13:56
Verwijderd
Citaat:

Je gaat niet vreemd als je het uitmaakt en met mij gaat als je me toch leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 14:10
sanni
sanni is offline
ze wil niet vreemdgaan? Dan maakt ze het wel uit lijkt mij als ze jou leuk genoeg vind/vond
Oud 28-07-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
ze wil niet vreemdgaan? Dan maakt ze het wel uit lijkt mij als ze jou leuk genoeg vind/vond
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2011, 17:08
Noctiluca
Noctiluca is offline
Alleen maar goed dat ze niet vreemd wil gaan, anders heb je d'r niks aan
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 20:24
Volk
Volk is offline
Eh... denk je echt dat ze interesse in je heeft? Want als ik iemand leuk en aardig en lief vind en dat zeg en vraag of we samen gaan chillen, dan bedoel ik ook alleen dat. Niet dat ik stiekem iets met die persoon zou willen doen ofzo. En ik vind het ook leuk als mensen zeggen dat ze me missen of aan me denken. Maar dat betekent niet dat ik mijn vriendje ga verlaten hoor. Ik houd gewoon van gezelligheid en zal nooit vreemdgaan. Misschien is zij hetzelfde en ziet ze je gewoon als een vriend waar ze het fijn mee heeft.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 20:58
django023
django023 is offline
Citaat:
Eh... denk je echt dat ze interesse in je heeft? Want als ik iemand leuk en aardig en lief vind en dat zeg en vraag of we samen gaan chillen, dan bedoel ik ook alleen dat. Niet dat ik stiekem iets met die persoon zou willen doen ofzo. En ik vind het ook leuk als mensen zeggen dat ze me missen of aan me denken. Maar dat betekent niet dat ik mijn vriendje ga verlaten hoor. Ik houd gewoon van gezelligheid en zal nooit vreemdgaan. Misschien is zij hetzelfde en ziet ze je gewoon als een vriend waar ze het fijn mee heeft.
Nee, ze vind me echt leuk, 1 maand geleden gingen we bijna met elkaar, ze vond me superleuk toen al.
Oud 28-07-2011, 22:43
sanni
sanni is offline
Sorry maar als ze je echt zo leuk vind als jij zegt hadden jullie toen wel al gehad of was ze niet met haar huidige vriendje gegaan. Of had ze het allang uitgemaakt. Ik zie t niet gebeuren hoe graag je ook zou willen!
Oud 29-07-2011, 16:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Och, zeg maar tegen haar (impliciet dan wel expliciet) dat ze eerst die kerel moet dumpen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 17:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Blijkbaar zit je gewoon in haar friends-zone.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 17:07
Verwijderd
Als ze je echt leuk zou vinden, zou ze haar vriendje wel voor je dumpen. Dat ze dat niet doet, betekent dat ze hem leuker vindt dan jou. En als ik hoor hoe ze met hem omgaat, door intussen een andere jongen (jou) aan het lijntje te houden, vindt ze hém al niet eens leuk genoeg.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 11:18
django023
django023 is offline
Dankjewel iedereen voor die handige tips,

Ik heb haar ondertussen van msn verwijderd en wil niks meer met haar te maken hebben.
Oud 30-07-2011, 17:25
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
Dankjewel iedereen voor die handige tips,

Ik heb haar ondertussen van msn verwijderd en wil niks meer met haar te maken hebben.
waarom geen vrienden blijven?..of was het "alles of niets"?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
waarom geen vrienden blijven?..of was het "alles of niets"?
Waarom zou hij? Daar zou hij alleen zichzelf mee hebben. Omgaan met een meisje dat hij leuk vindt terwijl zij een ander heeft.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou hij? Daar zou hij alleen zichzelf mee hebben. Omgaan met een meisje dat hij leuk vindt terwijl zij een ander heeft.
dat doet inderdaad veel pijn
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 11:37
Balpen
Balpen is offline
Citaat:
oké daar heb je wel een punt
Met citaat reageren
Oud 18-08-2011, 22:44
eMd
eMd is offline
Citaat:
Nee, het is echt een leuk en lief meisje hoor, ik heb niks met haar (nog) gedaan, maar ze wilt samen met mij chillen als ik 2 weken alleen thuis ben. Dat klinkt toch wel een beetje als ik vind jou echt wel leuk. Ook regelmatig op msn spreekt ze me aan met schatje en i love you en dat soort dingen.
Check ff hoe ze andere mensen op msn aanspreekt. jongens natuurlijk, ik bedoel misschien zet ze gewoon schatje neer uit gewoonte.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 22:30
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ugh.. ik weet het niet hoor.. Ik zit in een soortgelijke situatie. Vind iemand leuk maar no-way dat ze ooit iets met mij zou willen, maar de vriendschap die we hebben is me toch te veel waard om te zeggen ik wil er niks meer mee te maken hebben. Dan voel ik me maar een tijdje langer klote, hoop ik maar gewoon dat het overgaat.

Ik vind het persoonlijk beetje ruw om zomaar iemand weg te gooien uit mijn msn-lijst slechts omdat ik die persoon leuk vind en zij mij niet.

Maarja... misschien ligt dat gewoon aan mij. En aangezien de TS haar al direct uit haar lijst heeft gegooit zal de vriendschap die ze hebben gehad wel niet zo heel veel betekent hebben. Wil alleen maar zeggen dat ik niet het idee heb dat dit altijd de beste oplossing is.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2011, 23:43
Vice
Vice is offline
Het is sowieso al geen gelijkwaardige vriendschap meer als de één meer voelt dan de ander. De verliefde persoon wordt continu mee geconfronteerd dat hij/zij geen kans maakt bij de ander. Wat nog extra lastig wordt wanneer die ander ook nog eens een relatie krijgt.
Reageren

Regels voor berichten