Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2011, 00:17
UnderCoverBoy1
UnderCoverBoy1 is offline
Ik heb een vraag als je elke dag blowt voordat je gaat slapen en gewoon lekker uitslaapt of je er dan bleker ofso van word want ik ben wel licht bruin maar ik merk als ik de dag ervoor gesmoked heb er beetje geeltjes uit zie weet iemand om dit tegen te gaan ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2011, 00:37
JiMJiM
JiMJiM is offline
http://nl.wikipedia.org/wiki/Leesteken
Oud 26-07-2011, 00:41
UnderCoverBoy1
Oke leuk je snapt wel wat ik bedoel dus ga niet zeuren om de punten ?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 10:40
Verwijderd
Uhh onder de zonnebank ?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 11:27
django023
django023 is offline
Dat kan komen doordat je nog een beetje "high" bent van de vorige dag, op zich is hier niks ergs aan alleen er is niet heel veel om dit tegen te gaan.
Oud 26-07-2011, 11:29
arPos
arPos is offline
ja van roken wordt je huid sowieso vaal, dat is met blowen niet anders..

als ervaren blower raad ik het verder af om net voor het slapen te blowen maar enfin.
Oud 26-07-2011, 11:57
django023
django023 is offline
er is inderdaad weinig aan te doen, stoppen met blowen is het meest effectief maar anders raad ik het af om een blow te roken vlak voor het slapen gaan.
Oud 26-07-2011, 18:09
UnderCoverBoy1
Onder de zonnebank ?

Ik zeg toch dat ik gewoon bruin ben maar als ik geblowd heb dat ik geeltjes ben
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 10:43
Verwijderd
minder blowen. dagelijks blowen is echt te ultiem kut voor je en ik spreek uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 01:25
UnderCoverBoy1
ik ben 15 en k blow elke dag ben bijna 16 is dit erg schadelijk voor je ik zie er niet als een junk uit ofso hoor ik verzorg mezelf heel goed
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 01:50
Jefar
Jefar is offline
Natuurlijk is dat schadelijk, heb je dat nooit op school geleerd?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 09:48
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik weet niet, heb je daarvoor ook al nooit leestekens gebruikt?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 12:06
UnderCoverBoy1
Je snapt toch wat ik zeg waarom zou ik dan lees tekens gebruikt

En wat is er dan zo schadelijk aan ?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:
ik ben 15 en k blow elke dag ben bijna 16 is dit erg schadelijk voor je ik zie er niet als een junk uit ofso hoor ik verzorg mezelf heel goed

Ik blow niet zo vaak en merk al dat mijn geheugen achteruit gaat... wat moet jij dan met elke dag blowen?
Natuurlijk is het schadelijk
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:16
django023
django023 is offline
Citaat:

Ik blow niet zo vaak en merk al dat mijn geheugen achteruit gaat... wat moet jij dan met elke dag blowen?
Natuurlijk is het schadelijk
Dat valt op zich toch wel mee? ik blow nu ook bijna dagelijks, sowieso elke dag na mijn werk een blowtje roken met me collega's. Ik merk niet echt verschillen aan mijn persoonlijkheid, het enige wat ik merk is dat ik steeds meer wiet nodig heb om stoned te worden.
Oud 28-07-2011, 13:17
Verwijderd
Citaat:
Dat valt op zich toch wel mee? ik blow nu ook bijna dagelijks, sowieso elke dag na mijn werk een blowtje roken met me collega's. Ik merk niet echt verschillen aan mijn persoonlijkheid, het enige wat ik merk is dat ik steeds meer wiet nodig heb om stoned te worden.
Dat valt mee

Als iemand iets tegen mij zegt dat ik iets moet doen, ben ik het een uur later alweer kwijt.
en ik zou uitkijken als ik jou was, je hebt duidelijk aanleg voor verslaving.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:28
django023
django023 is offline
Citaat:
Dat valt mee

Als iemand iets tegen mij zegt dat ik iets moet doen, ben ik het een uur later alweer kwijt.
en ik zou uitkijken als ik jou was, je hebt duidelijk aanleg voor verslaving.
Ik weet het. ik ga vanaf volgende week weer enorm minderen. Vanaf dan blow ik alleen nog maar vrijdag en zaterdag... Tenzij er een feestje is natuurlijk.
Oud 28-07-2011, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het. ik ga vanaf volgende week weer enorm minderen. Vanaf dan blow ik alleen nog maar vrijdag en zaterdag... Tenzij er een feestje is natuurlijk.
het is voor je eigen bestwil hoor, het kan mij niet schelen of je nou blowt of niet maar je wil toch ook niet al dood op je 27e?
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:35
django023
django023 is offline
Citaat:
het is voor je eigen bestwil hoor, het kan mij niet schelen of je nou blowt of niet maar je wil toch ook niet al dood op je 27e?
Nee liever niet, ik wil zeker de 67 halen
Oud 28-07-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Nee liever niet, ik wil zeker de 67 halen
Dat bedoel ik, en drugs is hoe dan ook schadelijk. Zeker op jonge leeftijd...
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 13:47
django023
django023 is offline
Citaat:
Dat bedoel ik, en drugs is hoe dan ook schadelijk. Zeker op jonge leeftijd...
Ja dat is waar, daarom begin ik al helemaal niet aan hard-drugs.
Oud 28-07-2011, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Brave jongen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 15:05
Afwezignummer2
Citaat:
Je snapt toch wat ik zeg waarom zou ik dan lees tekens gebruikt

En wat is er dan zo schadelijk aan ?
Nu snap ik er dubbel niks van!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 15:47
UnderCoverBoy1
Voel je je nu slimmer als je op andermans spelfouten gaat letten ?
Haha
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Voel je je nu slimmer als je op andermans spelfouten gaat letten ?
Haha
Het is gewoon lastiger lezen voor anderen schat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2011, 17:19
Verwijderd
Draaideurpoes, kun je ajb niet in elk topic gaan chatten. Undercoverboy1, het is de bedoeling dat we in begrijpelijke taal typen, wil je dat niet, moet je niet zeiken dat er iets over gezegd wordt. Het is hier geen msn of sms.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 17:25
UnderCoverBoy1
Ja begrijpelijke taal ja ik typ niet als een of andere mogool je snapt wel wat ik bedoel dus je moet niet zeiken
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Ja begrijpelijke taal ja ik typ niet als een of andere mogool je snapt wel wat ik bedoel dus je moet niet zeiken
Ik zeik niet, ik ben forumbaas van dit deelforum. Als ik aangeef dat je beter op je taal kunt letten, kun je dat opvatten als een aanwijzing. Wil je je hier niet aan houden, dan zijn er gevolgen. Een topic dat ontspoort omdat de ts niet fatsoenlijk wil typen, gaat op slot.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 01:14
Afwezignummer2
Citaat:
Excuseer mij, volgens de landkaart het het land Mongolië, niet Mogolië. En nee, ik hoef je niet te corrigeren om me slimmer te voelen dan jij. En sorry, Mutant, als dit te erg is verwijder het dan maar beter.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Dagelijks blowen is echt best erg slecht voor je.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 04:45
DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
Ik doe ze, begin er inderdaad maar niet aan, ik zie er uit als een skelet
Met citaat reageren
Oud 29-07-2011, 12:37
django023
django023 is offline
Citaat:
Ik doe ze, begin er inderdaad maar niet aan, ik zie er uit als een skelet
Misschien moet je ook stoppen.
Oud 30-07-2011, 03:54
Jefar
Jefar is offline
In wiet zit sowieso teer en je kan in een psychose raken waar er allemaal rare dingen gebeuren met je hersenen, en je hebt een grote kans om schizofrenie uit te lokken als je wiet gebruikt
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 04:36
DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
Misschien moet je ook stoppen.
Eitje
Ben op het goede pad though
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 22:49
UnderCoverBoy1
Wat is schizofonie ofso ??
Met citaat reageren
Oud 30-07-2011, 23:36
DerMarlon
DerMarlon is offline
Citaat:
Schizofrenie is gemakkelijk gezegd een gespleten persoonlijkheid, waarmee je meestal in conflict bent.

Nu komen er waarschijnlijk ongeveer 5 mensen (ik gok oezem,draaideurkat,mutant,DP,Diego) vertellen hoe het zit xd
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 15:51
Verwijderd
Oh ik dacht dat dat is als je meerdere psychoses hebt gehad en dat het niks te maken heeft met gespleten ps
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Oh ik dacht dat dat is als je meerdere psychoses hebt gehad en dat het niks te maken heeft met gespleten ps
Dat klopt
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
In wiet zit sowieso teer
niet juist.. in wiet zit geen teer. die teer zit in de tabak waarmee de meeste mensen hun joints draaien. Als je wiet puur rookt, bv via een pijpje of bong, krijg je die teer ook niet binnen. vandaar dat al die hippies bijvoorbeeld puur roken: dan vermijd je alle schadelijke stoffen die in tabak zitten, teer en nicotine bijvoorbeeld.
Citaat:
typ eens http://nl.wikipedia.org/wiki met /Schizofrenie er achter in de adresbalk van je browser. Hapklare info... je hebt google er niet eens voor nodig.
Citaat:
Klopt.. schizofrenie is slechts een van de vele psychische aandoeningen. Psychoses komen ook bij andere ziektes voor.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 16:22
Afwezignummer2
Citaat:
Schizofrenie is gemakkelijk gezegd een gespleten persoonlijkheid, waarmee je meestal in conflict bent.

Nu komen er waarschijnlijk ongeveer 5 mensen (ik gok oezem,draaideurkat,mutant,DP,Diego) vertellen hoe het zit xd
Als je iemand wilt helpen met iets waar je totaal niks van weet, Google dan op z'n minst een keer. Kost niks. Wel aardig dat je helpt, aangezien hij zelf ook in 3 klikken en 5 letters genoeg zou weten.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2011, 21:31
Isengrim
Isengrim is offline
Citaat:

Wat doet deze naamzoek hier?
Verder klopt het idd niet wat je zegt, want je haalt Schizophrenie en Multiple Personality Disorder door elkaar.
Oud 01-08-2011, 01:31
Verwijderd
Citaat:
Wat doet deze naamzoek hier?
Verder klopt het idd niet wat je zegt, want je haalt Schizophrenie en Multiple Personality Disorder door elkaar.
yay boezem op D&A
Met citaat reageren
Oud 02-08-2011, 14:23
Isengrim
Isengrim is offline
Citaat:
yay boezem op D&A
Reageren

Regels voor berichten