Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2011, 12:22
snoopy
snoopy is offline
Dat onze kat een tijd geleden (gezien de staat van ontbinding) een dooie muis in de zandbak had neergelegd als cadeautje
Oud 04-08-2011, 22:50
Verwijderd
Euhm? ff denken hoor.

ik kwam er achter dat me hond weg was
Oud 05-08-2011, 00:16
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wij zeggen dan ''swa.''
Citaat:
Zo spreek je soit ook uit, dacht ik zo.

Ik gebruik "soit" sowieso niet, en heb het ook nog nooit gehoord in Midden-Nederland, maar dat het Frans is, is nieuw voor mij Ik las het altijd als "so-iet" en dacht: "wat een raar woord".
Oud 05-08-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Nee, lekker anorexiabeentjes hebben, zo dun dat je dijen elkaar niet raken als je loopt. Omdat je anders cellulitis krijgt ja? ik betwijfel dat dat de reden is. Ik denk dat ze gewoon dun willen zijn, omdat iedereen op tv ook dun is en mooi en dus op tv
het lijkt me anders verdomde handig als je niet eerst een fietsbroekje hoeft te hosselen als je een rokje aan wil trekken.
Oud 05-08-2011, 21:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
het lijkt me anders verdomde handig als je niet eerst een fietsbroekje hoeft te hosselen als je een rokje aan wil trekken.
Dat kan ook als je geen anorexiabeentjes hebt.
Oud 05-08-2011, 21:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, dat gaat schuren en dan liggen je poten open en heb je open wonden tussen je benen en dat is erg onsexy. De weinige keren dat ik een rokje draag heb ik er een legging/panty onder of een afgeknipte legging.
Oud 05-08-2011, 21:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik heb dat nooit en ik heb verre van anorexiabeentjes. Mijn benen elk zijn bijna net zo dik als mijn taille.
Oud 05-08-2011, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Maar ik heb dat nooit en ik heb verre van anorexiabeentjes. Mijn benen elk zijn bijna net zo dik als mijn taille.
Jouw taille is dan wel erg dun of je hebt in verhouding fucking dikke benen Mijn bovenbeenomtrek is volgens mij 15 cm korter dan mijn middelomtrek, en volgens mij is mijn middel niet belachelijk dik in verhouding, want ik haal die 70% ratio waar Schrodinger altijd over zeurt wel
Oud 05-08-2011, 22:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jouw taille is dan wel erg dun of je hebt in verhouding fucking dikke benen Mijn bovenbeenomtrek is volgens mij 15 cm korter dan mijn middelomtrek, en volgens mij is mijn middel niet belachelijk dik in verhouding, want ik haal die 70% ratio waar Schrodinger altijd over zeurt wel
Bij mij is het 10 cm verschil. Dat is toch 'bijna even dik'?
Oud 06-08-2011, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Bij mij is het 10 cm verschil. Dat is toch 'bijna even dik'?
Ik vind het verschil tussen 55 en 70 nog wel groot... maar misschien klinkt het groter dan het is. Ik heb het idee dat mijn middel echt veeeeel omvangrijker is dan één bovenbeen
Oud 06-08-2011, 13:58
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja maar er zit natuurlijk de geleidelijke overgang van je heupen tussen he? Bij mij is het 56 en 66, dat vind ik best een klein verschil.
Oud 06-08-2011, 16:54
Verwijderd
Dat Fahrenheit in Den Haag is gestorven (en dat hij überhaupt in Nederland verkeerde).
Oud 06-08-2011, 18:53
TopDrop
TopDrop is offline
dat het pas 6 aug is, ipv 9.
Oud 07-08-2011, 21:22
quiro
quiro is offline
wisten jullie al dat sabir altijd een koptelefoon draagt
Oud 08-08-2011, 09:42
Verwijderd
Citaat:

Ik gebruik "soit" sowieso niet, en heb het ook nog nooit gehoord in Midden-Nederland, maar dat het Frans is, is nieuw voor mij Ik las het altijd als "so-iet" en dacht: "wat een raar woord".

Citaat:
Nee, dat gaat schuren en dan liggen je poten open en heb je open wonden tussen je benen en dat is erg onsexy. De weinige keren dat ik een rokje draag heb ik er een legging/panty onder of een afgeknipte legging.
Open wonden?

Citaat:
Echt.

En ik denk dat vrouwen dunne benen willen omdat ze dat mooi vinden. [/open deur] Ik vind slanke benen ook mooier dan als er dingen rond gaan lillen als je fietst, of zo.
Oud 08-08-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
wisten jullie al dat sabir altijd een koptelefoon draagt
Oud 09-08-2011, 15:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Uh ja er staat geen uitleg bij hoor, dus hoe ze aan genetisch materiaal van Adam en Eva komen weet ik ook niet hoor
Zou dit niet gaan om dat onderzoek dat ze al een hele tijd hebben lopen, waarin ze van over de hele wereld genetisch materiaal verzamelen en kijken naar de gemeenschappelijke voorouder van ons allemaal? Daarbij is het inderdaad dat de vrouwelijke gemeenschappelijke voorouder eerder leefde dan de mannelijke. Ik weet niet of ik het duidelijk uitleg, stond een tijdje terug iets over in de krant en het is interessant, maar ingewikkeld
Oud 10-08-2011, 09:18
Verwijderd
De betekenis van het woord plenair
Oud 10-08-2011, 09:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Na al die vergaderingen lekker geskipt te hebben...
Oud 10-08-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Na al die vergaderingen lekker geskipt te hebben...
Oud 18-08-2011, 19:01
Martiño
Martiño is offline
Ik kwam er zojuist achter dat ik streetview kan gebruiken op mn mobiele telefoon
Oud 22-08-2011, 20:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
OMG, je kunt deze Snel Reageren-box vergroten en verkleinen met het pijltje rechtsonderin! Kom ik pas achter na 9 jaar forumen /n00b
Oud 22-08-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
OMG, je kunt deze Snel Reageren-box vergroten en verkleinen met het pijltje rechtsonderin! Kom ik pas achter na 9 jaar forumen /n00b

Ik kwam er net achter dat er in het Engels blijkbaar een verschil is tussen een stemhebbende en een stemloze th. Wát. Ik heb er iets van een jaar op geoefend tot ik überhaupt th kon zeggen, en nu voel ik me bedrogen en alsof ik het al die tijd alsnog fout heb gedaan. Ik hoor het verschil tussen th en th zelfs amper, geloof ik.
Oud 22-08-2011, 22:28
Carn
Carn is offline
de haai en pinguin smiley op facebook
Oud 22-08-2011, 22:40
Thomas.
Thomas. is offline
Ik kwam er net achter dat mijn internet niet meer in quarantaine zit door die rotKPN. Het netwerk zou een gevaar voor andere mensen en KPN zijn
Oud 26-08-2011, 08:08
Verwijderd
Dat de allereerste nederlandse mcdonalds in 1971 al de mckroket had.
Oud 27-08-2011, 00:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Marsepein ruikt naar klei! Of andersom, want dat lijkt Interglot waarschijnlijker. Neemt niet weg dat het hetzelfde ruikt en dat het dus niet zo gek is dat kinderen die meuk opeten.

Hier moest ik 2 dagen over nadenken en aan marsepein voor ruiken
Oud 10-09-2011, 19:08
Geel
Geel is offline
Upperdepup!

Ik kwam er vandaagnet achter dat Jackie Chan ook kan zingen!
Oud 11-09-2011, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Marsepein ruikt naar klei! Of andersom, want dat lijkt Interglot waarschijnlijker. Neemt niet weg dat het hetzelfde ruikt en dat het dus niet zo gek is dat kinderen die meuk opeten.

Hier moest ik 2 dagen over nadenken en aan marsepein voor ruiken
Dit geloof ik niet. Klei en marsepein ruikt helemaal niet hetzelfde. Hoogstens verwante geuren. Maar hetzelfde, nee, beslist niet. Of je kleit al jaren onbewust met marsepein, natuurlijk. Of je eet klei.

Citaat:
Upperdepup!

Ik kwam er vandaagnet achter dat Jackie Chan ook kan zingen!
Ik wil even mijn liefde voor Jackie Chan uitspreken, ondanks dat dat offtopic is!

Jackie Chan <3333333
Oud 11-09-2011, 10:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee Kat, Fido klei en marsepein ruiken hetzelfde
Oud 11-09-2011, 21:52
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dat Ross in het eerste seizoen van Friends 26 is. Wtf, dat ben ik ook bijna. En ze lijken veul ouder!
Oud 15-09-2011, 02:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
In de Lion King ontdekte ik ineens bij de scene dat Rafiki de volwassen Simba ontmoet, dit schoonheidsfoutje! Als je goed kijkt, zie je naden in de lucht, waar de lucht niet goed op elkaar aansluit. Ik had het nog nooit eerder gezien, maar als je het eenmaal ziet, dan...!

Oud 15-09-2011, 07:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zie het niet
Oud 15-09-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het niet
Edit Oh wacht, bij die onderste zie ik het misschien

Laatst gewijzigd op 15-09-2011 om 10:39.
Oud 15-09-2011, 10:29
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb ook geen flauw idee
Oud 15-09-2011, 10:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ehh? Ik zie het ook niet
Oud 15-09-2011, 10:52
Verwijderd
Gelukkig, ik dacht al dat het aan mij lag
Oud 15-09-2011, 11:10
Carn
Carn is offline
Volgens mij zie je het t beste bij plaatje 2.
Oud 15-09-2011, 13:34
Martiño
Martiño is offline
Als je heel goed kijkt zie je inderdaad een heel miniem contrastverschil. Maar het is denk ik afhankelijk van de kwaliteit van je ogen en van je beeldscherm.

Het hoeft trouwens toch niet perse een fout in de film te zijn? Het kan ook aan je player of aan de kwaliteit van de rip liggen.
Oud 15-09-2011, 13:34
Martiño
Martiño is offline
Maar noedels, bedankt voor het verknallen van iedere animatiefilm die ik ooit nog ga kijken
Oud 16-09-2011, 02:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ah ja, na vergroten als een malle zie ik een minuscuul lijntje lopen. Wat een mierenneukerij
Oud 16-09-2011, 03:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als je heel goed kijkt zie je inderdaad een heel miniem contrastverschil. Maar het is denk ik afhankelijk van de kwaliteit van je ogen en van je beeldscherm.

Het hoeft trouwens toch niet perse een fout in de film te zijn? Het kan ook aan je player of aan de kwaliteit van de rip liggen.
Het is gewoon de DVD hoor En het zit wel echt in de film, alleen in de lucht.

Als je het uitvergroot zie je een verticale lijn lopen in de lucht, vanwege een (subtiel) kleurverschil. Op donkere monitors is het misschien moeilijker te zien.
Oud 16-09-2011, 03:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar noedels, bedankt voor het verknallen van iedere animatiefilm die ik ooit nog ga kijken
SORRY Overigens is The Lion King nog steeds de beste animatie ever, naden in de lucht of niet!

Het is gewoon net als de Hidden Mickeys of het "SEX" in de lucht...Normaal zie je het niet, maar als je ervan weet, dan kun je je ogen er niet vanaf houden!
Oud 17-09-2011, 14:30
Martiño
Martiño is offline
Het is geen SEX, het is SFX. Maarja, die discussie zal wel eeuwig duren.
Oud 18-09-2011, 22:01
Verwijderd
Dat er wél een aanduiding is voor mannelijke prostituees, (buiten het niet helemaal sluitende gigolo), namelijk prostitués.
Oud 20-09-2011, 12:47
Verwijderd
Orka's slapen niet, ze moeten immers naar het oppervlak komen om adem te halen en ze moeten opletten voor bedreigingen. Ze rusten uit door de twee hersenhelften om de beurt uit te laten rusten.

Hardcore
Oud 23-09-2011, 07:23
Verwijderd
De dingen die aan een broek zitten heten 'pijpen' en niet 'spijpen'.
Oud 23-09-2011, 08:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
omg listo
Oud 23-09-2011, 08:29
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oud 23-09-2011, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook echt mijn hardnekkigste misverstand ooit geweest. Ik weet nu al een paar jaar dat het 'pijpen' zijn, maar ik vind 'spijpen' zoveel normaler, dat ik me nog vaak verspreek Maar dat komt dus door het ellendige woord 'broekspijpen', dat ik onderverdeelde in 'broek-spijpen'
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten