Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, dat gaat schuren en dan liggen je poten open en heb je open wonden tussen je benen en dat is erg onsexy. De weinige keren dat ik een rokje draag heb ik er een legging/panty onder of een afgeknipte legging.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En ik denk dat vrouwen dunne benen willen omdat ze dat mooi vinden. [/open deur] Ik vind slanke benen ook mooier dan als er dingen rond gaan lillen als je fietst, of zo. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kwam er net achter dat er in het Engels blijkbaar een verschil is tussen een stemhebbende en een stemloze th. Wát. Ik heb er iets van een jaar op geoefend tot ik überhaupt th kon zeggen, en nu voel ik me bedrogen en alsof ik het al die tijd alsnog fout heb gedaan. Ik hoor het verschil tussen th en th zelfs amper, geloof ik. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Jackie Chan <3333333 |
![]() |
|
In de Lion King ontdekte ik ineens bij de scene dat Rafiki de volwassen Simba ontmoet, dit schoonheidsfoutje! Als je goed kijkt, zie je naden in de lucht, waar de lucht niet goed op elkaar aansluit. Ik had het nog nooit eerder gezien, maar als je het eenmaal ziet, dan...!
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Als je heel goed kijkt zie je inderdaad een heel miniem contrastverschil. Maar het is denk ik afhankelijk van de kwaliteit van je ogen en van je beeldscherm.
Het hoeft trouwens toch niet perse een fout in de film te zijn? Het kan ook aan je player of aan de kwaliteit van de rip liggen.
||
Citaat:
![]() Als je het uitvergroot zie je een verticale lijn lopen in de lucht, vanwege een (subtiel) kleurverschil. Op donkere monitors is het misschien moeilijker te zien.
||
Citaat:
![]() Het is gewoon net als de Hidden Mickeys of het "SEX" in de lucht...Normaal zie je het niet, maar als je ervan weet, dan kun je je ogen er niet vanaf houden!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |