Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Wat je ook doet, vooral als een 'volwassene' het gesprek aan gaan.. Dus niet 'Het is niet eerlijk en ik mag nooit iets!!!' maar vragen waarom het voor hen moeilijk is je daar te laten slapen. Wees eerlijk over je intenties (als jij nog geen seks wil dan wil jij nog geen seks, als je het wel wil wil je het wel en dan heeft wel of niet daar slapen niet meer zoveel in te brengen..). Vraag wat jij kan doen om ervoor te zorgen dat ze het wel een veilig idee vinden.
|
![]() |
||
Citaat:
Zolang ik onder mijn moeders dak leefde mocht ik niet bij jongens blijven slapen. Ik zou je ouders vragen wat ze vonden van de eerste keer dat je was gegaan, waarom dat wel goed was en nu niet terwijl het de eerste keer om dezelfde mensen ging. Misschien kun je laten vallen dat je het gevoel hebt dat ze je proberen te straffen voor je eerlijkheid. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders staan dat ook niet toe, maar het is meer een principekwestie voor ze dan echt een onderbouwde reden. Ik val op meisjes en mijn beste vriend op jongens, maar ik mocht pas bij hem blijven slapen nadat zijn ouders hadden beloofd dat ik op de logeerkamer zou liggen. Als ik een vriendje had zou ik daar sowieso duizend procent zeker tot mijn achttiende niet bij mogen blijven slapen. Als ik een vriendin had waarschijnlijk wel. Ik mag bij (gewone) vriendinnen die op meisjes vallen ook blijven slapen.
|
![]() |
||
Citaat:
maar ot: Mijn zusje kreeg op haar 13e een vriend van 16. Ze heeft uiteindelijk 5,5 jaar een relatie met hem gehad. Eerste paar maanden kwam hij regelmatig langs, maar bleef hij niet slapen. Toen mijn ouders zagen dat hij opzich wel ok was, en ja ze gaan het anders toch stiekem ergens doen....Mocht hij uiteindelijk gewoon in weekenden blijven slapen ( en vakanties ) Dus lijkt mij, gewoon vaak langs laten komen, zien dat je het echt meent, en dan moeten ze toch een keer overstag gaan!
|
Het is gelukt! Ik mag blijven slapen! Ik heb 5x moeten BELOVEN dat we écht apart zouden liggen, maar het mag! Ik ben dat ook wel van plan te doen, want als ze er achter komen mag het dus echt nooit meer.. Maar ik ben echt blij! Bedankt voor jullie hulp!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jullie mening over sex Unknown123 | 13 | 11-03-2014 02:42 | |
Games |
Battlefield bad company 2 urjenn | 9 | 21-10-2010 03:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik heb je FunkyLyanneXx | 9 | 24-03-2010 18:05 | |
Psychologie |
moeilijk denkende ik..? i'mstronger | 4 | 22-10-2005 17:26 | |
Psychologie |
ik weet het niet..:s ~~dolce~~ | 13 | 08-12-2003 17:05 | |
De Kantine |
Ik heb een discussie over iets met m'n pa en ik wil graag jullie mening weten. langejongen | 15 | 06-05-2003 14:10 |