Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 13:23
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm ik kom er net achter dat ik dit jaar niet uitgenodigd ben voor de verjaardag van een jeugdvriendinnetje. Niet zo gek want we hebben elkaar afgelopen jaar 1x gezien, maar toch is het apart.
mja, misschien is ze je gewoon vergeten
Oud 16-08-2011, 14:00
Verwijderd
Doei zon
Oud 16-08-2011, 14:21
Carn
Carn is offline
.sann, je voice-alike was net op 3FM.
Oud 16-08-2011, 14:23
Verwijderd
Ariël <3

En: hoi, ik was gisteren bij Explosions in the sky en het was behoorlijk gaaf. Nu ga ik mijn moeder maar eens bellen of haar tuin al af is en of ik er toevallig vanmiddag in mag zonnen
Oud 16-08-2011, 14:46
Rationeel
Rationeel is offline
Jezus wat een verbetering die telefoon zeg! :$
Oud 16-08-2011, 14:57
Verwijderd
Wat gebruiken jullie voor fotoboeken samen te stellen?
Oud 16-08-2011, 15:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat gebruiken jullie voor fotoboeken samen te stellen?
Foto's.
Oud 16-08-2011, 15:01
Verwijderd
handen en ogen
Oud 16-08-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Foto's.
Ha-ha.
Oud 16-08-2011, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Foto's.
Artistieke impressies van mensen gemaakt in MS paint.
Oud 16-08-2011, 15:19
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Artistieke impressies van mensen gemaakt in MS paint.
Sepia laagje eroverheen flikkeren: Kunst.
Oud 16-08-2011, 15:32
Verwijderd
"Is oud, is gemaakt ten tijde van Windows 3.1, authentiek antiek!"
Oud 16-08-2011, 15:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ariël <3
I know! Mijn vader zat me belachelijk te maken terwijl het zo tof is. Net 5 ftw.

Zo fijne mensen, ik ga zo maar eens aan de noeste arbeid, ik zie jullie vannacht wel weer tschusski.
Oud 16-08-2011, 16:29
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben dus een dag werk kwijt doordat ik m'n bestand niet goed heb opgeslagen. Ik word hier depressief van want het moet deze week af zijn en een dag is fucking veel. Ben nu zo snel mogelijk alles nog aan het opschrijven wat ik nog weet.. maar ja. BAH BAH BAH.
Oud 16-08-2011, 16:38
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik ben dus een dag werk kwijt doordat ik m'n bestand niet goed heb opgeslagen. Ik word hier depressief van want het moet deze week af zijn en een dag is fucking veel. Ben nu zo snel mogelijk alles nog aan het opschrijven wat ik nog weet.. maar ja. BAH BAH BAH.
Autosave?
Oud 16-08-2011, 16:39
Martiño
Martiño is offline
Absinthe naamzoek, ben jij nog geïnteresseerd in die dvd-speler waar ik het laatst over had? En ik heb hier ook nog steeds die nekbrace liggen die we voor Mea L. hebben gebruikt, de SEH hoefde hem niet terug, ik dacht dat jij hem misschien wel voor je kist wilde.
Oud 16-08-2011, 16:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Autosave?
Heb alles al bekeken en geprobeerd. T was op de computer van de uni dus al die instellingen waren raar. Maar hij was echt echt echt weg helaas.
Oud 16-08-2011, 16:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb alles al bekeken en geprobeerd. T was op de computer van de uni dus al die instellingen waren raar. Maar hij was echt echt echt weg helaas.
Oh ja dat is wel naar. Nou. Kut dus! Heb je al iemand geslagen?
Oud 16-08-2011, 16:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Fucking hell, het grafhoerenjoch van hiernaast wordt mishandeld. Hij schreeuwt altijd al als een klein viswijf, maar nu krijgt 'ie echt een gigantische muil terug van z'n vader. Geen idee wat ze zeggen, want het is in het Turks, maar dat kind schreeuwt alsof 't gevierendeeld wordt.

Ik vraag me trouwens al jaren af waarom die mensen altijd de buitendeur opengooien als ze keiharde ruzie gaan maken...
Oud 16-08-2011, 16:49
Martiño
Martiño is offline
Zou je dan niet eens de politie bellen?
Oud 16-08-2011, 16:49
Verwijderd
Ai Lorelei, dat is zuur.

Citaat:
Fucking hell, het grafhoerenjoch van hiernaast wordt mishandeld. Hij schreeuwt altijd al als een klein viswijf, maar nu krijgt 'ie echt een gigantische muil terug van z'n vader. Geen idee wat ze zeggen, want het is in het Turks, maar dat kind schreeuwt alsof 't gevierendeeld wordt.

Ik vraag me trouwens al jaren af waarom die mensen altijd de buitendeur opengooien als ze keiharde ruzie gaan maken...
Waarschijnlijk wordt hij niet mishandeld maar is het cultuurbepaald hoe hels mensen worden als ze ruziemaken. Nederlanders zijn gewoon uitzonderlijk beschaafd.

Dat ze de deur opendoen is wel raar. Misschien zodat ze snel kunnen ontsnappen als iemand met meubels gaat gooien ofzo.
Oud 16-08-2011, 16:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zou je dan niet eens de politie bellen?
Nee, het klonk alleen maar zo. Nu is alles weer stil.

Citaat:
Waarschijnlijk wordt hij niet mishandeld maar is het cultuurbepaald hoe hels mensen worden als ze ruziemaken. Nederlanders zijn gewoon uitzonderlijk beschaafd.
Nou ja, het is ook wel een uitzonderlijk irritant joch. Ik hoor 'm echt nooit niet overdreven janken en krijsen. Volgens m'n buurvrouw schijnt 'ie ook regelmatig over auto's heen te lopen op de parkeerplaats achter onze flat en word 'ie helemaal lijp als je zegt dat dat niet mag.
Ik had 'm al veel eerder een flink pak rammel gegeven onder het motto 'wie niet horen wil moet maar voelen'.
Oud 16-08-2011, 16:56
Rationeel
Rationeel is offline
even testen over spraakherkenning werk voor
Oud 16-08-2011, 16:57
Rationeel
Rationeel is offline
Bijna
Oud 16-08-2011, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Oh, da's kut

Citaat:
Absinthe naamzoek, ben jij nog geïnteresseerd in die dvd-speler waar ik het laatst over had? En ik heb hier ook nog steeds die nekbrace liggen die we voor Mea L. hebben gebruikt, de SEH hoefde hem niet terug, ik dacht dat jij hem misschien wel voor je kist wilde.
Ah ja, de nekbrace vind ik wel een handige om te hebben ja De dvd-speler toch maar liever niet, want ik koop er liever gewoon één voor weinig geld met een afstandsbediening die het doet. Toch bedankt!
Oud 16-08-2011, 17:08
Verwijderd
Ik ben weer Lowlands-proof geloof ik:
bier, fles water, mueslirepen, hartige crackers, dextro energy, strepsils, poncho's, vuilniszakken om op te zitten, wegwerpwashandjes..
Oud 16-08-2011, 17:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ah ja, de nekbrace vind ik wel een handige om te hebben ja De dvd-speler toch maar liever niet, want ik koop er liever gewoon één voor weinig geld met een afstandsbediening die het doet. Toch bedankt!
Dan kom je hem maar eens ophalen!

En ik bedacht me dat hij met een universele misschien wel werkt? Nouja, als je hem niet wil hebben is het niet erg hoor, hou ik hem zelf wel als reserve.
Oud 16-08-2011, 17:12
Verwijderd
Citaat:
bier, fles water, mueslirepen, hartige crackers, dextro energy, strepsils, poncho's, vuilniszakken om op te zitten, wegwerpwashandjes..
Ik moet morgen ALLESSSS doen. Behalve vochtige nivea doekjes. Die heb ik al
Oud 16-08-2011, 17:12
Verwijderd
Ik blijf het bizar vinden dat het overmorgen al is
Oud 16-08-2011, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Dan kom je hem maar eens ophalen!

En ik bedacht me dat hij met een universele misschien wel werkt? Nouja, als je hem niet wil hebben is het niet erg hoor, hou ik hem zelf wel als reserve.
Doe ik!

Ik kijk eerst wel even rond. Na Lowlands, sowieso.
Oud 16-08-2011, 17:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm tvp checklist!

Ik neem zelf ook nog droogshampoo mee, kook-koffertje, witte broodjes, eieren, spek, percolator, koffie, kaplaarzen en natuurlijk een opblaasgitaar mee.
Oud 16-08-2011, 17:14
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Doe ik!

Ik kijk eerst wel even rond. Na Lowlands, sowieso.
Uiteraard! Prioriteiten!
Oud 16-08-2011, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Trimm tvp checklist!

Ik neem zelf ook nog droogshampoo mee, kook-koffertje, witte broodjes, eieren, spek, percolator, koffie, kaplaarzen en natuurlijk een opblaasgitaar mee.
Ja, ik neem m'n kookpitje toch maar niet mee. Twijfelde vorig jaar ook, toen niet meegenomen en ook echt niet de behoefte gevoeld daar om er iets mee te doen. En vooral ook niet de gelegenheid voor gehad.
Droogshampoo wil ik niet, ik doe wel weer zo'n avondje haarwassen boven de wasbak met Sann En ik moet nog even goed nadenken wat ik met schoeisel ga doen.
Oud 16-08-2011, 17:18
Martiño
Martiño is offline
Geen paracetamol?
Oud 16-08-2011, 17:20
Verwijderd
Oh jawel, maar die heb ik thuis al wel. En vitamineC-bruistabletten, heb ik ook al.
Oud 16-08-2011, 17:22
Martiño
Martiño is offline
Oh en wat misschien ook wel handig is (als ik me er even lekker mee mag bemoeien als niet-lowlandsganger), zijn van die zakjes elektrolyte-supplementen, die helpen vocht vasthouden en vind ik zelf wel handig als je veel gedronken hebt.
Oud 16-08-2011, 17:23
Verwijderd
Nooit van gehoord Klinkt op zich best ideaal, maar ik heb ze vorig jaar niet nodig gehad opzich..

Hee btw, ik zie dat je fb-vrienden bent geworden met een oud-klasgenoot van mij van de middelbare school
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik neem m'n kookpitje toch maar niet mee. Twijfelde vorig jaar ook, toen niet meegenomen en ook echt niet de behoefte gevoeld daar om er iets mee te doen. En vooral ook niet de gelegenheid voor gehad.
Droogshampoo wil ik niet, ik doe wel weer zo'n avondje haarwassen boven de wasbak met Sann En ik moet nog even goed nadenken wat ik met schoeisel ga doen.
Deal Ik heb al weer een miniverpakking shampoo van m'n werk 'geregeld'

En ik ben ook nog hevig in dubio qua schoenen. Met de regen van donderdag moet ik eigenlijk een extra paar mee, of nog snel regenlaarzen scoren. HM.

Oh ja en paracetamol. Niet vergeten.

En trimm, we komen wel een ochtendje bij jou ontbijten, klinkt goed
Verwijderd
Ik slik op lowlands altijd ipv 2 iets van 5 vitaminepillen, soort van placebo-effect.
Oud 16-08-2011, 17:24
Verwijderd
Ik ga mijn paklijst maar niet publiceren want dan krijgen we weer te veel humor in dit topic
Oud 16-08-2011, 17:24
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nooit van gehoord Klinkt op zich best ideaal, maar ik heb ze vorig jaar niet nodig gehad opzich..

Hee btw, ik zie dat je fb-vrienden bent geworden met een oud-klasgenoot van mij van de middelbare school
Nouja, het is een beetje preventief anti-kater zeg maar. En het helpt ook goed bij diarree.

Oh? Wat grappig!
Oud 16-08-2011, 17:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ga mijn paklijst maar niet publiceren want dan krijgen we weer te veel humor in dit topic
Gezichtscrème, parfum, etc.?
Oud 16-08-2011, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik slik op lowlands altijd ipv 2 iets van 5 vitaminepillen, soort van placebo-effect.
"altijd" al die eeeeeuwen dat je al gaat?

Citaat:
Ah vertel nou
Oud 16-08-2011, 17:26
Verwijderd
Altijd in de zin van iedere dag
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Moet je dit jaar ook weer gebruik maken van de bagageservice, Ericje?
Verwijderd
Wedden dat White Trash qua kleding iig het dubbele van mij mee neemt? Als het niet meer is?
Verwijderd
Citaat:
Deal Ik heb al weer een miniverpakking shampoo van m'n werk 'geregeld'

En ik ben ook nog hevig in dubio qua schoenen. Met de regen van donderdag moet ik eigenlijk een extra paar mee, of nog snel regenlaarzen scoren. HM.

Oh ja en paracetamol. Niet vergeten.

En trimm, we komen wel een ochtendje bij jou ontbijten, klinkt goed
Haha, ja, ontbijten bij Trimm

Ja blugh, dat wordt voor mij dan maar een extra paar denk ik, want regenlaarzen meezeulen (en ook nog moeten kopen) heb ik weinig zin in.

En ik heb gewoon lekker m'n eigen shampoo in zo'n klein reisflesje gegoten <3
Oud 16-08-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Nouja, het is een beetje preventief anti-kater zeg maar. En het helpt ook goed bij diarree.

Oh? Wat grappig!
W. t. H. dus Weet niet of ie mij nog kent hoor, ik ben gewoon iets te goed in namen en gezichten onthouden, dus herinner ik me mensen vaker dan zij mij
Oud 16-08-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
"altijd" al die eeeeeuwen dat je al gaat?

Ah vertel nou

En ja, ik wil het ook weten Eric!
Oud 16-08-2011, 17:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Wedden dat White Trash qua kleding iig het dubbele van mij mee neemt? Als het niet meer is?
Haha, is de paus katholiek?

Regels voor berichten