Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben dus een dag werk kwijt doordat ik m'n bestand niet goed heb opgeslagen. Ik word hier depressief van want het moet deze week af zijn en een dag is fucking veel. Ben nu zo snel mogelijk alles nog aan het opschrijven wat ik nog weet.. maar ja. BAH BAH BAH.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Absinthe naamzoek, ben jij nog geïnteresseerd in die dvd-speler waar ik het laatst over had? En ik heb hier ook nog steeds die nekbrace liggen die we voor Mea L. hebben gebruikt, de SEH hoefde hem niet terug, ik dacht dat jij hem misschien wel voor je kist wilde.
|
Fucking hell, het grafhoerenjoch van hiernaast wordt mishandeld. Hij schreeuwt altijd al als een klein viswijf, maar nu krijgt 'ie echt een gigantische muil terug van z'n vader. Geen idee wat ze zeggen, want het is in het Turks, maar dat kind schreeuwt alsof 't gevierendeeld wordt.
Ik vraag me trouwens al jaren af waarom die mensen altijd de buitendeur opengooien als ze keiharde ruzie gaan maken...
||
Verwijderd
|
Ai Lorelei, dat is zuur.
![]() Citaat:
![]() Dat ze de deur opendoen is wel raar. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik had 'm al veel eerder een flink pak rammel gegeven onder het motto 'wie niet horen wil moet maar voelen'.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En ik bedacht me dat hij met een universele misschien wel werkt? Nouja, als je hem niet wil hebben is het niet erg hoor, hou ik hem zelf wel als reserve.
||
Citaat:
Ik neem zelf ook nog droogshampoo mee, kook-koffertje, witte broodjes, eieren, spek, percolator, koffie, kaplaarzen en natuurlijk een opblaasgitaar mee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Droogshampoo wil ik niet, ik doe wel weer zo'n avondje haarwassen boven de wasbak met Sann ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En ik ben ook nog hevig in dubio qua schoenen. Met de regen van donderdag moet ik eigenlijk een extra paar mee, of nog snel regenlaarzen scoren. HM. Oh ja en paracetamol. Niet vergeten. En trimm, we komen wel een ochtendje bij jou ontbijten, klinkt goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh? Wat grappig!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja blugh, dat wordt voor mij dan maar een extra paar denk ik, want regenlaarzen meezeulen (en ook nog moeten kopen) heb ik weinig zin in. En ik heb gewoon lekker m'n eigen shampoo in zo'n klein reisflesje gegoten <3 |
![]() |
|
|