Advertentie | |
|
![]() |
|
www.dota2.com !!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kijk nu oude fragmenten van Zomergasten op Youtube, en het is opvallend hoe informeel het toen was. In 1990 hadden ze comfortabele zitstoelen met kussens en zaten ze 'gezellig' met zijn tweetjes voor een tv, interviewer en gast dicht naast elkaar. De manier van converseren was meer als een gesprek tussen twee vrienden, en minder stijf en afstandelijk dan nu.
|
Luud Ludwig naamzoek
Mijn reis terug duurde 2 uur langer dan verwacht. Kwam op een gegeven moment bij een of ander dorp aan waar de trein stopte. Kreeg een bericht te horen dat de trein niet verder ging rijden want tussen bla bla en bla bla was iets gebeurt en bla bla politie bla bla en ze wisten niet hoelang het zou duren voordat ze verder konden gaan. Maargoed, bij "niet verder" en "politie" besloot ik maar om naar het volgende dorp te lopen met de naam "Goor". Dus lopen, lopen, lopen en proberen te liften bij het extreem kleine aantal auto's dat voorbij kwam rijden die allemaal dachten dat ik vriendelijk zwaaide en geen lifter zou zijn geweest.. Eindelijk bij een drukke weg aangekomen een glaasje water halen bij zo'n halve boer, deze wist mij te vertellen dat Goor echter een flink stuk lopen was en liften de oplossing was. Dus toen maar weer liften, scheurde een pagina uit m'n dummie en zette erop: "GOOR" -Dit was zwaar vermakelijk Dus nu gehuld in een overduidelijk lifterscostuum zou het moeten lukken! Maar ik ben geen blonde stoot dus het duurde en het duurde. Ging maa richting Goor lopen met het bord achterop, geen auto die stopte.. Totdat! Totdat er een auto met open dak en een volgens-mij-zag-ik-dat-nou-goed-wel-een-knap-vrouw-persoon? voorbij reed en plots stopte! Huppa, meerijden met een gezellige vrouw, leuke muziek en open dak. Jawel, afgezet in Goor. Trein gepakt naar Enschede en toen realiseerde ik me dat het gehele lopen en liften zinloos was omdat tegen de tijd dat ik de trein pakte in Goor deze vanaf het dorp ervoor kwam. Maar desalniettemin een leuke ervaring.
|
Om het maar even officieel mede te delen: Libie is (bijna?) bevrijd van Ghaddafi, maar nu nog wordt er door regeringswoordvoerders geroepen: "The rebels are losing every battle"
![]() ![]()
|
|