|
|
Bekijk resultaten poll: Wanneer en waar zou jij naar de meeting kunnen komen? kruis meerdere antwoorden aan | |||
24 november |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 25.00% |
1 december |
7 | 19.44% |
8 december |
10 | 27.78% |
15 december |
21 | 58.33% |
andere datum, namelijk: (vul in je bericht in) |
5 | 13.89% |
Rotterdam |
14 | 38.89% |
Utrecht |
16 | 44.44% |
Amsterdam |
10 | 27.78% |
andere plaats, namelijk: (vul in je bericht in) |
10 | 27.78% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar jullie zijn ook wel een gaar stelletje bij mekaar! Net een meeting achter de rug en de volgende is alweer in de planning!
||
Verwijderd
|
Citaat:
We mailen elke dag wat met elkaar. We lopen beide stage en ja, dan is een mailtje snel gemaakt als je even iets anders wilt doen dan werken ![]() ![]() Aardig trouwens dat je me een leuk mens noemt ![]() Maar ik zie je vast nog wel een andere keer...hoop ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, maar in dat geval kan het misschien niet, want ik heb geen geld om een kaartje te kopen na gisteren, hoe weten we nou of we wel of niet kunnen? En van Vroomshoop naar Almelo (noodzakelijk wil je van Vroomshoop ook nog ergens heen met de trein
![]() Moet wel ff weten of het doorgaat, anders moet ik rijlessen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misleidend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Er zal toch wel enige regelmaat zitten in de treinen die wel en niet rijden? Of zouden ze zomaar lukraak wat stickers op treinen plakken? Denk het niet. Zo niet, dan moet er dus een schema te vinden zijn.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik geloof dat ik maar ga stoppen met nadenken, krijg ik alleen maar meer koppijn van...
|
Verwijderd
|
Nja, ik denk dak toch maar gewoon niet kom, tenzij iedereen naar Amsterdam gaat natuurlijk
![]() Maar het is voor mij verder gewoon te lastig, als er geen zekerheid is welke trein wel en welke niet gratis is.. Ik kan het me namelijk niet veroorloven dat concert van mn broertje te missen en geld voor een kaartje heb ik niet.. Het is dus teveel risico.. sorry mensjes, mn broertje gaat dan toch voor ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
De kop zou moeten zijn: "Zwartrijden in de trein: zaterdag pakkans nul !"
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
"Gôh Matthijs... Jammer dat je niet kan komen. We zouden dat namelijk heel erg leuk gevonden hebben"
Ja.. ik vind het ook jammer maar het is niet anders "Ach we zien je vast wel nog een keer met je vrolijke gezicht" Dank je wel... ![]() Maar nee... niemand kan het wat schelen.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil een aantal mensen van de meeting in mijn msn lsijt zetten...keek in de meetingplanner, maar daar die bleek onderhand al verdwenen te zijn. Wie waren er nou allemaal op die meeting?
De volgende heb ik al (willekeurige volgorde): Unexplained Pim Rotterdam Ik Tim Zoeterwoude (Leiden) Desecrator Alicia Silverstone Pauline Leiden kHebTrekInWatLekkers Dordrecht ~Dark Voice~ Overijsel Dusjcrib Maartje? Amsterdam Orion16 Omgeving Utrecht ******** Marc omgeving Rotterdam Morgan Vroomshoop (oosten des lands?) luckyleo Leon Warmenhuizen (A'dam?) Anneee De Bilt (Oosten des lands?) 'I'he Prophet A'dam Wie mis ik nou... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze mensen waren op de meeting:
Unexplained Pim Rotterdam Ik Tim Zoeterwoude (Leiden) Alicia Silverstone Pauline Leiden kHebTrekInWatLekkers Dordrecht ~Dark Voice~ Overijsel Dusjcrib Maartje? Amsterdam Orion16 Omgeving Utrecht ******** Marc omgeving Rotterdam Morgan Vroomshoop (oosten des lands?) luckyleo Leon Warmenhuizen (A'dam?) 'I'he Prophet A'dam Wie je mist? Maartje (Burning Water), ook oosten van het land. Verder weet ik het niet hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mmmmm Ben ik dan uiteindelijk toch gek geworden ? Ik kan me dat namelijk niet herinneren. Morgen maar eens de huisarts bezoeken dan ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De volgende heb ik al (willekeurige volgorde):
Unexplained Pim Rotterdam Ik Tim Zoeterwoude (Leiden) Alicia Silverstone Pauline Leiden kHebTrekInWatLekkers Matthijs Dordrecht ~Dark Voice~ Overijsel Dusjcrib Kim Amsterdam Orion16 ? Omgeving Utrecht ******** Marc omgeving Rotterdam Morgan Nynke Almelo toch? luckyleo Leon Warmenhuizen (bij Alkmaar) 'I'he Prophet Roelof A'dam Burning Water Maartje Goed, ik heb paar dingen verbeterd.. Kweetniet zeker of je Nynke zo schrijft, maar dit zijn dus alle mensen die er waren hoor, meer niet, Desecrator en Anneeee waren er niet Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:57. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-03-2012 om 11:57. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat zou je willen veranderen aan de forummer boven je? Numero zoveel. Swlabr | 301 | 15-07-2007 01:16 | |
Drugs & Alcohol |
Meeting 21 juli Tilburg Mephisto | 199 | 24-07-2006 23:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[Meeting!!] Nieuwe meeting in de nazomer! Deel 2 WolterB | 500 | 20-10-2005 18:26 | |
De Kantine |
meeting.... Secreet | 29 | 10-08-2003 22:02 | |
Lifestyle |
De Nieuwe Meeting dreadlocks | 479 | 16-04-2003 13:27 | |
Liefde & Relatie |
Nieuwe meeting? Verwijderd | 244 | 05-02-2003 17:07 |