Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2011, 22:34
Verwijderd
Advertentie
Oud 28-08-2011, 02:56
Verwijderd
interglot is lekker! en haar cake zag er ook best ok uit.
Oud 28-08-2011, 03:31
Verwijderd
Hey mensen ben al 24 uur wakker en typ vanaf de bb van een vriendin van mij
Oud 28-08-2011, 03:54
Verwijderd
wat stoer
Oud 28-08-2011, 03:55
Verwijderd
ik kwam gisteren een ex collega tegen en die is best vaak 4-5 dagen aan een stuk wakker.
Oud 28-08-2011, 03:57
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
kawweekwabbe

wart een mooi woord@!

ja
Oud 28-08-2011, 07:39
Missy
Missy is offline
Citaat:
interglot is lekker! en haar cake zag er ook best ok uit.
Dat eerste.

Vroeeeeeg.
Oud 28-08-2011, 09:12
Verwijderd
Huhu Waar komt dat ineens vandaan
Oud 28-08-2011, 10:54
Verwijderd
Hotter than my daughter <3333
Oud 28-08-2011, 11:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bleeeh ik ben doodmoe maar moet nu kat van vriendin eten geven. Ik wil me niet aankleden en naar buiten en fietsen enzo
Oud 28-08-2011, 11:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet mijn ritme terug, ik had de wekker om half 10 gezet, en ik heb nevernooit iets gehoord
Oud 28-08-2011, 12:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Uitslapen is wel heel lekker! Ik werd eerst wakker om 8 uur, maar ik was pas om half 2 ofzo gaan slapen (en heb veel slaap nodig), dus heb me maar weer omgedraaid en heb doorgeslapen tot na 11 uur .
Oud 28-08-2011, 12:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
En laat ik toch die kat maar eten gaan geven. Hoop dat ik droog terugkom.
Oud 28-08-2011, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hah, ik ben niet natgeregend .
Oud 28-08-2011, 12:58
Verwijderd
hoi, ik ben terug uit frankrijk
Oud 28-08-2011, 13:06
Em.
Em. is offline
Jongens, ik ben er zojuist achtergekomen dat jullie me nóóit goed en netjes verwelkomd hebben hier! Jasper wist mijn cupmaat niet.
Oud 28-08-2011, 13:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat?
Oud 28-08-2011, 13:21
Em.
Em. is offline
Oh, volgens mij was er ooit een topic waarin DK'ers zeiden dat mensen die nieuw op Saai kwamen heel open verwelkomd werden en gevraagd naar wie ze zijn. Iets dergelijks in ieder geval. Maar ik kon me niet herinneren dat me ooit gevraagd was wie ik was (toen ik toch naar aanleiding van dat topic als experiment eens in saai ging posten) en ik bedacht me dat áls men gevraagd had wie ik was, Jasper toch op z'n minst wel mijn cupmaat moest weten! Maar dat wist ie niet.
Oud 28-08-2011, 13:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaja, heel logisch.
Oud 28-08-2011, 13:32
Em.
Em. is offline
Oh, het was helemaal niet zo expliciet gezegd, zie ik nu. Maar, ik voelde me toch een beetje beledigd dat ik al ruim een jaar lid ben en nota bene zelf moest zelf moest aangeven dat Jasper mijn cupmaat niet wist!
Oud 28-08-2011, 13:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is dit voor fascinatie met cupmaten..?
Oud 28-08-2011, 13:41
Em.
Em. is offline
Ik had ooit ergens begrepen dat Jasper iedereen een standaard lijstje aandeed en zodoende van iedereen de cupmaat wist. Of nou ja, van de v-leden. En verder worden FB's standaard uitgezocht op fascinaties met cupmaten, natuurlijk!
Oud 28-08-2011, 13:42
Verwijderd
Niet dat de meeste mensen antwoord geven op alle vragen in dat lijstje...
Oud 28-08-2011, 13:43
Em.
Em. is offline
Van dat deel wist ik dan weer niets!
Oud 28-08-2011, 13:46
Verwijderd
jullie hebben tegenwoordig toch allemaal een gedegen internetopvoeding gehad waarbij je hebt geleerd dat iedereen op internet eng is!
Plus dat ik in het echt ook al niet mijn cupmaat zou vertellen tegen iemand die daar bij de eerste ontmoeting om vraagt zonder goede aanleiding
Oud 28-08-2011, 13:51
Em.
Em. is offline
Nee, dat soort opleidingen worden nooit gegeven aan mannen van boven de veertig die zich voordoen als meisjes van 17!
En ik zou het vreemd vinden als het een serieuze eerste vraag is, tenzij het van iemand is die op dat moment BH's probeert te verkopen misschien. Maar verder kan ik me er niet echt druk om maken als mensen mijn cupmaat weten.
Oud 28-08-2011, 13:52
Verwijderd
Nee precies, ik zou eerder geen antwoord geven omdat het zo raar is om het te vragen dan omdat het een geheim is ofzo.
Oud 28-08-2011, 13:54
Em.
Em. is offline
Ja, dat wel. Maar op internet zou ik het weer minder raar vinden als iemand het vraagt dan IRL. Tenminste, als grapje dan.
Oud 28-08-2011, 14:02
Verwijderd
Dag schatjes, ik ben weer thuis
Oud 28-08-2011, 14:05
Verwijderd
Goeiemiddag.
Oud 28-08-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Dag schatjes, ik ben weer wakker
Oud 28-08-2011, 14:18
Verwijderd
Familieweekend was best oke. Of nou ja GPS speurtocht was kut want we eindigden in het moeras omdat we een raadsel verkeerd oplosten, maar de Solex en tuktuk toertocht waren echt gaaf

Oud 28-08-2011, 14:19
Verwijderd

+ tekst.
Oud 28-08-2011, 14:23
Verwijderd
Oud 28-08-2011, 14:25
Verwijderd
Wij hebben geen foto's! Maar het was minstens even gaaf.
Oud 28-08-2011, 14:27
Verwijderd
Gaaf Waar zijn jullie geweest, was het laat, waren jullie dronken, hebben jullie nog wwwwwwaardige dingen gedaan?
Oud 28-08-2011, 14:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik had ooit ergens begrepen dat Jasper iedereen een standaard lijstje aandeed en zodoende van iedereen de cupmaat wist. Of nou ja, van de v-leden. En verder worden FB's standaard uitgezocht op fascinaties met cupmaten, natuurlijk!
Ik heb nog nooit van die lijst gehoord
Oud 28-08-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Gaaf Waar zijn jullie geweest, was het laat, waren jullie dronken, hebben jullie nog wwwwwwaardige dingen gedaan?
Samen gegeten (nomnom maar liefst 8 garnaaltjes in pasta met spinazie), naar de film geweest (wel leuk maar we zaten helemaal vooraan met een stijve nek als gevolg ), nog wat gedronken in de Springhaver en ons toen begeven onder het grotendeels foute volk van de Havana. Daar vieze wijn en betere wodka gedronken en veel gedanst, tot grote ergernis van de meeste meiden () op best leuk muziek en niet dronken geworden. Ik weet niet zo goed wat wwwwwwaardige dingen zijn maar maar het was heel gezellig dus ik vind dat dat telt!

Laatst gewijzigd op 28-08-2011 om 14:43.
Oud 28-08-2011, 14:37
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit van die lijst gehoord
Nee?
Oud 28-08-2011, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Samen gegeten (nomnom maar liefst 8 garnaaltjes in pasta met spinazie), naar de film geweest (wel leuk maar we zaten helemaal vooraan met een stijve nek als gevolg ), nog wat gedronken in de Sringhaver en ons toen begeven onder het grotendeels foute volk van de Havana. Daar vieze wijn en betere wodka gedronken en veel gedanst, tot grote ergernis van de meeste meiden () op best leuk muziek en niet dronken geworden. Ik weet niet zo goed wat wwwwwwaardige dingen zijn maar maar het was heel gezellig dus ik vind dat dat telt!
Klinkt goed! Ik bedoelde natuurlijk of je keihard mannen versierd had met je salsamoves

En wtf, ergeren aan mensen die dansen
Oud 28-08-2011, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Klinkt goed! Ik bedoelde natuurlijk of je keihard mannen versierd had met je salsamoves

En wtf, ergeren aan mensen die dansen
Oh, nee, salsa muziek was er niet! Wel heel even merengue en toen heeft een jongen me proberen te leiden, maar hij kon het niet dus dat was vooral grappig. En verder vond ik de mannen niet echt versier-waardig.

En ja, zeer kansloos, maar omdat Absinthe en ik kregen heel wat dodelijke blikken, alleen maar omdat we lol hadden in wat we deden en ons niet zo druk zaten te maken om ons haar en andere kleren droegen.

Laatst gewijzigd op 28-08-2011 om 14:50.
Oud 28-08-2011, 14:45
Verwijderd
Oh en ik had mijn roze jurk aan en dat was heel fijn. Maar ook wel wennen want het danst heel anders, met zo'n hoge wijd uitstaande rok!
Oud 28-08-2011, 14:46
Verwijderd
Oh .sann ik heb vannacht nog met Elien gechilled
Carn
Carn is offline
ik was laatst ook in de Havana
Verwijderd
Oeh je roze jurk <3
Verwijderd
Citaat:
Oh .sann ik heb vannacht nog met Elien gechilled
Beugel? Tequilla?
Oud 28-08-2011, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Oeh je roze jurk <3
Ja echt duizend liefde, ik wou dat het wat normaler was om in zulke dingen over straat te gaan, dan zou ik 'm veel vaker aantrekken.
Oud 28-08-2011, 14:48
Verwijderd
Oh en trouwens ik dacht dat je het heel kut had toen je smste over het moeras maar het was dus wel tof, alles bij elkaar?
Oud 28-08-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Oh en trouwens ik dacht dat je het heel kut had toen je smste over het moeras maar het was dus wel tof, alles bij elkaar?
toen was het ook nog behoorlijk kut, vooral omdat we kilometers voor niks hadden gelopen omdat we het raadsel dus niet goed opgelost hadden (en naderhand letterlijk ONDER de vlag, waar we naar op zoek waren, zijn doorgelopen ) Maar daarna was er een awesome lunch en daarna gingen we dus op pad met solexen en tuktuks en toen was het toch wel heel gaaf
Oud 28-08-2011, 14:50
Verwijderd
Maar ja ik had al zo'n vermoeden dat vrouwen tegen de mannen niet echt een goed idee was aangezien het om navigeerkwesties ging
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten