Advertentie | |
|
![]() |
|
Deze site: klik van dame met een héél eng dun middel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() <3 Maar zelf ben ik daar niet zo van. Ik ben meer van gewoon visueel aantrekkelijke shit bouwen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja zelf zou ik ook inderdaad visueel aantrekkelijke shit bouwen, jeweetzelluf
|
Ik zit sinds kort op een datingsite. Had contact met een jongen die direct wilde meeten. Ik heb toen teruggestuurd dat ik liever eerst wilde mailen, omdat ik dat online daten nog best spannend vind. Bericht van hem terug ging weer over afspreken en naar de bios gaan. Vervolgens wil hij smsen, dus ik zeg dat ik nog geen nummers uit wil wisselen, dat ik een beetje voorzichtig ben. Hij negeert dat en geeft zijn nummer. Ik zeg nogmaals dat ik graag alleen wil mailen eerst. Dat lijkt hij dan eindelijk te begrijpen, maar stuurt dan een bericht of ik zin heb om een film te gaan kijken. Ik stuur terug 'Leuk geprobeerd!' Waarop hij stuurt 'Sorry ik dacht dat je m'n vriendinnetje wilde zijn. Kan je dan wat liefs zegge?' Ik antwoordde daarop met een grapje, dat hij niet op de zaken vooruit moest lopen. Een paar berichten later: 'wil je anders een stukje met me rijden? we kunnen poffertjes halen in zuidlaren! heb je een mp3 speler? want die kan ik dan mooi aansluiten in de auto dat is leuk' *zucht* Ik werd er nou echt moe van (jezus, leer wat het woord 'nee' betekent!) en schreef: 'Als ik niet direct telefoonnummers uit wil wisselen, snap je natuurlijk wel dat ik al helemaal niet direct wil meeten en bij je in de auto stappen.' Waarop hij ineens heel boos werd blijkbaar en dit stuurde: 'oke, ik denk dat we hier maar moeten stoppen. fijne dag nog', daarna 'delete mijn nummer en email, ik wil absoluut niet later nog eens van van je horen ! jij bent alleen maar problemen! en hou die vooral zelf, ik hoef er niks van!!' Toen had ik al zoiets van
![]() ![]() WTF ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh je zegt het al, te aardig. Hmmm. Ik denk dat als je niet heel veel tijd kwijt wilt zijn aan gedoe moet losers, je op datingsites erg duidelijk voor ogen moet houden waarom je daar zit, en dat is een toffe knul ontmoeten. Alles wat daar buiten valt direct negeren betekend niet dat je onaardig bent, maar selectief. Laatst gewijzigd op 27-08-2011 om 13:38. |
![]() |
|
![]() ![]() Gisteren was ik met vriendinnen op Noorderzon, waar een jongen werkt waarmee ik wat heb gechat. Dus ik zeg dat ik 'em even wil bespieden ( ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #63, deel 2 Lorelei | 420 | 05-11-2009 19:35 | |
Lifestyle |