Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://seedmagazine.com/content/arti...nimal_kingdom/ onder andere. Er is dit jaar nog een artikel over gepubliceerd waarbij gezegd werd dat het gewoon beneficiair is voor een soort.
http://www.google.nl/#hl=nl&source=h...w=1366&bih=667 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben het wel met bloemmetje97 eens dat deze discussie nu meer richting de W&L/N&A-hoek gaat betreft niveau, dan richting Tieners en Pubers. Dus let er een beeeetje op dat deze discussie ook nog toegankelijk is voor 13-jarigen en dergelijke en anders wil ik wel een deel van het topic afsplitsen naar W&L en het over evolutie en homo's laten gaan ipv 'tieners en pubers over homoseksualiteit'. Want volgens mij zijn jullie dat niet meer.
![]() |
![]() |
|
Dat denk ik niet, want zeker homo's (mannen) worden nog niet echt helemaal geaccepteerd in Nederland. Ik heb op Seks anders genoeg topics gezien waarbij met hoofdletters en caps duidelijk gemaakt moest worden dat persoon in kwestie 100% hetero is, al dan niet icm walging van het idee van homozijn. Dus ik zie niet in hoe een samenleving iemand dan homo maakt? Hooguit dat een samenleving zorgt dat homo's net doen alsof ze hetero zijn, dat wel.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het begrip "homo" leeft wel erg in nederland. In andere culturen zou een man zich er niet eens van bewust kunnen zijn dat ie ook verliefd op een andere man kan worden. dat is iets wat in sommige culturen geen taboe is, maar gewoon niet bestaat. En dus worden de gevoelens voor mannen niet erkend en weggedrukt... Hij is dan in feite wel homo, maar hij gedraagd zich er niet naar, vanwege de samenleving/cultuur
|||
Citaat:
Citaat:
En ik denk niet dat een homo zich er niet bewust van zou kunnen zijn dat ie dingen voelt voor andere mannen en niet voor vrouwen. Ik denk dat iedere homo dat door zal krijgen, alleen in Nederland weet iemand dan 'oh, ik ben homo' en in een ander land waar het niet 'bestaat' zorgt het eerder voor heel veel verwarring en het gevoel het slecht te zijn oid. Niet dat de gevoelens/homo's niet bestaan, maar dat men net doet of ze er niet zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als het alleen erfelijk zou zijn, dan zouden homo's langzaam uitsterven toch? want ze kunnen wel kinderen krijgen, maar het is tegen hun natuur... Dus het kan wel gedeeltelijk erfelijk zijn (waar ik niet vanuit ga) of het moet een "foutje" zijn voor de geboorte.
||
Citaat:
En het kan wel genetisch zijn, als het bijvoorbeeld via vrouwen doorgegeven wordt - een zus van een homo kan nog prima kinderen krijgen. Of als het recessief is, een gen dat pas tot uiting komt als je het én van je vader én van je moeder erft. Dan kan broerlief en zuslief nog steeds één gen hebben en doorgeven, zonder dat homoseksualiteit bij hen voorkomt. Bijvoorbeeld. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ok, even voor de opheldering, homoseksualiteit in welke vorm dan ook ontstaat in de baarmoeder, vraag maar aan je bioleraar (als deze hier verstand van heeft). Dit is niet erfelijk. Als je een hekel hebt aan homo's en lesbiennes, hekel dan hun moeder, die is de schuldige.
Eveneens is dat random, want je eeneiige tweelingbroer/zus kan dus homo zijn terwijl jij hetero bent, die kans is overigens wel heel klein. Verder vind ik homoseksuelen wel heel tof! Ik had een homosekuele bro waar ik gewoon in de discotheek een wijntje mee dronk ipv een biertje, veel lekkerder. Hij was ook altijd de beste wingman!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Oké, tenzij God op een wolkje willekeurig mensen uitkiest, dan niet. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben er voor! Het zijn ook maar mensen..
Ikzelf heb veel vrienden die holebi zijn. En ze zijn niet anders dan een ander. Buiten het feit dat ze op hun eigen soort vallen. Een homo kan ook van voetbal houden als een "normale" jongen. Een lesbienne kan ook heel vrouwelijk zijn. Het stereotype dat een homo van shoppen houdt en zich vrouwelijk gedraagt en een lesbienne zich als een man kleed en alleen maar vb. Voetbalt is meestal niet echt het geval. Vallen op het eigen geslacht beïnvloedt niet hoe je je gedraagt. Maar op zich heb ik er niets op tegen. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ilse weigert pedofielensite Verwijderd | 415 | 04-02-2005 19:54 |