Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik houd van milka, toblerone en dit: http://www.chocotelegram.nl/Chocotel...sortiment.aspx Ik ben btw niet echt een vreetzak, al lijkt dat wel ![]()
|
Verwijderd
|
Theodoor en ik hebben vandaag een tv uitgezocht, ik vind het grappig hoe verschillend we dat doen. Ik bedenk mijn eisen, kijk welke tv's daaraan voldoen, en kijk dan welke daarvan voor de prijs wel nuttige extra's heeft (zoals 100 hz ipv 50 hz - ik zie het verschil nu toch niet, dus het is geen eis, maar misschien ben ik over een aantal jaar meer gewend, dus het is wel een pré; maar ik ga geen 50 euro extra betalen voor een 4e HDMI ingang). En dan heb ik twee goede kandidaten, en denk ik 'wat mij betreft nemen we de goedkoopste, maar die andere heeft ook een goede prijs/kwaliteit verhouding'.
Theodoor gaat in de winkel al eerst naar álle tv's kijken, in plaats van alleen degenen die bij ons eisenlijstje passen, en moet ook overal met de afstandsbediening spelen om te kijken of het keuzemenu wel mooi is. Intussen bedenk ik dus mijn twee kandidaten en stuur ik hem die kant op. En dan gaat hij thuis twee uur tientallen recensies lezen en op youtube consumentenprogramma's kijken, en zo komt hij bij dezelfde twee kandidaten uit als ik. Ik vind mijn manier beter ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik hou het meest van pure chocola met hele hazelnoten, maar dan wel met de juiste verhouding zoet/bitter, en niet zurig, en dan het liefst fair trade. Maar dat bestaat niet. Dat is wel goed, want dan eet ik soms tony's maar daar zitten geen hazelnoten in, en soms cote d'or maar dat is niet fair trade, dus dan eet ik meestal maar geen chocola, want slechte chocola eten vind ik onzin, dan eet ik liever een boterham met jam. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gymkleding, augustus 2011
Gym op school, augustus 2009 Gym op blote voeten, juli 2008 Gym op blote voeten, oktober 2006 Gymmen. Schoenen of blote voeten?, november 2004 Toch heb ik het gevoel dat dit telkens dezelfde persoon is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet vanaf donderdag kantoortijden maken, dat gaat ook pijn doen. ![]() Maar yes, ik ga slapen. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Aight, off to bed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||