Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2009, 18:05
bramxp
bramxp is offline
ligt aan de jongen net als meiden vallen we op andere dingen

ik zelf:

val op petite ( klein en smal ) ben zelf ook niet groot 1.68

borsten boeien me niet echt of het nu AA is of dubbel C zolang maar geen dubbel G is ( als het bestaat )

en hou van verlegen meisjes ( ben zelf ook verlegen ^^" ) dus schattige meisjes

maar wel met meer initiatief dan mij anders koomt er niks van >_<

btw bij voorbaat excuses voor spellings en gramatica fouten ooh ja en ook de leespunten vergeten sorry
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2009, 14:06
wallflower
wallflower is offline
Citaat:
borsten boeien me niet echt of het nu AA is of dubbel C zolang maar geen dubbel G is ( als het bestaat )
Nee, dat bestaat niet. Dubbel C ook niet overigens. Het enige wat wel eens gebruikt wordt is dubbel D maar dat is ook loos want dat is gewoon hetzelfde als E. Gewoon geen dubbel gebruiken, is alleen maar verwarrend.
Oud 05-04-2009, 15:49
bramxp
bramxp is offline
@wallflower: Bedankt voor de opheldering
Met citaat reageren
Oud 17-04-2009, 18:45
JD-Fan
JD-Fan is offline
ik hou van blond en slank
Met citaat reageren
Oud 18-04-2009, 20:43
Nice
Nice is offline
Blond met blauwe ogen is hele mooie combo, maar ze moet een tikkeltje verlegen zijn, maar vooral: ze moet je geen onzekerheid geven, of onduidelijkheid!, Ze moet laten zie dat ze je leuk vind, en dat voortdurend, spontane meid, die ook goed verzorgd is,
Met citaat reageren
Oud 11-03-2011, 20:19
Zjoske
Zjoske is offline
Ik mag dan een meisje zijn maar ik vind andere dingen dus weer heel belangerijk

1. Geen nederlandse muziek (word ik gek van!)
2. Van dieren houden
3. sociaal zijn

Toch vind ik uiterlijk niet erg belangrijk maar wel een beetje. Je moet er wel wat langer mee doen hea XD

XX
Joyce
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 19:42
jongenopzoek
jongenopzoek is offline
ik hou vn meisjes met blonde haren en voor de rest maakt het niet uit.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2011, 21:24
Verwijderd
Citaat:
ik hou vn meisjes met blonde haren en voor de rest maakt het niet uit.
Dus er zijn maar twee eisen voor jou?
1: De persoon moet een meisje zijn.
2. Ze moet blond haar hebben.

Lijkt me sterk.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 17:48
DAH
DAH is offline
Het belangrijkste: Een meisje.
Ik val echt niet op sletten. Geef mij maar iemand met meer inhoud. Gewoon een leuke meid, die wellicht vrij nerdy is. Zolang het maar geen slet of dom blondje is. Het haar maakt voor mij geen bal uit. Maar ik vind blond/lichtbruin haar, met zo'n 'nerdbril' echt super. Ik kan dat niet weerstaan. Liever dun dan dik, maar zeker geen anorexia! Echt niet. Ook niet iemand die elke dag een uur eerder opstaat voor 'r make-up. Enige kennis in geschiedenis is ook altijd fijn. En het is ook mooi meegenomen als die persoon niet alleen naar de standaard TMF hits luistert, maar vooral, of in ieder geval een beetje, naar de 60s en 70s luistert.
Oud 22-03-2011, 18:38
Britney987
Britney987 is offline
Citaat:
Ik val echt niet op sletten. Geef mij maar iemand met meer inhoud. Gewoon een leuke meid, die wellicht vrij nerdy is. Zolang het maar geen slet of dom blondje is. Het haar maakt voor mij geen bal uit. Maar ik vind blond/lichtbruin haar, met zo'n 'nerdbril' echt super. Ik kan dat niet weerstaan. Liever dun dan dik, maar zeker geen anorexia! Echt niet. Ook niet iemand die elke dag een uur eerder opstaat voor 'r make-up. Enige kennis in geschiedenis is ook altijd fijn. En het is ook mooi meegenomen als die persoon niet alleen naar de standaard TMF hits luistert, maar vooral, of in ieder geval een beetje, naar de 60s en 70s luistert.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 19:12
Verwijderd
Citaat:
En als je nou een slet met inhoud en nerdiness treft
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 20:32
Tapir3
Tapir3 is offline
Citaat:
Geloof me maar, ik niet.
ik hou van meisjes die gwn lief zijn absoluut niet bitchy, liever niet sletterig maar ze moeten wel af en toe een beetje controle kunnen nemen en dingen durven uit te proberen. uiterlijk maar mij niet zoveel uit. Ik hou van elegant, charmant, lief, grappig, aardig en vooral SPONTAAN!
Met citaat reageren
Oud 22-03-2011, 22:01
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
Oh my God! Een hele nieuwe wereld gaat open
Oud 23-03-2011, 06:31
DAH
DAH is offline
Citaat:
Op een of andere manier passen die twee woorden niet bij elkaar... Maar het is en blijft een slet.
Oud 23-03-2011, 16:18
Rysair
Rysair is offline
Natuurlijk zijn de 'looks' je eerste indruk van iemand, maar spontaniteit en interesse doen het goed. Het is echt een afknapper als je totaal niet geinteresseerd overkomt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2011, 22:29
cybershooter
cybershooter is offline
ey gewoon iemand die er verzorgt uit ziet(stinkt niet naar zweet, geen vettige haren etc.)
goede uitstraling, niet dik maar hoeft niet zo mager als een plank te zijn, wel met vrouwelijke vormen ) (.
verder laat ik het gewoon open. al heb ik wel wat voorkeuren maar die vergeet ik snel als ik iemand voor me zie staan
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 17:08
lisa01
lisa01 is offline
Citaat:
ik hou van meisjes die gwn lief zijn absoluut niet bitchy, liever niet sletterig maar ze moeten wel af en toe een beetje controle kunnen nemen en dingen durven uit te proberen. uiterlijk maar mij niet zoveel uit. Ik hou van elegant, charmant, lief, grappig, aardig en vooral SPONTAAN!
ik ben onsportief, normale tieten, een beetje verlegen, bruine grote ogen, donker bruine haren , met normale lengte, ik gebruik geen make up, ben aardig,soms grappig. hoe vind je my? denk je dat iemand op me verliefd wordt?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 17:10
lisa01
lisa01 is offline
Citaat:
ik ben onsportief, normale tieten, een beetje verlegen, bruine grote ogen, donker bruine haren , met normale lengte, ik gebruik geen make up, ben aardig,soms grappig. hoe vind je my? denk je dat iemand op me verliefd wordt?
o ja vergeten ik ben slank/dun
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 17:11
lisa01
lisa01 is offline
iedereen mag hier op reageren. ik bedoel hoe jullie me vinden , voor de zekerheid
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 17:12
Definite
Definite is offline
Verschillende karaktertrekken hebben zo zijn charme, een verlegen meid kan aantrekkelijk zijn omdat ze moeilijker benaderbaar is, maar om diezelfde reden kan een zelfverzekerde eigenzinnige meid ook aantrekkelijk zijn. Wanneer meiden te makkelijk worden (in de foute zin van het woord) houdt voor mij de interesse al snel op.
Oud 03-09-2011, 17:12
DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
Nee, op dit type valt dus net weer niemand.

Ofwel; van zo'n beschrijving kunnen we dat toch niet zeggen O_< maar ja er zijn hoe dan ook jongens die op je vallen en er zijn ook jongens die niet op je vallen....niet zo onzeker doen jij.
Oud 03-09-2011, 17:18
Definite
Definite is offline
Citaat:
iedereen mag hier op reageren. ik bedoel hoe jullie me vinden , voor de zekerheid
Aan de hand van een beschrijving kun je inderdaad weinig zeggen, de kenmerken klinken aantrekkelijk, maar het gaat om een gevoel dat iemand bij je op kan wekken door naar haar te kijken of met haar te praten, die conclusie valt niet te trekken aan de hand van letters
Oud 03-09-2011, 17:32
honkballertje
honkballertje is offline
Voor mij is op het eerste gezicht uitstraling erg belangrijk.
'Vroeger' dacht ik op blond te vallen, later werd dit weer donker haar en inmiddels maakt het me niet meer zoveel uit welke kleur het nou is. Dat soort dingen zijn voor mij niet (meer) bepalend.
Oh en een mooie glimlach is natuurlijk ook niet verkeerd
Ik smelt als mijn vriendin naar me lacht met van die stralende ogen. Dat kan zelfs een verschrikkelijke dag helemaal goed maken.
Oud 03-09-2011, 20:16
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
Op dit moment kom je toch wel een beetje hopeloos over moet ik zeggen.. Dat is jammer. Iets zelfverzekerder!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2011, 20:31
Daantjer
Daantjer is offline
@lisa01 laat ik nou iemand zijn die zo'n beschrijving in principe geweldig vind, alleen dat je de "y" ipv de "ij" gebruikt vind ik storend, maar niet bijzonder storend. Als ik je zou leren kennen zou er een kans zijn dat ik op je zou vallen, of niet, dat hangt af van jouw persoonlijkheid, niet van een losse beschrijving. Wel kom je wanhopig over, wat niet direct een pluspunt is. Als je gewoon verlegen bent is dat wellicht voor een aantal jongens (incluis mij) heel schattig en aantrekkelijk. Dus er zijn vast wel jongens die jou heel leuk vinden, alleen door een aantal karaktereigenschappen lijk je onbereikbaar en zullen die jongens zelf wellicht ook verlegen zijn.
Oud 04-09-2011, 12:37
veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Magere sletterige meisjes met grote tetten

en dat vinden ze ALLEMAAL
xD

OT:

wat UITERLIJK aangaat heb ik eigenlijk altijd de zelfde smaak:
-uitstraling: (belangrijkste uberhaupt!) het gevoel dat ik krijg als ik haar zie
-goedverzorgt
-lengte: iets kleiner dan ik ben heb ik eigenlijk het liefst wat dan kun je ze zo mooi omarmen *-*
-figuur: in de buurt van 90 60 90 norm
-haar: zolang het haar, haar maar staat
-kleding: liefst modebewust, anders is ook goed zolang het haar maar leuk staat

wat KARAKTER aangaat zijn 3 soorten types waar ik op val,
maar eerst de karakter trekken die een vrouw sowiezo moet hebben:
-eerlijk en betrouwbaar
-goed gevoel voor humor
-Het moet emotioneel goed klikken.
-redelijk intelligent dus IQ 100+ (sommige mensen zijn zo dom dat ik er agressief van wordt xD)

de 3 soorten TYPES waar ik op val:
-zelfverzekerd
-verlegen
-spontaan

PS: dingen waar ik absoluut niet op val zijn:
-onintelligent
-sletterig
-arrogant
-bitches die alleen maar om zichzelf geven
-erg mager of erg dik (ik wil liever geen botten/vet-rollen zien)

Laatst gewijzigd op 04-09-2011 om 13:08.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 12:53
Verwijderd
Rijk en niet praatziek.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 13:49
-Richard-
-Richard- is offline
Wat ik leuk vind is iemand waar ik verlieft op zou worden, kan toch niet gaan raden op wie dat is. Toevallig hadden mijn vorige 2 verlieft heden allebei een stel (hele) mooie blauwe ogen en de een had blond haar en de andere bruin. De ene was iets steviger als de andere maar allebei écht niet dik. Borsten is gewoon zoals het is. De ene had misschien net een B maar de andere had een D cup. achtja,,,
Oud 04-09-2011, 17:35
Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Citaat:
redelijk intelligent dus IQ 100+ (sommige mensen zijn zo dom dat ik er agressief van wordt xD)
Hahahaaa
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 21:01
hellyfish
hellyfish is offline
zoiezo geen arogant zoals sommige neger meisjes daar heb ik zo de pest aan
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 08:25
Silvano08
Silvano08 is offline
Voetbal
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 08:26
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
xD

OT:

wat UITERLIJK aangaat heb ik eigenlijk altijd de zelfde smaak:
-uitstraling: (belangrijkste uberhaupt!) het gevoel dat ik krijg als ik haar zie
-goedverzorgt
-lengte: iets kleiner dan ik ben heb ik eigenlijk het liefst wat dan kun je ze zo mooi omarmen *-*
-figuur: in de buurt van 90 60 90 norm
-haar: zolang het haar, haar maar staat
-kleding: liefst modebewust, anders is ook goed zolang het haar maar leuk staat

wat KARAKTER aangaat zijn 3 soorten types waar ik op val,
maar eerst de karakter trekken die een vrouw sowiezo moet hebben:
-eerlijk en betrouwbaar
-goed gevoel voor humor
-Het moet emotioneel goed klikken.
-redelijk intelligent dus IQ 100+ (sommige mensen zijn zo dom dat ik er agressief van wordt xD)

de 3 soorten TYPES waar ik op val:
-zelfverzekerd
-verlegen
-spontaan

PS: dingen waar ik absoluut niet op val zijn:
-onintelligent
-sletterig
-arrogant
-bitches die alleen maar om zichzelf geven
-erg mager of erg dik (ik wil liever geen botten/vet-rollen zien)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 09:51
Groentensoep
Groentensoep is offline
Ik ga voor eerlijk, schattig, lief & respectvol. Uiterlijk is niet heel relevant, zolang het maar niet bijzonder slecht is.

Een beetje diepgang en onschuldige ondeugendheid is zeker welkom.

Laatst gewijzigd op 05-09-2011 om 12:50.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 10:15
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ik ga voor eerlijk, schattig, lief & respectvol. Zolang ze niet nagekeken wordt op straat vind ik het prima.

Een beetje diepgang en onschuldige ondeugendheid is zeker welkom.
Je zegt 'zolang ze niet nagekeken wordt op straat vind ik het prima', dus eigenlijk wil je een vriendin die er niet leuk uitziet? Wat is er nou verkeerd aan dat je vriendin nageken wordt op straat?
Oud 05-09-2011, 10:22
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Je zegt 'zolang ze niet nagekeken wordt op straat vind ik het prima', dus eigenlijk wil je een vriendin die er niet leuk uitziet? Wat is er nou verkeerd aan dat je vriendin nageken wordt op straat?
Ik bedoelde eigenlijk "zolang ze niet op een negatieve manier nagekeken wordt".
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 10:22
Verwijderd
Ik kijk altijd zo stoer mogelijk terug als mijn vrouwelijke metgezel wordt nagekeken op straat.

Citaat:
Ik bedoelde eigenlijk "zolang ze niet op een negatieve manier nagekeken wordt".
wat.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 10:26
Groentensoep
Groentensoep is offline
Is mijn zin echt zo onduidelijk dan?

"Zolang ze niet zo lelijk is dat ze nagekeken wordt."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 10:42
Verwijderd
WTF
'Ja, sorry. Het is me opgevallen dat mensen je nakijken en ik kan niet zo goed omgaan emt meningen van anderen dus heb ik op basis van hun meningen besloten dat jij te lelijk bent om te daten. Ik maak het uit.'
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 10:43
Groentensoep
Groentensoep is offline
I LOL'd
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 10:59
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Is mijn zin echt zo onduidelijk dan?

"Zolang ze niet zo lelijk is dat ze nagekeken wordt."
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand zo lelijk is dat ze nagekeken wordt. Wel dat iemand nagekeken wordt omdat die persoon knap is of omdat die persoon zich uhm 'apart' kleedt.

Maar veel belangrijker lijkt me dat je je aangetrokken voelt tot die persoon en die persoon in jouw ogen het knapste meisje van de wereld is. Om dan te zeggen dat alles best is zolang ze maar niet zo lelijk is dat ze nagekeken wordt vind ik uhm... apart.
Oud 05-09-2011, 12:45
Groentensoep
Groentensoep is offline
Nou ja, zo bedoelde ik het niet letterlijk

Ik bedoelde gewoon; als ze maar niet extreem dik of dun is, of iets heel aparts heeft. Uiteindelijk gaat het erom hoe ik het zie en niet hoe een ander het ziet, uiteraard. Die zin moet niet zo letterlijk genomen worden
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 12:48
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Dan zet hem er niet bij xD... Ik moest ook een paar keer lezen voordat ik begreep hoe je het bedoelde.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 12:50
Groentensoep
Groentensoep is offline
Fixed
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:43
ferdyvbrussel
ferdyvbrussel is offline
ik vind blonde (of lichtbruine) haarkleurige, onverzekerde niet te dikke meisjes leuk
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:45
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
ik vind blonde (of lichtbruine) haarkleurige, onverzekerde niet te dikke meisjes leuk
Sorry maar... LOL
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:47
Groentensoep
Groentensoep is offline
Ik denk dat er onzeker bedoeld wordt

onverzekerd :')
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
jammer, ik ben verzekerd bij Agis
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:50
Groentensoep
Groentensoep is offline
Citaat:
Geil, ik val wel op een goed verzekerde meid
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 14:51
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
nu zul je nooit bij hem kunnen scoren, too sad
@ groentensoep, denk juist dat hij bedoelt dat ze niet onzeker moeten zijn , (wie vindt onzekere meisjes nou leuk?)
Oud 05-09-2011, 14:52
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
nu zul je nooit bij hem kunnen scoren, too sad
@ groentensoep, denk juist dat hij bedoelt dat ze niet onzeker moeten zijn , (wie vindt onzekere meisjes nou leuk?)
Hoe denk je dat onzekere meisjes aan vriendjes komen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten