Advertentie | |
|
![]() |
|
Het belangrijkste: Een meisje.
![]() Ik val echt niet op sletten. Geef mij maar iemand met meer inhoud. Gewoon een leuke meid, die wellicht vrij nerdy is. Zolang het maar geen slet of dom blondje is. Het haar maakt voor mij geen bal uit. Maar ik vind blond/lichtbruin haar, met zo'n 'nerdbril' echt super. Ik kan dat niet weerstaan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ey gewoon iemand die er verzorgt uit ziet(stinkt niet naar zweet, geen vettige haren etc.)
goede uitstraling, niet dik maar hoeft niet zo mager als een plank te zijn, wel met vrouwelijke vormen ) (. verder laat ik het gewoon open. al heb ik wel wat voorkeuren maar die vergeet ik snel als ik iemand voor me zie staan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verschillende karaktertrekken hebben zo zijn charme, een verlegen meid kan aantrekkelijk zijn omdat ze moeilijker benaderbaar is, maar om diezelfde reden kan een zelfverzekerde eigenzinnige meid ook aantrekkelijk zijn. Wanneer meiden te makkelijk worden (in de foute zin van het woord) houdt voor mij de interesse al snel op.
||
Citaat:
Ofwel; van zo'n beschrijving kunnen we dat toch niet zeggen O_< maar ja er zijn hoe dan ook jongens die op je vallen en er zijn ook jongens die niet op je vallen....niet zo onzeker doen jij.
||
Citaat:
![]()
|
Voor mij is op het eerste gezicht uitstraling erg belangrijk.
'Vroeger' dacht ik op blond te vallen, later werd dit weer donker haar en inmiddels maakt het me niet meer zoveel uit welke kleur het nou is. Dat soort dingen zijn voor mij niet (meer) bepalend. Oh en een mooie glimlach is natuurlijk ook niet verkeerd ![]() Ik smelt als mijn vriendin naar me lacht met van die stralende ogen. Dat kan zelfs een verschrikkelijke dag helemaal goed maken.
|
@lisa01 laat ik nou iemand zijn die zo'n beschrijving in principe geweldig vind, alleen dat je de "y" ipv de "ij" gebruikt vind ik storend, maar niet bijzonder storend. Als ik je zou leren kennen zou er een kans zijn dat ik op je zou vallen, of niet, dat hangt af van jouw persoonlijkheid, niet van een losse beschrijving. Wel kom je wanhopig over, wat niet direct een pluspunt is. Als je gewoon verlegen bent is dat wellicht voor een aantal jongens (incluis mij) heel schattig en aantrekkelijk. Dus er zijn vast wel jongens die jou heel leuk vinden, alleen door een aantal karaktereigenschappen lijk je onbereikbaar en zullen die jongens zelf wellicht ook verlegen zijn.
||
Citaat:
![]() OT: wat UITERLIJK aangaat heb ik eigenlijk altijd de zelfde smaak: -uitstraling: (belangrijkste uberhaupt!) het gevoel dat ik krijg als ik haar zie ![]() -goedverzorgt -lengte: iets kleiner dan ik ben heb ik eigenlijk het liefst wat dan kun je ze zo mooi omarmen *-* -figuur: in de buurt van 90 60 90 norm -haar: zolang het haar, haar maar staat ![]() -kleding: liefst modebewust, anders is ook goed zolang het haar maar leuk staat wat KARAKTER aangaat zijn 3 soorten types waar ik op val, maar eerst de karakter trekken die een vrouw sowiezo moet hebben: -eerlijk en betrouwbaar -goed gevoel voor humor -Het moet emotioneel goed klikken. -redelijk intelligent dus IQ 100+ (sommige mensen zijn zo dom dat ik er agressief van wordt xD) de 3 soorten TYPES waar ik op val: -zelfverzekerd -verlegen -spontaan PS: dingen waar ik absoluut niet op val zijn: -onintelligent -sletterig -arrogant -bitches die alleen maar om zichzelf geven -erg mager of erg dik (ik wil liever geen botten/vet-rollen zien) Laatst gewijzigd op 04-09-2011 om 13:08. |
![]() |
|
![]() |
Wat ik leuk vind is iemand waar ik verlieft op zou worden, kan toch niet gaan raden op wie dat is. Toevallig hadden mijn vorige 2 verlieft heden allebei een stel (hele) mooie blauwe ogen en de een had blond haar en de andere bruin. De ene was iets steviger als de andere maar allebei écht niet dik. Borsten is gewoon zoals het is. De ene had misschien net een B maar de andere had een D cup. achtja,,,
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar veel belangrijker lijkt me dat je je aangetrokken voelt tot die persoon en die persoon in jouw ogen het knapste meisje van de wereld is. Om dan te zeggen dat alles best is zolang ze maar niet zo lelijk is dat ze nagekeken wordt vind ik uhm... apart.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk aan meisjes ? xxanoniempjexx | 27 | 31-05-2015 07:35 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens nou aantrekkelijk?? FlorenceFlo | 4 | 05-09-2014 19:24 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk aan een meisje? Koekieex | 42 | 29-06-2013 08:51 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
wat vinden jongens leuk aan meiden? Vivonia | 2 | 30-09-2012 16:50 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk om met Valentijn te krijgen? BrunetJuh | 68 | 12-02-2004 13:30 |