Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tja... Je kunt wel vragen op wie iedereen wel niet valt maar dat verschilt heel erg per jongen.
Ik neem aan dat je iemand op het oog hebt? Ik ben trouwens ook dertien en vind t wel leuk als een meisje wat borsten heeft... En een beetje stoer is ook zeker geen overbodige luxe ![]() Dus niet zo'n meisje dat zich helemaal opmaakt en tuttig doet enzo... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik snap niet dat mensen precies naar eigenschappen kijken en een soort van wishlist maken. Er zullen weinig mensen zijn die perfect bij al die wensen passen. Als iemand goed bij je past valt dat echt wel op en hoef je echt niet specifiek naar eigenschappen te kijken. Vind ik dan ![]()
|
Bij elke jongen is het anders
![]() Ik zelf vind een meid met een bleke huid, rood haar en sproetjes super leuk c: En niet een meid die zo dun is dat je met een stokje muziek kan spelen op d'r ribben, dat is echt super lelijk.
|
Dat verschilt per jongen. Ik vind het gezicht van een meisje het belangrijkste kwa uiterlijk, de ogen, haar lach, vorm gezicht, wenkbrauwen. Verder zou het leuk zijn als ze een leuke kleding style heeft! Ze mag ook wel wat intelligentie tonen. Dus kwa innerlijk, Eerlijk, Spontaan, Aardig, dat soort dingen!
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik vind zelf meisjes leuk die durven te zeggen dat ze niet lelijk zijn(moet t natuurlijk niet een meisje zijn met zo'n hoge dunk van zichzelf dat ze elke dag in de spiegel naar zichzelf zit te staren).
over het lichaam vraag ik niet te veel, sowieso een meisje die niet dik is en waarvan het lichaam al zegmaar is"uitgepubert". ik vind ook meisjes leuker die een compliment goed kunnen waarderen en die zich niet extra gaat veranderen om meer aandacht te trekken. ze moet natuurlijk grappig, spontaan, lief en openlijk zijn. ook moet ze zich NIET meteen beledigt voelen als ik per ongeluk iets zeg wat verkeerd overkomt. en als ze zich stoort aan iets van mij, vind ik het fijner als ze me dat gewoon zegt. je moet je aanpak niet baseren op al deze reacties(dit zijn maar meningen). iedere jongen is anders en als je jezelf blijft en een jongen gaat je leuk vinden, dan geeft hij sowieso al meer om je innerlijk. |
![]() |
|
![]() |
hey
ik ben een jongen van 18 en ik vind aan een meisje belangrijk, dat ze gewoon zichzelf blijven en niet proberen op te vallen. en een meisje die gewoon mij accepteert hoe ik ben, en mij niet proberen te veranderen. maar ze moeten ook lief zijn. ik hoop je zo te kunnen helpen. groetjes van, relaxboy16 |
![]() |
|
![]() |
Ik vind de volgende dingen leuk aan een meisje:
- ze is goed verzorgd en ruikt goed (geen overdosis deodorant of parfum); - ze is aardig en behulpzaam tegenover mij en anderen; - ze heeft goede manieren; - ze heeft een uitgesproken mening maar dringt die niet onnodig aan anderen op; - ze heeft ongeveer dezelfde interesses; - ze is assertief; - ze praat en/of flirt met mij; - ze is geen feministe. |
![]() |
|
![]() |
Ik hou persoonlijk van meiden die naast je of veel bij je komen zitten
Ze moetnwel aardig zijn en wel een beetje humor hebben ik zou het zelf niet fijn vinden als ze te hard van stapel loopt bevoordeeld de eerste dag wil zoenen Want wat doe je dan volgende week? Maar het is ook wel leuk dat er een klein beetje spanning is van dat je je best blijft doen voor elkaar |
![]() |
|
Ik persoonlijk(14 jaar) val vooral op meisjes rond de 1 meter 60, lang bruin haar met onderin van die halve krullen zegmaar(weet niet hoe ik het anders moet noemen), een klein, vriendelijk, rond gezicht. slank maar absoluut niet anorexia-achtig. mooie strakke billen, klein tot middel grote borsten en mooie benen.
qua karakter(wat ik belangrijker vind dan uiterlijk): vrolijk grappig knuffelt graag je kan serieuze gesprekken met haar voeren ze is geen meeloper(dat houdt in bijv. op feestjes enzo zelf bepalen of ze gaat drinken ofzo) wil graag nieuwe mensen ontmoeten en nieuwe dingen proberen Ik denk dat dat het wel ongeveer is |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
wat vinden jongens leuk aan meisjes? chaaynx | 16 | 28-11-2014 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens nou aantrekkelijk?? FlorenceFlo | 4 | 05-09-2014 19:24 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden meisjes en jongens van elkaar tornado64 | 6 | 28-09-2013 14:54 | |