Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Een machtiging betekent dat je de ontvanger machtigt om geld van je rekening te halen voor whatever. De rekeninghouder moet daarvoor toestemming geven (dus je vader). Misschien bedoelen ze dat je vader nog toestemming moet geven. Dat moet iig schriftelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 06-09-2011 om 14:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
"De favoriete manier om met andere homo's in contact te komen is het internet, gevolgd door seksgelegenheden als sauna's, darkrooms en seksclubs. In Nederland is het percentage homo's dat elkaar ontmoet in een seksgelegenheid groter dan in welk ander land, namelijk 30%."
Jeetje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Dat moet toch ook zo demotiverend als de tering zijn als je steeds zo voor schut gaat.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh god
![]() ![]() Nu blijkt dat er vanavond echt té veel mensen komen eten, waardoor ik geen zin heb om mee te eten óf om te gaan koken, want het zit helemaal vol. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En, hoi! Ik vind het idee dat er een tijdsverschil zit tussen mij en jullie echt bizar. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|