Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2011, 09:25
Verwijderd
Over werk gesproken, ik mag hier helemaal niet 's ochtends zijn, ik had met mezelf afgesproken dat ik pas na het schrijven van de ontslagbrieven ging kijken of er tijd voor forumen was
Advertentie
Oud 07-09-2011, 09:28
Verwijderd
Wie ga je ontslaan?
Oud 07-09-2011, 09:29
Carn
Carn is offline
Terminaal zieke patienten, lekker trollen!
Oud 07-09-2011, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Wie ga je ontslaan?
ja patiënten uit het ziekenhuis ontslaan dus, ik ben geen manager ofzo ik doe aan de manier van ontslaan waarbij mensen blij zijn dat je ze ontslaat.
Oud 07-09-2011, 09:30
Carn
Carn is offline
Mijn huisgenoot had gisteren een of andere alcoholverslaafde patient die weigerde om in het ziekenhuis te blijven, dus die ging er vandoor. "De kans dat ie binnen een week dood thuis ligt is vrij groot" .
Oud 07-09-2011, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Ik moest er vanochtend ook ineens weer om zes uur uit nadat ik dat al zes weken ofzo niet had gedaan ivm vakantie en diensten! Wisten jullie dat het dan nog niet eens licht is?
Dat weet ik maar al te goed
Oud 07-09-2011, 09:39
Verwijderd
Morning.

En LP: het is me dus wel gelukt
Oud 07-09-2011, 09:41
Carn
Carn is offline
Wat is Notepad++ toch een stukje heldensoftware.
Oud 07-09-2011, 09:49
Carn
Carn is offline
aww.

Explanation: In the shadow of Saturn, unexpected wonders appear. The robotic Cassini spacecraft now orbiting Saturn drifted in giant planet's shadow for about 12 hours in 2006 and looked back toward the eclipsed Sun. Cassini saw a view unlike any other. First, the night side of Saturn is seen to be partly lit by light reflected from its own majestic ring system. Next, the rings themselves appear dark when silhouetted against Saturn, but quite bright when viewed away from Saturn, slightly scattering sunlight, in this exaggerated color image. Saturn's rings light up so much that new rings were discovered, although they are hard to see in the image. Seen in spectacular detail, however, is Saturn's E ring, the ring created by the newly discovered ice-fountains of the moon Enceladus and the outermost ring visible above. Far in the distance, at the left, just above the bright main rings, is the almost ignorable pale blue dot of Earth
Oud 07-09-2011, 09:52
Verwijderd
Wauw

Alleen de aarde zie ik er niet echt in

Ik moet opschieten terwijl ik in feite niets hoef te doen vandaag
Oud 07-09-2011, 09:55
Carn
Carn is offline
wit puntje linksboven de heldere ringen
Oud 07-09-2011, 10:02
Verwijderd
Oh ik zie het

Ik dacht dat het een puntje van mijn laptopscherm was maar dat was dus niet zo
Oud 07-09-2011, 10:04
Verwijderd
gaaf
Oud 07-09-2011, 10:06
Verwijderd
Ik snap niet waar mijn winterkleding gebleven is ik heb in totaal 4 dingen met lange mouwen, en dat is het maar daar kom ik niet echt bepaald de winter mee door, want geen van die 4 dingen is een vest

Ik snap niet meer wat ik vorige winter heb aangetrokken en nu moet ik winkelen. Bijna tegen mijn zin en dat is eigenlijk wel heel apart.
Oud 07-09-2011, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waar mijn winterkleding gebleven is ik heb in totaal 4 dingen met lange mouwen, en dat is het maar daar kom ik niet echt bepaald de winter mee door, want geen van die 4 dingen is een vest

Ik snap niet meer wat ik vorige winter heb aangetrokken en nu moet ik winkelen. Bijna tegen mijn zin en dat is eigenlijk wel heel apart.
Heb je niet wat dingen naar zolder gebracht ofzo? Om ruimte te maken voor je zomerkleren?

Nouja en anders is een vest ook zo gekocht toch, vesten zijn niet zo moeilijk WE of h&m hebben allebei zo vijf of zes verschillende modellen die elk in vijf of zes verschillende kleuren verkrijgbaar zijn, dus je kunt met één winkel (of website ) al klaar zijn.
Oud 07-09-2011, 10:08
Verwijderd
Hoe lang is die wintercollectie er eigenlijk nog?
Oud 07-09-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Heb je niet wat dingen naar zolder gebracht ofzo? Om ruimte te maken voor je zomerkleren?

Nouja en anders is een vest ook zo gekocht toch, vesten zijn niet zo moeilijk WE of h&m hebben allebei zo vijf of zes verschillende modellen die elk in vijf of zes verschillende kleuren verkrijgbaar zijn, dus je kunt met één winkel (of website ) al klaar zijn.
Nee . Ik ben verhuisd, en ik weet 100% zeker dat al mijn kleren in mijn kast zaten, en al die kleren die in mijn kast zaten zitten nu in mijn kast hier . En mijn winterjas is hier ook en alles. Ik schijn gewoonweg geen winterkleren meer te hebben
Oud 07-09-2011, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Hoe lang is die wintercollectie er eigenlijk nog?
van kleding? het is pas net september, ik neem aan dat ze nu pas net aan de wintercollectie beginnen, tenzij je alleen haute couture koopt.
Oud 07-09-2011, 10:19
Verwijderd
Ja, ik verbaas me er altijd over hoe snel ze weer wisselen namelijk.
Oud 07-09-2011, 10:25
Verwijderd
Het zou me ook niet verbazen als ik pepernoten kan kopen vandaag
Oud 07-09-2011, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Het zou me ook niet verbazen als ik pepernoten kan kopen vandaag
Dat zou al een week moeten kunnen met uitzondering van wat toeristenwinkeltjes die ze het hele jaar door verkopen, mogen winkels sinterklaassnoep verkopen vanaf de laatste week van augustus.
Oud 07-09-2011, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik verbaas me er altijd over hoe snel ze weer wisselen namelijk.
Och het zal ongeveer nu in de winkel worden gehangen voor de mensen die er snel bij willen zijn, en dan gaat er over een maand al 10% vanaf, en tegen februari kun je de restanten met 75% korting kopen als je tegen graaitafels kunt! Het beste kun je in november of begin december gaan, dan heb je zo'n 30% korting maar hangt het nog wel gewoon op hangertjes in rekken en met genoeg keus.
Oud 07-09-2011, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Dat zou al een week moeten kunnen met uitzondering van wat toeristenwinkeltjes die ze het hele jaar door verkopen, mogen winkels sinterklaassnoep verkopen vanaf de laatste week van augustus.
Echt ?
Oud 07-09-2011, 10:36
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
voor winterkleding, draag ik vaak hoodie's of andere truien, meestal die ik zelf ontwerp, anders koop ik ze gwn in de winkel, lekker warm
Oud 07-09-2011, 10:37
Verwijderd
Citaat:
Echt ?
Ja supermarkten doen het meestal nog niet, maar bij de Jamin kun je het wel krijgen geloof ik.
Oud 07-09-2011, 10:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja supermarkten doen het meestal nog niet, maar bij de Jamin kun je het wel krijgen geloof ik.
De supermarkten die ik gezien heb afgelopen 1.5 week hadden ze al .
Oud 07-09-2011, 10:50
Verwijderd
Ik blijf het raar vinden, óf je verkoopt het alleen als het echt tegen sinterklaas loopt óf je verkoopt het 't hele jaar door, maar in augustus wel en in april niet is onzin
Oud 07-09-2011, 10:54
Verwijderd
Mijn laptop is alweer geflipt nu kan ik dat weer eerst gaan oplossen
Oud 07-09-2011, 11:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen!
Oud 07-09-2011, 11:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb voor mijn doen heul lang geslapen <333
Oud 07-09-2011, 11:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh, en het is ook al middag
Oud 07-09-2011, 11:09
Verwijderd
Middag
Oud 07-09-2011, 11:11
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoi
Oud 07-09-2011, 11:13
Verwijderd
Ik wou zoveel dingen doen vandaag. Maar nu gaat er natuurlijk niets van terecht komen
Oud 07-09-2011, 11:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik wil helemaal geen dingen doen vandaag. Dat gaat vast prima lukken.
Oud 07-09-2011, 11:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoewel ik toch wel een kadootje moet kopen en boodschappen doen. Hm.
Oud 07-09-2011, 11:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat wilde je allemaal gaan doen dan Apate?
Oud 07-09-2011, 11:16
Verwijderd
Ik moest boodschappen doen, ik moet kleren kopen (want ik schijn geen winterkleren te hebben aan de andere kant is winkelen natuurlijk wel leuk ) en ik ga vandaag ook een taart maken met een huisgenoot.

Maar ik wil eerst mijn laptop werkend hebben!
Oud 07-09-2011, 11:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moet dit jaar verplicht 1 of 2 zangleerlingen nemen voor school, om te leren lesgeven.
Oud 07-09-2011, 11:22
Verwijderd
Bwaa ik ben zo verkouden
Oud 07-09-2011, 11:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik moest boodschappen doen, ik moet kleren kopen (want ik schijn geen winterkleren te hebben aan de andere kant is winkelen natuurlijk wel leuk ) en ik ga vandaag ook een taart maken met een huisgenoot.

Maar ik wil eerst mijn laptop werkend hebben!
Best leuke dingen en taaaaart! Ik wil ook taart
Oud 07-09-2011, 11:25
Verwijderd
Het wordt eigenlijk geen echte taart we gaan een marshmallowkoepel maken, en volgens het boek heet het een taart. Eigenlijk is het een soort van chocolademousse met allemaal marshmallows er ingedrukt en een chocoladesaus iets wat erover heen gaat!

En: Ahw arme sann!
Oud 07-09-2011, 11:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat klinkt alsof ik het best vies vind
Oud 07-09-2011, 11:27
Verwijderd
Zometeeen lekker iedereen onder snotteren op m'n werk
Oud 07-09-2011, 11:27
Verwijderd
Huhu Chocolademousse met marshmallow . Volgende week gaan we iets anders maken! Maar we weten nog niet wat.
Oud 07-09-2011, 11:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het wordt eigenlijk geen echte taart we gaan een marshmallowkoepel maken, en volgens het boek heet het een taart. Eigenlijk is het een soort van chocolademousse met allemaal marshmallows er ingedrukt en een chocoladesaus iets wat erover heen gaat!

En: Ahw arme sann!
Dat klinkt belachelijk lekker
Oud 07-09-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
aww.

[afbeelding]

Explanation: In the shadow of Saturn, unexpected wonders appear. The robotic Cassini spacecraft now orbiting Saturn drifted in giant planet's shadow for about 12 hours in 2006 and looked back toward the eclipsed Sun. Cassini saw a view unlike any other. First, the night side of Saturn is seen to be partly lit by light reflected from its own majestic ring system. Next, the rings themselves appear dark when silhouetted against Saturn, but quite bright when viewed away from Saturn, slightly scattering sunlight, in this exaggerated color image. Saturn's rings light up so much that new rings were discovered, although they are hard to see in the image. Seen in spectacular detail, however, is Saturn's E ring, the ring created by the newly discovered ice-fountains of the moon Enceladus and the outermost ring visible above. Far in the distance, at the left, just above the bright main rings, is the almost ignorable pale blue dot of Earth
Beetje laat, maar ik moest toch even melden dat dit ontzettend gaaf is.
Oud 07-09-2011, 11:56
Carn
Carn is offline
Citaat:
Bwaa ik ben zo verkouden
like
Oud 07-09-2011, 12:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Apate: nou goed van je hoor

En kut, nu heb ik trek in chocolade en/of truffel kruidnoten maar de AH hier heeft ze nog niet. Of ik heb ze niet gezien
Oud 07-09-2011, 12:07
Verwijderd

Ik verveel me een beetje nu eigenlijk
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten