Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik denk nu in twee talen tegelijk en dat is een grappig gevoel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu nog de belangrijkste zuren en hun zouten uit mijn hoofd leren (hoe kunnen zuren en hun zouten belangrijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wilde even melden dat ik mijn leraar voor Basislevensveiligheid heel gaaf vind.
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroegah gingen Theodoor en ik vaak de hele dag in zijn bed series kijken, en aan het eind van de middag gingen we dan douchen en aankleden en een wandeling maken want dat moest van mij, en dan zei Theodoor tegen zijn moeder "ik ben even Sarah uitlaten" en dan zei zijn moeder "neem je Banjo dan ook mee". Banjo was de hond.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik moet ook zeggen dat ik me weleens beter heb gevoeld ![]() Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Hm ik moet een poffertjespan en boodschappen kopen. Zal ik met heel veel boodschappen die poffertjespan gaan kopen, of met een poffertjespan onder de arm boodschappen doen..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Okee, ik stort me weer op mijn scheikunde. Kusjes! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ANW is ook een beetje alles, hoewel het enige wat ik van ANW heb onthouden is dat er pectine in jam zit om het gelei-achtig te maken en dat de volgorde van de planeten MeVeAaMaJuSaUrNePlu is maar dat ezelsbruggetje heb ik van Andijvie geleerd dus daar had ik ANW niet voor nodig, en het klopt ook niet meer.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Banjo was een lieve stinkhond
![]() ![]() En ik zou eerst de poffertjespan halen. Ik heb anders ook nog wel een poffertjespan over, hij kan niet op inductie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn vader at meestal jonge spruitjes uit Nieuwe Pekela, is het toch?
![]() En ik bedenk me net dat 'algemeenheid' eigenlijk 'samenlevingskennis' heet, maar mijn lerares noemt het zelf 'algemeenheid'. Dat is een soort taalgrapje dat niet werkt in het Nederlands. ![]() ![]() |
![]() |
|
|