Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
En van deze is die gitaar echt vet:
[filmpje]

huhuhu
Advertentie
Oud 08-09-2011, 00:27
Verwijderd
Tegen de nieuwe nachtportier zeggen dat ik tot 2 uur bereikbaar ben en dan nu pas bedenken dat m'n telefoon nog op stil staat en in m'n tas zit 10 gemiste oproepen
Oud 08-09-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Tegen de nieuwe nachtportier zeggen dat ik tot 2 uur bereikbaar ben en dan nu pas bedenken dat m'n telefoon nog op stil staat en in m'n tas zit 10 gemiste oproepen
Doh!
Oud 08-09-2011, 00:35
Verwijderd
Ach het hotel is niet afgebrand, dus zo belangrijk was het niet!
Oud 08-09-2011, 00:36
Verwijderd
yeh alles kapot relativeren ftw!
Oud 08-09-2011, 00:37
Verwijderd
ik ga nog even lezen en slapen want morgen om 9 uur de deur uit voor college en om 19.00 pas terug!
Oud 08-09-2011, 00:38
Verwijderd
Wat doe je stom Joris

Een lees ze en slaap lekker!
Oud 08-09-2011, 00:40
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik wil die jongen van de Q music reclame bellen, ik vind hem leuk vooral hoe hij zegt "is heel veel geld waard"
Oud 08-09-2011, 01:09
Verwijderd
Pff, om half 6 gaat m'n wekker en ik ben nog klaarwakker
Oud 08-09-2011, 01:22
Verwijderd
Oei
Oud 08-09-2011, 01:34
Verwijderd
En nog steeds. Ik heb het al bijna geaccepteerd
Oud 08-09-2011, 02:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Slaaptijd! Al is de drama van The Amazing Race wel verleidelijk
Oud 08-09-2011, 04:38
Severus
Severus is offline
<333
Oud 08-09-2011, 05:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Zo, 2 uur geslapen nu ready @ de bushalte. Pwnagepoints voor mij. Al vorl ik nu al dat ik halverwege fe dag ga instorten, maar daar vinden we wel wat op.
Oud 08-09-2011, 05:33
Verwijderd
Ha, same here. 2 uur geslapen en nu aan m'n ontbijt omdat ik anders straks omval tijdens m'n werk.
Oud 08-09-2011, 05:34
Verwijderd
En ik heb vanmiddag een sportafspraak en vanavond een feest, in m'n afstudeerjurk. Oh boy.
Oud 08-09-2011, 07:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil ook weleens naar Berlijn. En naar Wenen <3333
Oud 08-09-2011, 08:00
Miekje*
Miekje* is offline
Tijd voor een project cavia's fokken .
Oud 08-09-2011, 08:31
Verwijderd
Morning people.
Oud 08-09-2011, 08:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen!
Oud 08-09-2011, 08:41
Verwijderd
Morgen naar Finland!

Maar ik moet nog zo veel doen vandaag en ik kan er de zin niet voor opbrengen.
Oud 08-09-2011, 08:45
Verwijderd
Ik kan niet meer door m'n neus ademen zo verkouden ben ik. Getverdemme.
Oud 08-09-2011, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Dobermann schreef:
Godzijdank hoef ik voor m'n muziek niet naar Kazaa maar heb ik een paar elitaire snobboards waar je bijna gelyncht wordt wanneer er iets niet klopt aan de tags
Nee, niemand gebruikt nog Kazaa natuurlijk maar als het bestand ooit is doorgegeven via Kazaa en niemand heeft de tags aangepast, dan staat er nog Blues.
Oud 08-09-2011, 08:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
En ik heb vanmiddag een sportafspraak en vanavond een feest, in m'n afstudeerjurk. Oh boy.
powernappen als een malle!
Oud 08-09-2011, 08:57
Martiño
Martiño is offline
Zo, in de wachtkamer van de tandarts. Kiesje trekken
Oud 08-09-2011, 08:57
Carn
Carn is offline

Onderzoek naar hufterige vleeseters was vals
ANP/Redactie − 08/09/11, 08:24
© Thinkstock

Het onderzoek van drie hoogleraren waaruit zou blijken dat vleeseters 'egoïstische hufters' zijn berustte op fraude. Hoogleraar Diederik Stapel, die gisteren aan de Universiteit van Tilburg op non-actief is gezet wegens het gebruik van valse gegevens, had de resultaten verzonnen.
De hoogleraren stelden op basis van een literatuurstudie dat eters van vlees egoïstischer zijn dan vegetariërs, dat ze zich hufteriger gedragen en proberen met dat biefstukje hun onzekerheid en eenzaamheid te compenseren.

'Compleet fake'
'Een afgang van mega-formaat,' noemt hoogleraar Roos Vonk van de Radboud Universiteit in Nijmegen de kwestie. Zij en professor Marcel Zeelenberg uit Tilburg waren de mede-onderzoekers. 'De resultaten waren compleet fake. Er bestaan vermoedelijk helemaal geen onderzoeksresultaten over de effecten van het denken aan vlees en we kunnen hierover dan ook geen enkele uitspraak doen.'

Volgens de beide professoren presenteerde Stapel hen een tabel en een onderzoek, dat zogenaamd door een assistent van hem was gedaan. Het onderzoek trok internationaal veel aandacht, maar er ontstond in de wetenschappelijke wereld al direct commotie over de conclusies en de onderzoeksmethode.

Zo fronste men in Nijmegen volgens een woordvoerder van de universiteit de wenkbrauwen, omdat er nog geen wetenschappelijke publicatie van het onderzoek was geweest. Zo'n publicatie wordt altijd 'tegengelezen' door andere wetenschappers en dat was juist bij dit controversiële onderwerp niet gebeurd. 'Ze hadden beter nog even kunnen wachten, was de algemene mening.'
Oud 08-09-2011, 08:58
Verwijderd
Ik heb een superlief en leuk verhuiskaartje van Quis gekregen, het gaat heel goed met d'r in Den Haag

Behalve dat ze geen internet heeft
Oud 08-09-2011, 08:59
Verwijderd
Goedemorgen !
Oud 08-09-2011, 08:59
Verwijderd
Citaat:
knip
Jezus, wat een onzin ook. Egoïstische vleeseters.
Oud 08-09-2011, 09:00
Carn
Carn is offline
bwehehehe: http://www.roosvonk.nl/fraude

hier geniet ik van
Oud 08-09-2011, 09:01
Verwijderd
Citaat:

Onderzoek naar hufterige vleeseters was vals
ANP/Redactie − 08/09/11, 08:24
© Thinkstock

Het onderzoek van drie hoogleraren waaruit zou blijken dat vleeseters 'egoïstische hufters' zijn berustte op fraude. Hoogleraar Diederik Stapel, die gisteren aan de Universiteit van Tilburg op non-actief is gezet wegens het gebruik van valse gegevens, had de resultaten verzonnen.
De hoogleraren stelden op basis van een literatuurstudie dat eters van vlees egoïstischer zijn dan vegetariërs, dat ze zich hufteriger gedragen en proberen met dat biefstukje hun onzekerheid en eenzaamheid te compenseren.

'Compleet fake'
'Een afgang van mega-formaat,' noemt hoogleraar Roos Vonk van de Radboud Universiteit in Nijmegen de kwestie. Zij en professor Marcel Zeelenberg uit Tilburg waren de mede-onderzoekers. 'De resultaten waren compleet fake. Er bestaan vermoedelijk helemaal geen onderzoeksresultaten over de effecten van het denken aan vlees en we kunnen hierover dan ook geen enkele uitspraak doen.'

Volgens de beide professoren presenteerde Stapel hen een tabel en een onderzoek, dat zogenaamd door een assistent van hem was gedaan. Het onderzoek trok internationaal veel aandacht, maar er ontstond in de wetenschappelijke wereld al direct commotie over de conclusies en de onderzoeksmethode.

Zo fronste men in Nijmegen volgens een woordvoerder van de universiteit de wenkbrauwen, omdat er nog geen wetenschappelijke publicatie van het onderzoek was geweest. Zo'n publicatie wordt altijd 'tegengelezen' door andere wetenschappers en dat was juist bij dit controversiële onderwerp niet gebeurd. 'Ze hadden beter nog even kunnen wachten, was de algemene mening.'
Oud 08-09-2011, 09:04
Martiño
Martiño is offline
Ook een beetje faal dat die collega's geen goede controle hebben uitgevoerd. Ik snap niet waarom ze niet eerder aan de bel trokken als het zo duidelijk was dat het niet klopte.
Oud 08-09-2011, 09:07
Carn
Carn is offline
"Dat uitgerekend hij dit gedaan heeft maakt het extra schokkend en laat zien hoezeer ook wij als psychologen ons volstrekt kunnen vergissen in mensen."

Ja want psychologen vergissen zich doorgaans zelden tot nooit in mensen!!?!
Oud 08-09-2011, 09:09
Verwijderd
Ik had iets over dat onderzoek gelezen. Ik vond het al zo'n vaag en raar onderzoek :')
Oud 08-09-2011, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Ook een beetje faal dat die collega's geen goede controle hebben uitgevoerd. Ik snap niet waarom ze niet eerder aan de bel trokken als het zo duidelijk was dat het niet klopte.
Ja, dat snap ik ook niet. Dan komt één van de drie met een vaag onderzoek met vage resultaten (ook nog eens door iemand anders gedaan) en de andere twee kijken het dan niet na voordat het wordt gepubliceerd? Ik snap er werkelijk niets van hoe ze dat zo ver hebben laten komen.
Oud 08-09-2011, 09:17
Verwijderd
Ik ben trouwens True Blood aan het kijken en
Spoiler
Oud 08-09-2011, 09:18
Verwijderd
Sowieso als je collega zegt 'ja mijn assistent heeft dit onderzoek gedaan', dan ga je je toch afvragen wélke assistent dan?
Oud 08-09-2011, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Sowieso als je collega zegt 'ja mijn assistent heeft dit onderzoek gedaan', dan ga je je toch afvragen wélke assistent dan?
Ja, dat bedoel ik. En als het dan echt zo is, dan ga je toch met die assistent om een tafel zitten om te zien hoe hij aan de gegevens is gekomen en hoe hij in godsnaam tot een bepaalde conclusie is gekomen?

Zal wel niet zo goed zijn voor de carrière van die twee collega's.
Oud 08-09-2011, 09:31
Verwijderd
veel plezier trimmeh
Oud 08-09-2011, 09:32
Verwijderd
steeds als ik deze titel lees heb ik het liedje van de smurfen in mijn hoofd, eenden die zijn cool
Oud 08-09-2011, 09:32
Verwijderd
Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippeloen.
Oud 08-09-2011, 09:33
Verwijderd
he niggerrrrrtje
Oud 08-09-2011, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ben trouwens True Blood aan het kijken en
Spoiler
Welke ep ben je? Ik wacht inmiddels op de season finale.
Oud 08-09-2011, 09:34
Verwijderd
Citaat:
he niggerrrrrtje

Benne er nog nieuwigheden?
Oud 08-09-2011, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Welke ep ben je? Ik wacht inmiddels op de season finale.
Ik kwam er gisteren pas achter dat er een "nieuw" seizoen was. Dus ik heb even snel alles gedownload en ben nu bij episode 4!

Hi sir, btw.
Oud 08-09-2011, 09:37
Verwijderd
Citaat:

Benne er nog nieuwigheden?
in mijn persoonlijke leven of hier op het forum?

woon je nog steeds op de dvw, en hoe is het met je boiii??
Oud 08-09-2011, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ik kwam er gisteren pas achter dat er een "nieuw" seizoen was. Dus ik heb even snel alles gedownload en ben nu bij episode 4!

Hi sir, btw.
Wtf
Hi!

Citaat:
in mijn persoonlijke leven of hier op het forum?

woon je nog steeds op de dvw, en hoe is het met je boiii??
Beide.

Jeps. Prima, prima.
Oud 08-09-2011, 09:46
Verwijderd
over een kwartier kan ik bellen over mijn bloeduitslag, spannenddddddddd. Ik HOOP echt dat het iets is.
Oud 08-09-2011, 09:47
Verwijderd
Je hoopt dat het iets is?
Oud 08-09-2011, 09:51
Verwijderd
Citaat:

Beide.

Jeps. Prima, prima.
persoonlijk : prima de bima, ik lig hier met Q in bed te chillen.
En ik kwam er gister achter dat ik een hoger uurloon heb dan mijn moeder, huhu Want ja, ik heb al 2 keer weer met mijn moeder afgesproken na haar 2,5 jaar niet te hebben gezien
en ze heeft Q ook gemeet en ze was zeer enthousiast. En dat is mijn moeder niet snel en zeker niet over vriendjes dus jeej

op het forum weiss ich das nicht!!!

Nou je bent weer even spraakzaam als altijd over je privéleven!!!
Heeft jouw moeder A. al gemeet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten