Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zwak geschreven, dat zou kunnen kloppen, ik zuig echt hard als het op woorden neerkomt. In mijn hoofd klopt het maar om het te verwoorden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je zo een egoïst bent dat je met NIEMAND medeleven kan hebben ben je zeker een waardeloos persoon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee ik hang niet de moraalridder uit het boeit mij echt geen fuck dat al die lui in WO2 zijn omgekomen. |
![]() |
||
Citaat:
En dat was hij. Zie het als een soort van handicap. Als hij wel medeleven zou hebben met anderen dan had hij ook niet zulke ackties ondernomen. Je kan gewoon niet kwaad worden op iemand waarmee diegene geboren is, of wat in zijn hoofd zit. Je gaat toch ook niet pissig worden op een autist omdat die een autist is?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk kan je daar wel kwaad om worden. Als mensen kut doen doen ze kut, je verstoppen achter handicaps is zwakzinnig. JIJ bent verantwoordelijk voor je daden. |
![]() |
|
Dan nog, kan je pissig worden op iemand zonder medeleven, dat verandert diegene niet..
Stel je voor: Jij hebt geen medeleven met anderen. Je hebt een beeld over de wereld en hoe die zou moeten zijn. Dan fuck anderen, maak je de wereld maar mooi je eigen. Sowieso in een autist een prima voorbeeld. Geen medeleven hebben met anderen is eigenlijk een mentale aandoening om het maar even zo te zeggen, autisme ook. Zit in je op, zo ben je eenmaal.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar waarom denk je zo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt je karakter/aandoening/autisme/whatever niet als excuus gebruiken. Daarbij is boos worden soms ook een manier om iemand het meteen af te leren. Boos worden als in stem verheffen. Dat doe je toch ook als je een kind afleert om ergens aan te komen oid? dit is een beetje een warrig verhaal, maar anyways. |
![]() |
||
Citaat:
Beter respecteer je mensen die iets bereiken en daarmee anderen in hun waarde laten en, vooral, geen pijn doen. Hitler was een monster dat geen medelijden of respect verdient.
||
Citaat:
En met teksten als deze: Als mensen kut doen doen ze kut, je verstoppen achter handicaps is zwakzinnig "Je verstoppen achter handicaps" serieus, je verstoppen achter handicaps? Dit klinkt zo achtelijk als het maar kan. Wat bedoel je dan nou precies hiermee? Ik lees hier "Ach ik doe maar alsof ik verstandelijk gehandicapt ben zodat ik op m'n luie reet kan zitten en zal er mooi worden gekookt voor mij" ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik lees dat er niet in. ik lees vooral 'ik ben verstandelijk gehandicapt, ik ben nu eenmaal zo, deal er maar mee, ik pas me niet aan!' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik jaag miljoenen mensen over de kling maar ik kan geen medeleven voelen dus dan is het prima! bah |
![]() |
|
|