Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Zonder sjaaltje valt het best mee!
Ja maar nog steeds geen college outfit

Anyhow, ik heb m'n panty en schoenen aan, bloes en jurkje neem ik los mee en dan hopen dat ze zonder al te veel kreukels overkomen
Advertentie
Oud 20-09-2011, 12:07
Verwijderd
Ja, het koningshuis. Ik heb niks tegen ze, en in principe eigenlijk ook niet tegen de monarchie.
Maar ik denk er best vaak nuchter over na, en dan is het gewoon ABSURD dat we het leuk vinden om met Koninginnedag naar koekhappende volwassenen te kijken.
Volwassenen die ook elke dag gewoon zitten te schijten, maar toevallig in een familie zijn geboren.
Oud 20-09-2011, 12:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb de koningin een keertje in het echt gezien! Toen werd ik zo opgewonden dat ik begon te schreeuwen, maar toen raakte iedereen in paniek, heel gek.
Oud 20-09-2011, 12:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Half 1 ofzo, maar ik denk dat je eerst de route van de Gouden Koets nog ziet.

"daaaag Koningin! DAAAG!!!'
''Dag mensen! Dag lieve mensen!''
''Daaag, Koningin, daaaaaggg!!! Dat is de koningin!''
''Dag mensen, dag lieve mensen!''
<3
Oud 20-09-2011, 12:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, het koningshuis. Ik heb niks tegen ze, en in principe eigenlijk ook niet tegen de monarchie.
Maar ik denk er best vaak nuchter over na, en dan is het gewoon ABSURD dat we het leuk vinden om met Koninginnedag naar koekhappende volwassenen te kijken.
Volwassenen die ook elke dag gewoon zitten te schijten, maar toevallig in een familie zijn geboren.
De koningin schijt niet! Ik trouwens ook niet
Verwijderd
Citaat:
ja
Verwijderd
De koningin is maar 3 handdrukken bij mij vandaan!
Oud 20-09-2011, 12:10
Verwijderd
Citaat:
De koningin schijt niet! Ik trouwens ook niet

Maaike. naamzoek!
Carn
Carn is offline
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik ben ook van adel, trouwens.
Oud 20-09-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
De koningin is maar 3 handdrukken bij mij vandaan!
Iedereen is toch 3 handdrukken van iedereen vandaan? Hoe zat dat?

Bij mij niet overigens, want ik kom nooit ergens en ken niemand. ;x
Verwijderd
Citaat:
Half 1 ofzo, maar ik denk dat je eerst de route van de Gouden Koets nog ziet.

"daaaag Koningin! DAAAG!!!'
''Dag mensen! Dag lieve mensen!''
''Daaag, Koningin, daaaaaggg!!! Dat is de koningin!''
''Dag mensen, dag lieve mensen!''
Verwijderd
Citaat:
Iedereen is toch 3 handdrukken van iedereen vandaan? Hoe zat dat?

Bij mij niet overigens, want ik kom nooit ergens en ken niemand. ;x
Nee dat was 7 handdrukken
We hebben geen handje geschud op de meeting he? Anders had je 4.
Oud 20-09-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
WIE vindt Family Guy zwak!?
Ik. Want ik heb smaak
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook van adel, trouwens.
Echt?
Verwijderd
Citaat:
Idd, daarom vind ik het juist ook leuk, al die mensen die kijken naar hoe ze daar koek staan te happen en weet ik wat. En dan OOOOEEEH wanneer iemand van de familie iets heel onverwachts doet
Oud 20-09-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik. Want ik heb smaak
*aai*

Nee dat heb je niet.
Oud 20-09-2011, 12:13
Verwijderd
Een bewoner op het werk heeft een zoon die voor de koningin werkt, en die zoon heb ik weleens een had gegeven dus ik win!!!1111!11!!1
Oud 20-09-2011, 12:14
Verwijderd
ik heb de koningin nog nooit gezien. In den haag krijgen alle kindertjes 's middags vrij met koninginnedag maar ik heb nimmer de behoefte gevoeld daarheen te gaan.
Verwijderd
Ik ben twee handdrukken verwijderd van Obama Dus ik ben 3 handdrukken verwijderd van heel veel bekende mensen <3
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Echt?
Naar het schijnt! Ik schijn verwant te zijn aan deze lange knakker http://en.wikipedia.org/wiki/Gottfried_von_Cramm
Oud 20-09-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
En dan OOOOEEEH wanneer iemand van de familie iets heel onverwachts doet
Ja dat ook he

Gewoon RIDICUUL dat Wim-Lex dan bijvoorbeeld op een fiets springt, en iedereen spontaan in een kwijlepilepsie van opwinding raakt.
Oke, hij wordt onze koning, maar het is een dikke blonde boerenlul die FIETST mensen, MOVE ALONG!
Verwijderd
Citaat:
Ik ben twee handdrukken verwijderd van Obama Dus ik ben 3 handdrukken verwijderd van heel veel bekende mensen <3
Oh kijk, dan ben ik ook 3 handdrukken verwijderd van Obama dus ipv 4, want mijn eerdere route liep langs de koningin.
Verwijderd
Citaat:
Ja dat ook he

Gewoon RIDICUUL dat Wim-Lex dan bijvoorbeeld op een fiets springt, en iedereen spontaan in een kwijlepelepsie raakt.
Oke, hij wordt onze koning, maar het is een dikke blonde boerenlul die FIETST mensen, MOVE ALONG!
Haha, idd
Oud 20-09-2011, 12:16
Miekje*
Miekje* is offline
Ik voel niks bij Prinsjesdag, noch voor het koninklijk huis. Het is wel grappig dat we überhaupt nog een koningshuis hebben hoor, daar niet van.
Oud 20-09-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Naar het schijnt! Ik schijn verwant te zijn aan deze lange knakker http://en.wikipedia.org/wiki/Gottfried_von_Cramm
Volgens mij ben je dan niet van adel
Oud 20-09-2011, 12:17
Verwijderd
het is iets compleet debiels.
Oud 20-09-2011, 12:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Idd, daarom vind ik het juist ook leuk, al die mensen die kijken naar hoe ze daar koek staan te happen en weet ik wat. En dan OOOOEEEH wanneer iemand van de familie iets heel onverwachts doet
Ja, zoals "spontaan" meedoen met een wedstrijdje stoepballen, om te laten zien dat ook koninklijke mensen heel fanatiek en speels kunnen zijn, waarna ze weer lachend "zo is het wel weer genoeg, ik moet verder, dankjewel voor deze ongelooflijk leuke ervaring" gebaren, terwijl ondertussen een ander lid van de familie probeert die spontaniteit te overtreffen door een ritje te maken op skeelers, wat vaak nog maar net goed gaat.
Oud 20-09-2011, 12:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Volgens mij ben je dan niet van adel
Jawel! JIJ MOET ME MAJESTEIT NOEMAH!
Verwijderd
Citaat:
Ja, zoals "spontaan" meedoen met een wedstrijdje stoepballen, om te laten zien dat ook koninklijke mensen heel fanatiek en speels kunnen zijn, waarna ze weer lachend "zo is het wel weer genoeg, ik moet verder, dankjewel voor deze ongelooflijk leuke ervaring" gebaren, terwijl ondertussen een ander lid van de familie probeert die spontaniteit te overtreffen door een ritje te maken op skeelers, wat vaak nog maar net goed gaat.
Omg dit. Gewoon dit.
Verwijderd
Citaat:
Oud 20-09-2011, 12:19
Verwijderd
Misschien moet ik mijn komende verjaardag vieren met koekhappen en zaklopen en spijkerpoepen en broekhangen. Dat lijkt me nou wel eens leuk
Verwijderd
Citaat:

coolste filmpje ever was dat.
Verwijderd
Citaat:
haha wat treffend <3
Verwijderd
Citaat:
*aai*

Nee dat heb je niet.
Ah, dat geldt dan ook voor de keren dat ik zei dat je er leuk op stond, fotogewijs. Lekker voor je!
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik mijn komende verjaardag vieren met koekhappen en zaklopen en spijkerpoepen en broekhangen. Dat lijkt me nou wel eens leuk
haha awesome
Verwijderd
Citaat:
Idd, en iedereen heel nerveus kijken naar die persoon op skeelers want WAT ALS HIJ VALT?!
Oud 20-09-2011, 12:21
Verwijderd
Volgens mij heb ik trouwens nog nooit gekoekhapt. [/slechte nederlander] wel een keer ge-appelhapt, uit zo'n teil water. Waarom drijven appels, en peren niet? Ziet er grappig uit als je stukjes appel en peer kookt, gezellig samen in een pannetje. De appelstukjes drijven, de peertjes blijven op de bodem liggen.

Wat een kutpost ;(
Verwijderd
ik zie ook weinig verschil tussen koninginnedag en de intocht van sinterklaas?
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik trouwens nog nooit gekoekhapt. [/slechte nederlander] wel een keer ge-appelhapt, uit zo'n teil water. Waarom drijven appels, en peren niet? Ziet er grappig uit als je stukjes appel en peer kookt, gezellig samen in een pannetje. De appelstukjes drijven, de peertjes blijven op de bodem liggen.

Wat een kutpost ;(
Appels drijven omdat er kleine belletjes lucht in zitten, daardoor knapperen ze ook zo
Oud 20-09-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
De koningin gooit niet met snoep
Oud 20-09-2011, 12:22
Verwijderd
Dat zou wel echt fucking geniaal zijn <3
Oud 20-09-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Sinterklaas is met lieve kleine kinderen die geloven in de goedheiligman en daar excited over zijn.

Koninginnedag is met vooral volwassenen die een stijfje krijgen van een stelletje mensen die toevallig in de juiste familie geboren zijn.

=/=
Oud 20-09-2011, 12:23
Verwijderd
Sinterklaas is sowieso een stuk gaver, ook een belangrijk verschil
Oud 20-09-2011, 12:24
Verwijderd
Maar ik moet bij de intocht van de koningin ook wel aan Sinterklaas denken en vice versa, ja.
Verwijderd
denken jullie dat robert ten brink nu dagelijks staat te oefenen voor de spiegel voor een goede sint-blik?
Verwijderd
Het lijkt me geniaal als Amalia later met een kleerkast van een neger trouwt. Je verwácht het niet. Dan is de volgende troonopvolger eens niet een papperig blondje.
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een vage huiswerkopdracht.

Andijvie, als jouw docent tegen jou zou zeggen: Geef mij de woordstructuur van "waardeloos" waar zou je dan mee aankomen?

Repost
Verwijderd
Citaat:
denken jullie dat robert ten brink nu dagelijks staat te oefenen voor de spiegel voor een goede sint-blik?
het wordt toch die ene?

Stefan de Walle.
Oud 20-09-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me geniaal als Amalia later met een kleerkast van een neger trouwt. Je verwácht het niet. Dan is de volgende troonopvolger eens niet een papperig blondje.
Ja <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten