Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 03:36
Verwijderd
sliep ik maar! maar ik ben goede daden aan het verrichten
Advertentie
Oud 21-09-2011, 03:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo'n allemansvriend dat ik het zelfs met mezelf gezellig heb

kusje
Oud 21-09-2011, 03:38
Verwijderd
Nee ik ben geen allemansvriend, maar vind dat niet erg.
Ik vind het wel fijn dat ik lekker chagrijnig mensen kan haten enzo.
Oud 21-09-2011, 03:40
Uice
Uice is offline
Ik heb het idee dat allemansvrienden vaak drukke mensen zijn, die vinden dat iedereen moet weten dat ze er zijn. Daar houd ik niet van. Doe rustig.
Oud 21-09-2011, 03:41
Verwijderd
Oke oke ik ga wel meer mensen haten
Verwijderd
Ik begin met Uice.
Verwijderd
en ze ruiken naar nootjes
Oud 21-09-2011, 03:42
Verwijderd
borrelnootjes. Of dat goed of slecht is mag iedereen voor zichzelf beslissen!
Oud 21-09-2011, 03:42
Verwijderd
Citaat:
shiiiitttt. Ik wil weten wie mijn miljoengenoot is! ik was namelijk....de maker van de miljoenste post op de kantine! En dat heb ik mooi maar in mijn c.v. gezet!
Ik wilde in navolging van deze de tweemiljoenste post hebben, maar ik ben het vergeten.
Oud 21-09-2011, 03:43
Uice
Uice is offline
Jou mag ik, hoor Sann. Ik zou je ook niet als een typische allemansvriend typeren.

Sowieso zijn vrouwelijke allemansvrienden meestal anders dan mannelijke.
Oud 21-09-2011, 03:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik begin met Uice.
Net na mijn vriendelijke post.
Oud 21-09-2011, 03:44
Verwijderd
Citaat:
Jou mag ik, hoor Sann. Ik zou je ook niet als een typische allemansvriend typeren.

Sowieso zijn vrouwelijke allemansvrienden meestal anders dan mannelijke.

Ja nu kan ik je natuurlijk niet meer haten!

Maar hoe zou je me dan typeren? En waarom zijn vrouwelijke allemansvrienden anders dan mannelijke?
Verwijderd
Goede keus sann.
Uice
Uice is offline
Met die smiley bedoel ik overigens niet 'Jezus wat heb jij een geil handschrift.'
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde in navolging van deze de tweemiljoenste post hebben, maar ik ben het vergeten.
ene 'verwijderd' in dat topic zegt ook gewoon 'waarom zou je je account verwijderen?' ;D:;d;s
Verwijderd
Citaat:
Net na mijn vriendelijke post.
Ja ik heb m'n mening ook al weer bijgesteld. Nu ga ik iemand anders verzinnen!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat allemansvrienden vaak drukke mensen zijn, die vinden dat iedereen moet weten dat ze er zijn. Daar houd ik niet van. Doe rustig.
D. is toch ook een soort allemansvriend? Hij gaat zelfs in z'n eentje uit met het idee 'ik kom toch wel mensen tegen om mee te praten', nota bene
Oud 21-09-2011, 03:45
Verwijderd
Citaat:
Met die smiley bedoel ik overigens niet 'Jezus wat heb jij een geil handschrift.'
Verwijderd
Citaat:
Hahaha wát?!
Verwijderd
Citaat:
D. is toch ook een soort allemansvriend? Hij gaat zelfs in z'n eentje uit met het idee 'ik kom toch wel mensen tegen om mee te praten', nota bene
Enge mensen vind ik dat. Enge mensen.
Oud 21-09-2011, 03:46
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ja nu kan ik je natuurlijk niet meer haten!
Nu ja, het mag wel. Zeg eens wat negatieve dingen over mij?

Citaat:
Maar hoe zou je me dan typeren? En waarom zijn vrouwelijke allemansvrienden anders dan mannelijke?
Ik zou je typeren als een gezellig en humorvol persoon.

En mannelijke allemansvrienden zijn anders, omdat mannen sowieso meer zijn van zichzelf presenteren in groepen, en zeggen: hier ben ik, kijk maar naar mij, lieve mensen, want ik heb een piemel die misschien wel eindigt in een van jullie.
Verwijderd
Citaat:
Goede keus sann.
Sorry ik heb me weer bedacht!
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hahaha wát?!
Oh, dat heb je gemist. Stefenootje beweerde dat die smiley dat betekende, toen ze hem postte als reactie op Dobermanns geile handschrift.
Verwijderd
Citaat:
hier ben ik, kijk maar naar mij, lieve mensen, want ik heb een piemel die misschien wel eindigt in een van jullie.
Oud 21-09-2011, 03:49
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat is waar. Maar D. heeft ook wel iets te melden. Hij gaat met rechtse mensen in gesprek om ze over te halen links te stemmen, en het lukt hem vaak ook nog.

Maar hij wordt niet door iedereen gewaardeerd, omdat hij vrij duidelijk is in zijn meningen en zich niet gemakkelijk laat overtuigen. Ik denk dat allemansvrienden vaak veel meegaander zijn en niet graag de discussie opzoeken.
Oud 21-09-2011, 03:49
Verwijderd
Citaat:
Nu ja, het mag wel. Zeg eens wat negatieve dingen over mij?

Ik zou je typeren als een gezellig en humorvol persoon.

En mannelijke allemansvrienden zijn anders, omdat mannen sowieso meer zijn van zichzelf presenteren in groepen, en zeggen: hier ben ik, kijk maar naar mij, lieve mensen, want ik heb een piemel die misschien wel eindigt in een van jullie.
Ik ben niet zo goed in negatieve dingen over mensen zeggen. Tenzij ze echt heel stom zijn. Maar ik vind je moeilijk te doorgronden en moeilijk te kennen. Maar ik weet niet of dat negatief is, perse. Oh wacht, nu ben ik weer niet echt onaardig omdat ik alweer nuanceer.

Je bent een lastig persoon Uice

En ok, daar kan ik wel mee leven

En
Oud 21-09-2011, 03:50
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat heb je gemist. Stefenootje beweerde dat die smiley dat betekende, toen ze hem postte als reactie op Dobermanns geile handschrift.
Oud 21-09-2011, 03:51
Verwijderd
Ik snap allemansvrienden niet zo. Het prototype allemansvriend had me eens toevertrouwd dat ze mensen altijd direct plaatst in een 'die kan ik misschien ergens voor gebruiken'-groep of in een 'geen aandacht aan besteden, heb je toch niks aan'-groep. Wat moet je daar nou op zeggen En later ging ze me bellen met allemaal doorzichtige, slijmerige complimenten. Voor een allemansvriend was ze niet zo heel sociaal vaardig.
Oud 21-09-2011, 03:52
Uice
Uice is offline
Ik denk dat veel allemansvrienden onbetrouwbaar zijn. Ik wil een paar vrienden waarvan ik weet dat ze me zouden missen als ik wegging. Die heb ik ook, gelukkig.
Oud 21-09-2011, 03:53
Verwijderd
Bij mij is het meer 'ík mag je niet, totdat het tegendeel bewezen is'.

Dat is ook weer overdreven, dat weet ik.
Oud 21-09-2011, 03:53
Verwijderd
Citaat:
Ik snap allemansvrienden niet zo. Het prototype allemansvriend had me eens toevertrouwd dat ze mensen altijd direct plaatst in een 'die kan ik misschien ergens voor gebruiken'-groep of in een 'geen aandacht aan besteden, heb je toch niks aan'-groep. Wat moet je daar nou op zeggen En later ging ze me bellen met allemaal doorzichtige, slijmerige complimenten. Voor een allemansvriend was ze niet zo heel sociaal vaardig.

Hm, ik weet ook niet of ik echt een allemansvriend ben, maar ik vind gewoon heel veel mensen leuk, of aardig, of interessant. Niet perse alle drie tegelijk trouwens.
Oud 21-09-2011, 03:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Bij mij is het meer 'ík mag je niet, totdat het tegendeel bewezen is'.

Dat is ook weer overdreven, dat weet ik.
Ik ken best veel mensen die dat hebben

Bij mij is het andersom, over het algemeen. Maar ik kan m'n mening wel heel snel bijstellen.

Ik wilde nog iets zeggen. Hm. Oh ja, dat ik wel met heel veel mensen goed overweg kan maar dat er niet heel veel mensen zijn die me echt kennen.
Verwijderd
Citaat:
Dat is waar. Maar D. heeft ook wel iets te melden. Hij gaat met rechtse mensen in gesprek om ze over te halen links te stemmen, en het lukt hem vaak ook nog.

Maar hij wordt niet door iedereen gewaardeerd, omdat hij vrij duidelijk is in zijn meningen en zich niet gemakkelijk laat overtuigen. Ik denk dat allemansvrienden vaak veel meegaander zijn en niet graag de discussie opzoeken.
Oja, dat laatste is wel waar. Maar dan zijn allemansvrienden dus niet per se mensen die door iedereen aardig gevonden worden, meer mensen die door iedereen aardig gevonden willen worden. (En daarom vaak in alles de gemene deler opzoeken, in ieder geval naar de buitenwereld toe.)
Oud 21-09-2011, 03:56
Verwijderd
Ik schrik er ook altijd een beetje van als ik iemand in het hokje 'kent me niet echt' heb geplaatst en die dan opeens een opmerking maakt die precies de vinger op de zere plek legt.
Oud 21-09-2011, 03:57
Verwijderd
Nou, ik wil ook graag door iedereen aardig gevonden worden, want onzeker en stuff.
Maar een allemansvriend zou ik mezelf toch zeker niet willen noemen.
Oud 21-09-2011, 04:00
Verwijderd
Ik vind het niet zo erg als er mensen zijn die me niet mogen. Behalve als ik hen wel mag, maar dat lijkt me wel logisch.
Oud 21-09-2011, 04:01
Verwijderd
En nu ga ik echt slapen, want morgen is uitslaapdag, maar meer dan 8 uur gaat het niet meer worden
Oud 21-09-2011, 04:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vind het niet zo erg als er mensen zijn die me niet mogen. Behalve als ik hen wel mag, maar dat lijkt me wel logisch.
Mensen die mij niet mogen, mag ik zelf vaak ook niet, omdat ik ze dan onredelijk, onwetend en dom vind.
Oud 21-09-2011, 04:02
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik wil ook graag door iedereen aardig gevonden worden, want onzeker en stuff.
Maar een allemansvriend zou ik mezelf toch zeker niet willen noemen.
Ja, ik had eraan toe moeten voegen dat ze ook actief moeite doen om dat bij zoveel mogelijk mensen voor elkaar te krijgen.
Oud 21-09-2011, 04:02
Uice
Uice is offline
Hoeveel vrienden hebben jullie?
Oud 21-09-2011, 04:06
Verwijderd
Superweinig.

Maar dat is meer omdat ik er zelf ook niet echt moeite in steek. Soms zit ik weleens van 'boohoo, ik heb weinig vrienden ', maar dan denk ik aan de mensen die ik ken, en aan de moeite die ik steek in contacten onderhouden, en dan denk ik 'Ja Ste, volgens mij zou je het als je het ECHT zou willen wel meer vrienden hebben, maar je bent gewoon best wel graag op jezelf'.
Oud 21-09-2011, 04:11
Verwijderd
Ik weet nooit wie ik tot vrienden kan rekenen en wie niet. Noem eens een maatstaf?
Oud 21-09-2011, 04:11
Uice
Uice is offline
Ik zat onlangs in het atrium iets te bespreken met twee werkgroepgenoten. Toen zag ik een jongen uit een andere werkgroep, die naar mij knikte en aan een andere tafel ging zitten. Toen we nog een keer oogcontact hadden, glimlachte hij en kwam hij opeens aan onze tafel zitten. Hoe vroeg de andere twee mensen wat voor studie ze deden. Ze antwoordden verbaasd. Hij legde uit dat hij bij mij in een werkgroep zat. Er viel een stilte. Toen gingen we weer verder met praten over waar we het over hadden, terwijl die andere jongen erbij zat en meeluisterde.
Oud 21-09-2011, 04:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik weet nooit wie ik tot vrienden kan rekenen en wie niet. Noem eens een maatstaf?
Mensen die je mist als je ze een tijd niet gezien hebt, en waarvan je weet dat zij dat ook met jou hebben.
Oud 21-09-2011, 04:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb wel een select groepje, ja. Maar ik ben ook wel graag op mezelf, dus ik steek er niet altijd even veel energie en moeite in. Maar het is natuurlijk best leuk om veel goede vrienden te hebben, alleen ben ik te beroerd om al die contacten continu te onderhouden, vrees ik
Oud 21-09-2011, 04:14
Verwijderd
Citaat:
Mensen die je mist als je ze een tijd niet gezien hebt, en waarvan je weet dat zij dat ook met jou hebben.
Poe, dan echt vrijwel niemand :') :')
Oud 21-09-2011, 04:18
Uice
Uice is offline
Ik heb er vier.
Oud 21-09-2011, 04:21
Verwijderd
Citaat:
Ik had net een andere bedacht! Namelijk, 'wie zou mij regelmatig komen opzoeken als ik opeens een halfjaar in het ziekenhuis lag'. Afgezien van familie: 5-10 mensen, denk ik.

En dan zijn er nog minder goede vrienden, goede bekenden en kennissen. Die vind ik bijna even leuk als goede vrienden, want het is allemaal leuk volk om naar feestjes mee te gaan, maar als ze een halfjaar in het ziekenhuis komen te liggen hoef ik daar niet de hele tijd te zitten. Ar ar ar.

Missen vind ik een gek criterium, die loopt een beetje scheef bij mij. Want ik mis ook vaak zat mensen die ik het liefst maar eens per jaar zie. Dan heb ik ze dus al een jaar niet gezien en dan ga ik ze missen.
Oud 21-09-2011, 04:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Missen is trouwens een groot woord. Nieuwsgierig naar hoe het met ze is en zin om met ze te hangen. Missen duidt meer op verlangen, vind ik meer iets voor je Grote Liefde ofzo.

Regels voor berichten