Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2011, 12:03
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
Citaat:
nee, nep.
ja, oke goed best wel domme vraag van me,
Oud 21-09-2011, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Meestal slaapt hij overdag drie keer een klein uurtje. En als hij wakker wordt 's nachts is het niet per se van de honger. Ik weet niet waarom. Maar meestal slaapt hij dan vrij makkelijk weer in als ik hem even bij me neem. Is alleen alsnog vrij slopend als dat ieder uur gebeurt. En het huidige probleem is dus dat hij niet meer wil slapen. Wordt hysterisch als hij zijn bed ziet en is dan urenlang ontroostbaar, tot hij uiteindelijk instort en in je armen in slaap valt. Soms is hij wel gewoon blij en gaat hij zonder morren slapen, maar dat is de laatste week nog maar eens per dag.
jemig wat zwaar joh...is toch niet vol te houden?
Oud 21-09-2011, 12:09
Verwijderd
ik heb een nieuw boek besteld
Oud 21-09-2011, 12:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
inderdaad, ik ben niet dyslecktisch ofzo, maar soms typ ik zinnen anders dan ze zijn
Hoe zijn ze dan echt?
Oud 21-09-2011, 12:11
CuwleMandarijn
Citaat:
GE-WEL-DIG (ik lees graag) wat voor boek?
Oud 21-09-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
jemig wat zwaar joh...is toch niet vol te houden?
Nee, dit niet. Het gaat nu een week zo en ik weet het ook niet meer. Misschien toch maar CB bellen, maar ben een beetje bang dat die gewoon zeggen: laat maar krijsen.
Oud 21-09-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
De banketbakker heet het. Het is uiteraard een kookboek.
Oud 21-09-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Nee, dit niet. Het gaat nu een week zo en ik weet het ook niet meer. Misschien toch maar CB bellen, maar ben een beetje bang dat die gewoon zeggen: laat maar krijsen.
als-ie uren krijst, zeggen ze echt niet dat je hem maar gewoon uren moet negeren. CB bellen is wel een goed idee, die hebben vast wel tips
Oud 21-09-2011, 12:13
CuwleMandarijn
Citaat:
Hoe zijn ze dan echt?
je weet wel, , "Het antwoord ligt voor zig" terwijl het "het spreekt voor zich"was
Oud 21-09-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
fff
Oud 21-09-2011, 12:14
CuwleMandarijn
teminste, bij mij is ooit een dyslecktie test gedaan, en ze zeiden dat ik geen dyslecktie heb,
Oud 21-09-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
als-ie uren krijst, zeggen ze echt niet dat je hem maar gewoon uren moet negeren. CB bellen is wel een goed idee, die hebben vast wel tips
precies ik denk niet dat ze dat als tip geven daar.
schaam je niet joh, ik denk dat er zoveel mensen daar heen bellen met de gekste dingen. En ze zijn er voor dit soort dingen.
Oud 21-09-2011, 12:15
Verwijderd
Wat is CB? Ik denk iets als Centrale Babycentrale maar dan iets wat echt bestaat.
Oud 21-09-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
De laatste keer hadden ze het over rigoureuze maatregelen. Ik heb toen niet doorgevraagd, want toen trok ik het nog wel, maar om medicatie sta ik ook niet direct te springen. Ik schuif het bellen dus een beetje voor me uit. Dan gaat het weer een halve dag goed en denk ik: ok, misschien is het nu voorbij! mehmehmeh
Verwijderd
Citaat:
Wat is CB? Ik denk iets als Centrale Babycentrale maar dan iets wat echt bestaat.
consultatiebureau
Verwijderd
consultatiebureau, waar je heen gaat om je kind te laten meten en wegen, prikjes te laten zetten etc. en waar je dus ook voor dit soort dingen terecht kan!
CuwleMandarijn
Citaat:
De banketbakker heet het. Het is uiteraard een kookboek.
oke, kookboeken daar heb ik me kast vol mee, alleen kook ik niet vaak

trouwens heb ik een nieuwe oorbel gekocht, kleintje met klein zilvere steentje erin.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik moet hierbij aan Jordy van Loon denken die "GE-WEL-DIG! AP-PLAUS!" roept.
Oud 21-09-2011, 12:17
Verwijderd
Dat is bij hospiteren ook altijd zo. Iedereen "houdt heel erg van koken". Niemand houdt ooit van koken

In tegenstelling heb ik dan weer niet gezegd dat ik hou van bakken , en dat doe ik nu al 4 weken achter elkaar aan
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
trouwens heb ik een nieuwe oorbel gekocht, kleintje met klein zilvere steentje erin.
Voor je kleine zusje?
Verwijderd
Citaat:
De laatste keer hadden ze het over rigoureuze maatregelen. Ik heb toen niet doorgevraagd, want toen trok ik het nog wel, maar om medicatie sta ik ook niet direct te springen. Ik schuif het bellen dus een beetje voor me uit. Dan gaat het weer een halve dag goed en denk ik: ok, misschien is het nu voorbij! mehmehmeh
Nouja, als je belt en ze beginnen over medicatie, mag je natuurlijk ook gewoon zeggen dat je dat niet zo'n leuk idee vindt. Maar misschien bedoelde ze wel inbakeren ofzo.
Verwijderd
Een zilveren steentje?
Oud 21-09-2011, 12:20
Verwijderd
omg na 18 uur uit de lucht te zijn geweest heb ik eindelijk weer bereik!11!
Verwijderd
Ja jullie hebben ook gelijk. baat het niet dan schaadt het niet.

fuuuu ik schreef baadt :')
CuwleMandarijn
Citaat:
Voor je kleine zusje?
nee voor mij, ik draag namelijk één oorbel

nee zilveren steentje had ik verkeerd, tis een klein (nep)diamantje
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is bij hospiteren ook altijd zo. Iedereen "houdt heel erg van koken". Niemand houdt ooit van koken

In tegenstelling heb ik dan weer niet gezegd dat ik hou van bakken , en dat doe ik nu al 4 weken achter elkaar aan
Ja, dat is net zoiets als bij muziek.
Oud 21-09-2011, 12:21
Verwijderd
O, een zilveren diamantje.
Oud 21-09-2011, 12:22
CuwleMandarijn
Citaat:
O, een zilveren diamantje.
vergeet dat hele zilvere gedoe, tis gewoon een klein nep-diamantje
Oud 21-09-2011, 12:23
Verwijderd
Een pistoolzwaaiend 14-jarig mannetje met een belabberde speling en een hele kast vol kookboeken.

Ok.
Oud 21-09-2011, 12:24
Verwijderd
Citaat:
vergeet dat hele zilvere gedoe, tis gewoon een klein nep-diamantje
Beetje snel je post wijzigen

Maar wel knap, hoor. Ik was al vijf minuten aan het denken aan iets dat zou laten zien hoe vreemd een 'zilveren steentje' is, maar ik kwam niet verder dan 'mijn nieuwe glazen ramen zijn van metaal', wat een stuk minder treffend is dan 'zilveren diamantje'.
Oud 21-09-2011, 12:25
Verwijderd
Is cuwl hoe je cool spelt tegenweurdig? of is het een ander woord?
Oud 21-09-2011, 12:26
CuwleMandarijn
Citaat:
Een pistoolzwaaiend 14-jarig mannetje met een belabberde speling en een hele kast vol kookboeken.

Ok.
luister, ik kwam daar bij die mensen met een start pistool, want het zijn van die mensen die haast nergens voor terugdeinsen, maargoed das verleden tijd, ik ben het nu ook gewoon aan het vergeten.

Belaberde spelling moet ik je toegeven, ik vind zelf ook dat ik verdomd slecht typ, en daar baal ik ook van,

ene kast vol kookboeken,. het is een klein kastje vol met kookboeken, mijn vader WAS namelijk kok, nu (tijdelijk) niet, daarom had ik ook veel koekboeken
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is net zoiets als bij muziek.
Wat word er bij muziek dan altijd gezegd wat niet zo is ?
Verwijderd
Citaat:
Beetje snel je post wijzigen

Maar wel knap, hoor. Ik was al vijf minuten aan het denken aan iets dat zou laten zien hoe vreemd een 'zilveren steentje' is, maar ik kwam niet verder dan 'mijn nieuwe glazen ramen zijn van metaal', wat een stuk minder treffend is dan 'zilveren diamantje'.
van een plastic wijnglas kijkt dan weer niemand vreemd op
Verwijderd
Toen ik een huisgenoot zocht, was er een meisje dat ik niet had uitgenodigd omdat ze in haar brief alleen beschreef dat ze hield van gezellige mensen, lekker eten en leuke dingen doen, maar er was ook een meisje dat ik wel had uitgenodigd en dat tijdens het gesprek (in november) zei 'ooh ja ik hou ook heeeeeel erg van boeken lezen, ik heb deze zomer nog een boek gelezen blabla'.
Oud 21-09-2011, 12:27
Verwijderd
'Ik heb deze zomer nog een boek gelezen'
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat wordt er bij muziek dan altijd gezegd wat niet zo is ?
Dat mensen van muziek houden terwijl dat niet zo is.
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel vrienden hebben jullie?
Volgens jouw definitie een stuk of 10. Volgens para's definitie (wie komt je opzoeken in het ziekenhuis) wat meer.

Goeiemorgen trouwens!
Verwijderd
Het meisje wat wij nu hebben uitgekozen zei zelf per ongeluk 'dat ze in het weekend een vriendje had'
Verwijderd
Het was ook nog iets van shopaholic ofzo
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
nee voor mij, ik draag namelijk één oorbel
Waarom draag je als jongen een oorbel?
Oud 21-09-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Toen ik een huisgenoot zocht, was er een meisje dat ik niet had uitgenodigd omdat ze in haar brief alleen beschreef dat ze hield van gezellige mensen, lekker eten en leuke dingen doen, maar er was ook een meisje dat ik wel had uitgenodigd en dat tijdens het gesprek (in november) zei 'ooh ja ik hou ook heeeeeel erg van boeken lezen, ik heb deze zomer nog een boek gelezen blabla'.
veel vrouwen houden ook heeeel veel van lezen. maar dan alleen chicklit. dat vind ik dan eigenlijk ook nogal ... nee. Dan hou je niet van lezen.
Verwijderd
Koekboeken Boeken over koek.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen!
Oud 21-09-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
'ooh ja ik hou ook heeeeeel erg van boeken lezen, ik heb deze zomer nog een boek gelezen blabla'.
Oei.
Oud 21-09-2011, 12:29
Verwijderd
Oh, maar Gnork, jij kan ook wel goed bakken toch ?
Oud 21-09-2011, 12:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Waarom bestaan er geen bakboeken? Of braadboeken. Dat bekt toch veel lekkerder?
Verwijderd
Ik heb voor het eerst in iets van vijf maanden andere oorbellen in en nu ben ik me steeds heel erg bewust van mijn oren. Het is een vreemd gevoel. Ik vraag me ook steeds af of ik ze eigenlijk wel mooi vind.
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar Gnork, jij kan ook wel goed bakken toch ?
Ik hou er wel heeeel veel van! ik zag op die ene taartfoto van jou dat taartboekje, die heb ik ook
Oud 21-09-2011, 12:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een saaie hangdag is dit.

Regels voor berichten