| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk niet dat ze dat als tip geven daar.schaam je niet joh, ik denk dat er zoveel mensen daar heen bellen met de gekste dingen. En ze zijn er voor dit soort dingen. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
trouwens heb ik een nieuwe oorbel gekocht, kleintje met klein zilvere steentje erin.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wel knap, hoor. Ik was al vijf minuten aan het denken aan iets dat zou laten zien hoe vreemd een 'zilveren steentje' is, maar ik kwam niet verder dan 'mijn nieuwe glazen ramen zijn van metaal', wat een stuk minder treffend is dan 'zilveren diamantje'. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Belaberde spelling moet ik je toegeven, ik vind zelf ook dat ik verdomd slecht typ, en daar baal ik ook van, ene kast vol kookboeken,. het is een klein kastje vol met kookboeken, mijn vader WAS namelijk kok, nu (tijdelijk) niet, daarom had ik ook veel koekboeken
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Toen ik een huisgenoot zocht, was er een meisje dat ik niet had uitgenodigd omdat ze in haar brief alleen beschreef dat ze hield van gezellige mensen, lekker eten en leuke dingen doen, maar er was ook een meisje dat ik wel had uitgenodigd en dat tijdens het gesprek (in november) zei 'ooh ja ik hou ook heeeeeel erg van boeken lezen, ik heb deze zomer nog een boek gelezen blabla'.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
veel vrouwen houden ook heeeel veel van lezen. maar dan alleen chicklit. dat vind ik dan eigenlijk ook nogal ... nee. Dan hou je niet van lezen.
|
|
![]() |
|
|