Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Elke keer dat ik denk 'ach, ik kan het nu vast wel af zonder pijnstillers' gebeurt er weer zoiets. Ik ga gewoon de hele shebang eruit laten halen, dan heb ik nergens meer last van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En de pijn is maar af en toe, dus dat neem ik maar voor lief. De afgelopen 14 jaar heb ik ook overleefd, dus de volgende 34 moet me ook nog wel lukken. ![]()
|
Sluip binnen een oude fabriek met een zaklampje en fotocamera, Een enorme lege ruimte met links een open deur. Loop de ruimte binnen en een trap die half gedraaid naar boven leid betreed ik. Stoffig, duister en een waar stereotypisch eng sfeertje. Heerlijk. De fantasy voed zich er, beeld me in dat Dexter er een "killroom" heeft staan, of dat zwervers zich met elkaar voeden. Maar mijn realiteitsknobbel liet me dit niet wijs maken, er was natuurlijk niemand behalve ikzelf. Geweldige ruimtes! Foto-time! Batterij leeg...
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Dat zal moeten wachten, een lange poos dan. Komende vakantie ben ik volgepland. En verder is school natuurlijk de topprioriteit! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|