Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ik had net trouwens de busrit from hell.

Dacht rond een uur of 7 'hee, ik fiets even naar 't station', dus heb daar een bakkie chocomel en wat taart gehaald bij m'n collega's en ging een boek lezen, maar toen kreeg ik tering erge buikpijn en niemand had pijnstillers en bij de hema was de paracetamol uitverkocht, dus ik zag de spreekwoordelijke bui al hangen.
In de bus werd ik lijkbleek, kon ik niet meer focussen, gaapte ik om de 3 seconden en zweette ik me echt het leplazerus. Na een hoop huffen en puffen en proberen niet te kotsen was ik eindelijk bij m'n halte en toen moest ik echt hard m'n best doen om niet in elkaar te storten in de 20 meter naar m'n voordeur.
Heb me echt voorover op m'n bank laten flikkeren en heb liggen stuiptrekken van de pijn.
Hoerenzooi.

Dat is dus de reden dat ik altijd preventief een halve doos ibuprofen in m'n mik moet douwen.
aahw wat kut joh wat was het dan? darmen? ongesteld?
Advertentie
Oud 25-09-2011, 22:53
Verwijderd
ik kan me niet voorstellen dat rood je leuk staat eigenlijk . Ik vind jouw haarkleur nu erg mooi ja, prachtig donker.
@minke
Oud 25-09-2011, 22:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Oh, leuk! Wie doet die ook weer?
Femke nogwat Ik ben dr achternaam vergeten. Ze lijkt me in ieder geval enorm aardig, en het lijkt me ook best leuk! Oh, en ze lispelt een beetje
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ik heb ze zelf nog niet eens
En nee, er zwerven hier genoeg foto's van mij rond
Maar niet de gênante

Maargoed, ik hoop voor je dat je er de volgende keer wat charmanter op staat dan
Martiño
Martiño is offline
Maar als je donker haar hebt is dat toch heel moeilijk kleuren? Dan moet je het toch eerst bleken enzo? /noob
Oud 25-09-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:
ik kan me niet voorstellen dat rood je leuk staat eigenlijk . Ik vind jouw haarkleur nu erg mooi ja, prachtig donker.
@minke
Oh, nou, ik heb best vaak en lang rood haar gehad en dat had wel iets hoor
Maar eigenlijk ben ik nu ook best tevreden ja.
Verwijderd
Citaat:
Maar als je donker haar hebt is dat toch heel moeilijk kleuren? Dan moet je het toch eerst bleken enzo? /noob
Eigenlijk wel ja. Veel kleuren pakken bij mij ook een beetje teleurstellend uit.
Verwijderd
Citaat:
Femke nogwat Ik ben dr achternaam vergeten. Ze lijkt me in ieder geval enorm aardig, en het lijkt me ook best leuk! Oh, en ze lispelt een beetje
Dan denk ik R.u.t.t.e.n.
Die zit al even in het vak en is volgens mij erg goed
Oud 25-09-2011, 22:56
Verwijderd
Ik kom er gelukkig net achter dat van alle valpartijen niemand levensbedreigende toestand heeft Daar word ik dan toch wel weer een beetje blij van
Oud 25-09-2011, 22:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan denk ik R.u.t.t.e.n.
Die zit al even in het vak en is volgens mij erg goed
Ik keek even in mijn mail en het is k.l.i.n.k.e.n.b.i.j.l.
Oud 25-09-2011, 22:57
Martiño
Martiño is offline
haha, g.o.o.g.l.e. voor de gek houden!
Oud 25-09-2011, 22:58
Martiño
Martiño is offline
Oh, en Minke, ik leerde gisteren J.e.l.l.e. Z.i.j.l.s.t.r.a. kennen op een feestje. Hij is docent theater en hij meende jou wel ergens van te kennen/gehoord te hebben. Ken jij hem?
Oud 25-09-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, en Minke, ik leerde gisteren J.e.l.l.e. Z.i.j.l.s.t.r.a. kennen op een feestje. Hij is docent theater en hij meende jou wel ergens van te kennen/gehoord te hebben. Ken jij hem?
Ik geloof het niet
Zal hem eens googlen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
aahw wat kut joh wat was het dan? darmen? ongesteld?
Dat laatste.
Elke keer dat ik denk 'ach, ik kan het nu vast wel af zonder pijnstillers' gebeurt er weer zoiets. Ik ga gewoon de hele shebang eruit laten halen, dan heb ik nergens meer last van.
Verwijderd
Citaat:
Ik keek even in mijn mail en het is k.l.i.n.k.e.n.b.i.j.l.
Ah ja, dat is ook een bekende naam op de Academie!
Gaan we ook even googlen. Het kan overigens goed zo zijn dat ik dezelfde persoon voor ogen heb hoor
Oud 25-09-2011, 23:00
Thomas.
Thomas. is offline
00:00, dus ik ga slapen! Weltrusten!
Oud 25-09-2011, 23:00
Verwijderd
Nee, het is toch een andere.
Oud 25-09-2011, 23:01
Verwijderd
Waarom neem je geen spiraaltje, Trimm? Lekker niet meer ongesteld worden
Oud 25-09-2011, 23:01
Verwijderd
Ik vind het ook tijd om te gaan slapen morgen vroeg op, vannacht niet veel geslapen en dan de hele dag lopen en slenteren geen goede combi. Weltrusten allemaal!
Oud 25-09-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof het niet
Zal hem eens googlen.
Nee, ik geloof echt niet dat ik hem ken
Hij heeft in Zwolle gestudeerd, hoe kan ie mij kennen?
Oud 25-09-2011, 23:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik geloof het niet
Zal hem eens googlen.
Het is een twee meter lange joodse homo die een beetje op Sipke-Jan Bousema lijkt.
Oud 25-09-2011, 23:03
Verwijderd
Ja, ik vond al een foto
Oud 25-09-2011, 23:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Nee, ik geloof echt niet dat ik hem ken
Hij heeft in Zwolle gestudeerd, hoe kan ie mij kennen?
Ja, nou, jij kent toch ook wel mensen in de theaterwereld die niet uit Tilburg komen?
Oud 25-09-2011, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, nou, jij kent toch ook wel mensen in de theaterwereld die niet uit Tilburg komen?
Ja, true, het was ook niet per se een vraag aan jou maar meer een vraag van HUH ik snap het niet, waar kent ie mij dan van?? Want blijkbaar dus ook niet via de alumni ofzo.
Oud 25-09-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Ik had net trouwens de busrit from hell.

Dacht rond een uur of 7 'hee, ik fiets even naar 't station', dus heb daar een bakkie chocomel en wat taart gehaald bij m'n collega's en ging een boek lezen, maar toen kreeg ik tering erge buikpijn en niemand had pijnstillers en bij de hema was de paracetamol uitverkocht, dus ik zag de spreekwoordelijke bui al hangen.
In de bus werd ik lijkbleek, kon ik niet meer focussen, gaapte ik om de 3 seconden en zweette ik me echt het leplazerus. Na een hoop huffen en puffen en proberen niet te kotsen was ik eindelijk bij m'n halte en toen moest ik echt hard m'n best doen om niet in elkaar te storten in de 20 meter naar m'n voordeur.
Heb me echt voorover op m'n bank laten flikkeren en heb liggen stuiptrekken van de pijn.
Hoerenzooi.

Dat is dus de reden dat ik altijd preventief een halve doos ibuprofen in m'n mik moet douwen.
he, hoe komt dat dan?
Oud 25-09-2011, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste.
Elke keer dat ik denk 'ach, ik kan het nu vast wel af zonder pijnstillers' gebeurt er weer zoiets. Ik ga gewoon de hele shebang eruit laten halen, dan heb ik nergens meer last van.
oh scuzi, ik ben een spuitelf!
Oud 25-09-2011, 23:09
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, true, het was ook niet per se een vraag aan jou maar meer een vraag van HUH ik snap het niet, waar kent ie mij dan van?? Want blijkbaar dus ook niet via de alumni ofzo.
Ja, kweenie, of viavia misschien? Of dat hij het maar gewoon zei om het gesprek op gang te houden.
Oud 25-09-2011, 23:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Martinnetje wij hebben nog kleren van elkaar
Oud 25-09-2011, 23:18
Verwijderd
Lol op facebook om Hans Klok

Spoiler
Oud 25-09-2011, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, kweenie, of viavia misschien? Of dat hij het maar gewoon zei om het gesprek op gang te houden.
Haha, dát kan natuurlijk ook
Of heel misschien via collega's uit Tiel.
Oud 25-09-2011, 23:21
Verwijderd
Ik ga lezen/slapen, doei liefjes!
Oud 25-09-2011, 23:28
Verwijderd
trusten!
Oud 25-09-2011, 23:28
Verwijderd
Oh wacht het was al 7 minuten geleden.
Oud 25-09-2011, 23:29
Verwijderd
Zo, ik lig in bed
Welterusten!
Oud 25-09-2011, 23:33
Verwijderd
Ik heb een potentieel reltopic gevonden op Viva, met al 17 pagina's, dus ik slaap voorlopig nog niet.

Welterusten!
Oud 25-09-2011, 23:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom neem je geen spiraaltje, Trimm? Lekker niet meer ongesteld worden
Kweenie, dat vind ik ook meteen weer zo drastisch. Dan heb ik al die hormonencrap in m'n lijf en daar heb ik weinig zin in. Sowieso heb ik liever geen objecten in m'n lichaam die er niet thuishoren.
En de pijn is maar af en toe, dus dat neem ik maar voor lief. De afgelopen 14 jaar heb ik ook overleefd, dus de volgende 34 moet me ook nog wel lukken.
Oud 26-09-2011, 00:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Sluip binnen een oude fabriek met een zaklampje en fotocamera, Een enorme lege ruimte met links een open deur. Loop de ruimte binnen en een trap die half gedraaid naar boven leid betreed ik. Stoffig, duister en een waar stereotypisch eng sfeertje. Heerlijk. De fantasy voed zich er, beeld me in dat Dexter er een "killroom" heeft staan, of dat zwervers zich met elkaar voeden. Maar mijn realiteitsknobbel liet me dit niet wijs maken, er was natuurlijk niemand behalve ikzelf. Geweldige ruimtes! Foto-time! Batterij leeg...

Oud 26-09-2011, 00:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind de Hunkemuller (kak, ik ben de correcte spelling kwijt) reclame echt heel erg sexy
Oud 26-09-2011, 00:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En even spuitelven: Luudje, wat een naarling! Ik snap dat dat heel erg kut is. Nou ja, niet precies natuurlijk, maar secondhand heb ik zeker ook verhalen gehoord van mensen die het gewoon niet wilden/konden accepteren en gingen dreigen. Heel vervelend maar gelukkig heb je ons nog
Oud 26-09-2011, 00:21
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
En even spuitelven: Luudje, wat een naarling! Ik snap dat dat heel erg kut is. Nou ja, niet precies natuurlijk, maar secondhand heb ik zeker ook verhalen gehoord van mensen die het gewoon niet wilden/konden accepteren en gingen dreigen. Heel vervelend maar gelukkig heb je ons nog
Wat!? Naarheden en Ludwig!?
Oud 26-09-2011, 00:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vorige topic.
Oud 26-09-2011, 00:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pagina 8, als dat helpt
Oud 26-09-2011, 00:23
Verwijderd
Citaat:
Dreigen? Maar waarmee en waarom dan? Dat iemand boos/teleurgesteld is kan ik begrijpen, maar DREIGEN?
Oud 26-09-2011, 00:25
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Pagina 8, als dat helpt

IK SCHROK ME DE TERING IVM TOPICTITEL GODVERDOMME!
kak hey!

afijn, dat joch is een bizarre. Klappen op zijn kassen.
Oud 26-09-2011, 00:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dreigen? Maar waarmee en waarom dan? Dat iemand boos/teleurgesteld is kan ik begrijpen, maar DREIGEN?
Om verstand erin te rammen ofzo en "als je zo ongelukkig bent, help ik je wel een handje". Of gewoon eindeloos treiteren en geen hij zeggen. Mijn jaloerse ex haatte hem en noemde hem altijd "haar" of nog erger, "het". En dan had hij een week ruzie met me. Uiteindelijk ook de reden dat ik hem niet meer hoef te zien
Oud 26-09-2011, 00:31
Verwijderd
Ik wil een truc om goed te kunnen slapen.
Oud 26-09-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Zou ik wel een keer mee naar een toneelstuk willen gaan.
Doe maar een voorstel! Ik ben zelf niet zo van het organiseren maar ga graag op ideeën in. En met appeltaart dan, natuurlijk.
Oud 26-09-2011, 00:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Lezen, warme melk, lekker liggen en aan fijne dingen denken.. Ligt aan het probleem ben je aan het malen of kun je niet slapen?
Oud 26-09-2011, 00:33
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
2 uur voor het slapen gaan push-ups doen, rennen, warme melk drinken, douche en zonder nog "eventjes" op internet gaan in bed liggen maffen.
Oud 26-09-2011, 00:35
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Doe maar een voorstel! Ik ben zelf niet zo van het organiseren maar ga graag op ideeën in. En met appeltaart dan, natuurlijk.
Appeltaart.

Dat zal moeten wachten, een lange poos dan. Komende vakantie ben ik volgepland. En verder is school natuurlijk de topprioriteit!
Ben nu bezig met een doorbrekend iets (aldus voor mezelf)

Regels voor berichten