Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2011, 10:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh en het 5e huwelijksjaar is het meest riskant, qua percentage.
Veel seksen in het 5e huwelijksjaar dus!
Advertentie
Oud 29-09-2011, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard. Maar zeker als je 'liefde op het eerste gezicht' had en dan meteen trouwt, dan denk je daar niet over na want oh oh verliefd.
kijk

oh my ja die hollywoodhuwelijken die binnen een week eindigen halen het gemiddelde wel omlaag.
Ja maar dat is dus dom
Oud 29-09-2011, 10:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja maar dat is dus dom
Dat vind ik ook. Sowieso, trouwen terwijl je nog blindverliefd bent. Slecht idee.
Oud 29-09-2011, 10:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh en het 5e huwelijksjaar is het meest riskant, qua percentage.
Mja, dat heeft vast met kinderen te maken...
Oud 29-09-2011, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat heeft vast met kinderen te maken...
Hoe bedoel je?
Oud 29-09-2011, 10:29
Verwijderd
SanneSpammerd.
Oud 29-09-2011, 10:30
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoe bedoel je?
Dan is t eerste of tweede kind net geboren, ligt het seksleven op zn gat, beginnen mensen te beseffen dat hun leven met kinderen er toch wel anders uitziet, dat ze continu moe zijn en eigenlijk geen tijd meer hebben voor elkaar
Oud 29-09-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
SanneSpammerd.
Een beetje /sog.

Bas:

Citaat:
of ik met mijn hoofd op de e-tickets van ns wil staan voor twee maanden

Citaat:
Dan is t eerste of tweede kind net geboren, ligt het seksleven op zn gat, beginnen mensen te beseffen dat hun leven met kinderen er toch wel anders uitziet, dat ze continu moe zijn en eigenlijk geen tijd meer hebben voor elkaar
Ah zo Ja maar, je gaat je man/vrouw toch niet verlaten met kleine kinderen?

Notetoself: Neem nooit kinderen, zeker niet voor hem, want straks gaat ie er vandoor omdat de seks kut wordt en dan zit ik met die blagen.
Oud 29-09-2011, 10:35
Lorelei
Lorelei is offline
Notetoself: neem wel kinderen, kinderen zijn vetcool

Ik heb laatst allemaal filmpjes gezien van Rationeel als 4-5-6 jarige. Echt zo superschattig
Oud 29-09-2011, 10:36
Verwijderd
Ik neem af en toe die van jullie, dan geef ik ze even een spoed heropvoed cursus en dan laat ik ze weer vepest bij jullie achter
Oud 29-09-2011, 10:40
Verwijderd
mijn huisgenoot komt thuis, en die heeft een foto laten afdrukken van mij. Het is een foto van de races afgelopen zondag, en er zijn die dag te kutte foto's gemaakt, waaronder 1tje waar het net lijkt alsof ik ruzie heb met de motor. En die is nu heel groot afgedrukt
Oud 29-09-2011, 10:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
mijn huisgenoot komt thuis, en die heeft een foto laten afdrukken van mij. Het is een foto van de races afgelopen zondag, en er zijn die dag te kutte foto's gemaakt, waaronder 1tje waar het net lijkt alsof ik ruzie heb met de motor. En die is nu heel groot afgedrukt
zien zien
Oud 29-09-2011, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
zien zien
Oud 29-09-2011, 10:43
Verwijderd
Ja, ik heb die foto zelf helemaal niet want het zijn écht rare foto's. Ze zijn niet eens lelijk, maar gewoon apart
Oud 29-09-2011, 10:45
Verwijderd
Citaat:

Wij vieren elk jaar sinterklaas met huidig en oud huisgenoten en we hebben van vorig jaar de kutste foto ooit uitgezocht om te laten vergroten Iedereen staat er slecht op, echt verbazingwekkend
Oud 29-09-2011, 10:45
Verwijderd
Citaat:
of ik met mijn hoofd op de e-tickets van ns wil staan voor twee maanden
Fucking awesome
Oud 29-09-2011, 10:47
Rationeel
Rationeel is offline
wij gaan samenwonen in gemeenschap van goederen het zou een beetje kut zijn als mevrouw MIJN stofzuiger en MIJN vaatwasser niet mag aanraken, he?
Oud 29-09-2011, 10:47
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Notetoself: neem wel kinderen, kinderen zijn vetcool

Ik heb laatst allemaal filmpjes gezien van Rationeel als 4-5-6 jarige. Echt zo superschattig
ik ben altijd al superschattig geweest
Oud 29-09-2011, 10:48
Verwijderd
Citaat:

Wij vieren elk jaar sinterklaas met huidig en oud huisgenoten en we hebben van vorig jaar de kutste foto ooit uitgezocht om te laten vergroten Iedereen staat er slecht op, echt verbazingwekkend
Wij doen met sinterklaas elkaar zo veel mogelijk afkraken met gedichten
Oud 29-09-2011, 10:50
Verwijderd
Citaat:
wij gaan samenwonen in gemeenschap van goederen het zou een beetje kut zijn als mevrouw MIJN stofzuiger en MIJN vaatwasser niet mag aanraken, he?
Je snapt zelf ook wel dat 't niet zo werkt. Bovendien kun je aan samenwonen praktisch geen rechten ontlenen, dus prima
Oud 29-09-2011, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Wij doen met sinterklaas elkaar zo veel mogelijk afkraken met gedichten
Wij ook Vorig jaar is Absinthe zelfs ingeschakeld door een ex huisgenoot van me om zo veel mogelijk forumdirt over me te krijgen
Oud 29-09-2011, 10:52
Verwijderd
Huhu ik ben wel benieuwd naar alle gedichten. Ik heb namelijk geen enkel idee hoe ik zoiets moet maken want ik ben totaal niet creatief en was heel blij toen mijn familie besloot om geen sinterklaas meer te vieren
Oud 29-09-2011, 10:53
Verwijderd
Ik wil eigenlijk m'n gedicht van vorig jaar terugvinden, ik weet zeker dat ik 'm bewaard heb, maar waar. Hm.
Oud 29-09-2011, 10:54
Verwijderd
Oh ik had 'm Absinthe gemaild, dus ik heb 'm al gevonden
Oud 29-09-2011, 10:56
Verwijderd
Ik was ook net voor Sinterklaas uit de forumkast gekomen, dus het hele gedicht gaat eigenlijk alleen maar daarover
Oud 29-09-2011, 10:59
Verwijderd
Post eens!
Oud 29-09-2011, 11:03
Verwijderd
Oh

Ik zit totaal niet in de forumkast. Kon ook niet echt aangezien een forummer mij heeft helpen verhuizen
Oud 29-09-2011, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Post eens!
Er staat iets te veel belastend materiaal in. Ik zal even kijken of ik 'm een beetje kan censureren, moment.
Oud 29-09-2011, 11:14
Lorelei
Lorelei is offline
Mag mijn naam gecensureerd en mag ik het stukje dat onder mijn naam staat per pm ontvangen?
Oud 29-09-2011, 11:14
Verwijderd

Maar wel jammer van de censuur.
Oud 29-09-2011, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Mag mijn naam gecensureerd en mag ik het stukje dat onder mijn naam staat per pm ontvangen?
Oh, shit, sorry. Pas 't aan.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh, shit, sorry. Pas 't aan.
Geen zorgen, iedereen hier weet toch wel hoe ik heet, t gaat meer om de googelaars
Verwijderd
Je hebt het gedicht toen ook per mail van me gekregen hoor Lorelei Maar ik pm 't je even.
Oud 29-09-2011, 11:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je hebt het gedicht toen ook per mail van me gekregen hoor Lorelei Maar ik pm 't je even.
Ja, weet ik. En ik wist de strekking van het gedicht ook nog wel ongeveer maar lees het graag opnieuw
Oud 29-09-2011, 11:20
Verwijderd
Citaat:

Maar wel jammer van de censuur.
Tsja, die stukjes kunnen gewoon écht niet
Oud 29-09-2011, 11:24
Verwijderd
Huhu ik zal eens kijken of ik van iemand een oud gedicht kan lenen. Even kijken hoe het hier gaat
Oud 29-09-2011, 11:25
Lorelei
Lorelei is offline
Wij hebben gisteren een superlekkere mac n cheese deluxe gemaakt en gegeten. Nomnomnom
Oud 29-09-2011, 11:25
Rationeel
Rationeel is offline
je kunt er mee lunchen, want hij staat in de koelkast
Oud 29-09-2011, 11:27
Lorelei
Lorelei is offline
Oei
Oud 29-09-2011, 11:28
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
martiño dobermann deadlock naamzoek:

Star Trek: The Next Generation will follow the lead of the original series and be released in remastered HD form next year. The official site reveals 2012 will actually see two TNG releases on Blu-ray in honor of its 25th anniversary. A single disc preview package consisting of the pilot Encounter at Farpoint, and episodes Sins of the Father and The Inner Light called The Next Level arrives first in January with a $21.99 MSRP, followed by season one later in the year and subsequent seasons after that. All 178 episodes will get the treatment, converted to 1080p with 7.1 DTS Master Audio sound. This is being done by returning to the original film negatives and then recreating the special effects instead of converting them from videotape.

[afbeelding]
yeah WANT!!!!!!

Ik las op trekmovie dat ze eerst een sampledisc gaan uitbrengen met een paar geremasterde afleveringen, als die hier uitkomt ga ik hem zeker kopen Wel een beetje sneu, ik heb alles al op dvd, nu moet ik het weer op blu-ray gaan kopen.
Oud 29-09-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
yeah WANT!!!!!!

Ik las op trekmovie dat ze eerst een sampledisc gaan uitbrengen met een paar geremasterde afleveringen, als die hier uitkomt ga ik hem zeker kopen Wel een beetje sneu, ik heb alles al op dvd, nu moet ik het weer op blu-ray gaan kopen.
Ja fucking Same
Oud 29-09-2011, 11:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aan het mailtje te zien alleen chicks. Maar mocht 1 van de heren interesse hebben dan kan ik het natuurlijk altijd vragen!
In het kader van diversiteit vind ik dat er een homo bij moet!
Oud 29-09-2011, 11:30
Verwijderd
Citaat:
En een bi!
Oud 29-09-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
En een bi!
Ik zal het doorgeven, maar als ze jullie dan willen dan MOETEN jullie, dat begrijpen jullie he?
Oud 29-09-2011, 11:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja fucking Same
*jizz*

het ziet er echt gaaf uit vraag me af of ze ook special effects overnieuw gaan doen. Hopelijk laten ze de exterior special effects wel zo veel mogelijk intact.

en!

tng:re-samplediscreleaseparty
Verwijderd
Citaat:
Ik zal het doorgeven, maar als ze jullie dan willen dan MOETEN jullie, dat begrijpen jullie he?
Verwijderd
Oh jongens wat zijn jullie toch een walgelijke nerds <3
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Duh!

Ik heb wel vaker model gestaan, ik sta zo nu en dan in het vakblaadje voor medisch beeldvormend laboranten.
Verwijderd
Citaat:
*jizz*

het ziet er echt gaaf uit vraag me af of ze ook special effects overnieuw gaan doen. Hopelijk laten ze de exterior special effects wel zo veel mogelijk intact.

en!

tng:re-samplediscreleaseparty
Jij, ik, flesje wijn en een doos bonbons?
Oud 29-09-2011, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Duh!

Ik heb wel vaker model gestaan, ik sta zo nu en dan in het vakblaadje voor medisch beeldvormend laboranten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten