Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2011, 00:25
Uice
Uice is offline
Wij jongens hadden nooit een equivalent van dat liedje.
Oud 02-10-2011, 00:25
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
Third Star aftiteling liedje met beelden uit de film. Huiliehuilie.
Ja nu heb je me hoor.
Nu mag ik toch nog niet naar bed van mezelf want dan ga ik daar verder liggen janken.

Citaat:
Oh en als mensen heel gepassioneerd worden over wat ze te zeggen hebben raak ik ook wel geëmotioneerd.
Qft.
Oud 02-10-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Oh en als mensen heel gepassioneerd worden over wat ze te zeggen hebben raak ik ook wel geëmotioneerd, zoals soms bij Penn & Teller en South Park.
Ja, ook bij Camiel Eurlings, met zijn vreselijke speech tijdens het CDA-congres?
Verwijderd
Citaat:
Wij jongens hadden nooit een equivalent van dat liedje.
Ik wil wel een liedje horen van een jongen over dat hij de baard in de keel krijgt, mét overslaande stem en hoge noten die hij niet meer haalt
Verwijderd
Oh damn, ik moet echt gaan slapen.. Morgen weer om 9 uur op en het gaat al zo lekker goed met me de laatste dagen.
Uice
Uice is offline
Goede politieke monologen en debatten zijn denk ik de beste manier om mijn ogen vochtig te krijgen.
Oud 02-10-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Neem ik een bad of neem ik een douche
Of misschien geen van bij
(Doeptidoebidoebiwa)
Noem ik de poes nou Mies of Minoes
Of toch maar Lidewei
(Aaaahaahaahaa)
Pak ik een t-shirt of toch maar een trui / Aaaaaah
Ben ik nou moe of lui / Aaaaaah
Echt waar
Het leven is best wel zwaar
't is niet te tillen.

Oud 02-10-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Haar vind ik in deel 1 soms nog wat te veel van het goede.
Wat bedoel je hiermee trouwens? Te zelfverzekerd ofzo? Want ik vind dat namelijk wel.
Oud 02-10-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
't is niet te tillen.

Oud 02-10-2011, 00:30
Verwijderd
Op mijn kamer woont sinds kort een spook
Die me uit mijn slaap probeert te houden
Hij maakt soms van die vette groene rook
Of begint mijn mooiste boeken stuk te kauwen
Als ik dan aan hem vraag om een ander te gaan plagen
Trekt hij zo'n eng ik-krijg-je-wel gezicht
Maar ik weet natuurlijk heus wel hoe ik spoken moet verjagen
Die dingen doen het in hun broek voor licht

refrain:
Buiten is het erger
Daar lopen van die bullebakken rond
Die altijd ruzie zoeken
Van die jongens met een hele grote mond
Buiten is het erger
Buiten is het erger
Buiten is het erger
Buiten wordt gevochten
Verwijderd
Citaat:
Wat bedoel je hiermee trouwens? Te zelfverzekerd ofzo? Want ik vind dat namelijk wel.
Te zweverig, vooral.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dit raakt me ook wel:

[filmpje]
<3

Citaat:
Neem ik een bad of neem ik een douche
Of misschien geen van bij
(Doeptidoebidoebiwa)
Noem ik de poes nou Mies of Minoes
Of toch maar Lidewei
(Aaaahaahaahaa)
Pak ik een t-shirt of toch maar een trui / Aaaaaah
Ben ik nou moe of lui / Aaaaaah
Echt waar
Het leven is best wel zwaar
Oud 02-10-2011, 00:31
Verwijderd
Die stuk, voor stuk, voor stuk hun remmen thuis hebben gelaten!
Verwijderd
Citaat:
Te zweverig, vooral.
Hm, dat niet per se.

Maar ik vond haar vooral heel zelfverzekerd enzo, waardoor ik me niet supergoed met haar kon identificeren.
Eigenlijk meer met hem
Verwijderd
Die connectie maak ik ook altijd ja
Oud 02-10-2011, 00:32
Verwijderd
Ik vind dit liedje altijd zo mooi

vooral de coupletten.
Oud 02-10-2011, 00:32
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja nu heb je me hoor.
Nu mag ik toch nog niet naar bed van mezelf want dan ga ik daar verder liggen janken.
Aww. *aai*
Dan moet je de film helemaal niet kijken, want dit clipje laat niet zien wat er in de laatste 15 minuten gebeurt. Ai.
Oud 02-10-2011, 00:33
Uice
Uice is offline
Vandaag raakte ik hierdoor vanaf 3:21 een klein beetje geëmotioneerd:

Een kleinere versie laten bouwen van de muur die de Minutemen tussen Amerika en Mexico willen hebben om illegale immigranten buiten te houden, en dan laten zien hoe lang het duurt tot ze erdoor zijn.
Verwijderd
Citaat:
Hm, dat niet per se.

Maar ik vond haar vooral heel zelfverzekerd enzo, waardoor ik me niet supergoed met haar kon identificeren.
Eigenlijk meer met hem
Ik kan me meer identificeren met haar in Before sunset. Maar ik vind het zo mooi omdat ik ook wel een beetje tussen beide in zit, al klopt het qua leeftijd dan misschien niet helemaal, maar ik vind het mooi hoeveel idealen ze in Sunrise ze nog heeft, en ze in Sunset toch wel voor een deel al gedesillusioneerd is. En ik vind het heel grappig hoe zij en hij reageren op de waarzegger <3
Verwijderd
Pfoej wat gaan jullie snel jongens!

Op 1 kamer na is iedereen binnen & naar bed, dus als het even meezit ben ik iig niet tot 5 uur als een gek met bier heen en weer aan het rennen en kan ik nu gewoon lekker blijven forumen/sims spelen
Oud 02-10-2011, 00:34
Verwijderd
En over huilen gesproken, veel KvK liedjes zijn natuurlijk ook hartverscheurend. Zoals 'De Lek' (het zinnetje 'want ik vind het kinderachtig als ze me verdrietig zien', of 'Baklava of rijstevla' (dat een kind van tien zich daar druk om moet maken!), of 'Kerstezel' (het zinnetje 'met z'n allen, alleen tegen mij')
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me meer identificeren met haar in Before sunset. Maar ik vind het zo mooi omdat ik ook wel een beetje tussen beide in zit, al klopt het qua leeftijd dan misschien niet helemaal, maar ik vind het mooi hoeveel idealen ze in Sunrise ze nog heeft, en ze in Sunset toch wel voor een deel al gedesillusioneerd is. En ik vind het heel grappig hoe zij en hij reageren op de waarzegger <3
Ja, wat betreft die waarzegger was ik ook echt met hem.
Verwijderd
Citaat:
Pfoej wat gaan jullie snel jongens!

Op 1 kamer na is iedereen binnen & naar bed, dus als het even meezit ben ik iig niet tot 5 uur als een gek met bier heen en weer aan het rennen en kan ik nu gewoon lekker blijven forumen/sims spelen
klinkt best ideaal hoor
Oud 02-10-2011, 00:35
Verwijderd
Citaat:
klinkt best ideaal hoor
Mwa Ik zou echt een stuk liever thuis zitten en zo gaan slapen en m'n ritme een beetje normaal houden. Maar ja!

Oh ik sprak Quis over ons nachtje weg plan met z'n 4en en zij is ook voor
Oud 02-10-2011, 00:36
Verwijderd
Zie het als anti-jetlagtraining
Oud 02-10-2011, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat betreft die waarzegger was ik ook echt met hem.
Ik ook, maar ik snap ook dat ze het dan mooi vindt wat de waarzegster zegt en dat ze het een beetje flauw vindt dat hij er zo lomp op reageert. En dat had ik nog meer met het gedicht. Waarschijnlijk heeft ie gelijk dat die zwerver er steeds een zinnetje met dat gekozen woord tussenpropt en dat dat gedicht allang geschreven is, maar het is zo zonde dat hij het meteen kapot relativeert terwijl het gewoon iets moois/liefs/leuks is van die zwerver.
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar ik snap ook dat ze het dan mooi vindt wat de waarzegster zegt en dat ze het een beetje flauw vindt dat hij er zo lomp op reageert. En dat had ik nog meer met het gedicht. Waarschijnlijk heeft ie gelijk dat die zwerver er steeds een zinnetje met dat gekozen woord tussenpropt en dat dat gedicht allang geschreven is, maar het is zo zonde dat hij het meteen kapot relativeert terwijl het gewoon iets moois/liefs/leuks is van die zwerver.
Ja, dat wel.

Maar nu ga ik echt kijken!
Verwijderd
Citaat:
Mwa Ik zou echt een stuk liever thuis zitten en zo gaan slapen en m'n ritme een beetje normaal houden. Maar ja!

Oh ik sprak Quis over ons nachtje weg plan met z'n 4en en zij is ook voor
Ja, snap ik hoor, maar zo klinkt het best een beetje te doen, ofzo

Nice
Oud 02-10-2011, 00:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat wel.

Maar nu ga ik echt kijken!
Veel plezier!
Uice
Uice is offline

Blegh.
Verwijderd
Citaat:
Zie het als anti-jetlagtraining
Maar ik ga voorlopig nergens heen waar ik een jetlag van zou kunnen krijgen.

En ik moest gister om half 6 op, ik ga nu om half 8 naar bed en maandag moet ik weer om half 7 op
Verwijderd
Citaat:
Ja, snap ik hoor, maar zo klinkt het best een beetje te doen, ofzo

Nice
Zoek jij niet nog een relaxed baantje?
Oud 02-10-2011, 00:39
Verwijderd
Citaat:
En over huilen gesproken, veel KvK liedjes zijn natuurlijk ook hartverscheurend. Zoals 'De Lek' (het zinnetje 'want ik vind het kinderachtig als ze me verdrietig zien', of 'Baklava of rijstevla' (dat een kind van tien zich daar druk om moet maken!), of 'Kerstezel' (het zinnetje 'met z'n allen, alleen tegen mij')
Ja! Iets met de lek en zware shag en een vader die dood ging. Het lelijkste liedje van KvK vond ik Make-up. Vooral dat voor het gemak de klemtoon van mascara op mas lag, erg disturbing vond ik toen al.
Verwijderd
Citaat:
Zoek jij niet nog een relaxed baantje?
Nou, ik heb vooralsnog wel even genoeg baantjes
Verwijderd
Citaat:
Nou potverdorie wat heb ik de laatste tijd veel gejankt om KvK. Inderdaad "de lek", maar ook "mijn boom" en "wees niet bang, het leven duurt een leven lang" en "smoorverliefd (gewoon de akkoorden denk ik?)" "pest aan pesten" enz.
Oud 02-10-2011, 00:40
Verwijderd

Ook hartverscheurend vind ik!
Verwijderd
Ik vond Droeverig gevoel het allermooiste KvK-liedje. Zo herkenbaar.
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb vooralsnog wel even genoeg baantjes
Het lijkt me heel grappig om een sollicitatiegesprek met jou te hebben

Maar we willen in principe toch geen vrouwen voor de nacht, dus veel kans zou je niet maken
Oud 02-10-2011, 00:41
Verwijderd
Ik vind het echt heel jammer dat ik geen geluid heb op deze computer want ik heb heel veel zin om kvk liedjes te luisteren nu.
Verwijderd
Uche, uche, uche
Lekker lopen kuchen
Vind je dat nou je-van-het
Lekker voor je longen
Sjongesjongesjonge
Gettegetteget
Weg met die smerige
Misselijkmakende
Giftige stinksigaret

Uice
Uice is offline
Mijn minst favoriete KvK-lied ging over een reus met een wrat. Het was een erg vies liedje.
Verwijderd
Citaat:
Ja! Iets met de lek en zware shag en een vader die dood ging. Het lelijkste liedje van KvK vond ik Make-up. Vooral dat voor het gemak de klemtoon van mascara op mas lag, erg disturbing vond ik toen al.
Ja, de Lek ken ik helemaal uit m'n hoofd ook

Ik heb tijden getwijfeld of nou gewoon iedereen in mijn omgeving mascara verkeerd uitsprak. Want een liedje kon het toch niet verkeerd doen?
Oud 02-10-2011, 00:42
Verwijderd

hoewel als ik het nu hoor, ik het eigenlijk best een beetje kut vind
Verwijderd
Citaat:
Mijn minst favoriete KvK-lied ging over een reus met een wrat. Het was een erg vies liedje.
Die is heel erg stom ja.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt heel jammer dat ik geen geluid heb op deze computer want ik heb heel veel zin om kvk liedjes te luisteren nu.
Ja, ik heb hier ook geen geluid, ik zoek de youtube filmpjes op om ze met jullie te delen, meer niet
Oud 02-10-2011, 00:43
Verwijderd
Stom hoor vind ik niet zo leuk... Maar ik had ook nooit last van heimwee op vakantie. Ik snapte gewoon niets van dat liedje
Oud 02-10-2011, 00:43
Uice
Uice is offline
Dan zijn de Ministars toch een stuk beter.
Oud 02-10-2011, 00:44
Verwijderd
Ik twijfel of ik me nuttig ga maken of niet. Stom dat ik zo slecht ben in niets doen op m'n werk.
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

hoewel als ik het nu hoor, ik het eigenlijk best een beetje kut vind
Ja, die vond ik er dan als kind ook altijd al te dik bovenop liggen
Verwijderd
Oh ik heb ze allemaal op mijn computer staan en ik luister elke week wel een paar uur kvk denk ik
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten