Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu mag ik toch nog niet naar bed van mezelf want dan ga ik daar verder liggen janken. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Op mijn kamer woont sinds kort een spook
Die me uit mijn slaap probeert te houden Hij maakt soms van die vette groene rook Of begint mijn mooiste boeken stuk te kauwen Als ik dan aan hem vraag om een ander te gaan plagen Trekt hij zo'n eng ik-krijg-je-wel gezicht Maar ik weet natuurlijk heus wel hoe ik spoken moet verjagen Die dingen doen het in hun broek voor licht refrain: Buiten is het erger Daar lopen van die bullebakken rond Die altijd ruzie zoeken Van die jongens met een hele grote mond Buiten is het erger Buiten is het erger Buiten is het erger Buiten wordt gevochten |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() Dan moet je de film helemaal niet kijken, want dit clipje laat niet zien wat er in de laatste 15 minuten gebeurt. Ai.
|
Vandaag raakte ik hierdoor vanaf 3:21 een klein beetje geëmotioneerd:
Een kleinere versie laten bouwen van de muur die de Minutemen tussen Amerika en Mexico willen hebben om illegale immigranten buiten te houden, en dan laten zien hoe lang het duurt tot ze erdoor zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
En over huilen gesproken, veel KvK liedjes zijn natuurlijk ook hartverscheurend. Zoals 'De Lek' (het zinnetje 'want ik vind het kinderachtig als ze me verdrietig zien', of 'Baklava of rijstevla' (dat een kind van tien zich daar druk om moet maken!), of 'Kerstezel' (het zinnetje 'met z'n allen, alleen tegen mij')
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar nu ga ik echt kijken! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb tijden getwijfeld of nou gewoon iedereen in mijn omgeving mascara verkeerd uitsprak. Want een liedje kon het toch niet verkeerd doen? |
![]() |
|
|