Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2011, 23:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik herkende alleen "I am the cow" niet omdat ik nog aan Naked dacht
Oud 09-10-2011, 23:43
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
En als zo'n groep dat wil, kunnen ze dat vast goed geheim houden totdat het te laat is.
Waarom zou je je dan nog druk maken?
Oud 09-10-2011, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Oi oi, wat zit Before sunrise toch ook vol goede quotes. Ik word er soms een beetje weemoedig van. Ofzo.
Haha, ik zat iets te zoeken om aan mensen op te dragen, maar het zijn allemaal zulke lange lappen tekst.
Verwijderd
Citaat:
En wat dan nog. Ik bedoel, waarom zou je je druk maken om de waarschijnlijkheid ervan? Dat is niet goed voor je gemoedsrust.
<0.025%
Verwijderd
Citaat:
Ik herkende alleen "I am the cow" niet omdat ik nog aan Naked dacht

Ik ook even toen. Maar de quote ervoor kwam ook al uit Sunrise
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet zo goed waar je het over hebt, ik had het in elk geval over andere films.
Oh laat maar! Ik had een beetje raar gezocht op IMDb en toen kwam ik de film "what if" tegen (omdat jouw citaat natuurlijk begon met "what if" ) en toen heb ik ook nog de verkeerde film daaraan gekoppeld geloof ik...

Ik heb ooit een hele rare film gezien over een man die de ark van noach moest bouwen van een engel ofzoiets. Nevermind.
Oud 09-10-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Oh laat maar! Ik had een beetje raar gezocht op IMDb en toen kwam ik de film "what if" tegen (omdat jouw citaat natuurlijk begon met "what if" ) en toen heb ik ook nog de verkeerde film daaraan gekoppeld geloof ik...

Ik heb ooit een hele rare film gezien over een man die de ark van noach moest bouwen van een engel ofzoiets. Nevermind.
Dat is een kutfilm! Evan Almighty!
Oud 09-10-2011, 23:45
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik zat iets te zoeken om aan mensen op te dragen, maar het zijn allemaal zulke lange lappen tekst.
I like to feel his eyes on me when I look away.

Hij is erg zoet, maar ik draag hem op aan de liefde, want stiekem toch wel veel liefde voor die quote
Oud 09-10-2011, 23:46
Verwijderd
Citaat:
<0.025%
De kans om neer te storten met een vliegtuig is 1 op 1,7 miljoen. Ik zou zeggen dat de kans dat de wereld wordt bedreigd door een terroristisch groepering met een dodelijke ziekte nog flink wat kleiner is.
Oud 09-10-2011, 23:47
Verwijderd
Citaat:
I like to feel his eyes on me when I look away.

Hij is erg zoet, maar ik draag hem op aan de liefde, want stiekem toch wel veel liefde voor die quote
Ja ik wilde hem ook misschien doen, maar zo zoet inderdaad

Spoiler
Verwijderd
Citaat:
Ja ik wilde hem ook misschien doen, maar zo zoet inderdaad

Spoiler
Uhuh

En de quote klopt ook wel echt hoor. Ik vind het gaaf hoe hij aan haar haar wil zitten in de tram, maar dat het hem niet echt lukt
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je je dan nog druk maken?
ja uhhh. Waarom? Als je het gevoel hebt dat er best wel eens ingebroken zou kunnen worden slaap je toch ook niet lekker, ookal weet je ook dat die inbrekers hun best zullen doen jou niet wakker te maken. Juist daarom! Dan heb je niet eens de kans om in te grijpen, dus ga je manieren zoeken om je huis beter te beveiligen en ondertussen ben je bang. Of zeg ik nu iets geks?
Oud 09-10-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Uhuh

En de quote klopt ook wel echt hoor. Ik vind het gaaf hoe hij aan haar haar wil zitten in de tram, maar dat het hem niet echt lukt
Ja, toen ik dat zag. Ik wist niet wat ik zag. Vanaf dat moment wist ik dat ik een briljante film zat te kijken. Helemaal vanaf dat moment in het platen-luister-kamertje.
Verwijderd
Citaat:
ja uhhh. Waarom? Als je het gevoel hebt dat er best wel eens ingebroken zou kunnen worden slaap je toch ook niet lekker, ookal weet je ook dat die inbrekers hun best zullen doen jou niet wakker te maken. Juist daarom! Dan heb je niet eens de kans om in te grijpen, dus ga je manieren zoeken om je huis beter te beveiligen en ondertussen ben je bang. Of zeg ik nu iets geks?
Je moet je leven sowieso niet laten beheersen door angst. En als je dan toch bang wilt zijn, wees dan bang voor iets waar een grote kans op is. Verkeersongelukken ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Dat is een kutfilm! Evan Almighty!
Ah, was dat de titel. Inderdaad een pokkefilm.
Oud 09-10-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Ja, toen ik dat zag. Ik wist niet wat ik zag. Vanaf dat moment wist ik dat ik een briljante film zat te kijken. Helemaal vanaf dat moment in het platen-luister-kamertje.

Deze vind ik ook leuk, uit de categorie niet-hele-lange-lappen-tekst:

You know, I have this awful paranoid thought that feminism was mostly invented by men so that they could like, fool around a little more. You know, women, free your minds, free your bodies, sleep with me. We're all happy and free as long as I can fuck as much as I want.

Celine is toch wel erg leuk <3
Oud 09-10-2011, 23:50
Verwijderd
Citaat:
Je moet je leven sowieso niet laten beheersen door angst. En als je dan toch bang wilt zijn, wees dan bang voor iets waar een grote kans op is. Verkeersongelukken ofzo.
true.
Oud 09-10-2011, 23:51
Verwijderd
Citaat:
De kans om neer te storten met een vliegtuig is 1 op 1,7 miljoen. Ik zou zeggen dat de kans dat de wereld wordt bedreigd door een terroristisch groepering met een dodelijke ziekte nog flink wat kleiner is.
Het was een verwijzing naar statistiek en het verwerpen van hypothesen!
Oud 09-10-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:

You know, I have this awful paranoid thought that feminism was mostly invented by men so that they could like, fool around a little more. You know, women, free your minds, free your bodies, sleep with me. We're all happy and free as long as I can fuck as much as I want.

Ja mweh.

De tweede keer dat ik hem helemaal zag, pasgeleden, kwam ik erachter dat ik me eigenlijk op een of andere manier veel beter kan identificeren met Jesse dan met Celine
Omdat ik haar zo zelfverzekerd vind soms. En hem niet echt.
Oud 09-10-2011, 23:53
Verwijderd
Why is it, that a dog, sleeping in the sun, is so beautiful, y'know, it is, it's beautiful, but a guy, standing at a bank machine, trying to take some money out, looks like a complete moron?

<3 Sorry, hoor jongens
Verwijderd
Citaat:
Haha, daar ben ik ook bang voor! Mij krijg je niet zo graag in een auto en veel mensen verzuchten het dat ik voor elk rood stoplicht wacht . Maar buiten dat heb je natuurlijk wel gelijk. Ik laat mijn leven ook echt niet beheersen door angst hoor! Maar angst is ook wel ergens goed voor hoor. Als niemand angst kende zouden we allemaal allang dood zijn natuurlijk.

Ik denk alleen een beetje na hierover, dat is toch niet hetzelfde als mijn leven hierdoor laten beheersen? Op het moment dat het nodig is laat ik het pas mijn leven beheersen. Als mijn angst waarheid zou worden/zijn, dan ga ik wel iets doen.
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Ah, was dat de titel. Inderdaad een pokkefilm.
Ja, een vervolg op een nóg slechtere film: Bruce almighty
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Hier was ze wel heel erg overdreven geëmancipeerd vind ik Beetje waanidee-achtig zelfs. Gelukkig zegt ze het zelf ook. En ze klonk toen ook best wel serieus.
Oud 09-10-2011, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Het heeft alleen zo weinig nut om je daar druk over te gaan maken!
Verwijderd
Citaat:
Ja, een vervolg op een nóg slechtere film: Bruce almighty
bruce was duidelijk beter dan evan
Verwijderd
Citaat:
Ja mweh.

De tweede keer dat ik hem helemaal zag, pasgeleden, kwam ik erachter dat ik me eigenlijk op een of andere manier veel beter kan identificeren met Jesse dan met Celine
Omdat ik haar zo zelfverzekerd vind soms. En hem niet echt.
Ja, dat zei je ja. Ik vind haar vooral wat te zweverig, en hem volg ik beter en ik ben het vaker met hem eens, maar ik denk dat ik meer op haar lijk dan op hem. En ik vind het typisch mannen/vrouwen-discussies.
Oud 09-10-2011, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Haha, daar ben ik ook bang voor! Mij krijg je niet zo graag in een auto en veel mensen verzuchten het dat ik voor elk rood stoplicht wacht . Maar buiten dat heb je natuurlijk wel gelijk. Ik laat mijn leven ook echt niet beheersen door angst hoor! Maar angst is ook wel ergens goed voor hoor. Als niemand angst kende zouden we allemaal allang dood zijn natuurlijk.

Ik denk alleen een beetje na hierover, dat is toch niet hetzelfde als mijn leven hierdoor laten beheersen? Op het moment dat het nodig is laat ik het pas mijn leven beheersen. Als mijn angst waarheid zou worden/zijn, dan ga ik wel iets doen.
Tuurlijk is angst goed, zolang het redelijke angst is. En ik weet heel veel van onredelijke angsten, daar heb je helemaal niks aan en daar wordt je alleen maar DIEP ongelukkig van.
Verwijderd
Well, basically, there was this little dot, right? And the dot went bang and the bang expanded. Energy formed into matter, matter cooled, matter lived, the amoeba to fish, to fish to fowl, to fowl to frog, to frog to mammal, the mammal to monkey, to monkey to man, amo amas amat, quid pro quo, memento mori, ad infinitum, sprinkle on a little bit of grated cheese and leave under the grill till Doomsday.

Ik vind deze heel leuk. Ik draag hem op aan Noedel.
Verwijderd
Citaat:
Hier was ze wel heel erg overdreven geëmancipeerd vind ik Beetje waanidee-achtig zelfs. Gelukkig zegt ze het zelf ook. En ze klonk toen ook best wel serieus.
Ja, maar ik vind het vooral grappig
En ik vind dat geëmancipeerde dus ook juist heel leuk aan haar. Ook in Sunset. Daarin vind ik haar eigenlijk ook gaver dan in Sunrise, maar dat komt misschien omdat ze daar beter in speelt. Eigenlijk is ze daarin ook wel een onvoorspelbare biatch
Oud 09-10-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Well, basically, there was this little dot, right? And the dot went bang and the bang expanded. Energy formed into matter, matter cooled, matter lived, the amoeba to fish, to fish to fowl, to fowl to frog, to frog to mammal, the mammal to monkey, to monkey to man, amo amas amat, quid pro quo, memento mori, ad infinitum, sprinkle on a little bit of grated cheese and leave under the grill till Doomsday.

Ik vind die ook fantastisch ja
Oud 09-10-2011, 23:56
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
bruce was duidelijk beter dan evan
Ik vond ze beide rotfilms
Oud 09-10-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die ook fantastisch ja
Maar ik zat even quotes van Naked te bekijken, en gewoon alles wat gezegd wordt is briljant

Peachy creamy vind ik ook super, hoe ze dat zegt! Die besloot ik erin te houden, maar ik heb het nog nooit gezegd :')
Pierrot
Pierrot is offline
Dit wil ik ook even delen:

edit: Fuck, denied, .
Verwijderd
Citaat:
Het heeft alleen zo weinig nut om je daar druk over te gaan maken!
Als je je er helemaal niet druk over zou maken zou je niet eens sloten op je deuren zetten. Dus een beetje nut heeft het wel. En ja, voor de rest heeft het weinig nut ja, maar angst is angst.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Oud 09-10-2011, 23:58
Verwijderd
You know what drives me crazy? It's all these people talking about how great technology is, and how it saves all this time. But, what good is saved time, if nobody uses it? If it just turns into more busy work. You never hear somebody say, "With the time I've saved by using my word processor, I'm gonna go to a Zen monastery and hang out". I mean, you never hear that.

<333
Oud 09-10-2011, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk is angst goed, zolang het redelijke angst is. En ik weet heel veel van onredelijke angsten, daar heb je helemaal niks aan en daar wordt je alleen maar DIEP ongelukkig van.
Dat ben ik volledig met je eens! Maar nogmaals, jij vindt het dus een onredelijke angst van mij, dat betekent nog niet dat het een onredelijke angst ís.
Verwijderd
Citaat:
Maar ik zat even quotes van Naked te bekijken, en gewoon alles wat gezegd wordt is briljant

Peachy creamy vind ik ook super, hoe ze dat zegt! Die besloot ik erin te houden, maar ik heb het nog nooit gezegd :')
Ik vind haar antwoord op 'What is a proper relationship?' gaaf
En louise vind ik sowieso een (anti)heldin.
Verwijderd
Oh, "Jane Austen" by Emma. That's one of me favorite books.

Deze vond ik zelf niet zo heel leuk, maar ik draag hem uiteraard op aan Minke!
Verwijderd
Citaat:
Ik vind haar antwoord op 'What is a proper relationship?' gaaf
En louise vind ik sowieso een (anti)heldin.
Living with someone who talks to you after they banged you.
Oud 10-10-2011, 00:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
Deze draag ik op aan Stefenootje:

"You're guarding space? That's stupid, isn't it? Because someone could break in there and steal all the fuckin' space and you wouldn't know it's gone, would you? "
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik kwam deze tegen en ik moest weer keihard lachen

Jeremy: You're very beautiful, aren't you?
Sophie: Am I?
Jeremy: In a quirky sort of way.
Thomas.
Thomas. is offline
Citaat:
Dit wil ik ook even delen:

[filmpje]

edit: Fuck, denied, .
Ik kende hem al, 1 van de miljard Japanse kutreclames
Verwijderd
Citaat:

"You're guarding space? That's stupid, isn't it? Because someone could break in there and steal all the fuckin' space and you wouldn't know it's gone, would you? "
Jaaaa, omg
Het is toch fucking bizar dat ik nog steeds meer en meer van die film ga houden?
Oud 10-10-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Living with someone who talks to you after they banged you.
Precies
Oud 10-10-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Dat ben ik volledig met je eens! Maar nogmaals, jij vindt het dus een onredelijke angst van mij, dat betekent nog niet dat het een onredelijke angst ís.
Ik weet niet hoe ik uit je hoofd gepraat krijg dat het een onredelijke angst is.

Ten eerste: je hebt deskundigen nodig die zo'n ziekte kunnen maken/opslaan/ik weet niet hoe dat werkt
Dat zijn er al bizar weinig.
Ten tweede: dan moeten die mensen ook nog iets slechts er mee willen, kans wordt nog bizar veel kleiner
Ten derde: Dan moet het ze nog lukken, dus dan moet de overheid falen etc. etc. etc.

Kans is immens klein.
Oud 10-10-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Oh, "Jane Austen" by Emma. That's one of me favorite books.

Deze vond ik zelf niet zo heel leuk, maar ik draag hem uiteraard op aan Minke!
"That's one of my favourite books" zegt hij alleen helemaal niet, dat zegt die vrouw. En hij is zeker niet de beste, maar ik vind hem zo lekker kort en makkelijk en grappig.
Oud 10-10-2011, 00:03
Verwijderd
Citaat:

dankje
Verwijderd
Citaat:
"That's one of my favourite books" zegt hij alleen helemaal niet, dat zegt die vrouw. En hij is zeker niet de beste, maar ik vind hem zo lekker kort en makkelijk en grappig.
oh
Verwijderd
Citaat:
Als je je er helemaal niet druk over zou maken zou je niet eens sloten op je deuren zetten. Dus een beetje nut heeft het wel. En ja, voor de rest heeft het weinig nut ja, maar angst is angst.
Eh nee, dat is gewoon gezond verstand, sloten op mijn deuren --> meer moeite voor de inbreker om binnen te komen

Ik zie het liever als een balans die ieder persoon voor zichzelf maakt, in hoeverre hoe je rekening met de probabiliteit van bepaalde gebeurtenissen? Er is een kans dat ik neergestoken wordt als ik nu buiten ga hardlopen, maar ik acht het risico niet groot genoeg om nu niet te gaan hardlopen (als ik daar zin in had gehad) op dit moment. Ik heb geen zin om iedere potentiële situatie/handeling te gaan beoordelen op de gevaren daarvan voor mijn persoon.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten