Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Deze vind ik ook leuk, uit de categorie niet-hele-lange-lappen-tekst: You know, I have this awful paranoid thought that feminism was mostly invented by men so that they could like, fool around a little more. You know, women, free your minds, free your bodies, sleep with me. We're all happy and free as long as I can fuck as much as I want. Celine is toch wel erg leuk <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De tweede keer dat ik hem helemaal zag, pasgeleden, kwam ik erachter dat ik me eigenlijk op een of andere manier veel beter kan identificeren met Jesse dan met Celine ![]() ![]() Omdat ik haar zo zelfverzekerd vind soms. En hem niet echt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk alleen een beetje na hierover, dat is toch niet hetzelfde als mijn leven hierdoor laten beheersen? Op het moment dat het nodig is laat ik het pas mijn leven beheersen. Als mijn angst waarheid zou worden/zijn, dan ga ik wel iets doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Well, basically, there was this little dot, right? And the dot went bang and the bang expanded. Energy formed into matter, matter cooled, matter lived, the amoeba to fish, to fish to fowl, to fowl to frog, to frog to mammal, the mammal to monkey, to monkey to man, amo amas amat, quid pro quo, memento mori, ad infinitum, sprinkle on a little bit of grated cheese and leave under the grill till Doomsday.
Ik vind deze heel leuk. Ik draag hem op aan Noedel. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind dat geëmancipeerde dus ook juist heel leuk aan haar. Ook in Sunset. Daarin vind ik haar eigenlijk ook gaver dan in Sunrise, maar dat komt misschien omdat ze daar beter in speelt. Eigenlijk is ze daarin ook wel een onvoorspelbare biatch ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
You know what drives me crazy? It's all these people talking about how great technology is, and how it saves all this time. But, what good is saved time, if nobody uses it? If it just turns into more busy work. You never hear somebody say, "With the time I've saved by using my word processor, I'm gonna go to a Zen monastery and hang out". I mean, you never hear that.
<333 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En louise vind ik sowieso een (anti)heldin. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is toch fucking bizar dat ik nog steeds meer en meer van die film ga houden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste: je hebt deskundigen nodig die zo'n ziekte kunnen maken/opslaan/ik weet niet hoe dat werkt Dat zijn er al bizar weinig. Ten tweede: dan moeten die mensen ook nog iets slechts er mee willen, kans wordt nog bizar veel kleiner Ten derde: Dan moet het ze nog lukken, dus dan moet de overheid falen etc. etc. etc. Kans is immens klein. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zie het liever als een balans die ieder persoon voor zichzelf maakt, in hoeverre hoe je rekening met de probabiliteit van bepaalde gebeurtenissen? Er is een kans dat ik neergestoken wordt als ik nu buiten ga hardlopen, maar ik acht het risico niet groot genoeg om nu niet te gaan hardlopen (als ik daar zin in had gehad) op dit moment. Ik heb geen zin om iedere potentiële situatie/handeling te gaan beoordelen op de gevaren daarvan voor mijn persoon. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|