Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2011, 21:25
Noedelhap
Noedelhap is offline
Alleen vunzig ken ik!
Oud 13-10-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Tien tegen één dat je de diagnostische applicatie moet ophalen om de schijf te checken op errors. Als-ie stuk is detecteert dat programma het, genereert-ie een bijbehorende code die je bij de RMA moet voegen.. Maar om dat nou een leek af te laten handelen..
wacht, wat?
Oud 13-10-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Alleen vunzig ken ik!
Ons huis is in den brandende bunzing, en op de een of andere manier hoort daar de term vunzige bunzing bij
Oud 13-10-2011, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Omdat niemand een betere optie lijkt te hebben

Nee, niemand weet eigenlijk wat er aan de hand is, en kennelijk roepen mijn problemen harde schijf vragen op?

Anyway, ik moest maar harde schijf laten controleren op fouten maar ik heb werkelijk géén idee hoe of wat. Verder doet mijn laptop het alweer een uur lang en kon ik zelfs filmpjes kijken op youtube
Het stomme is is dat hij eigenlijk gewoon ergens naartoe moet, een winkel ofzo. Maar het kost sowieso veel geld, en dat is niet leuk. Het kost ook veel tijd, maar ik heb mijn laptop zeg maar echt heel hard nodig enzo om bij de powerpoints van mijn studie te kunnen
Je kan mijn oude laptop lenen in de tussentijd die hier nu stof loopt te verzamelen.
Oud 13-10-2011, 21:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
gevuns ken ik als ander woord voor gevoos. dialect?
Oh, met een v natuurlijk
Oud 13-10-2011, 21:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ons huis is in den brandende bunzing, en op de een of andere manier hoort daar de term vunzige bunzing bij
Wij zeggen thuis ook vunzige bunzing
Oud 13-10-2011, 21:28
Verwijderd
Ons huis ís dat gewoon

Alhoewel dat volgens mij pas geïntroduceerd is op het moment dat onze opgezette bunzing bleek te leven.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat is een bunzing?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geen AoE?
Oud 13-10-2011, 21:29
Verwijderd
Nee, ik durf het niet aan Phoebe !
Oud 13-10-2011, 21:29
Verwijderd
Citaat:
wacht, wat?
I rest my case
Oud 13-10-2011, 21:30
Verwijderd
Spoiler

Laatst gewijzigd op 13-10-2011 om 22:15.
Oud 13-10-2011, 21:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Nee, ik durf het niet aan Phoebe !
Godver!
Oud 13-10-2011, 21:31
Verwijderd
zeg mutsje reageer 's op mijn post
Oud 13-10-2011, 21:32
Verwijderd
Wat? Heb je het nu tegen mij ?
Oud 13-10-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ik funs, jij funst, wij funzen.
Je hehe, mutsje.

Citaat:
gevuns ken ik als ander woord voor gevoos. dialect?
Oh, dat!
Oud 13-10-2011, 21:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Huhu
Oud 13-10-2011, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Wat? Heb je het nu tegen mij ?
Ja!
Oud 13-10-2011, 21:34
Verwijderd
Waar moet ik op reageren dan ?
Oud 13-10-2011, 21:34
Verwijderd
Man man man, wat een belabberde nacht heb ik gehad. Ik dacht, ik ga voor mijn doen vroeg naar bed, maar ik heb van 1 tot 10 ofzo elk uur gezien. Ik lag met wijdopen ogen naar het plafond te staren, ik ga die troep nooit meer nemen.
Maar ik ben gewoon gaan werken terwijl ik eigenlijk niet wilde gaan, dus nu ben ik best blij met mezelf en ga ik pizza eten.
Oud 13-10-2011, 21:35
Pierrot
Pierrot is offline
Troep?
Verwijderd
Dat klinkt inderdaad behoorlijk belabberd. Maar eet smakelijk!
Verwijderd
Citaat:
Omdat niemand een betere optie lijkt te hebben

Nee, niemand weet eigenlijk wat er aan de hand is, en kennelijk roepen mijn problemen harde schijf vragen op?

Anyway, ik moest maar harde schijf laten controleren op fouten maar ik heb werkelijk géén idee hoe of wat. Verder doet mijn laptop het alweer een uur lang en kon ik zelfs filmpjes kijken op youtube
Het stomme is is dat hij eigenlijk gewoon ergens naartoe moet, een winkel ofzo. Maar het kost sowieso veel geld, en dat is niet leuk. Het kost ook veel tijd, maar ik heb mijn laptop zeg maar echt heel hard nodig enzo om bij de powerpoints van mijn studie te kunnen
Citaat:
Je kan mijn oude laptop lenen in de tussentijd die hier nu stof loopt te verzamelen.
Citaat:
Waar moet ik op reageren dan ?
Daarop!
Oud 13-10-2011, 21:36
Verwijderd
Oh oh die had ik even gemist

Dat zou wel fijn zijn, maar dan heb ik alsnog een klein probleem genaamd geld
Oud 13-10-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Troep?
Ik had nog paroxetine (een antidepressivum) liggen van toen ik dat nog gebruikte. En ik voelde me gisteren superkut, dus ik dacht, ik neem een halfje, soms werkt dat weleens.
Maar dat heb ik geweten, want ik was gister dus misselijk en belabberd, en vannacht heb ik heel de nacht wakker gelegen. Dus dat doe ik dus NOOIT meer.
Ook gewoon dom van me, want dat spul heeft sowieso opbouwtijd nodig en alles. Dus leermomentje.
Oud 13-10-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Man man man, wat een belabberde nacht heb ik gehad. Ik dacht, ik ga voor mijn doen vroeg naar bed, maar ik heb van 1 tot 10 ofzo elk uur gezien. Ik lag met wijdopen ogen naar het plafond te staren, ik ga die troep nooit meer nemen.
Maar ik ben gewoon gaan werken terwijl ik eigenlijk niet wilde gaan, dus nu ben ik best blij met mezelf en ga ik pizza eten.
Ieder uur voorbij zien komen is kut ja daarom kijk ik nier meer op mijn telefoon als ik eenmaal begin aan mijn slaapsessie
Oud 13-10-2011, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Oh oh die had ik even gemist

Dat zou wel fijn zijn, maar dan heb ik alsnog een klein probleem genaamd geld
Welk probleem dan?
Oud 13-10-2011, 21:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hoe krijg ik het toch altijd voor elkaar om een dag nadat ik heb opgeruimd alweer in de rotzooi te zitten? Volgens mij heb ik gewoon teveel spullen
Oud 13-10-2011, 21:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh, geflambeerde bever?
Oud 13-10-2011, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Oh, geflambeerde bever?
'like'
Oud 13-10-2011, 21:41
Verwijderd
Nope. Dat is onze in de fik gezette bunzing. Er zit een heel verhaal achter! Waarom wij dan Huize in den Brandende Bunzing heten natuurlijk Maar hij is wel daadwerkelijk in de fik gezet, die foto ga ik even zoeken

En het probleem genaamd geld: TEKORT?
Oud 13-10-2011, 21:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik verveel me
Oud 13-10-2011, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Nope. Dat is onze in de fik gezette bunzing. Er zit een heel verhaal achter! Waarom wij dan Huize in den Brandende Bunzing heten natuurlijk Maar hij is wel daadwerkelijk in de fik gezet, die foto ga ik even zoeken

En het probleem genaamd geld: TEKORT?
Ouders heel lief aankijken! en tot je ze hebt overtuigd dat je echt een nieuw geval nodig hebt dat geval van mij gebruiken!
Oud 13-10-2011, 21:45
Verwijderd
Spoiler

Dit is Marti. Of wás Marti eigenlijk.

Laatst gewijzigd op 13-10-2011 om 22:15.
Oud 13-10-2011, 21:46
Pierrot
Pierrot is offline
Arme Marti.
Verwijderd
Jullie krijgen allemaal kusjes van sann, die haar avonden erg lang vindt, zo.
Citaat:
Ik had nog paroxetine (een antidepressivum) liggen van toen ik dat nog gebruikte. En ik voelde me gisteren superkut, dus ik dacht, ik neem een halfje, soms werkt dat weleens.
Maar dat heb ik geweten, want ik was gister dus misselijk en belabberd, en vannacht heb ik heel de nacht wakker gelegen. Dus dat doe ik dus NOOIT meer.
Ook gewoon dom van me, want dat spul heeft sowieso opbouwtijd nodig en alles. Dus leermomentje.
Verwijderd
Citaat:
Ik verveel me
http://thisiscolossal.com/2011/04/on...rough-the-bay/

bekijk dit pareltje!
Oud 13-10-2011, 21:48
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Ai. De rest weggooien?
Oud 13-10-2011, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Jullie krijgen allemaal kusjes van sann, die haar avonden erg lang vindt, zo.
Kusjes terug voor Sanne!

En HAHHAHAHAHAHAHAHA eerst zeuren dat een week te kort is en nu al terug willen
Oud 13-10-2011, 21:49
Verwijderd
Maar goed dat ze geen maandban aangevraagd heeft dan
Verwijderd
Citaat:
Ouders heel lief aankijken! en tot je ze hebt overtuigd dat je echt een nieuw geval nodig hebt dat geval van mij gebruiken!
Ja maar, hij werkt nog prima in de veilige modus dus hij moet weg om gemaakt te worden, maar dat is heel duur en dat gaan ze sowieso niet betalen denk ik zo
Verwijderd
Citaat:
Tyfstraal wat je nog over hebt lekker weg. Niet doorspoelen maar netjes inleveren bij de apotheek.. Sterkte!
Oud 13-10-2011, 21:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Supergaaf
Oud 13-10-2011, 21:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
*foto*
Wat IS dat? Een bunzing? Jullie vangen bunzingen en gebruiken ze om een kampvuurtje te maken?

Laatst gewijzigd op 13-10-2011 om 22:24.
Oud 13-10-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Foutje maken is vervelend, maar goed dat je er wel van leert
Oud 13-10-2011, 21:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga zo maar weer eens schrijven
Oud 13-10-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ja maar, hij werkt nog prima in de veilige modus dus hij moet weg om gemaakt te worden, maar dat is heel duur en dat gaan ze sowieso niet betalen denk ik zo
Een nieuwe is duurder!

Maar goed er ligt hier een laptop waar ik NIKS meer mee doe en waar je dus meer mee kan, maak ik er tenminste iemand blij mee!
Oud 13-10-2011, 21:53
Verwijderd
Goedenavond allemaal! Wat had ik een kutdag met een mooi eind!
Oud 13-10-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Supergaaf
Ja he! Zo geniaal
Oud 13-10-2011, 21:54
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oi, vertel.

Regels voor berichten