Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Man man man, wat een belabberde nacht heb ik gehad. Ik dacht, ik ga voor mijn doen vroeg naar bed, maar ik heb van 1 tot 10 ofzo elk uur gezien. Ik lag met wijdopen ogen naar het plafond te staren, ik ga die troep nooit meer nemen.
Maar ik ben gewoon gaan werken terwijl ik eigenlijk niet wilde gaan, dus nu ben ik best blij met mezelf en ga ik pizza eten. ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dat heb ik geweten, want ik was gister dus misselijk en belabberd, en vannacht heb ik heel de nacht wakker gelegen. Dus dat doe ik dus NOOIT meer. Ook gewoon dom van me, want dat spul heeft sowieso opbouwtijd nodig en alles. Dus leermomentje. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hoe krijg ik het toch altijd voor elkaar om een dag nadat ik heb opgeruimd alweer in de rotzooi te zitten? Volgens mij heb ik gewoon teveel spullen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Jullie krijgen allemaal kusjes van sann, die haar avonden erg lang vindt, zo.
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed er ligt hier een laptop waar ik NIKS meer mee doe en waar je dus meer mee kan, maak ik er tenminste iemand blij mee! |
![]() |
|
|