Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook theaternoob en die tijd vloog echt voorbij .
Jij was het vriendje van je gezelschap, dat is toch anders.
Advertentie
Oud 14-10-2011, 11:17
Carn
Carn is offline
;D
Oud 14-10-2011, 11:17
Verwijderd
Baww gemeentehuis heeft niets binnen gekregen aan gevonden voorwerpen.. Dan is er straks nog de AH, maar ik vrees het ergste
Oud 14-10-2011, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Maar, zeg maar. Minder eng dan de zombies in Oblivion of die plafond-beesten (uit o.a. de metro) in Bioshock? Want die vond ik allebei te eng om verder te spelen.
Myeah je hebt wel een soort van Snake Plissken-spanning soms, maar that's it.
Oud 14-10-2011, 11:19
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zag het ja Ook maar even sci-fi toegevoegd, niet geheel onbelangrijk omdat het voor sommige mensen een major turn-off kan zijn
Hmm. Nahja, het is allemaal wel redelijk 'dichtbij-scifi', dus Paranoide hoeft geen Star Trek perikelen oid te verwachten.

Voor Para:

Deus Ex: Human Revolution is a science fiction action role-playing video game developed by Eidos Montreal and published by Square Enix. Released in August 2011, it is the third game in the Deus Ex series, and a prequel to the original game released in 2000.[11]

The game is set in 2027, 25 years before the first title, where corporations have extended their influence past the reach of global governments. The game follows Adam Jensen, the security chief for one of the world's most powerful human augmentation corporations, Sarif Industries. After a devastating attack on Sarif's headquarters, Adam is forced to undergo radical surgeries that fuse his body with mechanical augmentations, and he is embroiled in the search for those responsible for the attack.

Human Revolution received critical acclaim upon its release, with many reviewers praising the open-ended nature of the game and the weight of conversations on the outcome of events
Oud 14-10-2011, 11:21
Verwijderd
Ik twijfelde nog of ik die moest noemen, maar ik zou die toch niet aanraden denk ik, met z'n 3,5 uur.
Oud 14-10-2011, 11:28
Verwijderd
Ik vind sci-fi leuk, hoor. Leuker dan fantasy, meestal. Even de trailer kijken
Oud 14-10-2011, 11:33
Verwijderd
Hm, ziet er wel leuk uit. Beetje Blade Runner-achtig, visueel gezien Is het verhaal ook de moeite waard?
Oud 14-10-2011, 11:34
Verwijderd
Mja maar je hebt nou eenmaal mensen die rpg niet los kunnen/willen zien van Legolasjes, feetjes, draken, magic missile, liches en bastardswords
Oud 14-10-2011, 11:37
Verwijderd
Oh, en Quis: Dood van een handelsreiziger van Ro-theater. Speelt vast bij je in de buurt en het is een prachtig stuk van Arthur Miller <3
Oud 14-10-2011, 11:38
Verwijderd
Overigens zou ik een voorstelling van Laura van Dolron of Compagnie de Koe (<333333) ook best kunnen aanraden aan een theatern00b van niveau, zegmaar.
Verwijderd
Citaat:
Oh, en Quis: Dood van een handelsreiziger van Ro-theater. Speelt vast bij je in de buurt en het is een prachtig stuk van Arthur Miller <3
Oh, goed dat je het zegt! De Presidentes is bijna uitverkocht en waarschijnlijk helemaal uitverkocht tegen de tijd dat ik overlegd heb.
Verwijderd
Citaat:
Mja maar je hebt nou eenmaal mensen die rpg niet los kunnen/willen zien van Legolasjes, feetjes, draken, magic missile, liches en bastardswords
Ja, het is jammer dat het RPG-genre zich beperkt tot bijna alleen maar fantasy. Maar goed, gelukkig heb je ook dingen als Portal En Deus Ex, kennelijk. En nog wel een paar smakelijke uitzonderingen.
Oud 14-10-2011, 11:39
Verwijderd
welk theater?
Dan kijk ik gewoon even naar het programma
Oud 14-10-2011, 11:42
Verwijderd
30 maart 2012 in Den Haag.
Oud 14-10-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
welk theater?
Dan kijk ik gewoon even naar het programma
''Iets'' in Den Haag.
Oud 14-10-2011, 11:44
Verwijderd
Ik ben nog nooit in Den Haag naar het theater geweest, maar zal eens kijken bij de Koninklijke Schouwburg. Zijn er ook nog kleine theatertjes? Vast wel
Oud 14-10-2011, 11:47
Verwijderd
http://www.ks.nl/data/shows/programm...ar-van-woensel voor als je dus misschien een wat interessantere keuze dan een Van A naar B-stuk. Maar het kan ook wel weer best zijn dat je haar irritant vindt ofzo. Ik vind haar te gek.
Oud 14-10-2011, 11:48
Verwijderd
En grrr, ze hebben in de Randstad echt altijd een veel interessanter toneelaanbod dan hier in de provincie Midzomernachtsdroom met Pierre Bokma moet toch ook fantastisch zijn
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is jammer dat het RPG-genre zich beperkt tot bijna alleen maar fantasy. Maar goed, gelukkig heb je ook dingen als Portal En Deus Ex, kennelijk. En nog wel een paar smakelijke uitzonderingen.
Vampire: the Masquerade
Verwijderd
Oeh, dit is ook wel een goede denk ik: http://www.ks.nl/data/shows/programma-11-12/op-de-ziel Peer Wittenbols is één van mijn lievelingstoneelschrijvers. + goede acteurs <3
Oud 14-10-2011, 11:50
Verwijderd
Oeh, Laura van Dolron gaat een oudejaarsconference doen Daar moet ik heen
Oud 14-10-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog nooit in Den Haag naar het theater geweest, maar zal eens kijken bij de Koninklijke Schouwburg. Zijn er ook nog kleine theatertjes? Vast wel
Ja er zijn er meer, maar ik ken ze nog niet. Behalve hier een heel kleine in de buurt die vooral danstheater heeft. Ik PM je als je de naam wil, want anders staat mn adres zowat op internet.

Citaat:
http://www.ks.nl/data/shows/programm...ar-van-woensel voor als je dus misschien een wat interessantere keuze dan een Van A naar B-stuk. Maar het kan ook wel weer best zijn dat je haar irritant vindt ofzo. Ik vind haar te gek.
Ok.

Citaat:
En grrr, ze hebben in de Randstad echt altijd een veel interessanter toneelaanbod dan hier in de provincie Midzomernachtsdroom met Pierre Bokma moet toch ook fantastisch zijn
Oh, ja, daar zag ik een e-nor-me poster van, stom dat ik daar niet aan dacht want dat lijkt me ook fantastisch! En joh, dan maken we als je eens deze kant op komt toch van de gelegenheid gebruikt om samen naar het theater te gaan, al dan niet met andere geïnteresseerden?

Citaat:
Oeh, dit is ook wel een goede denk ik: http://www.ks.nl/data/shows/programma-11-12/op-de-ziel Peer Wittenbols is één van mijn lievelingstoneelschrijvers. + goede acteurs <3
Ok!
Oud 14-10-2011, 11:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hm, ziet er wel leuk uit. Beetje Blade Runner-achtig, visueel gezien Is het verhaal ook de moeite waard?
Ja, wel aardig. Ligt een beetje aan je referentiekader Ik lees bakken met scifi dus er zaten voor mij geen verrassende elementen in, maar volgens mij is iedereen in het algemeen wel positief.
Oud 14-10-2011, 12:14
Carn
Carn is offline
en naturlich epic soundtrackz

die promotrailer was ook fraai gedaan.

Oud 14-10-2011, 12:15
Verwijderd
Ik word echt zó doodmoe van falende mensen. Hoe de fuck kan ik mijn werk nou doen als documentatie c.q. procedures niet voorhanden, volledig of up to date is/zijn Dit kost me zoveel meer tijd dan nodig
Oud 14-10-2011, 12:15
Verwijderd
OK welke man belt helemaal op om uit te leggen dat 'ie gisteren zo laat antwoordde op een vraag per sms, omdat hij het pas laat las. Terwijl hij EN alsnog antwoordde (terwijl ik geen antwoord verwachtte als dat antwoord ''nee'' zou zijn) EN ik nergens uit liet blijken dat het echt heel dringen/belangrijk/whatever was.
Oud 14-10-2011, 12:20
Verwijderd
Mijn gebeden zijn verhoord, en ik hoef vandaag niet naar mijn laatste drama-college Alleen moet ik nu volgende week 2 keer, en dat is dan weer minder
Oud 14-10-2011, 12:21
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik word echt zó doodmoe van falende mensen. Hoe de fuck kan ik mijn werk nou doen als documentatie c.q. procedures niet voorhanden, volledig of up to date is/zijn Dit kost me zoveel meer tijd dan nodig
Je werk niet doen . Zo gaat dat hier. Briefing/aanlevering/whatever niet compleet? Return to sender
Oud 14-10-2011, 12:22
Verwijderd
Hu hu mannen zijn de nieuwe vrouwen, ik weet het nu zeker.
Oud 14-10-2011, 12:23
Verwijderd
omg genieten met Peter R. in Oog in Oog.
Verwijderd
Hoezo zijn mannen de nieuwe vrouwen ?
Carn
Carn is offline
Citaat:
Not on my watch, goddammit!
Oud 14-10-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Hoezo zijn mannen de nieuwe vrouwen ?
Zie hierboven. Zo hypercorrect en ''als je maar niet denkt dat ik het vergeten was!''-achtig en tegelijkertijd ook vaaaaag doen en niet zeggen wat ze willen en blah. Sann is het met me eens dus het is waar.
Oud 14-10-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Not on my watch, goddammit!
Jij bent een uitzondering. *aai*
Oud 14-10-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
nee niet alweer ;:;d
Oud 14-10-2011, 12:30
Verwijderd
Goedemorgen
Oud 14-10-2011, 12:32
Verwijderd
tijd om lekker een nieuwe website te ontwerpen!
Oud 14-10-2011, 12:33
Carn
Carn is offline
wow, nieuwe plaat van Shatner

Seeking Major Tom is an album by William Shatner. It was released October 11, 2011 by Cleopatra Records. The album features many noted musicians, including Sheryl Crow, Ian Paice, Patrick Moraz, Ritchie Blackmore, Alan Parsons, Peter Frampton, Nick Valensi, Zakk Wylde, Mike Inez, Chris Adler, Steve Howe, Michael Schenker, Dave Davies, Brad Paisley, Bootsy Collins, and Toots

1. Major Tom (Coming Home) (Peter Schilling)
2. Space Oddity (David Bowie)
3. In a Little While (U2)
4. Space Cowboy (Steve Miller Band)
5. Space Truckin' (Deep Purple)
6. Rocket Man (Elton John) (previously performed by Shatner in 1978)
7. She Blinded Me with Science (Thomas Dolby)
8. Walking on the Moon (The Police)
9. Spirit in the Sky (Norman Greenbaum)
10. Bohemian Rhapsody (Queen)
11. Silver Machine (Hawkwind)
12. Mrs. Major Tom (K.I.A.)
13. Empty Glass (The Tea Party)
14. Lost in the Stars (Frank Sinatra)
15. Learning to Fly (Pink Floyd)
16. Mr. Spaceman (The Byrds)
17. Twilight Zone (Golden Earring)
18. Struggle
19. Iron Man (Black Sabbath)
20. Planet Earth (Duran Duran)

http://open.spotify.com/album/6eDZqL9Lr84lGNoDNrFEEE

Oud 14-10-2011, 12:34
Verwijderd
Verdorie nu kan ik ineens geen foto's meer bekijken op mijn laptop omdat ie een of andere vage foutmelding geeft
Oud 14-10-2011, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Alweer?
Oud 14-10-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Verdorie nu kan ik ineens geen foto's meer bekijken op mijn laptop omdat ie een of andere vage foutmelding geeft
zelfs dat is nu te zwaar?
Oud 14-10-2011, 12:40
Carn
Carn is offline
Laptops .
Oud 14-10-2011, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Laptops .
inderdaad!

al hou ik wel van mijn lenovo al is die nu 600 euro op zijn goedkoopst
Oud 14-10-2011, 12:44
Verwijderd
Nee, hij geeft gewoon een foutmelding. Een of ander proces dat niet gelijk loopt. I don't care mijn vader mag het gaan fixen dit weekend.
Oud 14-10-2011, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Je werk niet doen . Zo gaat dat hier. Briefing/aanlevering/whatever niet compleet? Return to sender
Mneh, ik ben zo'n sucker die dat niet over z'n hart kan krijgen.. Ik fix het zelf wel en ga achteraf bitchen tegen managers/engineers
Oud 14-10-2011, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Oud 14-10-2011, 12:48
Verwijderd
Citaat:
wow, nieuwe plaat van Shatner

Seeking Major Tom is an album by William Shatner. It was released October 11, 2011 by Cleopatra Records. The album features many noted musicians, including Sheryl Crow, Ian Paice, Patrick Moraz, Ritchie Blackmore, Alan Parsons, Peter Frampton, Nick Valensi, Zakk Wylde, Mike Inez, Chris Adler, Steve Howe, Michael Schenker, Dave Davies, Brad Paisley, Bootsy Collins, and Toots

1. Major Tom (Coming Home) (Peter Schilling)
2. Space Oddity (David Bowie)
3. In a Little While (U2)
4. Space Cowboy (Steve Miller Band)
5. Space Truckin' (Deep Purple)
6. Rocket Man (Elton John) (previously performed by Shatner in 1978)
7. She Blinded Me with Science (Thomas Dolby)
8. Walking on the Moon (The Police)
9. Spirit in the Sky (Norman Greenbaum)
10. Bohemian Rhapsody (Queen)
11. Silver Machine (Hawkwind)
12. Mrs. Major Tom (K.I.A.)
13. Empty Glass (The Tea Party)
14. Lost in the Stars (Frank Sinatra)
15. Learning to Fly (Pink Floyd)
16. Mr. Spaceman (The Byrds)
17. Twilight Zone (Golden Earring)
18. Struggle
19. Iron Man (Black Sabbath)
20. Planet Earth (Duran Duran)

http://open.spotify.com/album/6eDZqL9Lr84lGNoDNrFEEE

Gek dat-ie 1 en 2 in specifiek die volgorde heeft staan. Peter Schilling maakte toch juist het vervolg op Bowie's Space Oddity?
Oud 14-10-2011, 12:51
Carn
Carn is offline
But in an interview with Spinner, Shatner admitted that he had no idea about the history of Queen or Freddie Mercury until he started work on the album and had never heard 'Bohemian Rhapsody'. He said:

I knew nothing of it until I came to it in this latter day.

Lijkt me stug dat er een bedoeling achter zit
Oud 14-10-2011, 12:52
Verwijderd
Wat een noob
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten