Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik kon ook al heel goed praten voordat ik een jaar was. Toen ik 10 maanden was zei ik m'n eerste zinnetje: 'mama, mag ik drinken?'
Echt wtf?! Ik vond het altijd wel grappig, maar pas nu ik zelf kinderen heb zie ik hoe bizar snel dat was. Sarah kan nu echt wel zinnetjes maken, maar nog niet echt met 'ik' erin, ze refereert naar zichzelf in de derde persoon: 'sarah ook zitten?'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik erger me soms dood op verjaardagen als ik mijn nichtjes zie ze zijn 10 en 9 en zijn zo niet zelfstandig. Ze worden nog de school ingebracht die 2meter verder is en geen drukke straat ofzo. met 8ging ik al met wat buurt kinderen alleen naar school en daar was wel een drukke weg. en ze mogen nog niet eens hun eigen boterham smeren of zelf drinken pakken, zielig.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh Sarah, even een vraagje. Ik heb al een tijdje een kloppend gevoel achterin mijn oor. Het is niet m'n hartslag, want daarvoor is het te onregelmatig. Maar, het gevoel alsof er een klein kaboutertje tegen m'n trommelvlies aanklopt. Wat kan dit zijn?
Moet nu weg, lees het later wel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Theodoors moeder vertelt altijd graag dat Theodoor kon schaken toen hij 3 was. Niet dat hij goed was, maar hij wist hoe de stukken moesten lopen en wanneer je mat stond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik riep altijd: 'hjeeee! Dat is de S van snoopy' ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
God wat een chaos zeg
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() En ik had ook nog een presentatie en vanavond vier ik m'n verjaardag. Maar nu ben ik hartstikke moe overal van enzo, helemaal geen zin meer ![]()
||
Verwijderd
|
Sterkte CR..
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind het zo'n raar idee dat er nu geen hond is die me komt begroeten als ik thuiskom bij m'n ouders. Ik heb altijd een hond gehad en nu nemen m'n ouders geen hond meer
![]() En ik heb hem vanmorgen nog gezien (m'n vader heeft me opgehaald, heel fijn), maar het was zo gek en verdrietig om hem daar zo dood in de kamer te zien liggen..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ja we zijn allemal heel bezorgd om lentekriebel en als we haar geen gedwongen opname geven dan loop het niet goed met haar af, maar dan komt ze me wel om kwart voor 4 vertelln dat de afspraak van 3 uur (!!) die al een uur verzet was (!!!!!) niet door gaat en dat hetmaandag wordt. Ze spelen gewoon een beetje psychologisch spelletje metme. Dan proppen ze wat drugs in je infuus waar je vrolijk van wordt om je vervolgens nog even keihard onderuit te kunnen halen. Ik probeer me rustig te houden maar die deur vliegt hier nog een keer eruit en dan ben ik weg. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moest via een amerikaanse website een boek bestellen voor volgend blok. En er stond dat het $124 kostte. Maar ik moest dat boek echt hebben dus ik slikte, haalde diep adem en klikte op 'purchase'. Kom ik in het betalingstabje, blijkt het boek 36 euro te kosten. Vreeeeeemd
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ooooh dit is gaaf, ik heb net de grootste impulsaankoop ooit gedaan. Op facebook stond een oproep van de Vorst dat ze twee kaartjes voor de try out van Theo Maassen verkochten voor 17.50 per stuk. De eerste beller mocht ze hebben. Ik even checken: posted 42 seconds ago. Gebeld en de kaartjes zijn binnen
![]() Dat wordt een leuk onverwachts uitje vanavond. Weet alleen nog niet wie er mee gaat ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|