Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2011, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Ik reed laatst met een collega mee en ik zat met haar twee jaar oude zoontje op de achterbank, en hij was heel verlegen, dus we probeerden een beetje een gesprekje op gang te brengen door te kijken wat er allemaal langs de snelweg gebeurde (windmolen, fabriek, koeien in de wei). Op een gegeven moment reden we langs een oplegger met een of ander bouwmachine erop en toen riep hij opeens, heel nonchalant "oh kijk een Komatsu shovelcombinatie (ofzo)" om vervolgens voor zich uit te kijken alsof er niks gebeurd was.
Advertentie
Oud 21-10-2011, 14:01
Verwijderd
Middag

VAKANTIE
Oud 21-10-2011, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Aww

Ik kon pas toen ik bijna 7 was zonder zijwieltjes
mijn broertje pas vanaf zijn 9e ik met mn 5e.
Oud 21-10-2011, 14:03
snoopy
snoopy is offline
Ik kon ook al heel goed praten voordat ik een jaar was. Toen ik 10 maanden was zei ik m'n eerste zinnetje: 'mama, mag ik drinken?'

Echt wtf?! Ik vond het altijd wel grappig, maar pas nu ik zelf kinderen heb zie ik hoe bizar snel dat was. Sarah kan nu echt wel zinnetjes maken, maar nog niet echt met 'ik' erin, ze refereert naar zichzelf in de derde persoon: 'sarah ook zitten?'
Oud 21-10-2011, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik reed laatst met een collega mee en ik zat met haar twee jaar oude zoontje op de achterbank, en hij was heel verlegen, dus we probeerden een beetje een gesprekje op gang te brengen door te kijken wat er allemaal langs de snelweg gebeurde (windmolen, fabriek, koeien in de wei). Op een gegeven moment reden we langs een oplegger met een of ander bouwmachine erop en toen riep hij opeens, heel nonchalant "oh kijk een Komatsu shovelcombinatie (ofzo)" om vervolgens voor zich uit te kijken alsof er niks gebeurd was.
Oud 21-10-2011, 14:05
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oud 21-10-2011, 14:05
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
NEEE Twee?! wtf
Mja, hij bleek dus helemaal gek te zijn van grote machines. Op de terugweg kwam hij ook wat meer los, toen gingen we automerken raden (hij won). Maar het is ook wel een pienter knulletje.
Oud 21-10-2011, 14:06
Verwijderd
ik erger me soms dood op verjaardagen als ik mijn nichtjes zie ze zijn 10 en 9 en zijn zo niet zelfstandig. Ze worden nog de school ingebracht die 2meter verder is en geen drukke straat ofzo. met 8ging ik al met wat buurt kinderen alleen naar school en daar was wel een drukke weg. en ze mogen nog niet eens hun eigen boterham smeren of zelf drinken pakken, zielig.
Oud 21-10-2011, 14:07
Verwijderd
Oh Sarah, even een vraagje. Ik heb al een tijdje een kloppend gevoel achterin mijn oor. Het is niet m'n hartslag, want daarvoor is het te onregelmatig. Maar, het gevoel alsof er een klein kaboutertje tegen m'n trommelvlies aanklopt. Wat kan dit zijn?

Moet nu weg, lees het later wel!
Oud 21-10-2011, 14:08
Martiño
Martiño is offline
Het is een klein kaboutertje dat tegen je trommelvlies aanklopt!
Oud 21-10-2011, 14:09
Rationeel
Rationeel is offline
de vlerk!
Oud 21-10-2011, 14:10
Verwijderd
ik was nooit een huilbaby en had een overdosis aan knuffels, en op mijn 2e aan barbies. en toen kwam het....... een huilbaby, stuurs, die echt lang nodig had om te lopen endat haden ze moewten aan leren door koekjes op een plek te leggen, humor te veel en kliertig.
Oud 21-10-2011, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Ik kon ook al heel goed praten voordat ik een jaar was. Toen ik 10 maanden was zei ik m'n eerste zinnetje: 'mama, mag ik drinken?'

Echt wtf?! Ik vond het altijd wel grappig, maar pas nu ik zelf kinderen heb zie ik hoe bizar snel dat was. Sarah kan nu echt wel zinnetjes maken, maar nog niet echt met 'ik' erin, ze refereert naar zichzelf in de derde persoon: 'sarah ook zitten?'
Ja, mijn oma vertelt altijd graag hoe ik net 4 was toen ik ooit tegenover haar aan tafel zat terwijl ze de krant las, en ik ineens vroeg wat een woord betekende dat in een krantenkop stond. Dat had ik dus ondersteboven gelezen

En Theodoors moeder vertelt altijd graag dat Theodoor kon schaken toen hij 3 was. Niet dat hij goed was, maar hij wist hoe de stukken moesten lopen en wanneer je mat stond.
Oud 21-10-2011, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Oh Sarah, even een vraagje. Ik heb al een tijdje een kloppend gevoel achterin mijn oor. Het is niet m'n hartslag, want daarvoor is het te onregelmatig. Maar, het gevoel alsof er een klein kaboutertje tegen m'n trommelvlies aanklopt. Wat kan dit zijn?

Dat wordt een teleurstelling als je terugkomt, maar ik weet het niet
Oud 21-10-2011, 14:12
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ja, mijn oma vertelt altijd graag hoe ik net 4 was toen ik ooit tegenover haar aan tafel zat terwijl ze de krant las, en ik ineens vroeg wat een woord betekende dat in een krantenkop stond. Dat had ik dus ondersteboven gelezen
Dat is ook wel gaaf ja!

Ik riep altijd: 'hjeeee! Dat is de S van snoopy' (ja, toen al). Nog voordat ik m'n eigen voorletter kon herkennen
Oud 21-10-2011, 14:13
snoopy
snoopy is offline
Citaat:

Dat heb ik ook altijd.
Oud 21-10-2011, 14:23
Verwijderd
Jaaa lentekriebel heeft om 15.00 een gesprek! grmbl
Oud 21-10-2011, 14:31
Verwijderd
God wat een chaos zeg Ik moet naar Utrecht, om mijn aantekeningen te gaan ophalen. Als ik toch lang in de trein zit kan ik best nog wat langer in de trein zitten. Alleen heb je tussen Leiden en Utrecht werkzaamheden, waardoor er geen treinen rijden. Dus dan moet ik al om. Kom ik er niet achter dat er ook tussen Utrecht en Amersfoort werkzaamheden zijn? Dus nu moet ik op Hilversum kennelijk overstappen voor zover ik al moet overstappen, want volgens mij zit ik in de trein naar Groningen, en moet ik simpelweg van treinstel wisselen.
Oud 21-10-2011, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Jaaa lentekriebel heeft om 15.00 een gesprek! grmbl
Hoe gaat het nu daar chick? Wil je al een paar dagen een *knuffel* sturen maar ik vergeet het steeds. Dus bij deze!
Oud 21-10-2011, 14:47
Verwijderd
er staat een man dingen uit mijn tuin te rapen
Oud 21-10-2011, 14:49
Verwijderd
ik denk niet dat ik mijn haar ooit nog millimeter. Voel me veel meer een michael nu dan een luud.
Oud 21-10-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
er staat een man dingen uit mijn tuin te rapen
Er staan wel vaak mensen bij jou in de tuin of niet? Hebben jullie geen hekje?

edit: dit bedoel ik niet zo judgemental als het klinkt, ik ben gewoon nieuwsgierig

Laatst gewijzigd op 21-10-2011 om 14:58.
Oud 21-10-2011, 14:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemiddag
Oud 21-10-2011, 15:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moet hier even huilen hoor, mijn lieve hond is vanmorgen overleden
Oud 21-10-2011, 15:01
Verwijderd
*knuffel* Dat is naar, veel sterkte lieverd!
Oud 21-10-2011, 15:02
Verwijderd
Citaat:
aw wat erg sterkte
Oud 21-10-2011, 15:04
snoopy
snoopy is offline
Ook van mij Chick Rock. Vreselijk als een huisdier waar je veel van houdt doodgaat.
Oud 21-10-2011, 15:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*knuffel* Dat is naar, veel sterkte lieverd!
Dankjewel! Knuffels zijn erg welkom nu!

Citaat:
aw wat erg sterkte
Thanks

En ik had ook nog een presentatie en vanavond vier ik m'n verjaardag. Maar nu ben ik hartstikke moe overal van enzo, helemaal geen zin meer
Oud 21-10-2011, 15:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dankje Snoopy!
Oud 21-10-2011, 15:05
Chick Rock
Chick Rock is offline
Bah, nu zit ik alweer te huilen
Oud 21-10-2011, 15:07
Verwijderd
Sterkte CR..

Citaat:
Sarah was als baby echt heeeel relaxed. Ze huilde nooit. Ik verschoonde haar op tijd en gaf haar op tijd eten en ik heb haar serieus in haar hele eerste jaar nooit horen huilen tenzij ze zich erg pijn deed ofzo. Altijd een aanwijsbare reden.

Toen heeft ze een periode gehad dat ze ontzettend gefrustreerd was. Ze kon nog niet echt praten, maar probeerde ons wel vanalles duidelijk te maken. Ze vond dat echt niet leuk. Nu ze goed kan praten is ze weer heel makkelijk. Ze luistert goed en is erg lief.

Julia was in het begin lastiger. Ze heeft veel last van krampjes gehad en sliep daardoor niet zo goed. Doordat ze niet goed sliep was ze overdag moe en sneller prikkelbaar. Maar ik ben met haar bij de osteopaat geweest en nu is het zó'n ander kind. Ze is echt áltijd vrolijk, niet normaal. Ze is ook (net als Sarah trouwens) heel makkelijk, ook met eten enzo.

Ik heb natuurlijk nooit een zoontje gehad, maar ik vind mijn kinderen echt 100x makkelijker dan ik me had voorgesteld
Sarah klinkt als een modelbaby en jij dus ook een succesverhaal over osteopathie. Daar lees je zoveel positieve dingen over ineens.
Oud 21-10-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Wat naar *knuffel*
Oud 21-10-2011, 15:15
Lorelei
Lorelei is offline
@ CR: *knuffel*
Oud 21-10-2011, 15:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het zo'n raar idee dat er nu geen hond is die me komt begroeten als ik thuiskom bij m'n ouders. Ik heb altijd een hond gehad en nu nemen m'n ouders geen hond meer

En ik heb hem vanmorgen nog gezien (m'n vader heeft me opgehaald, heel fijn), maar het was zo gek en verdrietig om hem daar zo dood in de kamer te zien liggen..
Oud 21-10-2011, 15:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Achgos CR. *dikke knuf*
Oud 21-10-2011, 15:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
He, bedankt jongens, fijn om even m'n verhaal kwijt te kunnen. Nu maar even bankhangen om weer bij te tanken voor vanavond. Dahag!
Oud 21-10-2011, 15:36
Martiño
Martiño is offline
Sterkte CR!
Oud 21-10-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Aww

Ik kon pas toen ik bijna 7 was zonder zijwieltjes
huhuh ik kon pas fietsen in groep zeven of zo
Oud 21-10-2011, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het zo'n raar idee dat er nu geen hond is die me komt begroeten als ik thuiskom bij m'n ouders. Ik heb altijd een hond gehad en nu nemen m'n ouders geen hond meer

En ik heb hem vanmorgen nog gezien (m'n vader heeft me opgehaald, heel fijn), maar het was zo gek en verdrietig om hem daar zo dood in de kamer te zien liggen..
Ah gecondoleerd, wat balen
Oud 21-10-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Er staan wel vaak mensen bij jou in de tuin of niet? Hebben jullie geen hekje?

edit: dit bedoel ik niet zo judgemental als het klinkt, ik ben gewoon nieuwsgierig
Oh jawel, het is gewoon een hekje, tot ongeveer je knie. Iets minder hoog. Maar hij kan niet echt heel erg dicht en ook niet heel erg open omdat een boomwortel de stenen omhoog heeft geduwd.
Oud 21-10-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaat het nu daar chick? Wil je al een paar dagen een *knuffel* sturen maar ik vergeet het steeds. Dus bij deze!
Thanks, ikkom hier even mijn gal spuwen, maar niet voordat ik eerst een dikke knuff aan CR heb gegeven!

Ja we zijn allemal heel bezorgd om lentekriebel en als we haar geen gedwongen opname geven dan loop het niet goed met haar af, maar dan komt ze me wel om kwart voor 4 vertelln dat de afspraak van 3 uur (!!) die al een uur verzet was (!!!!!) niet door gaat en dat hetmaandag wordt. Ze spelen gewoon een beetje psychologisch spelletje metme. Dan proppen ze wat drugs in je infuus waar je vrolijk van wordt om je vervolgens nog even keihard onderuit te kunnen halen.

Ik probeer me rustig te houden maar die deur vliegt hier nog een keer eruit en dan ben ik weg.
Oud 21-10-2011, 15:49
Verwijderd
en oh wat hebben ze het druk. 2 minuten voor 5 begint het weekend.
Oud 21-10-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Dat wordt een teleurstelling als je terugkomt, maar ik weet het niet

Oke. Dan houden we het maar op het kaboutertje.
Oud 21-10-2011, 15:50
Verwijderd
en ohja, ik kon niet mee wandelen buiten omdat ik een geprek ha om 3 uur
Oud 21-10-2011, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Oh nee Wat erg. Sterkte *knuffel*
Oud 21-10-2011, 15:51
Verwijderd
en ze hebben hier teringtyfuskut toetsenborden
Oud 21-10-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Thanks, ikkom hier even mijn gal spuwen, maar niet voordat ik eerst een dikke knuff aan CR heb gegeven!

Ja we zijn allemal heel bezorgd om lentekriebel en als we haar geen gedwongen opname geven dan loop het niet goed met haar af, maar dan komt ze me wel om kwart voor 4 vertelln dat de afspraak van 3 uur (!!) die al een uur verzet was (!!!!!) niet door gaat en dat hetmaandag wordt. Ze spelen gewoon een beetje psychologisch spelletje metme. Dan proppen ze wat drugs in je infuus waar je vrolijk van wordt om je vervolgens nog even keihard onderuit te kunnen halen.

Ik probeer me rustig te houden maar die deur vliegt hier nog een keer eruit en dan ben ik weg.
Meh wat irritant zeg Afspraken die niet doorgaan zijn sowieso kut. En maandag dan ook pas *knuffel*
Oud 21-10-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
en ohja, ik kon niet mee wandelen buiten omdat ik een geprek ha om 3 uur

Citaat:
en ze hebben hier teringtyfuskut toetsenborden
Hier moest ik stiekem een beetje om lachen

Zet 'm op he *aai*

Stom gedoe.
Oud 21-10-2011, 16:22
Lorelei
Lorelei is offline
Ik moest via een amerikaanse website een boek bestellen voor volgend blok. En er stond dat het $124 kostte. Maar ik moest dat boek echt hebben dus ik slikte, haalde diep adem en klikte op 'purchase'. Kom ik in het betalingstabje, blijkt het boek 36 euro te kosten. Vreeeeeemd Maar verder wel dikke prima natuurlijk
Oud 21-10-2011, 16:25
Verwijderd
Ooooh dit is gaaf, ik heb net de grootste impulsaankoop ooit gedaan. Op facebook stond een oproep van de Vorst dat ze twee kaartjes voor de try out van Theo Maassen verkochten voor 17.50 per stuk. De eerste beller mocht ze hebben. Ik even checken: posted 42 seconds ago. Gebeld en de kaartjes zijn binnen
Dat wordt een leuk onverwachts uitje vanavond. Weet alleen nog niet wie er mee gaat
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten