Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2011, 23:09
Verwijderd
En ach, eigenlijk bedacht ik in de Den Haag trein dat het allemaal erger had kunnen zijn. Zoals dat het niet Amersfoort was geweest, maar Zwolle. Of allebei. Of dat er iemand voor míjn trein sprong, had ook nog gekund. Allemaal veel mindere opties vind ik toch, dus het valt allemaal wel mee!
Advertentie
Oud 23-10-2011, 23:11
Verwijderd
Citaat:
En ach, eigenlijk bedacht ik in de Den Haag trein dat het allemaal erger had kunnen zijn. Zoals dat het niet Amersfoort was geweest, maar Zwolle. Of allebei. Of dat er iemand voor míjn trein sprong, had ook nog gekund. Allemaal veel mindere opties vind ik toch, dus het valt allemaal wel mee!
Klopt, maar als je zo moet gaan denken klopt er toch ergens iets niet
Oud 23-10-2011, 23:12
Verwijderd
En! Volgens mij kan ik al mijn geld terugkrijgen of niet ? Dat is ook wel chill. Ik zit nu heel veel drop te eten en wat te drinken, maar ik ga zo slapen want ik moet morgen vroeg op. Om te studeren en tentamen te maken natuurlijk, maar daar hoef ik niet per se vroeg voor op!
Oud 23-10-2011, 23:14
The Larch
The Larch is offline
De kat, de magere, humeurige, kluizenarige rotkat, ligt bij me op het hoofdkussen en ze ronkt als een oud fluitketeltje. Julya is de liefste rotkat van de wereld.
Oud 23-10-2011, 23:14
Definite
Definite is offline
what's good what's bad
Oud 23-10-2011, 23:15
Verwijderd
Ik moet wel vroeg op om tentamen te maken maar ben niet moe
Oud 23-10-2011, 23:15
Verwijderd
Citaat:
De kat, de magere, humeurige, kluizenarige rotkat, ligt bij me op het hoofdkussen en ze ronkt als een oud fluitketeltje. Julya is de liefste rotkat van de wereld.
<3

Jongens, ik ga slapen kusjes! En bedankt voor het steunen tijdens mijn barre tocht , dat maakt het veel minder erg
Oud 23-10-2011, 23:16
Verwijderd
Citaat:
En! Volgens mij kan ik al mijn geld terugkrijgen of niet ? Dat is ook wel chill. Ik zit nu heel veel drop te eten en wat te drinken, maar ik ga zo slapen want ik moet morgen vroeg op. Om te studeren en tentamen te maken natuurlijk, maar daar hoef ik niet per se vroeg voor op!
Succes morgen!
Citaat:
Zo'n beest ligt hier ook de hele dag op mijn bed, en ze vindt het dan heel raar dat ik ook een keer wil slapen en dus ergens op dat bed wil liggen. Ga dan ook niet in het midden liggen, dom beest.
Oud 23-10-2011, 23:17
The Larch
The Larch is offline
Slapen schlapen.
Oud 23-10-2011, 23:17
Verwijderd
Maar goed, laat ik ook maar eens gaan slapen, dan kan ik morgen ook beginnen met STUDEREN in de VAKANTIE.
Oud 23-10-2011, 23:21
Verwijderd
Je hebt tenminste vakantie.
Oud 23-10-2011, 23:22
The Larch
The Larch is offline
Welterusten volk. Ondanks dat het hier twee uur later is, denk ik dat ik nog wel even wakkerben, dus vermaak me met jullie vrolijcke anekdotes.
Oud 23-10-2011, 23:24
Thomas.
Thomas. is offline
Ik geniet nu al van de vakantie

Alhoewel ik de stageweek leuker vond dan niks doen
Oud 23-10-2011, 23:28
Verwijderd
humtiedumtiedum
Oud 23-10-2011, 23:30
Definite
Definite is offline
damn had even een vreet bui
Oud 23-10-2011, 23:35
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
humtiedumtiedum
Dat zijn de betere anekdotes ja. <3

Ik zit nu in een bizarre hoek zodat het licht van mijn scherm Julya niet hindert. Het is bijna te veel eer, maar hoe kan ik anders bij een kat die klinkt alsof ze geen longen maar een motortje (wat is nou een motor en wat een moter?) heeft? <3
Oud 23-10-2011, 23:40
Thomas.
Thomas. is offline
Volgens mij is moter geen woord, tenzij het iemand is die 'moot'

En een motor is natuurlijk het ding dat energie opwekt door explosies
Oud 24-10-2011, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is moter geen woord, tenzij het iemand is die 'moot'

En een motor is natuurlijk het ding dat energie opwekt door explosies
Moot is het brein achter 4chan!
Oud 24-10-2011, 07:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Klaarwakker En ik ben om half drie gaan slapen.
Oud 24-10-2011, 07:43
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
mogguh iedereen,heb vandaag studie gesprek, met MR de bruijn, dus dat wordt wel effe spannend
Oud 24-10-2011, 07:53
Verwijderd
Tentamentijd do not want
Oud 24-10-2011, 07:57
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeedemorgen mensen!
Oud 24-10-2011, 08:07
CuwleMandarijn
heb gister gta iv al bijna voor de 2de keer uitgespeeld, heb nog steeds meer gamerpoints dan me broertje, en ga maybe binnenkort saints row kopen, sommige zeggen dat het veel op gta lijkt, maar dat boeit me niet
Oud 24-10-2011, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Tentamentijd do not want
Dit + Oh help, ik ben bang
Oud 24-10-2011, 08:20
Verwijderd
Bluh dat was weer vroeg vandaag.
Oud 24-10-2011, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Sarah naamzoek: kan jij mij vertellen waarom ik nu al 2,5 week ongesteld ben?
Dat kan ik zo in elk geval niet zeggen . Als je zelf geen reden voor een hormonale verstoring weet, moet je er misschien eens mee naar de huisarts gaan.
Oud 24-10-2011, 08:38
Verwijderd
Mensen, ik wil alleen even zeggen dat ik van jullie houd! Jullie maken me altijd vrolijk! En dan relativeer ik de boel weer een beetje en dan oefen ik met zelf vrolijk doen enzo. En ja het is triest dat ik vrolijk word van een forum, maar stiekem is het toch zo!
Oud 24-10-2011, 08:39
Verwijderd
Oh en gisteren werd ik ook heel vrolijk van een vriend van me, die vond dat Jezus in vergelijking met mij een pessimist is. Dat vind ik erg toffe complimenten omdat ik vroegah zo negatief was in alles.
Oud 24-10-2011, 08:40
Verwijderd
En ik ga gewoon eisen dat ik naar huis mag vandaag. Er is nu geen medische noodzaak meer voor het ziekenhuis dacht ik zo.
Oud 24-10-2011, 08:41
Verwijderd
Het is niet triest dat je vrolijk wordt van het forum hoor! Ik word er ook wel eens vrolijk van
Oud 24-10-2011, 08:43
Rationeel
Rationeel is offline
goedzo lentekriebel. vrolijke lentekriebel >> depri lentekriebel

Oud 24-10-2011, 08:44
Verwijderd
Citaat:
goedzo lentekriebel. vrolijke lentekriebel >> depri lentekriebel

Ja dat vind ik toch ook wel!
Oud 24-10-2011, 08:49
The Larch
The Larch is offline
En ik! En ik vind jullie ook lief, suikerpoppetjes van me. <3
Oud 24-10-2011, 08:52
Verwijderd
Aaah <3
Oud 24-10-2011, 09:00
CuwleMandarijn
kga binnenkort maybe PA3 kijken in bios, hopelijk iets beter dan deel 1&2
Oud 24-10-2011, 09:03
Verwijderd
ZENUWEN

Ik ga zo hard falen
Oud 24-10-2011, 09:07
Verwijderd
En toch ook even een hoera mijn scrollfunctie van mijn touchpad doet het weer!
Oud 24-10-2011, 09:18
Carn
Carn is offline
muhuhu, we hebben een cheap-ass drumstel @ work staan (kado voor een collega). Net even op zitten spelen, volgens mij kon je dat kreng door het hele gebouw horen
Oud 24-10-2011, 09:18
Carn
Carn is offline
Citaat:
kga binnenkort maybe PA3 kijken in bios, hopelijk iets beter dan deel 1&2
naar wat ik gelezen heb qua recensies schijnt dat wel te zijn .
Oud 24-10-2011, 09:24
CuwleMandarijn
Citaat:
naar wat ik gelezen heb qua recensies schijnt dat wel te zijn .
kheb hem net illegaal gekeken, BAGGER!! delen waren er uitgeknipt scenes klopten niet, beeld slecht, loopt niet sychroon, dan kijk ik hem leiver in de bios, moet ik dan maar betalen, maar dan heb je wel wat
Oud 24-10-2011, 09:25
Chick Rock
Chick Rock is offline
Goedemorgen
Oud 24-10-2011, 09:26
Verwijderd
Goeiemorgen!
Oud 24-10-2011, 09:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het lukt me maar niet om een para-smiley te posten je zou zeggen dat dat na acht jaar toch geen probleem zou moeten zijn.
Oud 24-10-2011, 09:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah nevermind, ik was net te snel met concluderen dat 'ie het niet deed
Oud 24-10-2011, 09:27
Verwijderd
Oh jakkes. Ze hebben nog steeds geen tentamenrooster online gezet stomme lui. Hopen dat ik alles goed heb opgeschreven en er geen wijzigingen zijn enzo.
Oud 24-10-2011, 09:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja vervelend is dat
Oud 24-10-2011, 09:30
Verwijderd
Oh oh oh oh oh ik vind dit echt niet leuk. Ik ben zó nerveus, volgens mij loop ik alleen maar mezelf op te fokken, maar ik kan het ook niet stoppen.
Oud 24-10-2011, 09:31
CuwleMandarijn
Citaat:
Oh oh oh oh oh ik vind dit echt niet leuk. Ik ben zó nerveus, volgens mij loop ik alleen maar mezelf op te fokken, maar ik kan het ook niet stoppen.
ontspannn, relaaaaaaaaaaaxx of wat dan ook,... IK WEEET HET TOG OOK NIET, AAAAAH NU RAAK IK GEFRUSTREERD
Oud 24-10-2011, 09:32
Verwijderd
Nee dat helpt
Oud 24-10-2011, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Vanwege die tentamens? Is niet nodig. Je best, meer kun je niet doen.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten