Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Microsoft Security Essentials
![]() Ik ben eens gaan strepen en dat is het enige wat al die tijd op mijn laptop staat ![]() Ik gebruik andere internetbrowser, ander programma voor muziek, VLC is nog niet geïnstalleerd, er is nog geen tekstverwerker geïnstalleerd, Powerpoint viewer wel, maar die zat er hiervoor weer niet op. En zo gaat het maar verder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Coeliakie (glutenallergie) wordt al decennia lang voornamelijk geassocieerd met maagdarmklachten. Echter uit recenter onderzoek blijkt dat tegenover elke patiënt met maagdarmklachten er acht staan zonder deze symptomen.[1]
Ah. En kat heeft gelijk: De aandoening wordt waarschijnlijk veroorzaakt door een immunologische reactie tegen een van de eiwitten van het glutencomplex. Er worden bij zo'n reactie antistoffen gevormd uit de IgA-klasse. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vond bloedprikken altijd heel naar, tot ik een superlieve arts had. Het was een wat oudere man die eerst even met of praatte, hij liet niet zien welke nare dingen hij ging doen, hij praatte alleen, zodat ik wat kalmeerde. En toen hij prikte, deed hij dat zo goed dat het bijna geen pijn deed en er helemaal geen blauwe plek had. Ik heb niet gekeken hoe hij heet en dat spijt me eeuwig, want het was in het ziekenhuis waar Martin ook werkt. Misschien kende die hem wel en had hem kunnen zeggen dat hij in tijd minuten een eeuwig dankbaar meisje van een diepe prikangst had afgeholpen, maar daar komt hij nu natuurlijk nooit achter.
![]() |
![]() |
|
|