| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=iadUzmV9vCM
misschien helpt dit |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ach ik zie wel, misschien eens een film met haar kijken, kijken hoe het dan is.. Nog andere suggesties? |
||
|
|
|
|
hallo ik ben nieuw hier
ik ben 12 jaar ben verliefd op een meisje zei is echt heel aardig. glimlacht soms als ik haar tegenkom geeft me soms wel een iets, vaak wat snoep maar zei is ook heel aardig tegen andere mensen!!! dus t probleem is vindt ze me nou ook leuk of niet?en ik durf haar altijd niet aan te spreken want ze is altijd met haar vriendinnen Laatst gewijzigd op 04-10-2011 om 20:16. Reden: extra info |
|
|
|
||
|
Citaat:
dan is het zij zei hallo tegen mij. Maar praat met haar, neem haar mee, weg van haar vriendinnen en vraag het haar. Of vraag of ze is een keer wat met je wil doen, zegt ja leuk hihihi dan ben je vast leuk. Zegt ze nee rot op loser, dan ben je niet leuk.
|
|
|
|
Hooi hooi,
ik ben 13 jaar en verliefd op 'n jongen in mijn klas. Hij is niet erg spraakzaam en ik voegde hem dus toe op twitter. Ik schreef wat naar hem, hij wat naar mij, etc. Uiteindelijk kwam ik erachter dat 'ie alleen met mij zat te typen en ander soort tweets had hij niet. Hij vroeg m'n nummer en we smsten wat. Hij vertelde wat persoonlijke dingen over de scheiding van zijn ouders, mijn naam en vroeg waar ik woonde, wat ik aan het doen was, enzovoort. De volgende dag begon ik 't gesprek maar om vervolgens wel 'n klein gesprekje met hem gehad te hebben. Daarna deed hij heel kortaf en 'n vriendin van mij besloot met hem te typen op twitter omdat zij weet via mij wat z'n interesses zijn. Hij zoekt nog steeds contact met mij tussendoor, maar als ik antwoord doet hij weer kortaf. Op school zeggen we geen woord tegen elkaar en hebben we soms oogcontact. Met mijn vriendin praat hij weer wel.. Ik weet het echt niet meer... Als ik langskom terwijl ie met zijn vrienden staat te kletsen word het altijd ineens stoeien tussen hun. En dat kan wel weer een teken zijn van uitsloven. Wat denken jullie? Alvast bedankt |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
bij mij in de klas zit een meisje sinds de tweede klas (zit nu in de vierde) en eigenlijk was ik meteen verliefd op haar nog niet zo erg maar dat werd steeds "erger" in de tweede klas kreeg ze verkering met een jongen uit mijn klas die ik zoizo al niet zo mocht dit ging na een paar weken weer uit. toen aan het eind de derde klas kreeg ze verkering met mijn beste vriend dit deed best wel pijn
dit bleef aan tot ongeveer een week of 4 geleden. wij praten elke dat wel 1,5uur (of zelfs meer) op msn met elkaar en ook hebben we 2 tussenuren tegelijk terwijl de rest van de klas les heeft, het klikte wel goed tussen ons en ze stuurde me ook wel smsjes enzo ze wist dat ik verliefd op haar was..maar twee weken geleden gingen we met school op reis zij naar toscane en ik naar parijs en toen ik na deze week met haar msnde vertelde zij mij dat ze weer met die eerste jongen had, dus nu probeer ik haar te vergeten enzo maar dat lukt niet dus wat moet ik nu doen??? |
|
|
|
|
|
hoi,
ik ben 14 jaar, bijna 15. ben zelf wel een beetje verlegen als het over liefde gaat. ben verliefd op een meisje sinds de dag dat ik haar heb ontmoet. alleen ze is best wel verlegen heb ik gemerkt, en ook geen sl*t ofzo. alleen heb al wel gezoend met haar en heel de nacht gelegen, alleen voorderest niks. was trouwens op een feestje. iemand versiertips?
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
maar op msn enzo en smsjes niks alleen (denkik) heel verlegen haha:$. en heb hele leuke gesprekken met haar, alleen wil niet alleen vrienden zijn. en ik hoop zij ook niet.... |
||
|
|
||
|
Citaat:
(sorry als het een kut reactie is, ben zelf ook niet echt goed met liefde) |
||
|
|
||
|
Citaat:
Spreek een keer met haar af en zeg gewoon dat je haar ook leuk vindt en dat je wel meer wilt dan alleen vrienden zijn |
||
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-10-2011 om 15:32. |
||
|
|
|
|
hello people
Okee ,, kijk.. ik vind een jongen leuk.. lijkt me logisch waarom ik op dit forum zit maar okee, Hij is ouder dan ik en groter. elke ochtend dan zeggen we gedag en blijven we praten tot de bel gaat en gaan we naar de les. Hij draait zich ook altijd om om tegen mij te praten of mijn pen te pakken. Op msn vertelt hij ook allemaal dingen aan mij. ik ook aan hem maar nou vraag ik me af of hij mij leuk vind. want hij schiet ook heel goed op met andere meiden. daar kan hij ook heel gemakkelijk mee praten maar wij 2 als wij praten gaat het veel stroefer.. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
even een vraagje ik ga met een meid om al sinds 30 april was de klik er aardig zoenen enzo maar tegenwoordig is er meer een vriendschapsband gekomen maar ben wel gek op haar. Nu is ze aan het flirten met een andere jongen en ze vraagt mij nog wel vaak mee stappen enzo. Wat zouden jullie doen in zo'n situatie
|
|
|
|
|
Ik ben verliefd op een meisje van 13
dit is geen probleem dat weet ik maar ik weet niet of zij op mij is ze zegt dat ze niet op een hopper is en ik ben geen hopper Dus misschien is ze wel verliefd op me Hoe kan ik daar achter komen. Onze ouders brengen ons dan naar de sport dus veel intieme momenten hebben we niet je begrijpt wel Wat kan ik doen |
|
|
|
||
|
Citaat:
niet, hoe moet ik dat dan weer laten zien? En waarom doet ze zo moeilijk? |
||
|
|
|
|
Ik vind al een tijdje een meid leuk, en heb zo'n gevoel van, zij mij ook.
Nu zeggen een aantal van mn vrienden dat ik dr gewoon moet vragen maarja... Ze: Vraagt me elke week om dr op te komen halen gaat soms willekeurig voor me staan als ik(op de leuning) van een bankje zit te chille en begint spontaan in mn ogen te kijken begint elke keer als ik inlog op MSN een gesprek lacht zich helemaal kapot met me op de fiets, en als we zijn aangekomen is de meligheid opeens weg. gaat als we met een groep staan te wachten (semi-willekeurig) bij me staan, vaak zonder zelfs maar iets te zegge. verteld aan me hoe ze zich voelt over andere mensen(ze wil nog wel eens iemand haten) dus.... wat denken jullie? gewoon dr voor gaan? (niet geschoten, altijd mis ;-) ) |
|
|
|
|
|
Ik vind iemand leuk, maar ik weet dus niet of hij mij ook leuk vind. Het begon in de tweede klas. Ik was toen verliefd op de beste vriend van de jongen die ik nu leuk vindt. Ik was toen met allebei nog geen vrienden, maar daar heb ik iets aan gedaan en aan het einde van het jaar zijn we zelfs met 6 personen op vakantie geweest, waaronder die twee jongens. Ik was toen 14. Op die vakantie hadden we het een keer over verliefd enzo, en toen vroeg iemand aan de jongen die ik nu leuk vind (snappen jullie het nog?) of hij mij leuk vond. Hij zei toen geen ja en geen nee, alleen een beetje gemompel, terwijl hij anderen wel duidelijk afwees. Het was voor mij toen wel duidelijk dat hij mij leuk vond, maarja, 2 jaar geleden was is nog verliefd op zijn vriend.
In de derde gingen 'de jongen van nu' en ik steeds vaker naast elkaar zitten in de klas en hij vroeg vaak of ik af wilde spreken. We zijn een paar keer naar de bioscoop geweest, maar er is verder niks gebeurt. Ik ging niet heel vaak op zijn uitnodigingen in, omdat ik bang was dat hij meer wilde dan alleen vrienden zijn, en ik wilde dat op dat moment niet. Ondertussen zit ik in de vierde klas. We hebben andere klassen waardoor ik hem eigenlijk alleen maar in de pauze zie en af en toe fietsen we samen, maar dat is maar één kilometer ofzo. Hij vraagt veel minder vaak dan vroeger of ik af wil spreken, en als ik het vraag heb ik soms het idee dat hij een smoesje verzint, maar als we wel afspreken is hij wel altijd super aardig enzo. Ik heb het idee dat de rollen een beetje zijn omgedraait en dat ik nu degene ben die meer wil dan vriendschap. Wat denken jullie? Sorry voor dit lange verhaal en bedankt als jullie het hebben gelezen! |
|
|
|
|
|
eey luitjes
heb een vraagje d'r is een meid/schoolvriendin die op een manier kijkt van "ik wil je" en is ze tegen mij super aardig maar tegen andere tuupjes wat minder alleen heeft ze een vriend enzo alleen die behandelt ze als grof vuil .Ik ben niet egt een type dat easy over zijn gevoel lult maar it's een leuke meid! maar hoe kom ik er8er of die blik egt zo bedoelt is, of dat ze gwn speelt met me. thx XD |
|
|
|
|
|
uhm hey mensen,
op school is er dit jaar een meisje bij ons in de klas gekomen, en ik vind haar leuk, en soms ik heb het gevoel dat zij mij misschien ook leuk vindt. Ze zoekt wel contact met me, als iets in tweetallen moet komt ze redelijk snel naar mij (we doen engels project samen, met gym moesten we in tweetallen tennissen, zo port soms in m'n zij, dat soort dingen). Alleen weet ik niet hoe ik dit moet opvatten, als verliefdheid van haar kant of gewoon goede vrienden? Iemand raad? |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb die situatie ook gehad en het kan beide kanten op.
|
|
||
|
Citaat:
Your argument is invalid, GTFO!
|
|
||
|
Citaat:
P.S. Verbaast is de persoonsvorm, verbaasd is een voltooid deelwoord of bijwoord. Verbaasd kijk ik haar aan/Ik ben verbaasd over het optreden van de politie.
|
|
||
|
Citaat:
Hoe benader je een meisje. Dit is één vraag. Ik denk dat er veel mensen met deze vraag rondlopen, PUA's(het is maar een term) delen ervaringen hoe je dit het best kunt doen. Zou het niet mooi zijn een topic met guides te maken en hierover te kunnen discuteren? Niet letterlijk een HOW TO maar meer van probeer het eens zo en zo aan te pakken kijken of dat beter gaat, elkaar helpen. Als je dit subforum doorleest zie je overal topics met jah ik vind een meisje/jongen leuk en wat nu. De basis is overal vrijwel hetzelfde zou het niet handig zijn mensen op weg te helpen? Het delen van ervaringen, daar draait dit forum toch om? Correct me if I'm wrong. |
||
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie WolterB | 1 | 21-11-2012 15:03 | |
| Liefde & Relatie |
Vind zij me leuk? j.r | 3 | 24-05-2012 16:47 | |
| Liefde & Relatie |
Onzekerheid! Petrikov | 1 | 13-02-2012 22:24 | |
| Liefde & Relatie |
hoe weet ik of zij mij leuk vind??? Lolz12345 | 5 | 10-01-2012 22:07 | |
| Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic Verwijderd | 16 | 24-10-2010 10:41 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Vragen over het christendom MB | 24 | 05-01-2005 00:40 | |