Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2011, 16:42
Verwijderd
Citaat:
M'n ouders hebben pas releaxte bedden. 2 losse bedden naast elkaar, maar van die dingen die je kan verstellen. Net als van die ziekenhuisbedden.
Ik sliep er wel eens in als ze op vakantie waren ofzo en dan wou ik een boekje lezen en dan *bzzzzz* hoofdeind omhoog. Het slaapt ook wel lekker als je met je hoofd net iets hoger ligt. Als ik ooit geld heb neem ik ook zo'n ding.
Hadden wij ook, maar die spleet tussen de matrassen is echt kut, dus nu hebben we er 1 matras op liggen en kunnen de hoofdsteunen niet meer omhoog. Beter
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Je kunt toch twee verschillende kussens naast elkaar hebben liggen, koekenbakkert!

Yeah, dat is inderdaad kut aan die tyfusveertjes.
Ja maar dan kan ik zijn kussen/deken niet jatten en dat doe ik juist zo graag
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ha, dat heb ik ook! Pip zit daar trouwens steeds over te bitchen omdat ze die "kier" tussen de matrassen zo kut vindt
Ja, als je graag op de slaapplek van je mede-slaper wilt liggen is zoiets mss wat lastiger. Maar als je wilt slapen zonder dat er iemand tegen/op je ligt, dan is het de shit.
Verwijderd
Citaat:
Sexy, altijd geil en dol op afwassen En moet 't niet erg vinden als z'n chick meer verdient dan hij. En minimaal 50% van het huishouden doen.

Ongeveer. En nog een paar dingen, maar die weet ik even niet meer.
Nouja het is wel een duidelijk lijstje
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dat ook heel kut vinden Ik kruip altijd lekker tegen iemand aan en dan lig je in zo'n kier

Mijn ouders hebben het ook. Ik beschouw het als het bewijs dat ze geen seks hebben
traagschuim ook trouwens dat veert/rolt toch niet lekker?
Oud 25-10-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Nou ik heb er geen moeite mee. Ik vind het altijd wel fijn als m'n been in die kier ligt eigenlijk.

Ouders hebben sowieso geen seks. Na jou zijn ze opgehouden met die fratsen!
Jij hebt dus ook geen seks.
Oud 25-10-2011, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Dit zag ik aankomen
Verwijderd
Citaat:
Nouja het is wel een duidelijk lijstje
Ik ben een vrouw die weet wat ze wil Nu nog zo'n vent vinden.
Citaat:
Nooit over nagedacht eigenlijk. Maar nu je het zegt. En je pm klopte helemaal trouwens, over wat ze bij de internist gingen doen
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan kan ik zijn kussen/deken niet jatten en dat doe ik juist zo graag
Emg, dekens mag je hebben van mij, maar WEE JE GEBEENTE als iemand aan m'n kussen gaat morrelen!

Citaat:
Ja, als je graag op de slaapplek van je mede-slaper wilt liggen is zoiets mss wat lastiger. Maar als je wilt slapen zonder dat er iemand tegen/op je ligt, dan is het de shit.
Nou ik heb er echt geen moeite mee hoor, ook niet als ik tegen iemand aan wil liggen. Zeurpieten zijn jullie vrouwen! ALLEMAAL! *zwaait met gebalde vuist*
Verwijderd
Ik ben wezen shoppen . Nieuwe lippiercing (want die andere hadden ze in het ziekenhuis gesloopt toen ik de scanner in moest), een hittepit tegen de rugpijn en een adidas sportbroek. Ik had mezelf die broek eigenlijk beloofd als ik de maliebaanloop had gerend, maar ik vond dat ik zielig was en dat ik hem toch wel mocht hebben en ik gebruik het als stimulans om door te gaan met hardlopen, ondanks mijn sterk gekelderde conditie.. Goede smoes toch?!
Verwijderd
Citaat:
Dit zag ik aankomen
Ik maak graag makkelijke grappen
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een vrouw die weet wat ze wil Nu nog zo'n vent vinden.

Nooit over nagedacht eigenlijk. Maar nu je het zegt. En je pm klopte helemaal trouwens, over wat ze bij de internist gingen doen
Ja vooral dat vinden gaat wel even duren gok ik
Oud 25-10-2011, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is vrij stug en vormvast. Ik vind het echt heerlijk.

Citaat:
Busted
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik snap niet waarom je geen seks kan hebben als je op het midden van die naad ligt?
Als ik geen panda zou zijn, zou ik daar mooi schijt aan hebben hoor.
Verwijderd
Citaat:
Ik maak graag makkelijke grappen
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wezen shoppen . Nieuwe lippiercing (want die andere hadden ze in het ziekenhuis gesloopt toen ik de scanner in moest), een hittepit tegen de rugpijn en een adidas sportbroek. Ik had mezelf die broek eigenlijk beloofd als ik de maliebaanloop had gerend, maar ik vond dat ik zielig was en dat ik hem toch wel mocht hebben en ik gebruik het als stimulans om door te gaan met hardlopen, ondanks mijn sterk gekelderde conditie.. Goede smoes toch?!
Prima smoes . Eigenlijk helemaal geen smoes, ik vind het gewoon een goed reden wel
Oud 25-10-2011, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Dat je het hardlopen een aantal maanden trouw hebt volgehouden en het nu meteen weer oppakt is ook een reden om jezelf te belonen
Verwijderd
Citaat:
Emg, dekens mag je hebben van mij, maar WEE JE GEBEENTE als iemand aan m'n kussen gaat morrelen!

Nou ik heb er echt geen moeite mee hoor, ook niet als ik tegen iemand aan wil liggen. Zeurpieten zijn jullie vrouwen! ALLEMAAL! *zwaait met gebalde vuist*
Nou ja, het zou best raar zijn als ik je kamer in kom stormen om je dekens te jatten

Ik bedoel van mijn GELIEFDE.

Citaat:
Lentekriebel! Wat fijn dat je weer thuis bent! (Dat wilde ik vanochtend al zeggen maar ik moest dingen doen van mezelf enzo). En een uitstekende smoes
Verwijderd
Citaat:
Een hittepit? Le wut? Ik moest hier meteen aan denken:

Verwijderd
Het lijkt mij op zich wel irritant als er zo'n kier in mijn bed zou zitten. Of het irritant is bij de seks kan ik niet beoordelen
Oud 25-10-2011, 16:47
Verwijderd
Ah nou voel ik me wat minder schuldig
Verwijderd
Citaat:
Ja vooral dat vinden gaat wel even duren gok ik
Hoezo?
Citaat:
Nee, dat is vrij stug en vormvast. Ik vind het echt heerlijk.

Busted

Citaat:
Ik snap niet waarom je geen seks kan hebben als je op het midden van die naad ligt?
Omdat je dan graag ver van elkaar af ligt! Ofzo!
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, het zou best raar zijn als ik je kamer in kom stormen om je dekens te jatten

Ik bedoel van mijn GELIEFDE.
Ik bedoelde ook mijn geliefde natuurlijk!

Heb ik me hier nou succesvol uitgepraat?
Verwijderd
Tijdens seks is het vooral irritant als je in die kier wegzakt en dan op het koude metaal oid eronder ligt. Dan moet je gaan verplaatsen naar een van de twee matrassen. Overkomelijk probleem, maar één matras is beter
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt mij op zich wel irritant als er zo'n kier in mijn bed zou zitten. Of het irritant is bij de seks kan ik niet beoordelen
Ik heb het wel eens gehad op vakantie enzo en vind het vooral irritant bij het slapen, want dan ligt Theodoor zo in de kuil en gaat hij de hele tijd aan mij liggen sjorren tot ik in de kuil lig en dan rol ik er weer uit en dan rolt Theodoor weer tegen me aan en dan ligt hij even zo en dan rolt hij weer op zijn helft met medeneming van mij waardoor ik weer in de kuil kom.
Verwijderd
Citaat:
Nou misschien niet tijdens, want dat kun je dan op 1 helft doen, maar dan wil je erna lekker knuffelen en dan ligt de 1 de hele tijd in zo'n kier.
Verwijderd
Citaat:
Een hittepit? Le wut? Ik moest hier meteen aan denken:

[filmpje]

misschien gebruik ik weer rare woorden.. ik bedoel zo'n kersenpittenkussen
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Ja vat het maar persoonlijk op ja Nee, want je hebt eisen en dan stelt die ander ook eisen
Oud 25-10-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde ook mijn geliefde natuurlijk!

Heb ik me hier nou succesvol uitgepraat?
Nee
Verwijderd
Citaat:
Ja vat het maar persoonlijk op ja Nee, want je hebt eisen en dan stelt die ander ook eisen
Ik voldoe aan alle eisen die een man kan hebben
Verwijderd
Ach. Mijn bed is gelukkig zonder kier. Dus eigenlijk maakt dat ook verder helemaal niet meer uit.
Verwijderd
Citaat:
misschien gebruik ik weer rare woorden.. ik bedoel zo'n kersenpittenkussen
Ik snapte het gelijk hoor. Zo fijn die dingen <3
Oud 25-10-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik voldoe aan alle eisen die een man kan hebben
Oké is goed hoor
Oud 25-10-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Oké is goed hoor
Ja
Oud 25-10-2011, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Ja
Gelukkig, is dat ook weer uitgepraat
Verwijderd
Citaat:
Ik snapte het gelijk hoor. Zo fijn die dingen <3
Gisteren even een van een huisgenoot geleend. Ik vond het zo relaxed dat ik meteen vandaag naar de winkel gestormd ben om er een te halen. En het was ook nog in de aanbieding!
Verwijderd
Dat is fijn <3 als dingen die je nodigt heb ineens in de aanbieding blijken te zijn!
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig, is dat ook weer uitgepraat
Het duurde even, maar gelukkig is het opgelost inderdaad
Verwijderd
Hoe schrijf je "relaxed" eigenlijk als je het in het Nederlands gebruikt? Ik weet het nooit.
Oud 25-10-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Het duurde even, maar gelukkig is het opgelost inderdaad
Verwijderd
Citaat:
Nee
Ik hoop maar dat Pip boos is. En niet teleurgesteld. Anders zit dat batsen er voorlopig ook niet meer in
Verwijderd
Gewoon als relaxed?
Verwijderd
En nu weer lief doen kinders!
Verwijderd
Citaat:
Hoe schrijf je "relaxed" eigenlijk als je het in het Nederlands gebruikt? Ik weet het nooit.
Ontspannen.
Verwijderd
Citaat:
<3
Verwijderd
Citaat:
Ik hoop maar dat Pip boos is. En niet teleurgesteld. Anders zit dat batsen er voorlopig ook niet meer in
Dat doe je toch al niet.
Oud 25-10-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
En nu weer lief doen kinders!
Hoezo, is er een rel?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Omdat je dan graag ver van elkaar af ligt! Ofzo!
Mss ben ik wel heel raar, maar als ik wil slapen dan wil ik ook echt slapen en dat kan ik niet als er iemand tegen me aan ligt die beweegt enzo. Ik heb wel eens bedden gedeeld met mensen (1 en 2 persoons) en dan sliep ik echt nooit lekker.

Ik heb wel op ongemakkelijkere plekken gelegen.
Verwijderd
Oh eigenlijk kom ik er nu pas achter dat ik al 50% van mijn tentamens heb gehad
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten