|
|
Bekijk resultaten poll: Welke web browser gebruik jij? | |||
Internet Explorer |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 18.67% |
Firefox |
33 | 44.00% |
Google Chrome |
36 | 48.00% |
Safari |
6 | 8.00% |
Opera |
3 | 4.00% |
Andere web browser |
6 | 8.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 75. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Opera, Firefox en SRWare Iron. Die laatste is gebaseerd op hetzelfde open source project als Google Chrome, maar dan zonder dat ie de hele tijd allemaal gebruikersinformatie naar Google stuurt.
http://www.srware.net/en/software_sr...me_vs_iron.php
||
Verwijderd
|
Citaat:
Naast Iron gebruik ik soms MSIE9. Omdat het best een prima browser is. Ever since Iron heb ik overigens nooit meer omgekeken naar Firefox; die heeft voor mij definitief afgedaan. Misschien als er weer een fork komt zoals met Phoenix dat ik weer 'ns ga kijken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ook even geregeld op iron en daar doet hij het tot noch toe geweldig ![]() Edit: Hmm, wel bij een andere stream reclame gekregen, pity. Laatst gewijzigd op 27-10-2011 om 21:35. |
![]() |
|
Firefox weer, na een (lang) tijdje Opera gebruikt te hebben, maar ik merkte dat sommige sites het niet zo goed deden in Opera.
En FF en Opera zijn de enige twee browser die het mogelijk maken om een double/triple row bladwijzerbalk te hebben ![]()
|
Verwijderd
|
SRWare Iron heb ik sinds augustus en de browser is een aanrader. Bij mij is een nadeel wel dat Iron veel werkgeheugen gebruikt.
Ik gebruik meestal IE7, om de simpele reden dat de browser prima werkt. Ik ken iemand die IE9 heeft en hij is niet erg over de browser te spreken (vooral niet over de snelheid). Buiten het feit dat de browser er niet mooi uitziet, worden veel websites (waaronder Blackboard van de Universiteit Leiden) niet of niet goed weergegeven op IE9. Vandaar dat ik het voorlopig bij IE7 hou. |
![]() |
|
Enige puntje van SRWare Iron is dat hij geen auto-update heeft. Je moet dus af en toe wel handmatig naar hun website gaan om te kijken of er een nieuwe versie is. Ze hebben voor zover ik weet ook geen RSS feed om nieuwe updates op te publiceren.
edit: wel een twitter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() SRWare Iron heeft inderdaad geen auto-update, ik gebruik nu versie 13.0.800.0. Misschien tijd om mijn browser te updaten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is een webpagina die test hoe goed een web browser aan bepaalde webstandaarden voldoet.
Om voor de test te slagen moet de browser een score halen van 100/100, de uiteindelijke pagina moet, tot op de pixel, gelijk zijn aan de referentiepagina en de animatie moet vloeiend zijn. Deze test staat beter bekend als The Acid3 Test: http://acid3.acidtests.org/. IE7 krijgt een score van 20/100 en slaagt niet voor de test: ![]() SRWare Iron krijgt een score van 100/100: ![]() Welke score krijgt jouw browser in The Acid3 Test? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Web browser Abpelflap | 1 | 10-08-2012 21:41 | |
Games |
[Browser MMOG] Erepublik Mitch Rapp | 21 | 08-02-2011 18:08 | |
Software & Hardware |
javascript:void(0); Hulk | 5 | 10-08-2010 16:06 | |