Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2011, 20:06
Martiño
Martiño is offline
Hallo!
Oud 27-10-2011, 20:07
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ja maar toch ik ben ook bezig met nummer 3 ondertussen. Ook 3 verschillende houdingen.
Ik heb alleen maar platte dingen. Eigenlijk.
Oud 27-10-2011, 20:07
Verwijderd
Avond!
Oud 27-10-2011, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen maar platte dingen. Eigenlijk.
Ik ben nu met een vuist bezig maar OEI helemaal verkeerde verhouding enzo. Best wel moeilijk maar ik ben dan ook nog maar een kwartiertje bezig met deze.
Oud 27-10-2011, 20:15
Verwijderd
Oh kut eten Ik ga even eten halen!
Oud 27-10-2011, 20:18
Em.
Em. is offline
Citaat:
Ik ben nu met een vuist bezig maar OEI helemaal verkeerde verhouding enzo. Best wel moeilijk maar ik ben dan ook nog maar een kwartiertje bezig met deze.
Ik ging iets met gekromde vingers doen, en toen werd het raar, en toen ging ik toch maar omtrekken tekenen, en toen kwam het raar uit qua schaduwen, en toen was ik kwijt hoe ik mijn hand had, dus nu heb ik iets halfs. Nou ja, niet eens half, eigenlijk.
Oud 27-10-2011, 20:20
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Oh kut eten Ik ga even eten halen!
Thuisbezorgd,
Oud 27-10-2011, 20:21
Verwijderd
Ligt het nou aan mij of is zo zoetjes aan iedereen hier aan het tekenen en aan het Russisch geslagen? For fuck's sake, is Para bezig om DK te assimileren of zo?
Oud 27-10-2011, 20:29
Em.
Em. is offline
Wie leert hier Russisch?
Oud 27-10-2011, 20:34
Verwijderd
Ik ken alleen maar njet en da hoor!
Oud 27-10-2011, 20:35
Verwijderd
Ik heb een kaartje van tekkksel uitgeprint maar de wegen zijn niet goed zichtbaar
Oud 27-10-2011, 20:44
Pierrot
Pierrot is offline
Ik zou dit jaar Russisch gaan doen, maar dat ging helaas niet door.
Oud 27-10-2011, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dit jaar Russisch gaan doen, maar dat ging helaas niet door.
Taalverwerving? OMG als het door was gegaan dan zat je nu bij mij in de klas, waarschijnlijk. Jammer, hoor.

Citaat:
Ligt het nou aan mij of is zo zoetjes aan iedereen hier aan het tekenen en aan het Russisch geslagen? For fuck's sake, is Para bezig om DK te assimileren of zo?
Sssst
Oud 27-10-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Nu je het zegt! Al denk ik eerder dat het er aan ligt dat net die mensen het vaker over hun hobby's hebben, of zo.
Oud 27-10-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Hallo!
Dag! Hoe was je date?
Oud 27-10-2011, 20:52
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
Taalverwerving? OMG als het door was gegaan dan zat je nu bij mij in de klas, waarschijnlijk. Jammer, hoor.
Dat zou een bijzondere eerste lesdag geweest zijn.
Oud 27-10-2011, 20:59
Verwijderd
10.07 km in 1 uur, 0 minuten en 7 seconden ik herhaal oké het is wel duidelijk
Oud 27-10-2011, 21:00
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dag! Hoe was je date?
Leuk
Oud 27-10-2011, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Leuk
Krijgt het een vervolg?
Oud 27-10-2011, 21:07
Carn
Carn is offline
sjonge jonge zeg De kliko's stonden nog langs de weg, dus ik, om 21:55, denk: "Ik zal ze eens even van de straat af halen en hier netjes neerzetten". Komt er een of andere pauperbuurvrouw aanzetten dat het "veels te laat is voor dat soort lawaai". Hallo, het was pak m beet 30 seconden het geluid van een rollende kliko
Oud 27-10-2011, 21:08
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Krijgt het een vervolg?
Het was al een vervolg. Maar ik denk het wel ja.
Oud 27-10-2011, 21:17
Verwijderd
Oud 27-10-2011, 21:28
Verwijderd

Maar nog erger is het als maar 1 persoon het hoort, en je heel geïnteresseerd aan gaat kijken, terwijl het helemaal niet tegen die persoon was
Oud 27-10-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Maar nog erger is het als maar 1 persoon het hoort, en je heel geïnteresseerd aan gaat kijken, terwijl het helemaal niet tegen die persoon was
Oh jaaa, dat is zo erg.
Oud 27-10-2011, 21:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo!
Oud 27-10-2011, 21:53
The Larch
The Larch is offline
Goedennacht. Wat is het leven toch mooi!
Oud 27-10-2011, 21:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja? Vertel!
Oud 27-10-2011, 21:58
Carn
Carn is offline
nieuwe southpark

Absinthe naamzoek musicals
Oud 27-10-2011, 22:00
The Larch
The Larch is offline
Overigens hoor ik allemaal gerammel, en ik denk, wat is dat? Dus ik keek. Het was heel mooi allemaal, en erg groot en indrukwekkend. Het deed me aan van die dingetjes denken, hoe heet dat, bijzondere gevallen. Maar achteraf viel het heel erg mee! Jaja.
Oud 27-10-2011, 22:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaaja.
Oud 27-10-2011, 22:02
Verwijderd
weekend voor pippie
Oud 27-10-2011, 22:03
Chick Rock
Chick Rock is offline
Meh, hopelijk gaan huisgenoot + vrienden snel weg met hun stomme muziek. Dan kan ik fijn slapen!
Oud 27-10-2011, 22:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ga nog maar even een stukje Star Wars kijken in afwachting van hun vertrek. Slaap lekker alvast allen
Oud 27-10-2011, 22:11
Verwijderd
whudjoooooo als ik nu verkouden ben, dan wil ik dat altijd zijn. Lekker brommen
Oud 27-10-2011, 22:21
Verwijderd
Pff, soms vraag ik me echt af hoe lang ik dit versnipperde leven nog trek. Al die verschillende banen en klussen en projecten en blugh. Zo van het ene naar het andere vliegen, en dat je dan nog net bezig bent met het verwerken of het bijkomen van het vorige en dan moet je je alweer focussen op een ander project, met in je achterhoofd iets dat weer wat verder weg ligt, maar toch ook al dichterbij komt en waar je nog veel te weinig over nagedacht hebt. En dat je dan onderweg eigenlijk ook nog die toelie bij moet houden voor op de langere termijn. Niet te doen jong.
Oud 27-10-2011, 22:25
Verwijderd
Ik ga net naar bed dus geen tijd om uitgebreid te reageren, maar alvast een dikke -digitale- knuffel voor jou. *aai*
Oud 27-10-2011, 22:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja jong, ga dan iets vasts zoeken, jong! Maar aan de andere kant, je kan nu nog allerlei verschillende dingen doen en zien, iets wat mss niet meer kan als je ´ouder´ bent. Geniet nog even van de afwisseling en ga dan gewoon iets doen wat het tofste is van allemaal.
Oud 27-10-2011, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Pff, soms vraag ik me echt af hoe lang ik dit versnipperde leven nog trek. Al die verschillende banen en klussen en projecten en blugh. Zo van het ene naar het andere vliegen, en dat je dan nog net bezig bent met het verwerken of het bijkomen van het vorige en dan moet je je alweer focussen op een ander project, met in je achterhoofd iets dat weer wat verder weg ligt, maar toch ook al dichterbij komt en waar je nog veel te weinig over nagedacht hebt. En dat je dan onderweg eigenlijk ook nog die toelie bij moet houden voor op de langere termijn. Niet te doen jong.
Ja dat is echt een vervelend gevoel, het gevoel alsof je je aandacht in steeds kleinere partjes moet verdelen die je her en der moet verstrooien. Maar wat is toelie? En is er de mogelijkheid om iets minder projecten aan te grijpen, die wat langer duren waardoor je meer tijd voor verdieping hebt?
Rationeel
Rationeel is offline
goedenavond
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb zin in morgen
Oud 27-10-2011, 22:28
Rationeel
Rationeel is offline
ik bedoel overmorgen

maar ik trek mijn hosen morgen al even aan denk ik.
Oud 27-10-2011, 22:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Geil hoor, Ratio!

PS: Net terug van Life of Brian in de Pieterskerk. Was tof, alleen de studenten theatervereniging moest weer zonodig verkleed rondhupsen en over the top theatraal doen. De enige leukerd was 'Brian', een of andere ginger kerel met een baardje, die overal 'Romanes Eunt Domus' posters ging ophangen (waarna centurions er 'Romani ite domum' overheen plakte) en vluchten van het volk dat 'm wilde stenigen.
Ineens kwam 'ie naast ons zitten, een beetje om zich heen kijkend of er niks aan de hand was en toen zei 'ie 'psst, thanks for the cover!' en rende 'ie weer weg huhuh. Morgen ga ik naar een halloweenfeestje van de studentenvereniging waar hij ook bij zit... Mss is 'ie er ook wel.
Oh ja, en de film... aan het eind gingen er een paar mensen meezingen met 'always look on the bright side of life' en de rest zat zich in te houden, of alleen een beetje heen en weer te wiebelen, en ik kreeg de slappe lach van het hoge Tros meeklap-gehalte.
Oud 27-10-2011, 22:31
The Larch
The Larch is offline
Ik weet niet wat er net met me aan de hand was, maar ik werd hoe dan ook bang op mijn kamer. Ik hoorde allemaal insecten. Dus ik ging naar de keuken en trof mijn oom in verregaande staat van dronkenschap. Niet gewoon een beetje van dat hij onsamenhangende verhalen vertelde, maar hij was echt met lucifers aan het gooien enzo. Dus ik zette me over mijn plotselinge insectenangst heen, sprak met hem en wist hem zover te krijgen dat hij gewoon ging slapen in de woonkamer, in zijn bed. Dus dat doet hij nou. Daarna heb ik de keuken opgeruimd, lichten uitgedaan die 's nachts niet horen te branden en de tv uitgezet. Hij slaapt nog steeds en praat niet eens, en de keuken is zo'n beetje netjes. Ik ben nu heel trots op mezelf dat ik midden in de nacht het huis op orde heb gekregen en twijfel of ik nu thee zal gaan drinken of slapen.
Oud 27-10-2011, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ga net naar bed dus geen tijd om uitgebreid te reageren, maar alvast een dikke -digitale- knuffel voor jou. *aai*
<3

Citaat:
Ja jong, ga dan iets vasts zoeken, jong!
Ja jong, als ik het zou kunnen had ik dat natuurlijk gedaan

Citaat:
Ja dat is echt een vervelend gevoel, het gevoel alsof je je aandacht in steeds kleinere partjes moet verdelen die je her en der moet verstrooien. Maar wat is toelie? En is er de mogelijkheid om iets minder projecten aan te grijpen, die wat langer duren waardoor je meer tijd voor verdieping hebt?
toelie was gewoon het eerste woord dat in me opkwam. Poeha was ook geweest. Of gedoe. Of 'dingen'.

Nee, die mogelijkheid is er niet, want het verdient ook voor geen meter, en ik heb het geld hard nodig.
Oud 27-10-2011, 22:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
urf ja Ik vond 3 baantjes in / om Utrecht al een crime, laat staan dat je nog het halve land door moet
Oud 27-10-2011, 23:19
Verwijderd
Huhu, ik heb vanavond niets gedaan.
Oud 28-10-2011, 00:04
Verwijderd
Ik schaam me voor nederland dat het een discussie moet zijn dat die gast blijft.
Oud 28-10-2011, 00:07
Verwijderd
En een voorstander van uitzetting daag ik graag uit tot een discussie.
Oud 28-10-2011, 00:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kun je geen projecten weigeren als het je teveel wordt? Daar heb je toch zelf alle vrijheid in?
Oud 28-10-2011, 00:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik schaam me voor nederland dat het een discussie moet zijn dat die gast blijft.
Gerd Leers is echt een lul, en met hem de VVD, PVV en CDA.

Die Mauro is een aanwinst voor de Nederlandse maatschappij; hij spreekt goed Nederlands (nouja, Limburgs, maar dat is hem vergeven), wil studeren en heeft geen strafblad. Of je werkt als overheid iemand binnen 1 jaar het land uit, of je laat hem blijven als er 5 jaren verstreken zijn, maar nu rukken ze iemand uit zijn Nederlandse, verwesterde leventje en pleeggezin weg, om een bestaan te moeten opbouwen in een of ander primitief kutland.

Regels voor berichten