Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou. Mijn ouders kwamen naar Leiden, want mijn zus is met een studentenvereniging naar Cambodja geweest, en ze hielden er nu presentatie over. En dat was allemaal wel leuk enzo, maar het zou om 9 uur afgelopen zijn. Dat was het niet, waardoor ik nu niet meer naar de supermarkt kan om eten te kopen, want ik heb nog geen avondeten gehad. En niet echt heel veel eten in huis, dus nu moet ik zo spaghetti eten, met alleen spekjes oid erdoorheen. Dat vind ik niet chill.
Verder kreeg ik vandaag te horen dat mijn vader een premie heeft gekregen om bij het bedrijf waar hij nu werkt weg te gaan, en dat is per 1 november. Mijn ouders vertellen dit soort dingen altijd lekker op tijd ![]() ![]() ![]() En toen was die presentatie helemaal afgelopen en gingen we met mijn zus praten. Zij zit nu in de reiscommissie voor 2012, en ik ben heel enthousiast, want die reizen zijn zeg maar voor ontwikkelingshulp e.d., en het is echt superleerzaam en heel goed enzo. Dus mijn ouders helemaal enthousiast dat ik ook wel kon meegaan, gaat mijn zus lekker bitchen van: 'Nou, dat lijkt me helemaal niet zo'n goed plan, dat kan ze helemaal niet'. Dus. Nu ben ik hongerig en een beetje verdrietig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Koen: Nee, niet precies. Het is meer dat ik gister in die keuken zat en subtiel wodkaflessen leeggoot, en dat ik praatte tegen een volwassen man alsof ik het tegen een ziek kind had, alles samen, dat ik dacht: dit kan ik dus, alleen, zonder ouders kan ik dit dus. Zoiets.
Citaat:
Ik ben ook maar thee gaan drinken. Ik word de laatste tijd heel vaak midden in de nacht wakker om thee te drinken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het verschil is dat ik blijkbaar mezelf kan verbazen als ik voor andere mensen nodig ben, en als ik dat kan, kan ik ook voor mezelf zorgen. Late tijdstippen maken me altijd een beetje theatraal. ![]() |
![]() |
|
|