Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2011, 21:26
Verwijderd
Nou. Deze avond is niet zo leuk als verwacht.
Advertentie
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Prima toch? Als anderen je vriend aantrekkelijk vinden maar hij lekker toch van jou is?
Citaat:
Ach, als hij ja zegt moet je achter je oren gaan krabben, maar verder wat Fizzle zegt.
Hij heeft netjes bedankt. Maar ik vind het toch wel een beetje meuh .
Verwijderd
Ik hoefde vandaag geen jas aan in Mons.
Oud 28-10-2011, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Citaat:
Hij heeft netjes bedankt. Maar ik vind het toch wel een beetje meuh .
Is het een stom mens dan?
Oud 28-10-2011, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Is het een stom mens dan?
Je. Best wel. Alsin ik mocht haar al niet, en nu al helemaal niet meer.
Oud 28-10-2011, 21:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat is er loos, lieve Apate?
Verwijderd
Citaat:
Oh, hmm, dan snap ik het wel ja.
Verwijderd
Nou. Mijn ouders kwamen naar Leiden, want mijn zus is met een studentenvereniging naar Cambodja geweest, en ze hielden er nu presentatie over. En dat was allemaal wel leuk enzo, maar het zou om 9 uur afgelopen zijn. Dat was het niet, waardoor ik nu niet meer naar de supermarkt kan om eten te kopen, want ik heb nog geen avondeten gehad. En niet echt heel veel eten in huis, dus nu moet ik zo spaghetti eten, met alleen spekjes oid erdoorheen. Dat vind ik niet chill.
Verder kreeg ik vandaag te horen dat mijn vader een premie heeft gekregen om bij het bedrijf waar hij nu werkt weg te gaan, en dat is per 1 november. Mijn ouders vertellen dit soort dingen altijd lekker op tijd . Verder heeft mijn moeder het plan opgevat om zzp-er te worden en is de kans aanwezig dat ze ineens gaan verhuizen. Echt wtf, ik ben opgegroeid daar , en dan is het ineens allemaal weg. En dan wonen ze compleet ergens anders. Dat is niet leuk!
En toen was die presentatie helemaal afgelopen en gingen we met mijn zus praten. Zij zit nu in de reiscommissie voor 2012, en ik ben heel enthousiast, want die reizen zijn zeg maar voor ontwikkelingshulp e.d., en het is echt superleerzaam en heel goed enzo. Dus mijn ouders helemaal enthousiast dat ik ook wel kon meegaan, gaat mijn zus lekker bitchen van: 'Nou, dat lijkt me helemaal niet zo'n goed plan, dat kan ze helemaal niet'.

Dus. Nu ben ik hongerig en een beetje verdrietig.
Oud 28-10-2011, 21:32
Verwijderd
he bah, wat vervelend *aai*
Verwijderd
Citaat:
Je kent haar dus? Ja, dan is het helemaal lame, want dan wist zij ook dat jullie een relatie hadden. Dan hoort 'ie wel off-limits te zijn.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
*verhaal*

Dus. Nu ben ik hongerig en een beetje verdrietig.
Nouzeg, dat snap ik best ja! Wat rot van je zus ook . *knuffelt*
Oud 28-10-2011, 21:33
The Larch
The Larch is offline
Hoe zeg je in correct Nederlands 'zich schrijven'? (Nederlands schrijft zich met Latijnse letters, olifant schrijft zich met een t, dat soort zinnen.)
Oud 28-10-2011, 21:34
Verwijderd
Ja mijn zus en ik kunnen niet goed met elkaar, maar ik ga wel altijd naar dit soort dingen. Want ik vind het belangrijk en ik wil wel een beetje een band met haar hebben enzo. Maar ze is ook zo lekker niet geïnteresseerd in mij, ze heeft mijn kamer nog steeds niet gezien en ze vraagt verder niet naar mijn studie. Maar dit was toch een beetje heel erg kut.
Oud 28-10-2011, 21:34
Verwijderd
"Nederlands wordt geschreven met Latijnse letters."
Oud 28-10-2011, 21:36
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja mijn zus en ik kunnen niet goed met elkaar, maar ik ga wel altijd naar dit soort dingen. Want ik vind het belangrijk en ik wil wel een beetje een band met haar hebben enzo. Maar ze is ook zo lekker niet geïnteresseerd in mij, ze heeft mijn kamer nog steeds niet gezien en ze vraagt verder niet naar mijn studie. Maar dit was toch een beetje heel erg kut.
Dat is lekker dan. Doe jij een beetje je best voor haar en dan krijg je zoiets terug. Wat een kutwijf. Sorry maar dat vind ik wel een beetje dan, als ze zo doet.
Oud 28-10-2011, 21:37
Verwijderd
Ja. Ze heeft het zelf gewoon niet door, dat is het stomme. Ik kan haar niet de schuld ervan geven, want ze is gewoon zo.
Oud 28-10-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Hmm, daar zou ik stiekem toch wel even wat van zeggen.
Oud 28-10-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
he bah, wat vervelend *aai*
Oud 28-10-2011, 21:42
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom doe je dan nog die moeite?
Oud 28-10-2011, 21:43
Verwijderd
Omdat ik weet dat het mijn ouders best wel veel pijn doet om te horen en/of te zien dat wij elkaar zo ongeveer negeren.
Oud 28-10-2011, 21:45
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
"Nederlands wordt geschreven met Latijnse letters."
O ja!

En nu ga ik Apate aaien. *ijverig aait*
Oud 28-10-2011, 21:45
Verwijderd
Ik ga maar eens eten maken
Oud 28-10-2011, 21:49
The Larch
The Larch is offline
Ik heb het gevoel dat er afgelopen nacht iets heel fundamenteels in mezelf is veranderd. Rijst de vraag wat dan precies. En nu heb ik ook honger, maar ik ben ook een beetje tegen 's nachts opstaan om te eten. Wat nu!
Oud 28-10-2011, 21:49
Verwijderd
Ik ben zo moe dat ik niet meer zo goed weet wat ik moet.
Oud 28-10-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
mini-tukkie doen in de trein dadelijk!
Niet gelukt

Jongens, ik loop in een enorm lange bruidsjurk en heb m'n ogen volgekalkt met oogpotlood. Corpse Bride gaat naar een Halloweenfeestje
Oud 28-10-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het gevoel dat er afgelopen nacht iets heel fundamenteels in mezelf is veranderd. Rijst de vraag wat dan precies. En nu heb ik ook honger, maar ik ben ook een beetje tegen 's nachts opstaan om te eten. Wat nu!
Positief of negatief?
Citaat:
Slapen dus!
Oud 28-10-2011, 21:52
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Eerst thee drinken en een gedicht schrijven, dan slapen.
Oud 28-10-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Niet gelukt

Jongens, ik loop in een enorm lange bruidsjurk en heb m'n ogen volgekalkt met oogpotlood. Corpse Bride gaat naar een Halloweenfeestje
Hmm, dit verklaart waarom ik in België flink wat mensen in de trein zag met op de wang getekende spinnen, e.d.
Verwijderd
Citaat:
Positief of negatief?

Slapen dus!
Dat kan nog niet. Het klinkt misschien gek maar ik moet eerst uitrusten voor ik kan slapen. Als een zombie voor me uitstaren dus.
Verwijderd
Citaat:
Dat kan nog niet. Het klinkt misschien gek maar ik moet eerst uitrusten voor ik kan slapen. Als een zombie voor me uitstaren dus.
Ah. Ja dat klinkt ergens in de verte wel herkenbaar, even tot rust komen en dan pas gaan slapen
Oud 28-10-2011, 21:54
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Positief of negatief?
Weet ik niet. Geen van beide, waarschijnlijk, gewoon, anders. Alsof ik ineens vijf jaar ouder ben geworden.
Oud 28-10-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ah. Ja dat klinkt ergens in de verte wel herkenbaar, even tot rust komen en dan pas gaan slapen
Oud 28-10-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Weet ik niet. Geen van beide, waarschijnlijk, gewoon, anders. Alsof ik ineens vijf jaar ouder ben geworden.
Hmm, oké. Zoiets wat je niet uit kunt leggen en waar je niet helemaal je vinger op kunt leggen maar wat toch wel fijn is en/of voelt?
Oud 28-10-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Eerst thee drinken en een gedicht schrijven, dan slapen.
Thee, goed idee. Dichten heb ik al een maand of drie niet meer gedaan.
Oud 28-10-2011, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Oh dat zijn leuke momenten.
Oud 28-10-2011, 22:01
Verwijderd
Ik hoorde net tot twee keer toe een knal -schot?- buiten, en het lichtte even rood-achtig op, maar niet zo extreem als bij vuurwerk. Tijd om de politie te bellen of kunnen bijvoorbeeld rotjes ook zo'n lawaai maken?
Oud 28-10-2011, 22:02
Verwijderd
Rotjes kunnen wel lawaai maken, maar ze horen niet echt rood licht te geven.
Oud 28-10-2011, 22:03
Verwijderd
Och, kan ook goed ander vuurwerk zijn.
The Larch
The Larch is offline
Koen: Nee, niet precies. Het is meer dat ik gister in die keuken zat en subtiel wodkaflessen leeggoot, en dat ik praatte tegen een volwassen man alsof ik het tegen een ziek kind had, alles samen, dat ik dacht: dit kan ik dus, alleen, zonder ouders kan ik dit dus. Zoiets.

Citaat:
Thee, goed idee. Dichten heb ik al een maand of drie niet meer gedaan.
Wat ontzettend zonde voor alle gedichten die je nu niet geschreven hebt!
Ik ben ook maar thee gaan drinken. Ik word de laatste tijd heel vaak midden in de nacht wakker om thee te drinken.
Verwijderd
Ja ok maar zou jij bellen?
Oud 28-10-2011, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Wat ontzettend zonde voor alle gedichten die je nu niet geschreven hebt!
Ik ben ook maar thee gaan drinken. Ik word de laatste tijd heel vaak midden in de nacht wakker om thee te drinken.
Dat ben ik niet met je eens. Ik had betere dingen te doen.
Oud 28-10-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Koen: Nee, niet precies. Het is meer dat ik gister in die keuken zat en subtiel wodkaflessen leeggoot, en dat ik praatte tegen een volwassen man alsof ik het tegen een ziek kind had, alles samen, dat ik dacht: dit kan ik dus, alleen, zonder ouders kan ik dit dus. Zoiets.
Dat voelt op een rare manier wel fijn. Toen ik in zo'n situatie zat was ik onder de indruk van mezelf. Het leek niet echt alsof ik dat zelf aan het doen was.
Oud 28-10-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Ja ok maar zou jij bellen?
Hmmm eerder twijfelen, wat jij nu doet dus.
Oud 28-10-2011, 22:06
Verwijderd
Zo. Eten. Spaghetti met spekjes en paprika.
Oud 28-10-2011, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Hmmm eerder twijfelen, wat jij nu doet dus.
Jep. Same. Best erg eigenlijk, hè? Dat er waarschijnlijk heel vaak allemaal mensen zitten die denken: "Hmm, dat klonk wel heel vreemd, zal ik iemand bellen?" en dan zo lang zitten te twijfelen dat ze het uiteindelijk niet doen, en er misschien wel iemand dood ligt te bloeden..
Oud 28-10-2011, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Jep. Same. Best erg eigenlijk, hè? Dat er waarschijnlijk heel vaak allemaal mensen zitten die denken: "Hmm, dat klonk wel heel vreemd, zal ik iemand bellen?" en dan zo lang zitten te twijfelen dat ze het uiteindelijk niet doen, en er misschien wel iemand dood ligt te bloeden..
Ja, en dan begin ik me toch af te vragen hoe vaak zoiets dan gebeurt
Oud 28-10-2011, 22:10
Verwijderd
Ik denk dat ik maar even het ''geen nood, wel politie''-nummer ga bellen. Kunnen ze me meteen uitleggen of ik daar goed aan deed of niet.
Oud 28-10-2011, 22:10
Verwijderd
Dat is wel een goede oplossing ja
Oud 28-10-2011, 22:11
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Dat voelt op een rare manier wel fijn. Toen ik in zo'n situatie zat was ik onder de indruk van mezelf. Het leek niet echt alsof ik dat zelf aan het doen was.
Maar, maar. Het voelde juist wél alsof ik het aan het doen was!
Ik denk dat het verschil is dat ik blijkbaar mezelf kan verbazen als ik voor andere mensen nodig ben, en als ik dat kan, kan ik ook voor mezelf zorgen.

Late tijdstippen maken me altijd een beetje theatraal.
Oud 28-10-2011, 22:12
Verwijderd
Goh. Bestaat er serieus een geen nood, wel politie nummer ? Dat wist ik niet eens
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten