Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
|
Een kofferjas is de oplossing voor je problemen, CR!
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb dus gekeken op de site van klm en daar staat dat je handbagage mee mag nemen + een los iets, zoals een 'kleine laptop'. Ik denk dan wtf is een kleine laptop? Dus ik belde er net heen, door twee keuzemenu's heen, geef ik aan dat ik een vraag heb over bagage, zegt die stem 'om contact met ons op te nemen, vul dan het formulier in op klm.nl.' Je kan dus over bagage geen medewerken spreken :')
|
Verwijderd
|
Nou, ik geloof dat ik dus een baan heb aangenomen op een zinkend schip. Waarschijnlijk wordt donderdag besloten dat het kunstencentrum 53% minder subsidie gaat krijgen, en daarmee is het failliet. Godverdomme kutkutkut. Het is zo verschrikkelijk om zo hard te strijden en hart voor je vak te hebben en ook te zien wat het met mensen doet en dat het goed is, maar alles in de wetenschap dat het eigenlijk voor niks is en dat de kans aanwezig is dat ik over een jaartje ofzo überhaupt alleen nog maar vakkenvul- en/of horecawerk kan doen.
|
![]() |
|
|