| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Dat klinkt als een parodiestrip van in de HUMO.
|
|
||
|
Citaat:
Maar blah, ik voel me kut Ik ben zoo moe en last van m'n buik en de rest is allemaal net uit eten gegaan, maar ik ben toch maar in het hotel gebleven
|
|
||
|
Citaat:
Dat ga ik ook doen, nu dus. Weltrusten, forum!
|
|
|
|
Heb je gelijk in. Moet alleen nu even die spanning eruit laten (
) en ik wil dat m'n moeder me verdorie terugbelt, zodat ik tegen haar kan zeuren/huilen!
|
|
|
|
Misschien. Het voelt alleen zo vreselijk nutteloos om steeds weer boos en verdrietig te worden, terwijl er helemaal niks verandert aan de situatie.
|
|
|
Verwijderd
|
Hoera, ik heb weer nieuwe stress voor morgen, theaterworkshops met het thema 'rituelen'. En ik weet nog steeds niet wat ik wil doen
![]() Net wel iets heel leuks gedaan. De vriend van m'n beste vriendin heeft samen met een vriendin voor een paar maanden een gymzaal afgehuurd om er theater te maken. Ze hadden nu allebei een dag gewerkt aan een scčne uit Het temmen van de feeks en we mochten komen kijken en er daarna over napraten. Even wist ik weer wat ik ook alweer leuk aan theater vond
|
|
|
||
|
Ahw Chick Rock, wat naar.
*knuffelt*Citaat:
En dat slaat dus niet op CR ofzo, maar algemeen. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens heb ik net m'n moeder gebeld en als een gek zitten janken en hoewel ik me nog steeds matig kut voel is in ieder geval die spanning nu even weg. Huilen helpt bij mij soms juist om het even niet zo somber in te zien, omdat die spanning weg is en je daardoor weer nuchter na kan denken.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik hou het ook niet altijd binnen hoor
dat is best lastig als je heul moe bent en je dan nogal snel emotioneel kan worden huhu. Maar ik heb er nogal moeite mee mijn zwaktes te tonen aan anderen ('Met mij gaat het prima! Jawel, moe, maar ach, daar ga je niet dood aan he!'), dus huil ik eigenlijk alleen bij mijn moeder
|
|
||
|
Citaat:
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat er soms gewoon belangrijker dingen zijn dan je eigen emoties. Als jij verdrietig bent, maar je kind is ziek, ga je niet beneden op de bank huilen en ijs eten terwijl je kind boven aan het kotsen is. Als jij verliefd bent, maar de hond van je beste vriendin is net dood, vertel je haar niet eerst álles over het kuiltje in zijn wang zonder dat je naar haar luistert. Kort gezegd: belangrijke zaken gaan voor, en persoonlijke emoties zijn nu eenmaal niet altijd een belangrijke zaak. Laatst gewijzigd op 30-10-2011 om 22:16. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Wat gaaf!Ik huil bijna nooit waar mijn moeder bij is, trouwens, want die gaat dan óf wanhopig schreeuwen dat ik stil moet zijn, óf ook bijna huilen, en ik kan tegen allebei niet. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
|
|
Oke, ik ga nu maar even fijn een film kijken en een poging doen iets te eten
Duizendmaal dank voor jullie fijne steunbetuigingen, ik leef gelukkig weer enigszins! (Trouwens, ik dacht dat ik waterproof mascara op had, waar komt die dramatische mascaratraan op mijn rechterwang vandaan??)
![]() |
|
|